فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم؛ معرفی داستان و بازیگران سریال خواهران و برادران

فیلم خواهران و برادران

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال خواهران و برادران و بیوگرافی کوتاهی از آنها خواهیم پرداخت. در طول این مقاله هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم به همراه نقش هایشان در این مجموعه به شما معرفی خواهد شد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال ترکی خواهر و برادرانم (kardeslerim) از جدید ترین مجموعه های تلویزیونی ترکی در سال 2022 است که در آن 4 خواهر و برادر پس از مرگ والدینشان باید با زندگی دست و پنجه نرم کنند.

فهرست مطلب

خلاصه داستان سریال کاردشلریم

سریال kardeslerim روایت داستان 4 خواهر و برادر به نام های کادیر‌، عمر، اسیه، و‌امل ‌ارن‌ است که مادر و پدرشان را در یک روز از دست می دهند. بعد از مرگ پدر و مادرشان که توسط افرادی به قتل رسانده می شوند، آن ها در مرغ داری حیات عمویشان زندگی می کنند. آن ها به مدرسه قاتل پدر و مادرشان می روند و عاشق بچه های قاتل پدر و مادر خودشان می‌شوند. در ادامه با معرفی بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران با ما همراه باشید.

سن بازیگران سریال خواهر و برادرانم / عکس بازیگران سریال خواهران و برادران

معرفی هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم

اگر می خواهید بدانید بازیگران سریال خواهر و برادرانم چه کسانی هستند در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های برادران و خواهران و اسامی بازیگران سریال ترکی خواهر و برادرانم به همراه عکس آنها با ما باشید.

1. جلیل نالچاکان (Celil Nalcakan) در نقش عاکف

سن بازیگران سریال خواهر و برادرانم / بازیگران کاردشلریم

جلیل نالجاکان از بازیگران سریال خواهران و برادران در 10 ژوئن 1978 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های پویراز کارائیل (2015)، پویراز کارائیل: سرمایه جهانی (2017) و سیلا (2006) شناخته شده است. جلیل در این سریال در نقش عاکف یکی از نقش های اصلی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

2. سو بورکو یازگی خوسکون (Su Burcu Yazgı Coşkun) در نقش آسیه ارن

بازیگران سریال خواهران و برادران عایشه / بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهر و برادرانم

Su Burcu Coskun از هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم در 15 آوریل 2005 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای کاردشلریم (2021)، کوزگون (2019) و Ask Yeniden (2015) شناخته شده است.

بشتر بخوانید: هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی

3. برک علی چاتال (Berk Ali Çatal) در نقش تولگا در سریال خواهر و برادرانم

هنرپیشه‌های برادران و خواهران / تولگا در سریال خواهر و برادرانم / عمر در سریال خواهران و برادران

علی چاتال که از هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم است در سال 1995 در استانبول به دنیا آمد. برک علی چتال که اولین بار با تئاتر و بازیگری در کلاس آخر تحصیلات ابتدایی آشنا شد، بعدا وارد بخش تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه یدیتپه شد. زمانی که در مدرسه بود، اولین تجربه تلویزیونی حرفه ای خود را در سال 2017 داشت. در سال 2019، بخش تئاتر خود را در رتبه سوم به پایان رساند. او بازیگری است که برای فیلم های Çukur (2020)، Söz (2017)، Günesin Kizlari (2016) و Vatanim Sensin (2016) شناخته شده است. برک علی چاتل بازیگر نقش تولگا در سریال برادران و خواهران است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

4. آهو یائتو (Ahu Yagtu) در نقش سوزان در سریال خواهران و برادران

عکس بازیگران سریال خواهران و برادران / بازیگران kardeslerim / بازیگران کاردشلریم

آهو یاگتو بازیگر و مدل ترکیه ای از بازیگران سریال خواهران و برادران ترکی است که به خاطر حضور در سریال نود و شصت و نود (2001) و همچنین شخصیت “کاندان” در سریال پارامپارچا شناخته شده است. آهو یاگتو اولین بازی خود را در سال 2001 در فیلم Esin در دهه 90-60-90 انجام داد و بعداً در سال 2005 در Savcinin Karisi بازی کرد. در سال 2010، او در سریال تلویزیونی Ask ve Ceza ظاهر شد.

از سال 2014 در سریال تلویزیونی درام Paramparça ظاهر شد. او اولین امتیاز بازیگری خود را در سال 2001 پس از انتخاب نقش اسین در فیلم نود و شصت و نود به دست آورد. او قبل از طلاق در سال 2013 مدت کوتاهی با بازیگر و کمدین جم یلماز ازدواج کرد. آنها با هم صاحب یک پسر به نام کمال شدند. آهو از بازیگران زن سریال ترکی برادران و خواهرانم در نقش سوزان در سریال خواهران و برادران بازی کرده است.

بشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال حماسه ترکی (Destan) 

5. خالد اوزگور ساری (Halit Ozgur Sari) در نقش قدیر

اسم اصلی تولگا در سریال خواهر و برادرانم / بیوگرافی بازیگران خواهر و برادرانم

Halit Özgür Sarı از بازیگران سریال خواهر و برادرانم در سال 1993 در استانبول به دنیا آمد. پدربزرگ او عرب تبار است که از حلب مهاجرت کرده است. در سال 2018، ساری کار خود را در مجموعه تلویزیونی Diriliş: Ertuğrul آغاز کرد، که با نقش “Süleyman Alp” پسر Selcan Hatun پخش شد. او بعداً به شخصیت «عارف» در سریال اصلی نتفلیکس، محافظ در سال 2020 جان بخشید و بعداً در Shampiyon به عنوان کرم شرکت کرد که بیشتر به خاطر آن شهرت دارد. او همچنین از بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران  است که نقش “Klinik Müdürü Murat” را در سریال تلویزیونی اتاق قرمز که از TV8 پخش می‌شود، بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عربی 

6. سیمگه سلوچوک (Simge Selçuk) در نقش نباهت در سریال خواهران و برادران

اسم بازیگران سریال خواهر و برادرانم / بازیگران سریال خواهران و برادران اسیه

در معرفی اسم بازیگران سریال خواهران و برادران به سیمگه سلچوک می رسیم. سیمگه سلچوک از هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم ترکی در 27 ژانویه 1975 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Kader (2007)، Aliye (2004) و Kardeslerim (2021) شناخته شده است. او شخصیت نباهت در سریال خواهران و برادران را بازی کرده است.

بشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت | معرفی کامل هنرپیشه‌های سریال قضاوت

7. اونور سیت یاران (Onur Seyit Yaran) در نقش دوروک در سریال خواهران و برادران

بازیگران سریال خواهران و برادران جم / بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادرانم

در ادامه با بیوگرافی دوروک در سریال خواهر و برادرانم با شما هستیم. اونور سیت یاران از بازیگران خواهران و برادران ترکی در 13 ژانویه 1996 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای کالک گیدلیم (2017) و وسلات (2019) و همچنین kardeslerim شناخته شده است. اونور نقش دوروک در سریال خواهران و برادران را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های ونزدی | معرفی بازیگران فصل دوم سریال ونزدی

8. فادیک سوین آتاسوی (Fadik Sevin Atasoy) در نقش شنگول

بازیگران سریال خواهران و برادران سوزی / بازیگران فیلم خواهران و برادران ترکی

فادیک سوین آتاسوی از هنرپیشه‌های برادران و خواهران در 1 اکتبر 1975 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و کارگردان است که برای Zeynep’in Sekiz Günü (2007)، در زندان اکنون (2005) و Kardeslerim (2021) شناخته شده است. فادیک از بازیگران زن این سریال در نقش شنگول بازی کرده است.

بشتر بخوانید: بررسی داستان سریال سه سکه | معرفی هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

9. ایگیت کوچاک (Yiğit Koçak) در نقش عمر در سریال خواهران و برادران

عمر در سریال خواهران و برادران / اسامی بازیگران سریال خواهران و برادران

ایگیت کوچاک از هنرپیشه‌های برادران و خواهران در 12 اکتبر 1995 در سامسون ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای کاردشلریم (2021)، کیمسه بیلمز (2019) و ژل دسه اسک (2020) شناخته شده است. ایگیت کوچاک بازیگر عمر در سریال خواهران و برادران است. عمر در این سریال طرفداران زیادی را برای خودش جذب کرده است. عکس عمر در سریال خواهر و برادرانم را در بالا مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آخرین بازمانده از ما

10. ایرم سلمان (Irem Salman) در نقش تالیا

سن بازیگران سریال خواهر و برادرانم / سریال ترکی خواهران و برادران

در ادامه بررسی بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادران به ایرم سلمان یکی دیگر از بازیگران سریال خواهران و برادران می رسیم. ایرم متولد 22 سپتامبر در سال 1999 است که برای سریال های کاردشلریم (2021) و سریال پرندگان آتش (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

11. آتاکان اوزکایا (atakan ozkaya) در نقش سارپ در سریال خواهر و برادرانم

عکس خواهران و برادران / سن بازیگران سریال خواهر و برادرانم

آتاکان اوزکایا از هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم در سال 1998 در استانبول به دنیا آمد. قد او 177 سانتی متر وزن 68 کیلوگرم است. آتاکان اوزکایا با همکاری با آژانس بازیگری Canan Odacil علاوه بر فعالیت در تئاتر، در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی مانند A Matter of Honor، O Hayat Benim، Vatanım Sensin، Heartbeat، Never، Fire Inside، Brothers بازی کرده است.  او نقش سارپ در سریال خواهر و برادرانم راایفا می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

12. نازلی چتین (nazli çetin) در نقش لیلا در سریال خواهر و برادرانم

لیلا در سریال خواهر و برادرانم / فیلم خواهران و برادران

نازلی چتین که در 29 آوریل 2000 در استانبول به دنیا آمد، یک بازیگر زن ثور با قد 1.76 متر، 53 کیلو وزن است. نازلی چتین با سریال Seref Sözü (2020) و کاردشلریم (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های آکوامن ۲ | معرفی بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده 2023

13. گوزده تورکر (Gözde Türker) در نقش هاریکا

بازیگران سریال خواهران و برادران فیلم ترکی / بازیگران سریال خواهران و برادران دوروک

Gözde Türker از بازیگران سریال خواهران و برادران ترکیه ای در 17 سپتامبر 1995 در بورسا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای پویراز کارائیل (2015)، کاردشلریم (2021) و استانبوللو گلین (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی دونگ ووک

14. تورن سیهان شیمشک (Turan Cihan Şimşek) در نقش اوقولخان

هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم / بیوگرافی سوسن در سریال خواهر و برادرانم

Cihan Simsek از هنرپیشه‌های برادران و خواهران در 6 اوت 1992 در Bad Säckingen، بادن-وورتمبرگ، آلمان به دنیا آمد. او یک بازیگر و کارگردان است که برای The Other Path (2022)، DJ Robin & Schürze: Layla (Le Shuuk Remix) (2022) و ماهی در آب (2015) شناخته شده است. او از سال 2012 با سینم سیمشک ازدواج کرده است.

بشتر بخوانید: بازیگران سریال دهن لق | معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

15. لیزگه جومرت (Lizge Cömert) در نقش سوسن در سریال خواهران و برادران

سن بازیگران سریال خواهر و برادرانم / بازیگران سریال خواهران و برادران ملیسا

در بیوگرافی سوسن در سریال خواهر و برادرانم باید گفت که لیزگه جومرت از هنرپیشه‌های برادران و خواهران در 4 اکتبر 2001 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای کاردسلریم (2021) شناخته شده است. ایزگه در این سریال نقش سوسن را برعهده دارد.

بشتر بخوانید: هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

16. ملیس مینکاری (Melis Minkari) در نقش آی بیکه

بیوگرافی اسیه در سریال خواهر و برادرانم / اسم واقعی سوسن در سریال خواهر و برادرانم

ملیس مینکاری از بازیگران خواهران و برادرانم ترکی در 20 آگوست 1998 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای کاردشلریم (2021)، عشق 101 (2020) و En Iyi Arkadasim (2003) شناخته شده است. او از بازیگران سریال ترکی خواهران و برادران است که نقش ایبیکه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور سونگ جونگ-کی 

17. رجب اوستا (Recep Usta) در نقش برک

بازیگران سریال خواهران و برادران / سن بازیگران سریال خواهر و برادرانم

رجب اوستا از هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم در 2 نوامبر 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Persona (2018)، Kardeslerim (2021) و Mavera: Hace Ahmed Yesevi (2021) شناخته شده است. رجب در نقش برک در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

18. یارن یاپیجی (Yaren Yapıcı) در نقش اوزگه در سریال خواهر و برادرانم

بازیگران سریال خواهران و برادران / هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم / اوزگه در سریال خواهر و برادرانم

یارن یاپیجی از هنرپیشه‌های برادران و خواهران برای این سریال شناخته شده است و در نقش اوزگه که دختر زیبایی است و به تازگی در دانشگاه ثبت نام کرده بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازی بخت ترکی

19. انس دمیرکاپی (Enes Demirkapi) بازیگر نقش امیر در سریال خواهر و برادرانم

امیر در سریال خواهر و برادرانم / سن بازیگران سریال خواهر و برادرانم

انس دمیرکاپی از دیگر بازیگران سریال خواهران و برادران است که 82 سانتی متر قد و 74 کیلوگرم وزن دارد و در سال 1997 در استانبول به دنیا آمده است. گوخان بازیگر جوای است که سریال Gülperi در سال 2018 را بازی کرد. او در نقش امیر در سریال خواهر و برادرانم را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال حلقه ترکی | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی حلقه

20. داملاسو ایکیزاوغلو (Damla Su Ikizoglu) در نقش ملیسا

فیلم خواهران و برادران / ادا اجه در خواهران و برادران

داملا سو ایکیزوغلو متولد 8 جولای 1997 در ترکیه است. او یک بازیگر است که برای The Choice (2020)، فیلم خواهران و برادران (2021) و سریال ترکی بابا (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور کیم سو هیون

21. ایلول کاندمیر (Eylül Kandemir) در نقش یاسمین در سریال خواهر و برادرانم

یاسمین در سریال خواهر و برادرانم / سن بازیگران خواهران و برادران

ایلول کاندمیر از هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم در سال 2001 در استانبول به دنیا آمد. نام کامل او Eylül Lize Kandemir است. ایلول کاندمیر با فیلم‌های Ah Where (2022)، Kardeslerim (2021) و Zemheri (2020) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

22. آیلین آکپینار (Aylin Akpınar) در نقش امل ارن

هنرپیشه‌های برادران و خواهران / بازیگران سریال خواهران و برادران ترکی / ادا اجه در سریال خواهران و برادران

آیلین آکپینار خردسال سریال خواهر و برادرانم است که با فیلم های Kardeslerim (2021)، Istanbullu Gelin (2017) و Ask Aglatir (2019) شناخته شده است. آیلین در سریال برادران و خواهران ترکیه ای در نقش امل ارن به ایفای نقش پرداخته است.

بشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

ساعت پخش سریال خواهران و برادران

ساعت پخش سریال خواهران و برادران از سال 2019 تا به حال روز های شنبه از ساعت 20:30 از شبکه atv ترکیه است. سریال ترکی خواهران و برادران از سریال های پرطرفدار ترکیه ای است.

جمع بندی بازیگران سریال خواهران و برادران

سریال kardeslerim / سریال برادران و خواهرانم /دوروک در سریال خواهران و برادران

در این بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادران به طور کامل تمام هنرپیشه‌های سریال خواهر و برادرانم ترکیه ای را برای شما معرفی کردیم. همچنین بصورت مختصر بیوگرافی بازیگران سریال خواهر و برادرانم را برای شما شرح دادیم . شما از بازی کدام بازیگر سریال خواهران و برادرانم ترکی خوشتان آمده؟ برا ما در بخش نظرات کامنت بگذارید.

 

سوالات متداول:

اسم واقعی مادر سوسن در نقش ثریا در سریال خواهران و برادران چیه؟

اسم واقعی بازیگر نقش ثریا در سریال خواهران و برادران شیما کورکماز (Şeyma Korkmaz) است. او در فصل چهارم سریال به عنوان مادر سوسن (با بازی لیزگه جومرت) به جمع بازیگران اضافه می‌شود.

پس اسم واقعی کان در سریال خواهران و برادران چیه؟

اسم واقعی بازیگر نقش کان در سریال خواهران و برادران ارن اورن (Eren Ören) است.

4.5/5 - (576 امتیاز)

نوشته های مشابه

78 دیدگاه

    1. عه سوسن و عمر من خیلی ازشون خوشم می یاد و دروک و آسیه هم همین طور تا حالا نشده من این سریال و یادم بره سریالش حرف نداره 👍👍👍

  1. پس اسم واقعی کان چیه؟
    بعدشم اسم عمر رو اشتباه نوشتید البته فک کنم=/

  2. سلام من در ترکیه زندگی میکنم و چندین زبان هم بلدم شما میخواهید اینجا نظرتون را بگید یا دعوا کنید واقعا کارتون زشته
    این یک فیلم که شما نگاه می‌کنید شما هرچقدر میخواهید دعوا کنید

    شما دعوا می کنید اونها هم می‌خندن و پولشون را میگیرن

  3. میگم من عاشق آین سریالم
    عاشق تالیا و یاسمینم اسماشونو کامل ننوشتین میشه اسم واقعی تالیا لیلیا ایرم سلمان هست و اسم واقعی یاسمین ایلول لیز کاندمیر هست میشه تاریخ تولد تالیا رو بزارید لطفا

    1. ولش کن کار خودشو پیش بره بعضی هاتون
      خیلی دخالت میکنین تو زندگی بقیه
      اوففففف😑

    1. سلام ایرم دوست دختر قبلی دروک فعلا هیچکس اسم اصلیش رو نمیدونه
      چون بازیگر معروفی نشده هنوز اسمش رو نذاشتن

  4. باعرض سلام واحترام می خواستم نظرم رودرمورد فیلم بگم بهترین فیلمیه که تاحالا دیدم. فیلم خواهران وبرادران توهمه سختی ها درکنارهم هستن وبهم دیگه انرژی میدن واین همه سختی میکشن وبه سختی هاغلبه می کنند.
    بهترین فیلم عالیه💐💐💐

  5. پس بقیه بازیگرا چی؟ از چندتا شون اسم نبردین{مثل کان«برادر دوروک و ملیسا« آیلا و رسول«مامان بابای برک» افرا«دوست دختر اولجان بود» و مامانش، الیف«خواهر تنی برک» مامان بابای آسیه،عمر و امل ملیسا«خواهر دوروک و کان»نفر آخر هم بابای هاریکا.
    ولی میگید همه بازیگرا رو معرفی کردیم!

  6. قد آتاکان یا همون سارپ با زور ۱۷۰ میشه اون موقع نوشتن ۱۷۷؟؟؟

  7. بنظرم عمر بازی فوق العاده‌ای داره. این پسر فوق‌العاده‌ست. بازیگری که خیلی طبیعی در صحنه‌هایی که باید گریه کنه، گریه میکنه و جایی که باید بخنده، خیلی طبیعی میخنده. توو عمرم هیچ بازیگری رو با این همه مهارت ندیده بودم. عالیه. واقعا عالیه. البته بازی سایر بازیگران هم قابل تقدیره.

  8. ممنون از توضیحاتتون من خیلی آسیه و دروک رو دوست دارم
    خیلی به هم میان و خیلی هم خوشگلن هر دوتاشون ❤❤

  9. کاش مادربزرگ عمر (خاله سیزگه) را هم معرفی می کردید.پسر خاله ام که در ترکیه زندگی می کند می گفت این خانم پیر هنرپیشه چندی پیش از دنیا رفته است.در مجلات هنری ترکیه خوانده بوده.

  10. چرا کسی در مورد فیلمنامه آزار دهنده حرفی نزده؟! یا در مورد کارگردان مریض؟! این فیلم را اصلا نبینیند فقط بازیگراش جذابه موضوع فیلم به شدت آزار دهنده است. همه کاراکتر هاش یا قاتلند یا مظلوم. کلا هر قسمتش یک موضوعی هست که داغونت بکنه تا اون موضوع حل میشه دوباره موضوع دردآورتری شروع میشه.

    1. دوست داریم ببینیم به توچه فقط تو دوست نداری نمیشه ماهم نبینیم

  11. این فیلم عالیه
    مخصوصا بازیگر هاش که دیگه نگو
    فقط شما در تایپ کردن دقت کنید

  12. بنظرم تو این فیلم آسیه و عمر باید میمردن ،انقد ک حال بهم زنن،مخصوصا لب و لوچه ی آسیه اه اه

    1. واقعا راست میگی پسر خالت تو ترکیه زندگی میکنه ازش بپرس ببین آسیه
      و دوروک رو میبینه

    1. ای بابا چند بار بگم اینا حروف ترکین تو اول برو ترکی یاد بگیر اسم هیچکی رو درست نگفتی

    1. اگه اشتباه کردن حتما اشتباه تایپی بوده اگه زبان انگلیسی بلدی میتونی از روی اون بخونی
      مگه تاحالا نشده تو خدت اشتباه تایپی کنی؟

    2. باعرض سلام واحترام می خواستم نظرم رودرمورد فیلم بگم بهترین فیلمیه که تاحالا دیدم. فیلم خواهران وبرادران توهمه سختی ها درکنارهم هستن وبهم دیگه انرژی میدن واین همه سختی میکشن وبه سختی هاغلبه می کنند.
      بهترین فیلم عالیه💐💐💐

  13. مرسی از مقاله خوبتون ولی عکس عمر در سریال خواهر و برادرانم رو عوض کنید.

  14. خیلی خیلی سریال قشنگیه کارای عمروپسرعموش اوقولخان یکم حرص دراره،دم همتون گرم خسته نباشید

      1. عزیزم فقط تو نیستی که سریال خواهران و برادران رو نگاه میکنی
        لازم نیست جواب دیگران رو بدی و به خودت فشار بیاری کسی سوالی داشته باشه خودش تحقیق میکنه یا سوال میپرسه!

    1. اسم اصلی سارپ که وارد فیلم میشه و نقش برادر عمرو بازی میکنه چیه؟

  15. ممنون واقعا
    من این سریال رو توی ماهواره می بینم هر روز بجز پنجشنبه ها در جم SERIES ساعت ۹:۰۰

      1. چه تو انگا مال باباتو طلب داری این چ بی ادبیه که به مردم میکنی هر کی دوست داره یه چیزی بگه له تو چ که نخود عر اشی میشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا