فیلم و سریالسرگرمی

سریال گل جمال | معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

معرفی و بررسی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال گل جمال

در این مقاله به بررسی سریال ترکی گل جمال و معرفی داستان و بازیگران سریال گل جمال خواهیم پرداخت. آخرین اخبار و اطلاعات درباره سریال گل جمال ترکی را در مجله ویکی بخوانید.

سریال Gülcemal یک سریال ترکی عاشقانه هیجان انگیز محصول سال 2023 است که یوسف پیرحسن چالیشکان کارگردانی آن را بر عهده دارد. در این سریال ترکیه ای جدید 2023 بازیگران مشهوری همچون مورات اونالمیش، ملیس سزن به ایفای نقش پرداخته اند. تعداد قسمت سریال ترکی گلجمال 13 قسمت است.

خلاصه داستان سریال گلجمال

سریال گل جمال ترکی / سریال Gulcemal / سریال گل جمال چند قسمت است

زندگی گلجمال و گل اندام، دو خواهر و برادری که مادرشان در کودکی آنها را ترک کرد تا با مرد دیگری فرار کند، با رفتن مادرشان از هم می پاشد. این دو که در سختی بزرگ می‌شوند، پس از سال‌ها به بورسا بازمی گردند. تنها هدف گلجمال انتقام گرفتن از مادرش است. گلجمال مردی قوی و بی رحم است که بی مادری خود را در زخم کودکی پنهان می کند و هرگز آن زخم را نمی بندد. او در این نیان عاشق دختر خوانده اش می شود و یک داستان عاشقانه را رقم میزند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

زمان پخش سریال ترکی گل جمال

فیلم ترکی گلجمال / زمان پخش سریال گلجمال

سریال Gülcemal از جدیدترین سریال های 2023 ترکیه است. شروع سریال گلجمال از 17 فروردین 1402 بوده است و هر پنجشنبه ساعت 21:30 از شبکه فاکس ترکیه پخش می شود.

روز پخش سریال ترکی گل جمال : هر پنجشنبه

ساعت پخش سریال گلجمال : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

بازیگران سریال گلجمال ترکی

در این سریال بازیگران مشهور ترکیه ای مانند مورات اونالمیش، ملیس سزن و سما کچیک ایفای نقش کرده اند. در ادامه با معرفی بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال گل جمال با ما همراه باشید.

مورات اونالمیش (Murat Ünalmis) بازیگر نقش گلجمال

سریال گل جمال / سریال گل جمال بازیگران

مورات اونالمیس بازیگر نقش اصلی سریال گلجنال ترکی است که در 23 آوریل 1981 در کایسری ترکیه به دنیا آمد. اونالمیش پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه مرمره در رشته مطالعات ارتباطات، بازیگری را در آکادمی استانبول خواند. مدت کوتاهی پس از پایان تحصیلات، او در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی از جمله حیات باغلاری، لیمیتد آشک و کورشون یاراسی و همچنین در فیلم‌هایی چون Üç Kadın، Deli Duran و Sen Ne Dilersen ظاهر شد. موفقیت او با بازی در Güneşi Gördüm به کارگردانی Mahsun Kırmızıgül به دست آمد. او بعداً در فیلم دیگری به کارگردانی کیرمیزیقول با عنوان بش مناره در نیویورک ظاهر شد.

ما ایرانی ها مورات اونالمیس را بیشتر برای بازی در سریال ترکی ازدواج اجباری روزی روزگاری در چوکوروا می شناسیم. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Bir Zamanlar Çukurova (2018)، بال های شب (2009) و عشق در هوا (2010) شناخته شده است. او قبلا با Birce Akalay ازدواج کرده بود. مورات بیشتر برای بازی در سریال روزی روزگاری در چوکوروا در نقش دمیر شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: فیلم ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین فیلم های ترکیه ای 2023

ملیس سزن (Melis Sezen) بازیگر نقش دوا در گلجمال

سریال گل جمال خلاصه

ملیس سزن از هنرپیشه‌های سریال گل جمال ترکی در 2 ژانویه 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او اولین حضور تلویزیونی خود را با سریال های  ترکی Hayat Akşam Tatlıdır و “Dear Past” در کنار Sevda Erginci برای دو بار انجام داد. او به همراه بوراک یامانتورک، همبازی Dear History، در سریال تاریخی Ya İstiklal Ya Ölme بازی کرد که در آن دو بار «نازن» را به تصویر کشید.

ملیس سزن برای بازی در مروارید سیاه انتخاب شد. او اولین نقش اصلی خود را در Leke داشت. در سپتامبر 2020، او برای نقش اصلی در Sadakatsiz انتخاب شد. سزن به غیر از حرفه تلویزیونی خود در فیلم های متعددی ظاهر شده است. اولین تجربه بزرگ سینمایی او در سال 2018 با بازی در فیلم قهرمان ما به دست آمد. در همان سال او در فیلم های Tilki Yuvası و Dünya Hali ظاهر شد. در سال 2019، او در فیلم Mucize 2: Aşk به کارگردانی Mahsun Kırmızıgül ایفای نقش کرد.

ملیس سزن بازیگری است که برای معجزه 2: عشق (2019)، قهرمان (2018) و قارچ ماشا شناخته شده است. ملیس سزن در سریال ترکی گلجمال در نقش مقابل گلجمال یعنی دوا بازی کردده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

نیلای اردونمز (Nilay Erdönmez) بازیگر نقش گل اندام در سریال گل جمال

بازیگران سریال گل جمال / سریال Gulcemal

نیلای اردونمز از هنرپیشه‌های سریال گل جمال است که در سال 1986 در استانبول به دنیا آمد و در سال 2007 از کنسرواتوار هنرهای زیبای معمار سینان استانبول فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته هنرهای تئاتر گذراند. او از سال 2006 تاکنون در بسیاری از نمایش‌های تئاتر و کارگردانی بازی کرده است.

در سال 2012 او اولین نقش خود را روی پرده با بازی در فیلم ترکی “برج مراقبت” ایفا کرد که برای آن جایزه بهترین بازیگر زن را در بسیاری از جشنواره های ملی و بین المللی دریافت کرد. او در این سریال در نقش خواهر گلجمال با نام گل اندام ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای | بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله و خانواده

ادیپ تپلی (Edip Tepeli) بازیگر نقش مرت در سریال ترکی گلجمال

سریال Gulcemal ترکیه / هنرپیشه های سریال گلجمال

ادیپ تپلی از بازیگران سریال گلجمال است که در 18 آوریل 1989 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Eyyvah Eyvah (2010) و The Ambassador’s Daughter (2019) شناخته شده است. همچنین او از بازیگران سریال حماسه ترکی است که با این سریال به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان | معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

آیدا اکسل (Ayda Aksel) از هنرپیشه‌های سریال گل جمال در نقش ظفر

سریال گل جمال ترکی / هنرپیشه‌های سریال گل جمال

آیدا آکسل یکی دیگر از بازیگران گل جمال ترکی است در 31 اکتبر 1962 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او در دانشگاه معمار سنان تئاتر خوانده است. در دوران تحصیل در دبستان، باله و ویولن سل را در هنرستان آموخت. آکسل جدا از حرفه اش به عنوان بازیگر، صداپیشگی تبلیغات مختلفی را بر عهده داشت. او به مدت 15 سال برای تئاترهای دولتی ترکیه کار کرد. آیدا آکسل یک هنرپیشه است که برای عشق تصادفی (2011)، دیپلم کاجیکلیک (1998) و جمهوریت (1998) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار | معرفی بازیگران سریال فداکار (Fedakar)

جاهیت گوک (Cahit Gök) از بازیگران سریال گل جمال در نقش وفا

هنرپیشه‌های سریال گلجمال / سریال گل جمال ترکیه ای

Cahit Gök در 7 اکتبر 1981 در بینگول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فصل شکار (2010)، به زودی (2014) و عزل (2009) شناخته شده است. جاهیت از بازیگران سریال ترکی گلجمال در نقش وفا است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

ملتم اکچول (Meltem Akçöl) بازیگر نقش ایپک در سریال گلجمال

بازیگر سریال گل جمال / خلاصه داستان سریال گل جمال

او در سال 2001 در استانبول به دنیا آمد. ملتم آکچول برای فیلم های Gülcemal (2023)، Duy Beni (2022) و Kirik Hayatlar (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی ترکیه ای کماندویی

آتیلا شندیل (Atilla Sendil) در نقش خلیل ابراهیم

بازیگران گلجمال / سریال گل جمال تیزر

آتیلا سندیل از بازیگران سریال گلجمال در سال 1963 در اسکی شهیر ترکیه به دنیا آمد. او در سال 1987 از هنرستان دولتی دانشگاه معمار سینان، گروه تئاتر فارغ التحصیل شد. در همان سال او به عنوان هنرمند ستادی در اداره کل تئاترهای دولتی ترابزون مشغول به کار شد.

این هنرمند که از فصل 1991-1992 در تئاتر دولتی استانبول بازیگری و کارگردانی کرده است، در سال 2010 با هیتوشی اویاما کارگردان ارشد صحنه ایالتی نیو توکیو کار کرد. آتیلا در میان کارکنان مؤسس دانشگاه هالیچ و هنرستان های دانشگاه اوکان بود. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر دانشگاه هالیچ در سال 2016-2017 به پایان رساند. او به عنوان مدیر تئاتر دولتی استانبول برای فصل تئاتر 2018 -2019 خدمت کرد.

این هنرمند از سال 1376 علاوه بر تئاتر، در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نیز حضور داشته و صداپیشگی نیز انجام می دهد. او بازیگری است که برای لیلا و مکنون (2011)، دره گرگ ها (2003) و آنکا (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تشکیلات | بیوگرافی هنرپیشه‌های تشکیلات ترکی

گوکچم چوبان (Gökçem Çoban) بازیگر نقش سمرا در سریال گل جمال

سریال گل جمال ترکیه / تعداد قسمت های سریال گلجمال

گوکچم چوبان یکی از بازیگران زن سریال گلجنال ترکیه ای است که در استانبول به دنیا آمد. Gökçem Çoban بازیگر سریال و سینما است. Gökçem Çoban در فیلم Ecinni 3: Issız Çığlık بازی کرده بود، در سریال تلویزیونی روزانه Kadere Karşı که از تلویزیون 8 پخش می شد نیز بازی کرد. گوکچم در سریال مورد بحث با نام هایی چون Nur Erkul، Emine Ün، Hakan Eratik، Berk Arttiran، Oktay Ekinci و Derin İnce حضور داشت.

گوکچم چوبان بیشتر برای بازی در سریال های Gulcemal (2023)، Kadere Karsi (2022) و Ecinni 3: Issiz Çiglik (2021) و اخیرا با سریال ترکی گل جمال شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های منو بشنو | معرفی بازیگران سریال منو بشنو

صباحتین یاکوت (Sabahattin Yakut) در نقش امرالله

سریال گل جمال چند قسمت است؟ سریال گل جمال ۲ بازیگران سریال گلجمال

صباحاتین یاکوت در 7 ژوئن 1981 به دنیا آمد. زادگاه صباهاتین یاکوت مانیسا است. صباحاتین یاکوت تحصیلات دانشگاهی خود را در کنسرواتوار دولتی دانشگاه اسکیشهیر آنادولو، گروه بازیگری به پایان رساند.

او در سال 2010 به Semaver Kumpanya پیوست و از اولین نمایشنامه خود “Titus Andronicus” در این شرکت بوده است. او به عنوان مربی، بازیگر، نویسنده و کارگردان در Semaver Kumpanya به کار خود ادامه می دهد.

Sabahattin Yakut از هنرپیشه‌های سریال گل جمال است که با بازی Baskin (2015)، Dip (2018) و Yalniz Kurt (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی | هنرپیشه های سریال غنچه های زخمی

نیلوفر آچیکالین (Nilüfer Açikalin) درنقش گارا آنا

بازیگران سریال ترکی گلجمال / عکس بازیگران سریال گل جمال

نیلوفر آچیکالین از بازیگران سریال گلجمال در 29 مارس سال 1967 به عنوان اولین فرزند والدین مهاجر مقدونی در استانبول به دنیا آمد. نام خانوادگی واقعی او کوچوکچاودار است. او یک برادر دارد. او مدرک کاردانی خود را در گروه زیست شناسی دانشگاه استانبول گذراند. او در سال 1987 با گذراندن دوره آموزش بازیگری از گروه تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه معمار سینان فارغ التحصیل شد. او با پکر آکیکالین بازیگر ترکی ازدواج کرد و بعد از مدتی جدا شد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

سامت کان کویوجو (Samet Kaan Kuyucu) در نقش مرت 

سریال ترکی گل جمال کی پخش میشود / سریال ترکی گل جمال چند قسمت است

سامت کان کویوچو در سال 1995 در غازیانتپ به دنیا آمد. کویوچو تحصیلات کارشناسی خود را در دانشکده حقوق دانشگاه بیلکنت آغاز کرد. سامت کان کویوچو که تصمیم داشت به حرفه بازیگری ادامه دهد، به دپارتمان کنسرواتوار دانشگاه Hacettepe منتقل شد و یک سال بعد از آنجا فارغ التحصیل شد.

سامت کان در تولیداتی مانند برخورد Kuyucu، Alef، Student House، Love 101، Ah Nerede، Judge شرکت کرد. سامت نقش شخصیت مرت را در سریال Gülcemal بازی می کند. سامت کان کویوچو از بازیگران سریال ترکی گل جمال است که برای الف (2020)، چمبر (2017) و آه نرده (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بابا | بیوگرافی بازیگران سریال بابا (Baba)

ایپک ایاز (Ipek Ayaz) در نقش جانان

سریال ترکی گلجمال بازیگران فیلم گلجمال

ایپک ایاز از دیگر بازیگران فیلن گلجمال است که با فیلم های Gülcemal (2023)، Hayat Gündem (2022) و Karadedeler Olayi (2011) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: برسی داستان و معرفی بازیگران سریال نامادری ترکی

اورن دویال (Evren Duyal) در نقش فاتوش

فیلم ترکی گل جمال / سریال گلجمال چند قسمت است

اورن دویال در 24 جولای 1973 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های جمجمه داغ (2022)، الف (2020) و Whisper If I Forget (2014) و سریال گل جمال شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترانه تابستان | بررسی داستان و بازیگران سریال آهنگ تابستانی

سلن گونی (Selen Güney)

ساعت پخش سریال گلجمال / عکس گل جمال

سلن گونی از بازیگران فیلم ترکی گلجمال در 10 ژانویه 1996 در گیرسون ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای Gülcemal (2023)، Chrysalis (2021) و Yalanci Sevgilim (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال خیانت ترکی | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی خیانت

سخن پایانی؛ سریال ترکی گل جمال

در این مقاله به معرفی و بررسی داستان و عوامل و زمان و تاریخ پخش سریال گل جنال پرداختیم. نظر شما درباره بازیگران سریال گلجمال چیست؟ بازی کدام بازیگر سریال گل جمال را می پسندید؟ نظر شما درباره داستان سریال Gülcemal چیست؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

4.2/5 - (142 امتیاز)

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. چرا وقت مطلب رد به فارسی نوشتی اسامی رو با تلفظ ترکی نوشتی مثلا صمد رو سامت نوشتی صباح الدین صباحتین
    جاهد رو
    جاهیت

  2. عالی بود و توسیه میکنم حتما ببینید.و لازمه بگم بازیگرها بخوبی نقششونو بازی کردن و حتی گل اندام که خیلی خوب و درست خودشو یه دختر ضعیف و شوهر ندیده نشون داد.دمشون گرم.

    1. اول سوادت و درست یاد بگیر بعد نظرت و بگو توصیه😢متاسفم

  3. فیلمشو خیلی دوسدارم ولی حیف خیلی کوتاه فصل دوم نداره😟🤔

  4. سریال بی نظیری بود لذت بردم گل جمال برخلاف ظاهرش آدم مهربونم و خوش قلبی بود توقسمت آخر خیلی گریه کردم ممنون از عوامل سریال

  5. خیلی سریال قشنگی بود آخ که چقدر من گریه کردم به خاطرش
    سریال خیلی خوبی بود پیشنهاد میشه حتما

  6. اه اه اه اه تف چه آدم های چندش آوری تو این سریال مزخرف اعصاب خردکن هستند گل اندام و شوهر خائنش که تهوع آورند وفا که مثلا مورد اعتماد گلجماله خائنه مادرخوانده گلجمال خائنه گلجمال تو اون عمارت از همه چیز بی خبره!!یک مشت آدم نمک نشناس حرومزاده خائن و دروغگو همه هم از همدیگر آتو دارند

  7. تمام ضعف ها و ایراد های این سریال مزخرف مثل آموزش انواع خیانت دروغ نیرنگ و ریا یک طرف خود گلجمال بعنوان یکی از نقش های اصلی سریال که با توجه به گذشته ایی که داشته باید آدمی خودساخته و زیرک باشه و همه چیز را زیر نظر داشته باشه برعکس آنقدر احمقه که حتی از داخل خانه اش خبر نداره همه افراد اون ساختمان دارند بهش خیانت میکنند حتی وفا مردیکه خبر نداره شوهر خواهرش داره با دوست دخترش صفاسیتی میکنه حالا بماند که خواهرش گل اندام حال آدمو خراب میکنه تف آدم حالت تهوع میگیره از لوس بازی و حماقت اون زن

    1. مشکل داری نبین، ط خودتو درست کن نمیخواد از فیلم عیب بگیری😒😒

  8. ایلای اردونمز یعنی همان گل اندام تف اون چه رابطه چندش آور و کثافتی با اون شوهر خائن و فریبکار داره! مگه میشه یک زن تا این حد پست و حقیر و احمق باشه تو هفتاد سال عمرم اولین باره زنی به این بیچارگی و آشغالی دیدم مایه ننگ تمام زن های عالم!!!خاک قبرستان شیطان تو سر اون کارگردان و فیلمساز و تهیه کننده! ماشاالله سریال که نه آبشاری از خیانت!!!!!آموزشگاه تخصصی خیانت! خاک تو سرتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا