فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های ونزدی | معرفی بازیگران فصل دوم سریال ونزدی

بازیگران ونزدی فصل دوم

در این مقاله به معرفی هنرپیشه‌های ونزدی و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال ونزدی می پردازیم . اگر می خواهید با بازیگران ونزدی فصل ۲ نیز آشنا شوید تا پایان با مجله ویکی همراه باشید.

فهرست مطلب

معرفی سریال ونزدی 1 و سریال ونزدی فصل ۲

سریال Wednesday (چهارشنبه) یک مجموعه تلویزیونی کمدی ماوراء الطبیعه آمریکایی 2022 است که بر اساس شخصیت ونزدی آدامز از خانواده آدامز ساخته شده است. در فیلم ونزدی که توسط آلفرد گوف و مایلز میلار ساخته شده است، جنا اورتگا را به عنوان شخصیت اصلی بازی می‌کند. چهار قسمت از هشت قسمت توسط تیم برتون کارگردانی می شود که به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند. این داستان حول شخصیت اصلی می چرخد، که تلاش می کند یک معمای هیولا را در مدرسه خود حل کند.

ونزدی آدامز در حین حضور در آکادمی Nevermore، تلاش می‌کند تا بر توانایی روانی در حال ظهور خود تسلط یابد، ولگردی و قانونی شکنی خودش را خنثی کند و معمایی را که 25 سال پیش والدینش را درگیر کرده بود، حل کند.

نتفلیکس رسما ساخت فصل دوم ونزدی را تایید کرده است. جنا اورتگا بازیگر نقش ونزدی در توییتی از ویدیوی نتفلیکس نوشت: «از همه کسانی که این فصل آینده را ممکن کردند، متشکرم”. هنوز چیزی درباره تاریخ انتشار سریال ونزدی فصل ۲ اعلام نشده است. در انتهای مقاله بازیگران فصل دوم ونزدی که حضورشان در فصل دوم این سریال محتمل است را معرفی کرده ایم.

معرفی هنرپیشه‌های ونزدی

در این قسمت به معرفی اسم بازیگران سریال ونزدی می پردازیم. در ادامه با لیست بازیگران فیلم ونزدی همراه ما باشید.

جنا اورتگا (Jenna Ortega) بازیگر نقش ونزدی 

هنرپیشه‌های ونزدی / بازیگران ونزدی

جنا ماری اورتگا از بازیگر ونزدی متولد 27 سپتامبر 2002 یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر برای بازی در نقش ونزدی آدامز در مجموعه کمدی ترسناک نتفلیکس ونزدی (2022) شناخته شده است. او بازیگر نقش ونزدی در این سریال است. اورتگا کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و برای نقش جین جوان در سریال کمدی-درام CW جین باکره (2014-2019) به رسمیت شناخته شد.

او موفقیت خود را برای بازی در نقش هارلی دیاز در سریال Stuck in the Middle (2016-2018) کانال دیزنی به دست آورد، که برای آن جایزه ایمیجن را دریافت کرد. او در فصل دوم سریال هیجان انگیز نتفلیکس You در سال 2019 نقش الی آلوز را بازی کرد و در فیلم خانوادگی نتفلیکس Yes Day (2021) بازی کرد. بازیگر ونزدی برای بازی در درام نوجوانان The Fallout (2021) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در ادامه در فیلم‌های اسلشر X و Scream در سال 2022 بازی کرد و خود را به عنوان یک ملکه جیغ معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

گوندولین تریسی (Gwendoline Christie) در نقش واریسا ویمز

بازیگران سریال ونزدی / بازیگران فیلم ونزدی

گوندولین تریسی فیلیپا کریستی از بازیگران سریال ونزدی متولد 28 اکتبر 1978یک بازیگر انگلیسی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش برین از تارت در سریال فانتزی-درام HBO Game of Thrones (2012-2019) و کاپیتان فاسما، طوفان گروه اول در فیلم‌های Star Wars: The Force Awakens (2015) و Star Wars: The Last شناخته شده است.

جدی (2017). برای اولی، او نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام در سال 2019 شد. کریستی از آن زمان در سریال های فانتزی نتفلیکس The Sandman و Wednesday (هر دو 2022) ظاهر شده است.گوندولین تریسی از هنرپیشه‌های ونزدی است که نقش واریسا ویمز را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال the last of us 2023 | معرفی هنرپیشه‌های آخرین بازمانده از ما

پرسی هاینز وایت (Percy Hynes White) در نقش خاویر تورپ

بازیگر ونزدی / بازیگر نقش ونزدی

پرسی هاینس وایت در 8 اکتبر 2001 در سنت جانز، نیوفاندلند، کانادا به دنیا آمد. او بازیگری است که برای The Gifted (2017)، ونزدی (2022) و Cast No Shadow (2014) شناخته شده است. پرسی بازیگر سریال ونزدی برای نقش خاویر توروپ است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی

ریکی لیندهام (Riki Lindhome) در نقش دکتر والری کینبوت

بازیگر سریال ونزدی / بازیگران سریال wednesday

اریکا “ریکی” لیندهام متولد 5 مارس 1979 یک هنرپیشه، کمدین و موسیقیدان آمریکایی است. او بیشتر به عنوان خواننده و ترانه سرا برای گروه کمدی فولکلور گارفونکل و اوتس شناخته می‌شود.

پس از اولین حضور تلویزیونی خود در سال 2002 با نقش‌های کوچک در سریال‌های تلویزیونی Titus و Buffy the Vampire Slayer، در سریال WB Gilmore Girls (2005-2006)، کمدی سی‌بی‌اس The Big Bang Theory (2008؛ 2017) و سریال HBO روشن شده (2011). او با ناتاشا لگرو در کمدی سنترال کمدی دوره کمدی یک دوره دیگر (2015-2018) همکاری کرد.

او صداپیشگی نقش تکراری کیمبرلی هریس را در سریال کمدی دانکنویل انیمیشن فاکس (2020–2022) بر عهده داشت و از سال 2022، در سریال ترسناک کمدی نتفلیکس چهارشنبه در نقش دکتر والری کینبات بازی می‌کرد. او از بازیگران سریال Wednesday است که عهده دار نقش دکتر والری است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای جادوگری هالیوود

هانتر دوهان (Hunter Doohan) بازیگر تایلر در ونزدی

تایلر در سریال ونزدی / تایلر در ونزدی

هانتر دوهان از بازیگران سریال ونزدی در 19 ژانویه 1994 در فورت اسمیت، آرکانزاس، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او یک بازیگر و نویسنده است که برای چهارشنبه (2022)، افتخار شما (2020) و حقیقت گفته شود (2019) شناخته شده است. او از 31 دسامبر 2020 با فیلدر جوت ازدواج کرده است. هانتر در نقش تایلر در ونزدی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پسران

کریستین ریجی (Christina Ricci) در نقش مارلین تورنهیل

بازیگر فیلم ونزدی / شخصیت ونزدی

کریستینا ریچی از هنرپیشه‌های ونزدی متولد 12 فوریه 1980یک بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا و بازیگر فیلم ونزدی است. ریچی که به خاطر بازی در شخصیت‌های غیرمعمول با لبه های تیره شناخته می‌شود، عمدتا در تولیدات مستقل کار می‌کند، اما در آثار باکس آفیس متعددی نیز ظاهر شده است. او نامزد دریافت گلدن گلوب و دو جایزه Primetime Emmy شده است.

ریچی اولین فیلم خود را در سن 9 سالگی در فیلم پری دریایی (1990) انجام داد که پس از آن در نقش ونزدی آدامز در خانواده آدامز (1991) و دنباله آن، ارزش های خانوادگی آدامز (1993) بازی کرد. حضورهای بعدی در Casper and Now and then (هر دو 1995) او را به عنوان یک بت نوجوان معرفی کرد.[4] او در 17 سالگی با فیلم طوفان یخ (1997) به نقش‌های بزرگسالان رفت، که منجر به نقش‌هایی در چندین فیلم مستقل مانند پکر (1998)، مخالف جنسیت (1998) و هیولا (2003) شد. او همچنین در Sleepy Hollow (1999)، Penelope (2006) و Speed Racer (2008) ایفای نقش کرده است و در Matrix Resurrections (2021) نقش مکمل داشته است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی دونگ ووک

ایزاک اردونز (Isaac Ordonez) در نقش پاگزلی آدامز

بازگران فصل دوم سریال ونزدی / بازیگر نقش ونزدی

ایزاک اردونز با فیلم های ونردی(2022) و چین و چروک در زمان (2018) شناخته شده است. او  از بازیگران سریال ونزدی فصل اول است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

جیمی مک شین (Jamie McShane) در نقش دونوان گالپین

عکس ونزدی در سریال ونزدی / ژانر سریال ونزدی

جیمی مک شین در سریال ونزدی نتفلیکس به کارگردانی تیم برتون بازی می کند. جیمی از بازیگران ونزدی است نقش کلانتر گالپین را بازی می‌کند که وظیفه انتقام جویی از خانواده آدامز دارد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو

اما مایرز (Emma Myers) در نقش انید سینکلایر

داستان سریال ونزدی / خلاصه سریال ونزدی / بازیگران ونزدی فصل ۲

اما مایرز از هنرپیشه‌های ونزدی در 2 آوریل 2002 در ایالات متحده متولد شد. او بازیگری است که برای چهارشنبه (2022)، دختری در زیرزمین (2021) و طعم کریسمس (2020) شناخته شده است. اما نیز از بازیگران سریال وندزدی است که نقش انید سینکلایر را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

جورجیی فارمر (Georgie Farmer) در نقش آژاکس پتروپولوس

شخصیت های سریال ونزدی / اسم بازیگر ونزدی

جورجی فارمر از بازیگران سریال ونزدی برای بازی در سریال ونزدی (2022)، اورمور (2014) و ترداستون (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون

جوی ساندی (Joy Sunday) در نقش بیانکا بارکلی

بازیگران wednesday / زیویر در ونزدی

Joy Sunday در استاتن آیلند، نیویورک از پدر و مادر نیجریه ای متولد شد. او اولین حضور تلویزیونی خود را به‌عنوان یک ستاره مهمان برترین برنامه در مک‌گیور (2016) از CBS انجام داد و کارت SAG خود را از طریق سریال Bad Hair (2020) جاستین سیمین دریافت کرد. جوی از آن زمان تاکنون چندین بار در تلویزیون و فیلم ظاهر شده، تعدادی فیلم کوتاه تولید کرده و به روایت کتاب صوتی پرداخته است. جوی از بازیگر های سریال ونزدی در نقش بیانکا است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم سینمایی زامبی ها در بیمارستان را بشناسید

ویکتور دوروبانتو (Victor Dorobantu) در نقش تینگ

بازیگر های سریال ونزدی / شخصیت های ونزدی

ویکتور دوروبانتو از بازیگران سریال ونزدی است که در 5 مارس 1997 در پلویستی رومانی به دنیا آمد. ویکتور پس از فعال شدن در حوزه های دیگر، کار خود را به عنوان یک شعبده باز با اجرای برنامه های تلویزیونی خصوصی و خصوصی در رومانی آغاز کرد. او به عنوان یک بازیگر، بازیگر دست و مجری موجود شناخته شده است. ویکتور برای بازی در سریال نتفلیکس “چهارشنبه” (2022) برای نقش “چیز” شناخته شده است. ویکتور از بازیگران فیلم ونزدی است که مقش تینگ را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال چشم چران عمارت

جانا دیاس واتسون (Johnna Dias-Watson) در نقش دیوینا

بازیگران سریال وندزدی / پرسی هاینز وایت

جانا دیاس واتسون با بازی در فیلم ونزدی (2022)، عشق اول (2022) و من تو را گرفتم (2020) شناخته شده است. او از شخصیت های ونزدی است که مقش دیوینا را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هلندی

فرد آرمیسن (Fred Armisen) در نقش عمو فستر

هنرپیشه‌های ونزدی فصل دوم / بازیگران سریال ونزدی فصل 2

فرد آرمیسن از هنرپیشه‌های ونزدی در 4 دسامبر 1966 در هاتسبورگ، می سی سی پی، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که برای فیلم های Portlandia (2011)، گوینده: افسانه ران بورگوندی (2004) و شنبه شب زنده (1975) شناخته شده است. او قبلا با الیزابت ماس و سالی تیمز ازدواج کرده بود. فرد آرمیسن از هنرپیشه‌های ونزدی فصل دوم نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ده فیلم برتر رزمی جهان | بهترین فیلم های رزمی دنیا

اولیور واتسون (Oliver Watson) در نقش کنت

سریال wednesday / اسم واقعی ونزدی

الیور واتسون برای سریال چهارشنبه (2022) و مدرسه خیر و شر (2022) شناخته شده است. او از هنرپیشه‌های ونزدی در نقش کنت است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی در جنگل

جورج بورسیا (George Burcea) در نقش لورچ

بازیگران فیلم ونزدی / هنرپیشه‌های ونزدی2

جورج بورچا از بازیگران ونزدی یک هنرپیشه سینما و تئاتر رومانیایی است. او در 15 ژانویه 1988 در بخارست به دنیا آمد. او فارغ التحصیل دانشگاه ملی تئاتر و فیلم I. L. Caragiale در بخارست است. قبل از تحصیل در رشته بازیگری، ملوان بود. جورج بورسیا در سریال  ونزدی ساخته تیم برتون نقش لورچ را بازی می کند. لورچ از بازیگران فصل دوم سریال ونزدی نیز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم

نائومی ج اوگاوا (Naomi J. Ogawa) در نقش یوکو تاناکا

بازیگر نقش ونزدی در سریال ونزدی / ونزدی بازیگران / ونزدی فصل ۲

نائومی جی. اوگاوا برای فیلم های Skylines (2020)، فیلم ونزدی (2022) و Assassin (2020) شناخته شده است. او بازیگر سریال ونزدی در نقش یوکو تاناکا است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

موسی مصطفی (Moosa Mostafa) در نقش یوجین اوتینگر

اسم اصلی ونزدی / بازیگران وندزدی

موسی مصطفی با بازی در سریال چهارشنبه (2022)، آخرین اتوبوس (2022) و صخره های ولادت شناخته می شود. او از هنرپیشه‌های ونزدی است که در نقش یوجین اوتینگر بازی کرده است

بازیگران سریال ونزدی فصل ۲

در ادامه بازیگران فصل دوم سریال ونزدی که شنیده هایی از حضورشان در قسمت دوم این سریال به گوش می رسد را برای شما لیست کرده ایم. هنوز هنرپیشه‌های ونزدی فصل دوم بطور قطعی مشخص نشده اند.

  • جنا اورتگا در نقش بازیگر ونزدی
  • کاترین زتا جونز در نقش مورتیشا آدامز
  • لوئیس گوزمان در نقش گومز آدامز
  • ایزاک اردونز در نقش پاگزلی آدامز
  • فرد آرمیسن در نقش عمو فستر
  • جورج بورسیا در نقش لورچ

احتمال حضور جنا اورتگا بازیگر نقش ونزدی و کاترین زتا جونز ، لوئیس گوزمان و ادامه نفراتی که در لیست بازیگران سریال ونزدی فصل ۲ در بالا اشاره شده اند بیشتر از بقیه است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه

بازیگران ونزدی فصل ۲ / هنرپیشه‌های فصل دوم ونزدی

سخن پایانی؛ بازیگران سریال ونزدی

در این مقاله از ویکی به معرفی بازیگران ونزدی و همچنین بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال Wednesday پرداختیم. به نظر شما کدام بازیگر ونزدی در این سریال خوش درخشیده؟ شما از بازی کدام یک از بازیگران فیلم ونزدی خوشتان آمد؟ برای ما از تجربه دیدن این سریال در بخش نظرات بنویسید.

4.4/5 - (128 امتیاز)

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. ولی کاش فصل دوم ونزدی و تایلر باهم باشن خیلی بهم میان هم تو فیلم و هم تو واقعیت 😍

  2. سلام من و دختر عمه هم از این فیلم خوشمون اومد و منتظر فصل 2هستیم

  3. ونزدی که عالی بود ولی تایلر افتضایع بود مایع شنگ ونزدی تایلر بود .

  4. این فیلم عالی بود تمام هنر پیشه هاش هم عالی بازی کردن از جنا اورتگا گرفته تا موسی مصطفی ولی من نقش ونزدی و خاویر و تایلرو کنت و دیوینا و ایند و آژاکس و تینک رو از همه بیشتر دوست داشتم

    1. ممنون از اینکه نظراتتون رو با ما به اشتراک میذارید دوست عزیز

      1. بنظر من همه در این سریال عالی بازی کردن از جمله جنا اورتگا در نقش ونزدی و پرسی هاینس وایت در نقش زیویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا