فیلم و سریالسرگرمی

سریال ملکی | معرفی داستان و بازیگران سریال هندی ملکی

سریال هندی ملکی (Molkki)

سریال ملکی هندی محصول 2020 کشور هند است که به تازگی از شبکه جم بالیوود پخش می شود. در این مقاله به معرفی داستان و بازیگران سریال هندی ملکی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال ملکی (Molkki) یک سریال هندی درام است که به تهیه کنندگی اکتا کاپور و به کارگردانی Muzammil Desai تولید شده است. این سریال در تلویزیون Colors از 16 نوامبر 2020 تا 11 فوریه 2022 پخش شد. ار مشهورترین بازیگران سریال ملکی هندی می توان به  پریال ماهاجان و عمار آپادحیای اشاره کرد.

داستان سریال هندی ملکی

فصل دوم سریال ملکی هندی / سریال Molkki

سریال ملکی داستان دختری 19 ساله به اسم پوروی را روایت می کند. پوروی عروس مولکی رئیس ویرندرا پراتپسینگ می شود. او برای دفاع از حق و حقوق خود و دیگر عروس های این خانواده مبارزه می کند. سنت مولکی یک رسم قدیمی هندی است که دختران جوان در ازای دریافت پول با مردان پولدار ازدواج می کنند. در این سریال نیز پوروی در ازای دریافت پول فروخته می شود و با ویرندرا پراتاپ سینگ یک مرد پولدار ازدواج می کند و این شروع یکسری داستان های مهیج است.

زمان پخش سریال ملکی 

سریال ملکی فصل دوم / فصل دوم سریال ملکی

پخش سریال هندی  ملکی از تاریخ 1 مرداد 1402 در شبکه جم بالیوود شروع شده است. در بخش زیر می توانید تاریخ و ساعت پخش سریال هندی ملکی را در جم بالیوود مشاهده کنید.

روز های پخش سریال ملکی هندی: روزهای فرد از جم بالیوود

ساعت پخش سریال هندی ملکی : ساعت 20:00

تکرار سریال ملکی : ساعات 04:00 و 12:00 از شبکه جم بالیوود

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های هندی پادشاهی

فصل دوم سریال ملکی

فصل دوم سریال ملکی

سریال Molkki – Rishton Ki Agnipariksha فصل دوم سریال ملکی است. سریال ملکی فصل دوم از 13 فوریه 2023 تا 22 مارس 2023 در Colors پخش شد. الیته باید عنوان کرد که استقبال چندانی از ملکی 2 نشد.

بازیگران سریال ملکی هندی

در ادامه با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال هندی ملکی با ما همراه باشید.

پریال ماهاجان (Priyal Mahajan) در نقش پوروی

بازیگران سریال ملکی هندی / هنرپیشه های های سریال مولکی

پریال ماهاجان یکی از هنرپیشه های سریال ملکی است که در 3 اکتبر 2001 در هند بدنیا آمده است و بیشتر به خاطر بازی در نقش قهرمان داستان، پوروی سینگ، در سریال Molkki (2020) شناخته می شود. او در 17 سالگی تصمیم گرفت حرفه خود را در عرصه بازیگری آغاز کند. او توسط یک آژانس مدلینگ در حساب اینستاگرامش دیده شد

پریال کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد و در تبلیغات برندهای مختلفی مانند Cadbury Celebrations، CHIK Shampoo و Fair & Lovely Anti Marks Cream ظاهر شد. در سال 2021، او اولین حضور دیجیتالی خود را با سریال درام سیاسی آمازون پرایم “Tandav” انجام داد که در آن نقش Rhea Pratap Singh را بازی کرد. او عاشق حیوانات است و یک سگ خانگی به نام سیمبا دارد.

بیشتر بخوانید: سریال جودا اکبر | بررسی داستان و بازیگران سریال جودا و اکبر

آمار آپادهای (Amar Upadhyay) در نقش ویرندرا پراتاپسینه سینگ

سریال هندی ملکی قسمت آخر / ساعت پخش سریال هندی ملکی

عمار آپادحیای یکی دیگر از اصلی ترین بازیگران سریال ملکی در نقش ویرندرا پراتاپسینه سینگ است که در 1 اوت 1976 در احمدآباد، گجرات، هند به دنیا آمد. او یک بازیگر و تهیه کننده است که برای Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi (2000)، Saath Nibhana Saathiya (2010) و Crime Files شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال به عشق تو سوگند هندی

تورال راسپوترا (Toral Rasputra) در نقش ساکشی

سریال هندی ملکی جم بالیوود / سریال مولکی

تورال راسپوترا متولد 9 سپتامبر 1987 یکی از بازیگران سریال ملکی هندی است. راسپوترا در بسیاری از نمایش‌های موفق شناخته شده ظاهر شده است، اما به خاطر بازی در نقش آناندی از سال 2013 تا 2016 در برنامه تلویزیونی Colors Balika Vadhu، یکی از طولانی‌ترین برنامه‌های تلویزیونی هندی شناخته شده است. او آخرین بار در سریال Molkki از Colors TV که توسط اکتا کاپور تهیه شده بود بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان

موهیت هیراناندانی (Mohit Hiranandani) در نقش ویر پراتپسینگ

زمان پخش سریال ملکی  / خلاصه داستان سریال هندی مولکی

موهیت هیراناندانی بازیگر تلویزیون هندی است، او برای نمایش تلویزیونی Patiala Babes، Pavitra Bhagya شناخته شده است. او کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. او در سریال ملکی بسیار دیده شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال پاکستانی | معرفی لیست سریال های پاکستانی

پریانکا زمسه (Priyanka Zemse) در نقش

بازیگران سریال ملکی هندی / بازیگران زن سریال هندی ملکی

پریانکا زمسه بازیگر و رقصنده بالیوودی از بازیگران سریال ملکی هندی است. او در سال 2018 برنده مسابقه خانم رایگاد ماهاراشترا شد و یک مدل پیشرو برای فیلمبرداری سرمقاله بوده است. پریانکا در یک کار حرفه ای 2 ساله در بیش از 40 پروژه به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، هندی و مراتی کار کرده است.

برخی از کارهای برجسته او به عنوان وی جی عبارتند از “Ek VJ Ke Liye” (2018) که در Sony MIX و Sony ROX پخش شد. او به‌عنوان بازیگر، در سریال‌ها و سریال‌های وب و آگهی‌های بازرگانی مانند «Bheeti Lage Jeva در سونی مراتی»، «Funishment» (2018) و «Skinkraft» بازی کرده است.

با این حال، او پس از ایفای نقش در یک شماره رقص با عنوان «راسگولابای» از «آمی بفیکار» (2018) و مجموعه وب «بنگ بنگ» (2019) به شهرت رسید.

آکشی جورانی (Akshay Raj Jawrani) در نقش کاران

سریال مولکی هندی بازیگران

یکی دیگر از بازیگران مرد سریال هندی ملکی آکشی راج جاورانی است که در این سریال نقش منفی دارد.  اکشی بیشتر برای سریال مولکی (2020) و Un.Suitables (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های پاکستانی

منا میر (Meena Mir) در نقش ساویتا

خلاصه سریال هندی ملکی / سریال هندی ملکی قسمت آخر

مینا میر بازیگر سینما و تلویزیون هندی است. او با فیلم I Am Kalam 2010 به کارگردانی نیلا مدهاب و تهیه کنندگی بنیاد لبخند شناخته شده است. او یکی از هنرپیشههای سریال هندی مولکی در نقش ساویتا نیز می باشد. مینا میر با فیلم های I Am Kalam (2010)، افسر بیتیه (2011) و Crashh (2021) و سریال ملکی شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: فیلم های افغانی | معرفی بهترین فیلم های سینمایی افغانستانی

شیوام خواجوریا (Shivam Khajuria) در نقش ناون

تعداد قسمت های سریال هندی ملکی / سریال Molkki 2020

شیوام خواجوریا بازیگر و مدل تلویزیون هندی است. او بیشتر به خاطر کارش در برنامه تلویزیونی Dangal Mann Sundar شناخته می شود. شیوام خواجوریا در دهرادون، اوتاراکند، هند به دنیا آمد. او برای فیلم Mann Sundar (2021)، سریال Molkki (2020) و Gandii Baat (2018) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال ها و فیلم های یهودی جهان

سانجی سواراج (Sanjay Swaraj) در نقش کانجی بای

روز و ساعت پخش سریال هندی ملکی از شبکه جم بالیوود

سانجی سواراج بازیگر هندی است که بیشتر در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. سانجی از بازیگران سریال هندی ملکی است که بیشتر برای Kasautii Zindagii Kay (2018)، Gangaajal (2003) و Musafir (2004) و همچنین سریال مولکی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم جنگی ایران عراق تکاوری 

لانکش بهاردواج (Lankesh Bhardwaj) در نقش بازرس

معرفی سریال هندی ملکی / سریال هندی ملکه چند قسمت است

لانکش بهاردواج از هنرپیشه های سریال ملکی در خانواده ای در برهمن به دنیا آمد. نام واقعی او Sanjay R. Bhardwaj است و مردم او را با نام “DEV” (نام مستعار) می شناسند. در حال حاضر او در کار بازیگری و نویسندگی است. لانکش عمدتاً در صنعت فیلم هندی یعنی بالیوود کار کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگی پادشاهی

نها ژورل (Neha Jurel) در نقش جیوتی

سریال هندی ملکی قسمت آخر / فیلم هندی ملکی

Neha Jurel اهل آگرا، اوتار پرادش است. او هر سال در 15 اکتبر تولد خود را جشن می گیرد. نها تحصیلات خود را از کندریا ویدیالایا در شهر آگرا انجام داده است. او در حال حاضر در دانشگاه آزاد ملی ایندیرا گاندی، دهلی نو تحصیل می کند.

ژورل کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. او اخیراً در سریال ملکی هندی که از تلویزیون Colors پخش شد دیده شد. او نقش جیوتی را بازی کرد که خواهر آنتاگونیست زن اصلی آنجلی (شرادا جیسوال) است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دخترانه | معرفی 10 فیلم سینمایی دخترانه

عکس های سریال ملکی

سریال Molkki بازیگران سریال هندی ملکی سریال هندی Molkki سریال ملکی هندی عکس بازیگران سریال ملکی عکس هنرپیشه های ملکی

کلام آخر؛ سریال مولکی هندی

در این نوشتار به خلاصه سریال هندی ملکی و بازیگران این سریال پرداختیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ بازی کدام بازیگر سریال ملکی را می پسندید. در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

4.4/5 - (224 امتیاز)

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. چرا هر شب سریال ملکی رو پخش نمیکنید انقدر مدت زمان پخش کوتاه هطت که تا دو سال دزگه هم تموم نمیشه ،لطفا هر شب پخش کنید و مدت زمان پخش رو هم حداقل یک ساعت بذارید با تشکر

  2. لطفا سریال ملکی رو هر شب بذارید لطفا خواهش میکنم لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا

  3. چرا آخه تصویر های پورفی رو با لباساش که تو این سریاله پوشیده نمیذارید ، لطفا بذارید !

  4. با عرض سلام و احترام !
    خواهشا پورفی ره تصاویر لباسش از همین سریال ره به اشتراک بگذارید در گوگل آخه من دوسش دارم می خوام از روش بسازم لطفا !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا