فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال منو بشنو | بیوگرافی هنرپیشه‌های منو بشنو

بازیگران سریال ترکی مرا بشنو

در این مقاله با معرفی هنرپیشه‌های منو بشنو (Duy Beni) و بیوگرافی بازیگران سریال منو بشنو همراه شما هستیم. در طول مقاله به همه بازیگران سریال مرا بشنو همراه با عکس آنها آشنا خواهید شد. با مجله ویکی همراه باشید.

در این سریال دانش آموزان محروم بورسیه دریافت می‌کنند تا در دبیرستان بچه‌های ممتاز تحصیل کنند تا در مورد حادثه‌ای که بهترین دوستشان را فلج کرده است تحقیق کنند. آنها با تعصب و دسیسه روبرو می شوند و مطمئن نیستند که چه کسی دوست، دشمن یا مقصر است.

فهرست مطلب

بازیگران سریال منو بشنو

در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال منو بشنو و عکس هنرپیشه‌های منو بشنو همراه شما هستیم.

رابیا سویتورک (Rabia Soyturk) در نقش اکیم در سریال منو بشنو (Ekim Güleryüz)

رابیا سویتورک سریال منو بشنو / اکیم در سریال منو بشنو اکیم در سریال منو بشنو قبل از عمل

رابیا سویتورک از بازیگران سریال منو بشنو یک بازیگر ترکیه ای است که در 26 ژانویه 1996 متولد شده است. خانواده او اهل ترابزون هستند. او فارغ التحصیل رشته پرستاری از دبیرستان بهداشت است. او تئاتر و بازیگری را در مرکز فرهنگی صدری علیسیک و تئاتر کاردستی آموخت.

او با به تصویر کشیدن شخصیت سویدا در سریال Sahsiyet برای اولین بار فرصت همکاری با هالوک بیلگینر و کانسو دره را به دست آورد. او در بازی-فیلم «ازگور دنیا» نقش اول را دارد. او در سریال های گولپری، بنیم ادیم ملک بازی کرد. او در سریال تاریخی Alparslan: Büyük Selçuklu در نقش Karaca بازی کرد. رابیا سویتورک در نقش اکیم در سریال منو بشنو به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال بابا (Baba)

 برک هاکمن (Berk Hakman) در نقش سلیم بندر (Selim Bender)

اکیم در منو بشنو / هنرپیشه‌های منو بشنو

برک هاکمن یک بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است. او در آنکارا، ترکیه در خانواده ای با ریشه در سارایوو، بوسنی به دنیا آمد. او در سال 1999 برای تحصیل در رشته مدیریت گردشگری در دانشگاه آکدنیز، درست پس از زلزله ازمیت در سال 1999 به آنتالیا رفت و دو سال ادامه داد. در آنجا وارد باشگاه تئاتر شد.

سپس از بخش بازیگری کنسرواتوار دولتی دانشگاه معمار سینان در استانبول فارغ التحصیل شد. او کار سینمایی خود را با فیلم Okul که در سال 2003 فیلمبرداری شد آغاز کرد.  برک هاکمن از هنرپیشه‌های منو بشنو است مه در نقش سلیم بندر ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

اجه کوکنلی (Ege Kökenli) در نقش بهار ایدین (Bahar Aydin)

بیوگرافی رابیا در سریال منو بشنو / بازیگران سریال منو بشنو

اجه کوکنلی از بازیگران سریال منو بشنو ترکیه ای است که در سال 1993 در کرکلارلی ترکیه به دنیا آمد. او تا دبیرستان در کرکلارلی زندگی کرد و سپس به استانبول نقل مکان کرد. اولین سریال تلویزیونی او En Iyi Arkadasim (2003) بود و بازیگری را با دو ساخته دیگر بیرول گوون “Anadolu Kaplani” و “Ogretmen Kemal” ادامه داد. او در کمدی کمدی What A Charm (2010) ظاهر شد.

او همچنین در فیلم های کمدی “آیکوت انیسته” و “پسر ساکا” شرکت کرد. در حالی که او با پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، اکنون حرفه بازیگری او با نقش یک معلم در سریال دوی بنی (2022) ادامه دارد. او یکی از بازیگران سریال مرا بشنو ترکی در نقش بهار ایدین است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳

جانر توپچو (Caner Topcu) در نقش کانات (Kanat Günay)

بازیگران منو بشنو / بازیگران سریال مرا بشنو

Caner Topcu از هنرپیشه‌های منو بشنو در 25 ژوئن 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای دوی بنی (2022)، Evrensel Döngü: Zamansal Yolculuk (2019) و Evrensel Döngü: Yasam Agacina Yolculuk (2018) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال چشم چران عمارت

سمیه آیدوغان (Sümeyye Aydoğan) در نقش ملیسا در سریال منو بشنو (Melisa)

بازیگران سریال مرا بشنو / ملیسا در سریال منو بشنو

در ادامه معرفی بیوگرافی بازیگران سریال منو بشنو به Sümeyye Aydogan می رسیم. سمیه یمی از هنرپیشه‌های منو بشنو است با فیلم های Last Summer (2021)، Kirmizi Kamyon (2021) و Taçsiz Prenses (2023) شناخته شده است. سمیه ایدوغان بازیگر نقش ملیسا در سریال منو بشنو است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های تازه عروس

بوراک جان (Burak Can) در نقش عزیز گونای (Aziz Günay)

بازیگران سریال صدایم را بشنو / بازیگران مرا بشنو
بوراک یکی از بازیگران سریال منو بشنو ترکی است که در پانزده سالگی در سریال ترکی بازسازی فیلم قدیمی ترکی «ال یازمالیم» بازی کرد. موفقیت او با سریال فانتزی محبوب شخصیت بوراک “Sana Bir Sir Verecegim” در کنار Demet Ozdemir، Ekin Koc، Su Burcu Yazgi Coskun، Berk Cankat به دست آمد. او در سریال بازسازی فیلم قدیمی ترکی “Yilanlarin Ocu” بازی کرد. او در سریال های طنز «کوزی یلدیزی» و سریال جوانان «دوی بنی» بازی کرد.

اولین حضور او در سینما با نادیده حیات به کارگردانی کیگان ایرمک با ابراهیم یلدیز، سوده زولال گولر، پلین آکیل در فیلم دوره سورئال «کسیف» بازی کرد. او در سریال منو بشنو در نقش عزیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

هلین کاندمیر (Helin Kandemir) بازیگر نقش لیلا در سریال منو بشنو (Leyla Pinar)

بازیگر نقش لیلا در سریال منو بشنو / بازیگران سریال منو بشنو با عکس

هلین کاندمیر یکی دیگر از بازیگران سریال صدایم را بشنو است در 2 ژوئن 2004 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای داستان سه خواهر (2019)، محافظ (2018) و گیر افتاده (2021) شناخته شده است. هلین کی از هنرپیشه‌های منو بشنو در نقش لیلا است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم

دورول بازان (Durul Bazan) در نقش فکرت توسان (Fikret Tosun)

بیوگرافی بازیگران سریال منو بشنو / بازیگران سریال منو بشنو ترکی

دورول بازان از هنرپیشه‌های منو بشنو است که در 20 سپتامبر 1972 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بازی‌های Son Ders: Ask ve Üniversite (2008)، Türkler Çildirmis Olmali (2009) و Yes Sir (2007) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

ملتم آکچیل (Meltem Akçöl) بازیگر نقش هازال در سریال منو بشنو (Hazal Demir)

اسم واقعی هازال در سریال منو بشنو / هازال در سریال منو بشنو

اسم واقعی هازال در سریال منو بشنو ملتم آکچیل است. ملتم آکچول از هنرپیشه‌های سریال منو بشنو برای گلجمال، دوی بنی (2022) و کریک حیاتلار (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

طاها بورا الکوجا (Taha Bora Elkoca) در نقش بکیر کاپلان (Bekir Kaplan)

بازیگران فیلم منو بشنو / معرفی بازیگران مرا بشنو

Taha Bora Elkoca از هنرپیشه‌های منو بشنو است که با فیلم‌های Kaçis (2022)، Fractured (2020) و Duy Beni (2022) شناخته می‌شود. او یکی دیگر از بازیگران منو بشنو در نقش بکیر است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

فریده چتین (Feride Çetin) در نقش نسه گولریوز (Nese Güleryüz)

بازیگران سریال ترکی مرا بشنو / سن بازیگران سریال مرا بشنو

فریده چتین در 5 نوامبر 1980 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای ایکی جنچ کیز (2005)، پسر آگا (2008) و هرکای (2019) شناخته شده است. فریده چتین از بازیگران سریال منو بشنو ترکی در نقش نسه است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

مرات دالتابان (Murat Daltaban) در نقش رضا گونای (Riza Günay)

نظرات درباره منو بشنو / بازیگران سریال صدایم را بشنو

مورات دالتابان (زاده 1966) بازیگر/کارگردان تئاتر ترک است. پس از ترک تئاتر ملی، او DOT را در سال 2005 با اوزلم دالتابان و سها بلال تأسیس کرد. اولین تئاتر ترکیه ای که نمایش هایی را با جنبش تئاتر درون یر اجرا می کند. او از بازیگران سریال مرا بشنو در نقش رضا گونای است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام

گوکچه گونش (Gokce Gunes) در نقش عایشه کاراجا (Ayse Karaca)

اکیم و کانات / بازیگر فیلم مرا بشنو

خانواده پدری او بوسنیایی تبار هستند. او از دبیرستان هنرهای زیبای معمار سینان فارغ التحصیل شد. او از سیزده سالگی به بازیگری ادامه می دهد. گوکچه گونس دوگروسوز با سرماسیک زمانی، الی کلیملیک مکتوپلار (2021) و زوهال (2021) شناخته شده است. او از بازیگران سریال منو بشنو ترکی در نقش عایشه کاراجا است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

اوتکو جوشکون (Utku Coskun) در نقش اوزجان ییلماز (Ozan Yilmaz)

هنرپیشه‌های منو بشنو / بازیگران سریال منو بشنو

اوتکو کوسکون از هنرپیشه‌های منو بشنو است که  برای دوی بنی (2022) و سادی عدلی کیسی (2006) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال حماسه ترکی

یلیز آکایا (Yeliz Akkaya) در نقش سونا گونی (Suna Günay)

سن سمیه آیدوغان / قد سمیه آیدوغان

یلیز آکایا از بازیگران سریال منو بشنو در 6 دسامبر 1981 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Savasci (2017)، Ask Üçgeni (2009) و Son Nefesime Kadar (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم های جدید 2023

آیتاچ اوسان (Aytaç Uşun) در نقش هلیل

بیوگرافی بازیگران سریال منو بشنو

Ertugrul Aytaç Usun در 12 ژانویه 1990 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. این بازیگر با بازی در نقش مکه در سریال ترکی قبیله ای گودال مشهور شد. او بازیگری است که برای ساری سیچاک (2017)، پیامدها (2014) و گودال (2016) شناخته شده است.

عکس های بازیگران سریال منو بشنو

ملیسا در سریال منو بشنو عکس اکیم / اسم اصلی کانات در سریال منو بشنو عکس اکیم در سریال منو بشنو اسم واقعی اکیم در سریال منو بشنو اسم اصلی کانات در سریال منو بشنو اکیم در سریال منو بشنو قبل از عمل

سخن پایانی؛ بازیگران منو بشنو

در ان مقاله به معرفی اسم بازیگران سریال منو بشنو و بیوگرافی بازیگران سریال منو بشنو پرداختیم. بنظر شما بازی کدام یک از بازیگران سریال مرا بشنو از بقیه بهتر بود؟ نظرات خودتان را درباره بازیگران سریال صدایم را بشنو با ما در میان بگذارید.

 

4.2/5 - (62 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا