بازیسرگرمی

بهترین بازی های گوگل | بازیهای Google Doodle برای سرگرم شدن

اگر به یک سرگرمی جدید یا سرگرمی برای گذراندن زمان بین جلسات کاری نیاز دارید، ما بازی های گوگل را به شما پیشنهاد می کنیم. محبوب ترین کنسول بازی پلی استیشن، یا ایکس باکس یا یک سوئیچ نیست بلکه، بهترین و سرگرم کننده ترین بازی ها توسط دوست خوب شما Google ارائه می شود. با ویکی همراه باشید.

بهترین بازی های گوگل بدون نیاز به نصب

این بازی ها به کنترلر یا دسته بازی یا دیسک های Blu-Ray نیاز ندارند، آنها به سادگی و بهترین سرگرمی برای یک روز کسل کننده شما هستند. در ادامه این مقاله بهترین بازی های گوگل را به شما معرفی کرده ایم. همراه ما باشید.

 1. با بازی های Doodle Champion Island رقابت کنید

بازی های هوش گوگل

در جشن المپیک 2020 توکیو، گوگل یک بازی ورزشی انیمه را منتشر کرد. این بازی قطعا درگیرکننده ترین بازی گوگل تا به امروز و در این لیست است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از اینکه واقعاً در آن غوطه ور شوید به اندازه کافی زمان دارید.

بیشتر بخوانید: نکات، ترفندها و کد های تقلب بازی دریم لیگ 2022 برای به دست آوردن سکه های بیشتر

2. بازی کریکت گوگل از بهترن بازی های گوگل دودل

بازی سرگرم کننده گوگل

این بازی Doodle توسط الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی گوگل پشتیبانی می‌شود. در کریکت، حداکثر تعداد ضربات را بدون محدودیت انجام دهید.

3. خرگوش کد نویس از بهترین برنامه های آنلاین گوگل

بازی افزایش تمرکز گوگل

این بازی گوگل یک بازی سرگرم کننده و آموزشی Doodle است که نگاهی اجمالی به برنامه نویسی به ما می دهد. هدف این است که از مفاهیم اولیه کدگذاری مبتنی بر بلوک برای کمک به خرگوش برای رسیدن به هویج استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین بازی های کره ای برای موبایل

4. بازی نقاشی سریع! یا Quick, Draw! بهترین بازی گوگل کروم

بازی افزایش حافظه گوگل

این بازی Google Doodle شبیه به Pictionary است و شما 20 ثانیه فرصت خواهید داشت تا هر شیء رندوم مانند ساعت، تقویم، سوکت یا هر میوه را بکشید. هوش مصنوعی گوگل تلاش می کند تا حدس بزند که چه چیزی کشیده اید و اگر هوش مصنوعی بتواند تصویر شما را درست حدس بزند، برنده می شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های متاورس 2022

5. مانند استف کوری پرتاب های آزاد بسکتبال را امتحان کنید

بازی بسکتبال گوگل

این بازی یک پله بالاتر از pop-a-shot و دو پله پایین تر از NBA 2K20 قرار دارد. اما اگر می خواهید پرتاب های خود را به سوی حلقه توری تمرین کنید، با خیال این بازی را انجام دهید. این بازی نیز از بهترین بازی های گوگل است.

6. بازی Pac-Man از بازیهای پرطرفدار google doodle

بازی گوگل بدون نصب

این بازی Google Doodle آرکید کلاسیک اکنون ممکن است خیلی ابتدایی و بدون جذابیت بصری به نظر برسد، اما یک راه عالی برای سرگرم شدن در زمانی است که واقعا حوصله انجام هیچ کاری را ندارید. Pac-Man در سال 2010 منتشر شد. این بازی بازسازی کاملی از Pac-Man اصلی است. در این بازی شما باید تمام نقاط را بدون اینکه گرفتار شوید بخورید. فقط با خوردن نقاط بزرگتر می توانید بازیکنان دیگر را شکست دهید. ابن بازی را می توان با کلیدهای جهت دار کیبورد به سادگی انجام داد.

7. تبدیل به یک استاد مکعب روبیک شوید

بازی تقویت هوش گوگل

اگر به حل معماهای معکب روبیک علاقه دارید، از این بازی گوگل سیر نخواهید شد. علافه بر این شما هوش و تمرکز خود را نیز با حل معماهای روبیک تقویت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازی elden ring | نکات، روش ها و ترفند های بازی الدن رینگ

8. بازی اسکویل یا Scoville

بازی سرگرم کننده گوگل

بازی Google Doodle در مورد شکست دادن فلفل های تند با بستنی است. در این بازی شخصیت فلفل‌های مختلف را امتحان می‌کند، شما باید قاشق‌های بستنی پرتاب کنید تا آن فلفل‌ها را منجمد کنید و شخصیت خود را نجات دهید. بازی دارای کنترل های ساده اما موسیقی تعاملی در پس زمینه است که بازی را سرگرم کننده می کند.

9 بازی Celebrating Pizza

بهترین بازی گوگل

برای بازی جشن پیتزا یا  مخلوط کردن پنیر، سس گوجه فرنگی و خمیر نباید به روز خاصی نیاز داشته باشیم. با این حال، گوگل چهارمین سالگرد ثبت Pizzaiuolos در فهرست میراث فرهنگی یونسکو را برای ایجاد یک بازی سرگرم کننده پیتزا Doodle انتخاب کرد که در آن شما باید پای معروف را به روش های مختلف برش دهید تا تعداد مشخصی از برش ها را با رویه های خاص بدست آورید. شما می توانید با انواع مختلف پیتزا بازی کنید، از مارگریتای معمولی گرفته تا پیتزای سس سفید، پیتزای هاوایی با رویه آناناس و بله، پیتزای دسر. فقط به ایتالیایی ها نگویید.

10. بازی Garden Gnomes

بازی گوگول

در این Doodle Garden Gnome، شما یک گنوم باغ را روی یک فضای سبز سرسبز می‌چرخانید و تماشا می‌کنید که چگونه در سراسر باغ شما گل می‌کارد. هرچه جلوتر می رود، گل های بیشتری می کارد. شما می توانید شکل، اندازه و رنگ گنوم را انتخاب کنید و ببینید که چگونه هر کدام به طور متفاوتی روی قارچ ها و زمین می پرند. تنه درختان را هدف بگیرید تا شما را بیشتر پیش ببرد.

کلام آخر

در این مطلب بهترین بازی های google doodle را معرفی نمودیم. بازی های گوگل دودل یک بخش سرگرم کننده گوگل است که طرفداران بسیاری دارد و می تواند در مواقعی که بی حوصله هستید یا منتظر رسیدن وقت قرار یا ملاقات خود نشیته اید بسیار لذتبخش باشد. شما کدام یک از بازی های گوگل را ترجیح میدهید؟ پیشنهاد خود را در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا