فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

سریال ترکی تبعید آبی (Maviye Sürgün)

سریال تبعید آبی (Maviye Sürgün) یک سریال ترکی جدید محصول سال 2023 است. در این مقاله داستان و بازیگران سریال ترکی تبعید آبی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال تبعید آبی ترکی به کارگردانی Nezaket Coşkun و نویسندگی  Barış Erdoğan، İlker Arslanو Murat Dişli در تابستان 2023 از شبکه SHOW TV شروع به پخش کرده است. سریال ترکی تبعید به آبی که در 26 قسمت اکران می شود از بازیگران بزرگ و مشهوری مانند جانر جیندوروک، داملا سونمز و سرکان آلتون اوراک بهره می برد. در ادامه به بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی تبعید آبی خواهیم پرداخت.

داستان سریال تبعید آبی ترکی

سریال تبعید آبی ترکیه ای / سریال ترکی تبعید به آبی

علی که از مرگ همسرش بسیار ناراحت است و به طور موقت از کار خودش نیز تعلیق می شود. این امور باعث می شود زندگی اش دچار آشوب شدیدی شود. او به یک شهر دیگر نقل مکان می کند. علی که یک شب در حالی که  از درد از دست دادن همسرش غنگین است به دریا می رود، متوجه می شود قایق در افق در حال حرکت است و زنی بی هوش در قایق است. علی این زن را که دفنه نام دارد نجات می دهد و به هتل می برد.

آنها متوجه می شوند که دفنه حافظه اش را از دست داده است. دفنه زن مرموزی است و یادش نمی آید چه اتفاقی برایش رخ داده است. انما کم کم حافظه اش را بدست می آورد و یادش می آید که یک کلاه بردار بزرگ است. پیسنهاد می کنیم ادامه داستان سریال ترکی تبعید آبی را با تماشای آن متوجه شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

زمان پخش سریال تبعید به آبی

سریال تبعید آبی چند قسمت است / سریال تبعید به آبی

سریال ترکی تبعید آبی در روز 22 خرداد 1402 آغاز شده است که و هر دوشنبه ساعت 20:30 از شبکه Show TV ترکیه پخش می شود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای | بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله و خانواده

بازیگران سریال تبعید آبی

همانطور که گفتیم این سریال از بازیگران مشهور و توانمندی بهره می برد. در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های سریال تبعید آبی ترکیه ای همراه ما باشید.

داملا سونمز (Damla Sönmez) بازیگر سریال تبعید آبی در نقش دفنه

دفنه در سریال تبعید آبی/ بازیگران سریال ترکی تبعید آبی

داملا سونمز در استانبول ترکیه به دنیا آمد. زبان مادری او ترکی است و به زبان های انگلیسی و فرانسوی مسلط است. سینما از زمان کودکی بزرگترین علاقه او بوده است. او یک بازیگر برنده جایزه بین المللی است. داملا برای یک سال در پاریس تحصیل کرد و پس از آن بورسیه ای به بخش تئاتر هنرهای زیبای دانشگاه یدیتپه در استانبول اعطا شد. او همچنین در کارگاه بازیگری معاصر جیلیان اودود در مدرسه هنرهای دراماتیک لندن شرکت کرد. سونمز اولین فیلم خود را در

او در فیلم Çakal (2010) نقش یک کارگر جوان محافظه کار را بازی کرد و برای بازی در سریال پادشاهی ترکی Mahpeyker – Kösem Sultan (2010)  نامزد شد. سونمز سپس در کمدی کورتولوس سون دوراک (2012) نقش یک دختر آزار دیده را بازی کرد که همه چیز را به دست خودش می‌گیرد. او به کار خود در فیلم در Uzun Hikaye (2012) به عنوان دختر وکیلی که با عشق زندگی‌اش ملاقات می‌کند، ادامه داد و به دنبال آن Sen Aydinlatirsin بازی کرد. Geceyi (2013) در نقش یک دختر جوان شهری که توانایی متوقف کردن زمان را دارد.

او یکی هنرپیشه‌های سریال عزیز در سال 2022 نیز است. داملا بخاطر حضورش در فصل آخر سریال زیبای ترکی گودال محبوبیت بسیاری پیدا کرد و بسیاری او را با این سریال می شناسند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی وحشی | بررسی داستان و بازیگران سریال وحشی ترکی

جانر جیندوروک (Caner Cindoruk) از بازیگران سریال ترکی تبعید آبی درنقش علی

بازیگران سریال ترکی تبعید آبی / علی در سریال تبعید آبی

جانر جیندوروک از هنرپیشه های سریال تبعید آبی ترکی متولد  17 آوریل 1980 بازیگر و کارگردان تئاتر ترکیه است. او برای سریال های «مزرعه خانم»، «بی وفا»، «زن» و سریال کمدی خانوادگی «بین ما» شناخته شده است. او در سریال Maviye Sürgün کاراکتر علی یکی از شخصیت های اصلی سریال را بر عهده دارد.

او در فیلم فصل کرگدن ساخته بهمن قبادی در کنار یلماز اردوغان، برن ساعت و مونیکا بلوچی به ایفای نقش پرداخت. او در سال 2015 در فیلم هینر سلیم، کارگردان عراقی، لباس دار، در کنار طوبی بویوکوستون، هزار ارگوچلو، اینانچ کونوکچو، دوریم یاکوت و کنان ارگودر ظاهر شد. این فیلم در سال 2016 اکران شد. کنر سیندوروک با بازی در فیلم کور زکی دمیرکوبوز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال یک پری | بازیگران سریال ترکی یک پری

سرکان آلتون اوراک (Serkan Altunorak) بازیگر سریال تبعید به آبی در نقش اوزان

زمان پخش سریال تبعید آبی / سریال Maviye Sürgün

سرکان یکی از بزیگران سریال ترکی تبعید به آبی است که نقش اوزان را بر عهده دارد. او اولین حضور خود را در تلویزیون در سال 1999 با بازی در کمدی کمدی Ayrılsak da Beraberiz در نقش Unisex Bekir انجام داد. در سال 2006 در İmkansız Aşk در نقش جم ظاهر شد و در همان سال نقش تولگا را در فیلم گومدا ایفا کرد که اولین حضور سینمایی او را رقم زد. در سال 2007 او در نقش مردان در کارا دوواک انتخاب شد. در سال 2009 در سریال محبوب Melekler Korusun نقش معلم هنرستان را بازی کرد.

در اکتبر 2006، او مجبور شد در صحنه ای از سریال تلویزیونی İmkansız Aşk، که در آن با ابرو گوندش بازی می کرد، رولت روسی بازی کند. آلتونوراک که اسلحه را روی سرش گذاشته بود، به محض فشار دادن ماشه در خون روی زمین افتاد. او به دلیل پر بودن تپانچه به شدت مجروح شد و مدت زیادی تحت درمان قرار گرفت. این سریال متعاقباً لغو شد.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

گوکشن آتش (Gökşen Ateş) از بازیگران سریال تبعید آبی ترکیه ای در نقش دنیز

سریال Maviye Surgun / سریال تبعید به آبی ترکیه ای

گوکسن آتس از هنرپیشه های سریال تبعید آبی ترکی در 4 آوریل 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های The Pit (2016)، Kuzey Güney (2011) و Time Goes By (2010) شناخته شده است. او در این سریال ترکی جدید 2023 در نقش دنیز ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال پرندگان آتش | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال پرندگان آتش

بولنت شاکراک (Bülent Sakrak) از بازیگران سریال تبعید به آبی در نقش حسن

سریال ترکی تبعید به آبی / هنرپیشه های تبعید آبی ترکی

بولنت ساکراک از هنرپیشه‌های سریال تبعید آبی است که در 26 اوت 1977 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که برای فیلم های گاراژ (2022)، Eyyvah Eyvah (2010) و Yilan Hikayesi (1999) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله

آیچا ارتوران (Ayça Erturan) بازیگر سریال ترکی تبعید به آبی درنقش زهرا

سریال تبعید به آبی / بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

آیچا ارتوران در 1 آگوست 1983 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که با تکیم: محله آسکینا شناخته می شود! (2015)، از نرده بپرسید؟ (2015) و آکینجی (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دختر مردم

روحی ساری (Ruhi Sari) از بازیگران سریال Maviye Sürgün در نقش سرهات

سریال ترکی تبعید آبی / بازیگران سریال تبعید به آبی ترکیه ای

روحی ساری در 18 مه 1972 در ترابزون ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های صفحه سوم (1999)، سن دو گیتمه (1995) و Hiçbiryerde (2002) شناخته شده است. او از 17 سپتامبر 2004 با Natali Yeres ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

هاکان سالینمیش (Hakan Salınmış) از بازیگران سریال تبعید آبی ترکیه ای

سریال تبعید آبی ترکی / سریال Maviye Sürgün

هاکان سالینمیس در 3 آوریل 1964 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی‌های Matter of Respect (2014)، Fractured (2020) و Yakamoz S-245 (2022) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

آمینه کویونجولار (Amina Koyuncular) در نقش زهرا تورهان

سریال تبعید آبی ؛ زمان پخش، داستان و بازیگران

آمینه کویونچولار در 17 ژانویه 2001 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سریال Ikimizin Sirri(2021)، سریال Maviye Sürgün (2023) و سریال Beni Birakma (2018) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

گوربرک پولات (Gürberk Polat) از بازیگران سریال ترکی تبعید آبی در نقش مورات

سریال تبعید آبی / هنرپیشه‌های سریال تبعید به آبی ترکی

گوربرک پولات با سریال های The Choice (2020)، I Am the Sea (2020) و سریال Maviye Sürgün (2023) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

سخن پایانی؛ سریال Maviye Surgun

در این مقاله بازیگران و داستان سریال تبعید به آبی ترکیه ای را بررسی و معرفی کردیم. به نظر شما سریال تبعید آبی ترکی چگونه خواهد بود. آیا می تواند به محبوبیت برسد؟ نظرات خودتان را درباره سریال ترکی تبعید آبی با ما درمیان بگذارید.

4.4/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا