فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

بازیگران سریال aziz

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال عزیز و همچنین بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه‌های aziz سریال جدید ترکیه ای خواهیم پرداخت. اگر از علاقه مندان به این سریال ترکی جدید هستید با معرفی بازیگران سریال aziz همراه ویکی باشید.

داستان سریال عزیز عشق واقعی، درد، شور، مبارزه برای آزادی و عشق به میهن را به تصویر می کشد. داستان در سال 1934 در آنتاکیا می گذرد. در آن زمان، آنتاکیا تحت اشغال فرانسه بود. عزیز پایدار مرد جوانی است که از خانواده ای ثروتمند پایدار می آید. خانواده او تنها و بزرگترین فروشگاه فرش در آنتاکیا را دارند.

عزیز مردی قوی، متقاعد و سرسخت است که یک فرش فروش خوش آتیه است. او با خوشحالی همراه با پدر و عمویش در فرش فروشی آنها کار می کند. عزیز با وجود اینکه بسیاری از مردم محلی تحت اشغال فرانسه از فقر و ظلم رنج می برند، زندگی شادی دارد. او آرزو دارد با معشوقش دیلروبا که از 10 سالگی عاشق او بوده ازدواج کند. با این حال، زندگی عزیز در یک روز زیر و رو می شود.

معرفی بازیگران سریال عزیز

در ادامه با اسامی بازیگران سریال عزیز ترکی و معرفی هنرپیشه‌های aziz همراه ما باشید.

مراد ییلدریم (Murat Yildirim) در نقش عزیز پایدار

بازیگران سریال عزیز / هنرپیشه‌های aziz

مورات یلدریم از بازیگران سریال ترکی عزیز در 13 آوریل 1979 در قونیه ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با بازی سکوت (2012)، Gecenin Kraliçesi (2016) و کریمه (2014) شناخته شده است. وی از 25 دسامبر 2016 با ایمان آلبانی ازدواج کرده است.او قبلا با بورچین ترزی اوغلو ازدواج کرده بود. مراد ییلدریم در سریال عزیز نقش عزیز پایدار را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

دالما سونمز (Damla Sönmez) در نقش دلربا در سریال عزیز

بازیگران سریال aziz / بازیگران سریال عزیز ترکی

داملا سونمز از بازیگران سریال aziz در استانبول ترکیه به دنیا آمد. زبان مادری او ترکی است و به زبان های انگلیسی و فرانسوی مسلط است. سینما از زمان کودکی بزرگترین علاقه او بوده است. او یک بازیگر برنده جایزه بین المللی است. او چندین نامزدی برای بازی در Bornova Bornova (2009) دریافت کرد و جایزه پرتقال طلایی آنتالیا، جایزه جشنواره فیلم زنانه جاروب پرنده آنکارا و جایزه تئاتر و فیلم صدری آلیسیک را دریافت کرد. او همچنین برای بازی در فیلم Mahpeyker – Kösem Sultan (2010) نامزد جایزه استعدادهای جوان در جوایز فیلم Yesilcam شد.

سونمز اولین فیلم خود را در Kampüste Çiplak Ayaklar (2009) انجام داد، که به سرعت با بازی برنده جایزه او در Bornova Bornova (2009) که در آن نقش یک دختر گیج و در عین حال بی رحم با الهام از بانوی M از ازمیر را بازی کرد، دنبال شد. او نقش یک کارگر جوان محافظه کار را در _Çakal (2010)_ بازی کرد و برای کارش به عنوان سلطان امپراتوری عثمانی در Mahpeyker – Kösem Sultan (2010) نامزد شد. سونمز سپس در کمدی آخرین توقف: کورتولوس (2012) نقش یک دختر آزار دیده را بازی کرد که همه چیز را به دست خودش می‌گیرد.

او با بازی در سریال ترکی چوکور نیز دوباره بر زبانها افتاد. داملا نقش دلربا در سریال عزیز که معشوقه عزیز پایدار است را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

سیمای بارلاس (Simay Barlas) بازیگرنقش افنان در سریال عزیز

اسامی بازیگران سریال عزیز / بیوگرافی بازیگران سریال عزیز

در بیوگرافی افنان در سریال عزیز باید گفت که سیمای بارلاس در 7 می 1999 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او از بازیگران سریال عزیز ترکی است که برای آریزا (2020)، دیجیتال اسارت (2022) و زالم استانبول (2019) شناخته شده است. سیمای بارلاس بازیگر نقش افنان در سریال ترکی عزیز است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های ونزدی | معرفی بازیگران سریال ونزدی

گون مورات آکپینار (Gunev Murat Akpinar) در نقش آدم پایدار

بازيگران سريال تركى عزيز / بیوگرافی افنان در سریال عزیز

گوون مورات آکپینار در 25 نوامبر 1988 در شهر اردهان ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بازی سکوت (2012)، Yakamoz S-245 (2022) و Istanbullu Gelin (2017) شناخته شده است. او از بازیگران سریال عزیز ترکی در نقش آدم پایدار است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های آکوامن ۲ | معرفی بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده 2023

سوزان کاردس (Suzan Kardes) در نقش آذیمه

زمان پخش سریال عزیز / بیوگرافی جانان در سریال عزیز

سوزان کاردس از بازیگران زن سریال ترکی عزیزاست در 15 آوریل 1960 در میتروویکا، کوزوو به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که با فرش‌سواری جادویی (2005)، جادوگر (2006) و سکسنلر (2012) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان

فیرات تانیس (Firat Tanis) در نقش پیر

بازیگران فیلم عزیز / دلربا در سریال عزیز / سریال ترکی عزیز چند قسمت است

او از بازیگران سریال عزیز است که در سال 1998 از گروه تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شد. بین سال‌های 1998 تا 2001 او در نمایش‌هایی برای تئاترهای شهر شهرداری کلان‌شهر استانبول مانند صلح ارسطوفان، رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر، ویتزک از گئورگ بوشنر و هرکس عینی باهچده (بسار سابونجو)، اولیا چلبی (ای. کسکین) بازی کرد.

بین سال‌های 2006 تا 2009 با شرکت تئاتر Oyun Atolyesi، او در نقش پتروسیو در رام کردن مرد زیرک (W. Shakespeare) بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد را در سال 2007 در جوایز تئاتر Sadri Alisik دریافت کرد. بعدها در نمایشنامه تستوسترون (آندری سارامونوویچ) با شخصیت خود کورنل برنده جایزه اسماعیل دانبولو در سال 2009 شد.

او بازیگران فیلم عزیز و آهنگساز است که برای Bir Zamanlar Anadolu’da (2011)، Sir cocuklari (2002) و Dilber’in sekiz günü (2008) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

ارن هاجیسالیهاوغلو (Eren Hacisalihoglu) در نقش کنان

بازیگر نقش عزیز در سریال ترکی عزیز / بیوگرافی افنان در سریال عزیز

Eren Hacisalihoglu در 5 ژوئن 1986 در ترابزون ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Ates (2016)، Back Streets (2006) و Payitaht Abdülhamid (2017) شناخته شده است. ارهن از هنرپیشه‌های aziz است که نقش کنان را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عشق منطق انتقام

مرال چتین کایا (Meral Cetinkaya) در نقش هاتیک آنا

افنان در سریال عزیز / عکس بازیگران سریال عزیز

مرال چتینکایا از بازیگران فیلم عزیز در 5 مارس 1945 در بورسا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای قاتل کارانلیکتا (2009)، ویزونتله (2001) و هازال (1979) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهران و برادران

فسون دمیرل (Fusun Demirel) در نقش نیگار پایدار

بازیگران سریال ترکی عزیز / بازیگران فیلم عزیز پایدار

فوسون دمیرل که در سال 1958 در آنکارا به دنیا آمد. فعالیت حرفه ای او در صحنه تئاتر در سال 1980 در تئاتر کالکتیو برلین به سرپرستی واسیف گورن آغاز شد و در بازگشت به ترکیه در سال 1982 برای تئاترهای Dostlar، Devekusu و Dormen کار کرد. در حالی که به بازیگری برای صحنه ادامه داد، در سال 1984 به سینما راه یافت. او از آن زمان تاکنون در بیش از 25 فیلم سینمایی و همچنین تعدادی درام تلویزیونی بازی کرده است. او علاوه بر بازیگری، چندین نمایشنامه از ایتالیایی به ترکی ترجمه کرده است که از جمله آنها آثاری از داریو فو و فرانکا رامه است. او از بازیگران سریال عزیز است که نقش نیگار را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

الیف سونمز (Elif Sonmez) در نقش مقصوده پایدار

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی عزیز / سریال عزیز چند قسمته

الیف سونمز نیز از هنرپیشه‌های aziz است در سال 1980 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های عاصی (2007)، پسر (2012) و کارادایی (2012) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان | معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

سخن پایانی؛ هنرپیشه‌های aziz

در این مقاله از ویکی به معرفی بازیگران سریال عزیز ترکی و همچنین بررسی دیگر فیلم ها و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال aziz پرداختیم. به نظر شما بازی کدام یک از بازیگران سریال ترکی عزیز بهتر از بقیه بود. آیا بازیگر دیگری نیز می تواند لیست اسامی بازیگران سریال عزیز جای بگیرد. نظرات خودتان را درباره سریال عزیز با ما درمیان بگذارید.

4.2/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا