فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله

سریال معجزه صد ساله از جدیدترین سریال های ترکی 2023 است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله ترکی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال صد سال معجزه (üz Yillik Mucize) یک سریال درام ترکی با امضای OGM Pictures است که اولین قسمت آن در 23 مارس 2023 به کارگردانی هلال سارال و نویسندگی نوران اورن شیت منتشر شد. بیرکان سوکولو و ابرو شاهین نقش های اصلی را در سریال ترکی معجزه صد ساله  بر عهده دارند.

این سریال با قسمت سیزدهم خود در استار تی وی به پایان می رسد. قسمت آخر سریال معجزه صد ساله در تاریخ 15 ژوئن 2023 پخش خواهد شد. زمان پخش سریال معجزه صد ساله هر پنجشنبه ساعت 21:30 از شبکه Star Tv خواهد بود.

داستان سریال معجزه صد ساله ترکیه ای

زمان پخش سریال معجزه صد ساله / بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله

سریال معجزه صد ساله داستان علی طاهر 130 ساله ای را نقل می کند که پس از گرفتن یک تصمیم مهم، با هاریکا آشنا می شود و صفحه جدیدی در زندگی هر دو آنها باز می شود.

علی طاهر هنگام جنگیدن در جبهه ساکاریا به کشته می شود. نام اصلی او کمال است. معجزه ای که در زمان دفن او اتفاق افتاد، دوباره به او زندگی می بخشد. اما این معجزه باعث می شود که علی طاهر هرگز پیر نشود. برای علی طاهر که چیزهای زیادی در زندگی 130 ساله خود دیده است، ادامه زندگی دشوارتر می شود. تنها کسی که راز علی طاهر را می دانست تورگوت بود که از کودکی او را می شناخت.

شغل اصلی هاریکا وکالت است اما عاشق نوشتن است و در تلاش برای نوشتن اولین رمانش است. مسیر او در زمانی که انتظارش را نداشت به کمال می رسد. هاریکا باید یک داستان خوب پیدا کند و کمال باید از زیر بار خود خلاص شود و داستان خود را تعریف کند. زندگی هر دوی آنها پس از ملاقات با یکدیگر به گونه ای تغییر می کند که انتظارش را نداشتند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بازیگران سریال معجزه صد ساله

هنرپیشه‌های سریال معجزه صد ساله از مشهورترین بازیگران ترکیه هستند که ما ایرانها بسیاری از آنها را در سریال های ترکی مشاهده کرده ایم. در این بخش به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال معجزه صد ساله می پردازیم.

بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) بازیگر سریال سریال معجزه صد ساله در نقش علی طاهر

بازیگران سریال معجزه صد ساله

بیرکان سوکولو بازیگر و مدل متولد استانبول است. Sokullu که در سال 2003 در مسابقه “بهترین مدل ترکیه” رتبه سوم را کسب کرد، به طور حرفه ای مدلینگ را شروع کرد. او پس از فارغ التحصیلی از دپارتمان برنامه نویسی رادیو و تلویزیون دانشگاه Maltepe، دروس بازیگری را از Dolunay Soysert گذراند.

در سال 1387 به ایفای نقش ایاز در مجموعه تلویزیونی «زنان کوچک» پرداخت. او در سال 2012 با آسلی انور ازدواج کرد و این زوج در سال 2015 از هم جدا شدند. او در سال های اخیر در آثار پرمخاطبی چون «سریال صد سال معجزه»، «آپارتمان معصومین»، «یا استقلال یا مرگ» حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

ابرو شاهین (Ebru Şahin) بازیگر نقش هاریکا در سریال ترکی معجزه صد ساله

سریال ترکی معجزه صد ساله / بازیگران سریال معجزه صد ساله ترکی

ابرو شاهین از بازیگران سریال معجزه صد ساله ترکیه ای متولد استانبول است. شاهین متولد 1994 پس از فارغ التحصیلی از دانشکده علوم ورزشی دانشگاه استانبول در رشته بازیگری تحصیل کرد. اولین تجربه بازیگری او در فیلم Blood Money در سال 2016 بود.

شاهین که در سریال های تلویزیونی مانند سیب ممنوعه و جنگجو حضور داشته است، در سال 2019 با سریال هرجایی وقفه بزرگی داشت. او در سال 2022 با بسکتبالیست معروف سدی عثمان ازدواج کرد. ابرو شاهین همچنین یکی از بازیگران سریال حماسه ترکی است که در این سریال بسیار خوش درخشیده.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای | بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله و خانواده

نجیپ ممیلی (Necip Memili) از بازیگران سریال معجزه صد ساله در نقش تارگوت

سریال معجزه صد ساله ترکیه ای / معرفی سریال Yuz Yillik Mucize

نجیپ ممیلی از هنرپیشه‌های سریال معجزه صد ساله متولد آدانا است. ممیلی که فارغ التحصیل رشته تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه چوکوروا بود، در سال 2006 کار خود را با «بازسازی برگ» آغاز کرد و در نمایش هایی چون «هانیمین چیفتلیگی»، «شخصیت»، «برادر کاچما» شرکت کرد. علاقه مندان به سریال زیبای چوکور بازی او را در نقش جومالی کوچوالی به یاد دارند.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

زرین تکیندور (Zerrin Tekindor) از بازیگران معجزه صد ساله در نقش ثریا

هنرپیشه‌های سریال معجزه صد ساله

زرین تکیندور بازیگر و نقاش متولد بالیکسیر است. این هنرمند در سال 1964 در منطقه برهانیه بالیکسیر به دنیا آمد و در آنکارا بزرگ شد. پس از فارغ التحصیلی از گروه تئاتر کنسرواتوار ایالتی دانشگاه هاجت تپه، در تئاتر دولتی آنکارا شروع به کار کرد. او در سال 1987 از ازدواجش با هنرپیشه چتین تکیندور صاحب یک پسر به نام هیرا شد. این زوج در سال 1999 پس از جدایی و یک بار ازدواج مجدد، ازدواج خود را به هم زدند.

تکیندور که بازیگری مقابل دوربین را با سریال تلویزیونی «Aşk-ı Memnu» آغاز کرد، با شخصیت «مادمازل» در «Aşk-ı Memnu» نیز به محبوبیت رسید. تکیندور که نقاش موفقی هم هست، نمایشگاه های زیادی افتتاح کرده است. او در سال های اخیر در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مانند «سریال بین دنیا و من»، «سریال صد سال معجزه»، «سریال سه هزار سال انتظار» حضور داشته است. زرین تکیندور به تازگی از بازیگران سریال چشم چران عمارت نیز است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال یک پری | بازیگران سریال ترکی یک پری

اجم چالهان (Ecem Çalhan) از هنرپیشه‌های معجزه صد ساله در نقش میرای

هنرپیشه‌های سریال ترکی معجزه صد ساله

Ecem Çalhan بازیگر متولد استانبول است. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان هنرهای زیبای آونی آکیول، در دانشگاه سلیمان دمیرل، دانشکده هنرهای زیبا، گروه بازیگری تحصیل کرد. «سریال ستاره شمالی» که در سال 2019 در آن حضور داشت، اولین تجربه سریال تلویزیونی او بود. پس از آن در تولیداتی چون «سریال پشت پرده ازدواج»، «سریال یقه خاکی»، «سریال صد سال معجزه» شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال نامه خداحافظی ترکی | معرفی و بررسی بازیگران سریال نامه خداحافظی

یالچین حافظ‌اوغلو (Yalcin Hafizoglu) از بازیگران معجره صد ساله در نقش جم

سریال معجزه صدساله چند قسمت است

یالچین حفیظ اوغلو نوازنده و بازیگر متولد استانبول است. او پس از فارغ التحصیلی از گروه مهندسی محیط زیست دانشگاه کوجالی، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر در دانشگاه هالیچ آغاز کرد. او در اولین پروژه حرفه ای خود با شخصیت سلیم که در «Kiralık Aşk» بازی کرد، شرکت کرد. از دیگر پروژه های او می توان به « سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند»، «نگو دوست ندارم» و « سریال صد سال معجزه» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار | معرفی بازیگران سریال فداکار (Fedakar)

گزده سدا (Gözde Seda) بازیگر سریال صد سال معجزه در نقش آیسل

خلاصه داستان سریال معجزه صد ساله

Gözde Seda Altuner بازیگر و فیلمنامه نویس متولد استانبول است. او در بخش تئاتر مرکز هنری مجدات گزن تحصیل کرد. او با بازی در مجموعه تلویزیونی «بی وفا» توجه ها را به خود جلب کرد. «سریال به اندازه شوهرت حرف بزن: رستاخیز»، «به تشییع جنازه ما خوش آمدی» و «صد سال معجزه» از جمله پروژه هایی هستند که او در سال های اخیر در آنها حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

حمیرا (Hümeyra) بازیگر سریال ترکی صد سال معجره در نقش مزین

بازیگر سریال ترکی صد سال معجره

Hümeyra Akbay نوازنده، آهنگساز و بازیگر متولد آنکارا است. Hümeyra که از دهه 1970 به عنوان یک موسیقیدان و بازیگر شناخته می شود، به لطف مجموعه تلویزیونی “سمت اروپایی” و فیلم “پدر من و پسرم” توسط نسل های جدید شناخته شده است. در دهه 1970، زمانی که او به عنوان یک موسیقیدان شناخته می شد، آهنگ های او مانند “Körtükm”، “Sessiz Gemi”، “Thirtyfive Age” به آهنگ های بزرگ تبدیل شدند.

بعدها به غیر از خط محبوب، آلبوم هایی مانند «خودکشی اشتیاق» و «بیهوده» را نیز ساخت. حمیرا که برای اولین بار بازیگری را در دهه 1980 آغاز کرد، در نمایشنامه های مختلفی شرکت کرد. از ساخته های اخیر او می توان به «با شوهرت حرف بزن: رستاخیز»، «ما اینطوریم» و «سریال صد سال معجزه» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

عایشه‌گل چنگیز (Ayşegül Cengiz) از هنرپیشه‌های سریال معجزه صد ساله در نقش ساجده

سریال üz Yillik Mucize

Ayşegül Cengiz یک بازیگر و کارگردان متولد آنتالیا است. چنگیز از بازیگران سریال صد سال معجره است در سال 1999 از دانشکده پزشکی استانبول فارغ التحصیل شد و در سال 2004 پزشک شد. او در طول تحصیلات پزشکی خود در گروه تئاتر دانشکده پزشکی استانبول (İTFTT) حضور داشت و در نمایش های مختلفی شرکت کرد و بین سال های 2004 تا 2006 در استودیو پلیرز که توسط Shahika Tekand تأسیس شده بود به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت. برخی از ساخته های او عبارتند از: «زمانی خیلی طولانی»، «تاوان»، «صد سال معجزه».

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

سخن پایانی؛ سریال صد سال معجزه

در این مقاله سعی کردیم بازیگران سریال ترکی معجزه صد ساله به همراه داستان آن را به شما معرفی کنیم. به نظر شما سریال معجزه صد ساله ترکیه ای چگونه است. در کامنت ها نظرات خودتان را  درباره سریال üz Yillik Mucize با ما در میان بگذارید.

4.2/5 - (38 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا