فیلم و سریالسرگرمی

انیمیشن های باربی | اسم تمام کارتون های باربی به فارسی از ابتدا تا به امروز

انیمیشن باربی | معرفی تمامی فیلم های باربی

آیا اسم تمام کارتون های باربی به فارسی را می دانید؟ چندین دهه است که فیلم های باربی در بین علاقه مندان به این انیمیشن ها جای خاصی پیدا کرده اند. در این مطلب سعی کردیم نام فارسی همه کارتون های باربی از ابتدا تا به امروز را برای شما جمع آوری کنیم. با معرفی اسم تمام فیلم های باربی به فارسی همراه ویکی باشید.

فهرست مطلب

اسم تمام کارتون های باربی به فارسی

در ادامه با معرفی اسم تمام کارتون های باربی به فارسی و انگلیسی و همچنین خلاصه کمی از داستان انیمیشن های باربی با ما همراه باشید.

انیمیشن باربی در فندق شکن (2001)

اسم تمام کارتون های باربی به فارسی انیمیشن باربی جدید

Barbie in the Nutcracker داستان دختر جوانی به نام کلارا را روایت می کند که یک فندق شکن چوبی زیبا از خاله اش الیزابت به عنوان هدیه کریسمس دریافت می کند. باربی ماجرا را برای خواهر کوچکترش کلی روایت می کند. همانطور که داستان ادامه دارد، در اواخر همان شب، اسباب بازی برای محافظت از کلارا در برابر سربازان شیطان پادشاه موش زنده می شود. کلارا به اندازه اسباب بازی کوچک می شود و همراه با فندق شکن شجاع خود به دنبال شاهزاده خانم جادویی Sugarplum می رود تا طلسم را برگرداند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی داستان انیمیشن آرزو 2023 

باربی در نقش راپونزل (2002)

کارتون های باربی / فیلم های باربی

باربی در نقش راپونزل اسم فارسی انیمیشن باربی Barbie as Rapunzel می باشد که بر اساس داستان کلاسیک ساخته شده است. باربی نقش راپونزل را بازی می کند که توسط یک جادوگر شیطان صفت در یک برج بلند به دام افتاده است. راپونزل که از دنیای بیرون پنهان است، بیشتر روز خود را صرف نقاشی و رویای زندگی شادتر می کند. راپونزل پس از سال‌ها تنهایی به همراه دوستانش پنه‌لوپه و هابی به سفری می‌رود تا او را با خوشحالی پیدا کند.

انیمیشن باربی دریاچه سوان (2003)

انیمیشن های باربی / تمام کارتون های باربی دوبله فارسی

Barbie of Swan Lake از بهترین کارتون های باربی حول دختر جوان نانوایی به نام اودت می چرخد. باربی نقش اودت را بازی می کند و یک روز به دنبال لیلا، یک اسب شاخدار، وارد جنگلی مسحور می شود. اودت توسط یک جادوگر شرور که در تلاش است ملکه پری را سرنگون کند به یک قو تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

باربی در نقش شاهزاده خانم و فقیر (2004)

نام همه کارتون های باربی به فارسی / پرنسسی اسم تمام کارتون های باربی به فارسی

کارتون Barbie as the Princess and the Pauper ار برترین فیلم های باربی بر اساس داستان کلاسیک مارک تواین ساخته شده است. یک روز ملاقات تصادفی بین پرنسس آنلیز بلوند و اریکا سبزه، دوستی مادام العمر را آغاز می کند. این دو دوست به زودی متوجه می شوند که مشاور ملکه، پرمینگر، بیش از یک نقشه شیطانی برای گرفتن قدرت بیشتر برای خود دارد. فقط دوست جدید پرنسس آنلیز اریکا می داند که چگونه به او کمک کند.

انیمیشن باربی پریتوپیا (2005)

اسم کارتون های باربی / انیمیشن باربی

باربی پریتوپیا نام فارسی انیمیشن Barbie: Fairytopia است که درباره داستان الینا است که در یک چمنزار جادویی زندگی می کند. الینا یک جن بدون بال است که با بهترین دوستش بیبل در یک گل زندگی می کند. بسیاری از دوستان بالدار الینا توانایی های پرواز خود را از دست می دهند و به دلیل لاورنا شیطانی ضعیف می شوند. الین با ردیابی آزورا، پری نگهبان، برای نجات علفزار و دوستانش حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: انیمیشن جدید ۲۰۲۲ دوبله فارسی

باربی و جادوی پگاسوس (2005) از بهترین انیمیشن های باربی

نمایش‌های تلویزیونی با حضور باربی کارتون های باربی

کارتون Barbie and the Magic of Pegasus از بهترین کارتون های باربی داستان یک اسکیت باز با استعداد به نام پرنسس آنیکا را روایت می کند. هنگامی که خانواده و روستای او مورد حمله ونلاک شیطان صفت قرار می گیرند، او سفری به پادشاهی ابر را در پشت اسب پرنده خود، بریتا، آغاز می کند. آنها با هم اسرار خانواده را برملا می کنند و نقشه ای برای شکست ونلاک برای نجات مردم خود می سازند.

کارتون باربی در شهر پریا (2006)

اسم همه انیمیشن های باربی به فارسی

باربی در شهر پریا اسم فارسی کارتون باربی Barbie Fairytopia: Mermaidia است که دنباله ای بر Barbie: Fairytopia است که در آن الینا به خاطر شجاعتش با جفت بال های جدیدش جایزه گرفت. اکنون که سربازانش شاهزاده جوان مرفولد، نالو را ربودند، الینا باید دوباره با لاورنا بجنگد. لاورنا تهدید می کند که دریا را آلوده می کند مگر اینکه نالو مکان مخفی یک بری ایمنی جادویی را رها کند. الینا، بیبل و نوری پری دریایی با هم کار می کنند تا نالو را پیدا کنند و یک بار دیگر لاورنا را متوقف کنند. این انیممیشن نیز از فیلم های باربی برتر در جهان است.

بیشتر بخوانید: انیمه پسرانه | معرفی بهترین انیمه های پسرانه جهان

انیمیشن باربی خاطرات باربی (2006)

انیمیشن باربی ها / کارتون باربی ها

انیمیشن The Barbie Diaries فیلمی درباره باربی و بهترین دوستانش تیا، کورتنی و کوین در دبیرستان است. چهار دانش آموز دوم در حالی که با چالش های دبیرستان روبرو می شوند، کنار هم می مانند. باربی تلاش می کند تا شغل رویایی خود را در ایستگاه تلویزیونی مدرسه بیابد، اما باید با محبوب ترین دختر مدرسه، راکل، مبارزه کند و همزمان با احساسات له کردن پسرش دستکاری کند. باربی به دفتر خاطرات جادویی خود تکیه می کند تا اعتماد به نفس خود را تقویت کند و به رویاهایش برود.

باربی و 12 شاهزاده خانم رقصنده (2006)

تمام کارتون های باربی و خواهرانش

کارتون Barbie in the 12 Dancing Princesses داستان یک پادشاه بیوه راندولف و 12 دخترش است. باربی نقش پرنسس ژنوو، دختر شاه را بازی می کند. برای اطمینان از اینکه دختران بزرگ می شوند تا یاد بگیرند که مانند خانم های مناسب رفتار کنند، پادشاه از پسر عموی کمتر خوش شانس خود، دوشس روونا، دعوت می کند تا به دختران در مورد آداب سلطنتی آموزش دهد.

باربی فریتوپیا : جادوی رنگین کمان (2007)

اسم تمام کارتون های باربی به فارسی دوبله فارسی بهترین کارتون های باربی

انیمیشن جادوی رنگین کمان اسم به فارسی Barbie Fairytopia: Magic of the Rainbow است. داستان از این قرار است که الینا را به مدرسه پری مر رود، جایی که او جادوی پری و رقصیدن را یاد می گیرد. بار دیگر لاورنا نقشه ای شیطانی برای جلوگیری از اجرای رقص رنگین کمان سالانه پری ها در نظر می گیرد. الینا و همکلاسی هایش باید یاد بگیرند که اختلافات خود را کنار بگذارند و متحد شوند تا یک بار دیگر لاورنا را متوقف کنند. این انمیشن از بهترین فیلم های باربی دنیا است.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

فیلم باربی در نقش پرنسس جزیره (2007)

لیست کارتون های باربی / کارتون باربی

اسم انگلیسی این کارتون Barbie as the Island Princess است که درباره داستان کشتی غرق شده روزلا است که باربی نقش آن را بازی می کند. روزلا در جزیره با دوستان حیوانی اش بزرگ می شود که به مراقبت از او کمک می کنند. یک روز شاهزاده آنتونیو از راه می رسد و روزلا و دوستان حیوان خانگی اش را تشویق می کند تا تمدن را کشف کنند. آنها با هم نقشه ای را برای تصرف پادشاهی کشف می کنند و هر کاری که می توانند برای نجات روز انجام می دهند. این کارتون از بهترین کارتون های باربی تاریخ است.

انیمیشن باربی: ماریپوزا (2008) از بهترین فیلم های باربی

همه ی کارتون های باربی / معرفی کارتون های باربی بهترین انیمیشن های باربی

Barbie: Mariposa فیلمی درباره فلاترفیلد، پادشاهی دوردست در Fairytopia است. جامعه پریان توسط چراغ های جادویی ملکه مارابلا محافظت می شود. حنا در مواجهه با تنش های داخلی خدمتکار ملکه، قدرت ملکه را می خواهد و سعی می کند پادشاهی را برای خود به دست گیرد. ماریپوزا و دوستانش، راینا و رایلا، این وظیفه را بر عهده می‌گیرند که وارد قلمرو دشمن شوند تا پادزهری برای ملکه محبوبشان بیابند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان

باربی و قلعه الماس (2008)

اسم تمام کارتون های باربی به فارسی جدید / تمام کارتون های باربی دوبله فارسی

باربی و قلعه الماس نام  فارسی کارتون Barbie & the Diamond Castle است که در مورد ارزش دوستی است. باربی و بهترین دوستش ترزا داستانی درباره پادشاهی زیبا با قلعه الماس برای استیسی تعریف می کنند. الکسا و لیانا که دوستان خوبی هستند با هم در یک سفر خطرناک سفر می کنند. دوستان عاشق موسیقی هستند و با کمک آهنگ بر چالش‌های سفر خود غلبه می‌کنند و یاد می‌گیرند که دوستی چقدر می‌تواند قدرتمند باشد. این عنوان از بهترین انیمیشن های لیست تمام کارتون های باربی دوبله فارسی است.

باربی در سرود کریسمس (2008)

کارتون های باربی جدید / باربی (مجموعه تلویزیونی)

کارتون Barbie in A Christmas Carol یکی از فیلم های دخترانه باربی در مورد معنای کریسمس و کمک به کسانی است که کمتر خوش شانس هستند. خواهر کوچکتر باربی، کلی، مشتاق است در کریسمس در خانه بماند و به جای شرکت در جشن خیریه سالانه بیمارستان، کلوچه می خورد، کاکائو داغ می خورد و از شومینه لذت می برد. باربی سعی می کند نظر خود را تغییر دهد زیرا سه روح کریسمس گذشته، حال و آینده او را ملاقات می کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال ها و فیلم های یهودی جهان

باربی: بند انگشتی (2009)

معرفی انیمیشن باربی / معرفی کارتون باربی / کارتون باربی دوبله فارسی از اول تا اخر

بابی بند انگشتی از بهترین کارتون های باربی با نام فارسی Barbie Presents: Thumbelina است که فیلمی در مورد دوستانی است که برای نجات محیط زیست با یکدیگر همکاری می کنند. گروهی جادویی از زنبور عسل با طبیعت یکی هستند و توانایی های شگفت انگیزی برای کمک به شکوفایی گیاهان و گل ها دارند. با این حال، دختری شرور به نام ماکنا به منطقه مورد علاقه گل های وحشی Thumbelina برای ورزش آسیب می رساند. علاوه بر این، یک شرکت ساختمانی نیز زمین Twillerbee را تهدید می کند و تنها Thumbelina و دوستانش شجاعت تلاش برای جلوگیری از آنها را دارند.

انیمیشن باربی و سه تفنگدار (2009)

اسم تمام کارتون های باربی به فارسی عاشقانه

فیلم باربی Barbie and the Three Musketeers درباره داستان قهرمانانه چهار دختر شجاع است که در تلاش برای شکستن موانع و دفاع از خانواده سلطنتی خود هستند. کورین آرزو دارد که یک مبارز شود و از خانواده سلطنتی فرانسه محافظت کند، همانطور که پدرش تمام زندگی خود را حفظ کرده است. کورین از کشف اینکه دختران اجازه ندارند تفنگدار شوند، ناامید می شود. در عوض، کورین و سه خدمتکار اسکولری، ویوکا، آرامینا، و رنه، همگی تمایل یکسانی برای جنگیدن به عنوان تفنگدار و دفاع از خانواده سلطنتی دارند. هر چهار نفر به صورت مخفیانه توسط یک شمشیرچی آموزش می بینند و به زودی استعداد خود را برای نجات شاهزاده لوئی به کار می گیرند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

باربی در داستان پری دریایی (2010)

کارتون باربی عاشقانه / انیمیشن های باربی رمانتیک

Barbie in A Mermaid Tale درباره یک ماجراجویی مالیبو در میان امواج اقیانوس است. در طول یک تورنمنت موج سواری، مرلیا که معتقد است یک نوجوان معمولی است، تجربه غیرمنتظره ای را تجربه می کند و هویت واقعی خود، شاهزاده پری دریایی اوشنا را می آموزد. مرلیا با دوستان دلفین و پری دریایی جدید، سعی می کند پادشاهی اوشنا و مادرش کالیسا را ​​نجات دهد. تیم دوستان جدید باید با هم کار کنند تا سه آیتم اقیانوس جادویی را پیدا کنند تا همه را نجات دهند.

باربی: یک افسانه مد (2010)

تمام کارتون های باربی / باربی فارسی / تمام کارتون های باربی دوبله فارسی

اسم فارسی کارتون باربی: یک افسانه مد (به انگلیسی: Barbie: A Fashion Fairytale) است که فیلمی در پاریس است. باربی و پودل فرانسوی اش، پولک، به پاریس می روند تا عمه میلیسنت را که صاحب یک خانه طراح است، ببینند. باربی متوجه می‌شود که روزگار سختی است و خانه مد احتمالاً به دلیل کندی تجارت تعطیل می‌شود. با کمک دستیار Millicent، آلیس، این دو باید ایده های خلاقانه جسورانه ای برای نجات کسب و کار ارائه دهند. این انیمیشن از بهترین فیلم های باربی در دنیاست.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ژائو لوسی | نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی

کارتون باربی: راز پری (2011)

شاهزاده اسم تمام کارتون های باربی به فارسی

در معرفی لیست تمام کارتون های باربی دوبله فارسی، انیمیشن Barbie: A Fairy Secret از بهترین کارتون های باربی درباره زندگی پری ها در دنیای انسان ها و قدرت دوستی است. کن توسط پری ها ربوده می شود و دوستان شیک پوش باربی نشان می دهند که آنها نیز پری هستند و ممکن است بدانند کن کجا برده شده است. باربی تصمیم می گیرد تا کن را با رقیبش راکل در یک دنیای پری مخفی پیدا کند و او را برگرداند. در طول راه، آنها با چالش هایی روبرو می شوند و جادوی پری را کشف می کنند، اما بیشتر از همه قدرت دوستی را پیدا می کنند.

باربی در مدرسه شاهزاده ها (2011)

اسم کارتون باربی / اسم باربی ها

Barbie: Princess Charm School فیلمی درباره پیشخدمت جوانی به نام بلر ویلوز است. او دختری مهربان و سخاوتمند با قلبی پاک است. بلر در مدرسه جذاب پرنسس گاردانیا پذیرفته می شود، جایی که می تواند یاد بگیرد که یک شاهزاده خانم یا بانوی سلطنتی مناسب باشد. دیم دوین خودخواه، بلر را احتمالاً وارث تاج و تخت گمشده پادشاهی می شناسد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های سینمایی افغانستانی

انیمیشن باربی: کریسمس عالی (2011)

انیمیشن های باربی دوبله فارسی / تمام فیلم های باربی / تمام کارتون های باربی دوبله فارسی

Barbie: A Perfect Christmas فیلم دیگری درباره تعطیلات کریسمس است. باربی و خواهرانش استیسی، اسکایپر، و چلسی بسته بندی می کنند و برای دیدن عمه میلی به نیویورک می روند. در طول سفر، عوارض پیش‌بینی‌نشده‌ای ظاهر می‌شود و خواهران خود را در شهر جشن Tannenbaum می‌بینند، جایی که سفرشان در کوه‌های پوشیده از برف زیبا به نوبه خود تبدیل می‌شود. این کارتون از فیلم های باربی محبوب در دنیاست.

باربی در داستان پری دریایی 2 (2012)

اسم تمام فیلم های باربی به فارسی

کارتون Barbie in A Mermaid Tale 2، مرلیا سامرز، پری دریایی موج‌سواری را دنبال می‌کند و به استرالیا می‌رود و در یک رقابت بزرگ موج‌سواری شرکت می‌کند. در حالی که مرلیا از اوشنا دور است، یک پری دریایی با نیات شیطانی، اریس سعی می کند تاج و تخت را به دست بگیرد. مرلیا و دوستانش به حدی محدود می شوند که عشق او به هر دو دنیا به چالش کشیده می شود.

بیشتر بخوانبد: معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

انیمیشن باربی: پرنسس و ستاره پاپ (2012)

لیست انیمیشن های باربی / بهترین انیمیشن های باربی

باربی: پرنسس و ستاره پاپ نام فارسی انیمیشن Barbie: The Princess & the Popstar فیلمی است که درباره اشتیاق شما به خواندن و رقصیدن است. پرنسس ماریبلا با ستاره پاپ مورد علاقه خود کریا ملاقات می کند و آنها متوجه می شوند که شباهت های زیادی از جمله ظاهر زیبای خود دارند. این دو تصمیم گرفتند جای خود را با هم عوض کنند، اما زندگی در زندگی دیگر آنطور که فکر می‌کردند آسان نیست و آنها شروع به یافتن ارزش بیشتری در بهترین نسخه خود می‌کنند.

فیلم باربی در کفش های صورتی (2013)

فیلم های باربی ها / فیلم های باربی دوبله فارسی

باربی در کفش های صورتی اسم فارسی کارتون Barbie in the Pink Shoes است که فیلم دیگری در مورد رقصیدن است. باربی نقش کریستین، یک رقصنده باله را بازی می کند. یک روز وقتی کریستین یک جفت کفش صورتی درخشان را امتحان می‌کند، با دوستش به دنیای مخفیانه باله برده می‌شود. در این دنیای فانتزی جدید، کریستین در مورد یک ملکه برفی شیطانی می‌آموزد که باید با رقص باله‌های مورد علاقه‌اش شکست دهد. کریستین با باله های معروف ژیزل و دریاچه سوان می رقصد. این کارتون از محبوب ترین فیلم های باربی در دنیاست.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان انیمه Sword Art Online

باربی: ماریپوزا و شاهزاده پری (2013)

پرنسسی اسم تمام کارتون های باربی به فارسی انیمیشن های باربی

باربی: ماریپوزا و شاهزاده پری اسم به فارسی کارتون Barbie: Mariposa and the Fairy Princess می باشد که فیلمی درباره پیدا کردن دوستان جدید و کمک به دیگران است. پری پروانه ماریپوزا به عنوان سفیر سلطنتی از فلاترفیلد به پادشاهی پریان شیمروال سفر می کند. او قصد دارد با پری کریستال و در طول بازدید خود صلح کند. هنگام ملاقات با خانواده سلطنتی، او با دختر شاه رگلیوس، پرنسس کاتانیا، دوست جدیدی پیدا می کند. به زودی آن دو نقشه شیطانی گویلیون و خفاش حیوان خانگی اش بوریس را کشف می کنند تا شیمر ویل را با تبدیل کریستال ها به سنگ نابود کنند و باید برای نجات پادشاهی و برقراری صلح به دوستی جدید خود تکیه کنند.

باربی و خواهرانش در داستان پونی (2013)

کارتون باربی دوبله فارسی / کامل کارتون باربی فارسی

انیمیشن Barbie & Her Sisters in A Pony Tale فیلمی درباره یک آکادمی سوارکاری در کوه های آلپ سوئیس است. باربی، استیسی، چلسی و اسکایپر برای یک ماجراجویی تابستانی اسب سواری به سوئیس می روند. باربی امیدوار است که اسبی پیدا کند تا آن را به خانه خود به مالیبو بازگرداند. استیسی باید ثابت کند که یک سوارکار عالی است، چلسی می‌خواهد سوار اسب‌های بزرگ شود، و اسکایپر از حضور در فضای باز چندان هیجان‌زده نیست.

بیشتر بخوانید: سریال هالیوودی | معرفی لیست سریال های هالیوودی

انیمیشن باربی: پرنسس مروارید (2014)

کارتون باربی جدید دوبله فارسی کامل / دانلود کارتون باربی

Barbie: The Pearl Princess درباره یک ماجراجویی در اعماق دریا است که در آن اسرار و مرواریدها در اعماق دفن می شوند. لومینا پری دریایی است که این توانایی را دارد که با رقصیدن و تغییر رنگ مرواریدها را زنده کند. استعداد پنهان دیگر او یک آرایشگر با استعداد است. با یک توپ سلطنتی، تنها چند ساعت دیگر، او از تمام استعدادهای خود استفاده می کند تا نه تنها خودش، بلکه وارث گمشده پادشاهی را نیز کشف کند.

باربی و در مخفی (2014) از بهترین فیلم های باربی

اسم تمام کارتون های باربی به فارسی / کارتون باربی دوبله فارسی از اول تا اخر

باربی و در مخفی اسم فارسی کارتون Barbie and the Secret Door است که فیلمی در مورد شاهزاده خانم جوان الکسا است که به طور تصادفی دری مخفی را در باغ سلطنتی پیدا می کند. اگرچه الکسا ترجیح می دهد کتاب هایش را بخواند، اما اکنون در ماجراجویی خودش نقش آفرینی می کند. در قلمرو جادویی جدید پشت در مخفی، الکسا محافظ پادشاهی می شود و باید سرزمین را از شر Malucia که در تلاش است قدرت جادویی سرزمین را بدزدد، نجات دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم سینمایی پسرانه کدام است؟

کارتون باربی در قدرت شاهزاده خانم (2015)

کارتون باربی پرنسس / کارتون باربی دوبله فارسی کامل جدید ۲۰۲۰

Barbie in Princess Power از فیلم های باربی است در مورد یک ماجراجویی فوق العاده قهرمان است که شامل یک پروانه جادویی است که شاهزاده خانمی به نام کارا را می بوسد و در کمال تعجب به او قدرت های فوق العاده می دهد. با نام جدید Super Sparkle، کارا برای صرفه جویی در روز به اطراف پرواز می کند. همه ابرقدرت های جدید او را دوست ندارند. پسر عموی حسود او پروانه جادویی را پیدا می کند و تبدیل به دارک اسپارکل، دشمن جدید او می شود.

باربی در راک ان رویالز (2015)

کارتون باربی دوبله فارسی از اول تا آخر / تمام کارتون های باربی دوبله فارسی

در ادامه معرفی تمام کارتون های باربی دوبله فارسی به باربی در راک ان رویالز می رسیم. انیمیشن باربی در راک ان رویالز نام فارسی انیمیشن Barbie in Rock ‘N Royals است که یک فیلم موزیکال درباره پرنسس کورتنی و ستاره مشهور راک اریکا جونو است. این دو به طور تصادفی زندگی خود را با پرنسس که در کمپ پاپ فرود می آید و ستاره راک در کمپ رویالتی عوض می کنند. در حالی که دو اردوگاه سعی می کنند اشتباه را برگردانند، دو دختر از موقعیت منحصر به فرد خود نهایت استفاده را می کنند و دوستی های جدیدی را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی کارتون مینیون ها 2 Minions 2: The Rise of Gru

باربی و خواهرانش در ماجراجویی توله سگ بزرگ (2015)

نام کارتون های باربی به فارسی / کارتون باربی جدید ۱۴۰۰

Barbie & Her Sisters in The Great Puppy Adventure از بهترین کارتون های باربی درباره داستان خواهران، رمز و راز و ماجراجویی با دوستان پشمالو است. هنگامی که باربی و خواهرانش اسکایپر، استیسی و چلسی به زادگاهشان ویلوز برمی‌گردند، متوجه می‌شوند که در اتاق زیر شیروانی مادربزرگشان جستجو می‌کنند. این گروه نقشه گنجی از شهر محلی خود را پیدا می کنند و به دنبال کشف یک صندوق مخفی از جواهرات می شوند اما گنج واقعی دوستی آنهاست.

انیمیشن باربی: پیراهن جاسوسی (2016)

کارتون باربی دوبله فارسی کامل جدید ۲۰۲۰

باربی: پیراهن جاسوسی اسم فارسی کارتون Barbie: Spy Squad است که فیلمی در مورد دوستان معمولی است که با هم کار می کنند تا به چیزهای غیرمنتظره دست یابند. باربی، ترزا و رنی که ژیمناست های با استعدادی هستند به عنوان مامور مخفی استخدام می شوند. با مهارت‌های خاص تیم و همکاری با یکدیگر، آنها دزد جواهراتی را که مسئول یک سری سرقت‌های طولانی است، ردیابی می‌کنند و ثابت می‌کنند که می‌توانند جاسوس‌های بزرگی باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های کمدی جهان

کارتون باربی: ماجرای روشنایی ستاره (2016)

انیمیشن باربی جدید 2023 / کارتون باربی دوبله فارسی از اول تا اخر

از فیلم های باربی برترBarbie: Star Light Adventure است که درباره یک ماجراجویی فضایی در یک جهان دور است. باربی در هاوربرد خود با همراه خزدارش Pupcorn در فضا پرواز می کند. یک روز، ستاره های درخشان شروع به کم نور شدن و سوسو زدن می کنند. برای نجات ستارگان، باربی به سیاره ای جدید پرواز می کند تا با تیمی از قهرمانان در ماموریت نجات ستاره های چشمک زن متحد شود. اگر باربی به قلب او گوش دهد و از غرایز او پیروی کند، ممکن است رهبر مورد نیاز جهان باشد.

باربی و خواهرانش در تعقیب توله سگ (2016)

اسم تمام فیلم های باربی به فارسی بهترین انیمیشن های باربی جهان

Barbie & Her Sisters in A Puppy Chase فیلمی درباره کار گروهی است. باربی و خواهرانش برای مسابقه رقص چلسی به یک بهشت ​​گرمسیری سفر می کنند. گروه و توله‌هایشان قبل از رقص وقت آزاد دارند و تصمیم می‌گیرند از جشنواره اسب رقصان در همان نزدیکی بازدید کنند. هنگامی که آنها جشنواره اسب را کشف می کنند، دختران از توله سگ های خود جدا می شوند و باید آنها را قبل از رقص بزرگ پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست سریال های پاکستانی

باربی: قهرمان بازی ویدیویی (2017)

کارتون باربی و خواهرانش / کارتون باربی قدیمی

باربی: قهرمان بازی ویدیویی  اسم فارسی کارتون باربی Barbie: Video Game Hero فیلمی است که در آن باربی به طور جادویی وارد بازی ویدیویی مورد علاقه‌اش می‌شود و تبدیل به یک شخصیت اسکیت سواری با دم‌های بلوند می‌شود. او با شخصیت دیگری در بازی به نام بلا دوست می شود که یک شاهزاده خانم اسکیت سواری است. این دو دختر با هم کار می کنند و سطح به سطح بازی می کنند تا یک شکلک شیطانی را که سعی دارد کنترل بازی را به دست بگیرد، شکست دهند. این انیمیشن از برترین کارتون های باربی است.

انیمیشن باربی: جادوی دلفین (2017)

دانلود انیمیشن های باربی دوبله فارسی بدون سانسور کارتون های باربی جدید

کارتون Barbie: Dolphin Magic  فیلمی در مورد یک ماجراجویی سرگرم کننده در زیر آب است. باربی و خواهرانش با کن در محل کار تابستانی او ملاقات می کنند، جایی که او در مورد زندگی دلفین ها در صخره های مرجانی نزدیک تحقیق می کند. باربی و دوستانش دلفین های رنگین کمانی کمیاب را کشف می کنند که سالانه از آن بازدید می کنند و همچنین می آموزند که صخره چقدر می تواند شکننده باشد. آنها ماموریت خود را برای نجات صخره های محلی و ملاقات با یک پری دریایی در این فرآیند می دانند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال های علی صادقی

باربی: ماجراجویی شاهزاده خانم (2020)

لیست اسم تمام کارتون های باربی به فارسی / نام انیمیشن های باربی در فارسی

Barbie: Princess Adventure یک فیلم موزیکال دیگر درباره سفر باربی به کشور فلوراویا برای ملاقات با پرنسس آملیا است. باربی و پرنسس آملیا نقشه ای برای تغییر مکان دارند زیرا آملیا نگران ملکه شدن است. یک شاهزاده رقیب سعی می کند راز آنها را کشف کند، زیرا باربی و آملیا سعی می کنند قبل از مراسم تاج گذاری آملیا تغییر را انجام دهند. باربی و آملیا در طول سفر خود صدای خود را پیدا می کنند و چندین آهنگ جدید می خوانند.

انیمیشن باربی و چلسی: تولد گمشده (2021)

کارتون های باربی کاغذی / انیمیشن های باربی 2022

Barbie & Chelsea: The Lost Birthday از بهترین کارتون های باربی شامل باربی و خانواده اش می شود که برای هفتمین سالگرد تولد چلسی به یک سفر دریایی گرمسیری می روند. وقتی قایق از خط تاریخ بین‌المللی عبور می‌کند، چلسی فکر می‌کند که تولد او نادیده گرفته شده است. سپس چلسی برای یافتن یک جواهر جادویی و بازگرداندن روز تولدش به جستجوی جنگل خود می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی 97

فیلم باربی: شهر بزرگ، رویاهای بزرگ (2021) از فیلم های باربی جدید

همه کارتون های باربی / لیست تمام انیمیشن های باربی

باربی: شهر بزرگ، رویاهای بزرگ اسم فارسی فیلم Barbie: Big City Big Dreams می باشد که درباره تلاش برای بهترین بودن.باربی شهر بزرگ از فیلم های باربی است که در آن مالیبو باربی به شهر نیویورک سفر می کند تا به یک برنامه هنرهای نمایشی نخبه بپیوندد و با بروکلین باربی ملاقات کند. این دو بلافاصله با هم دوست صمیمی می شوند و از گذراندن وقت خود با آواز خواندن و کاوش در شهر بزرگ نیویورک لذت می برند.

این دو بسیار با استعداد هستند اما خود را در رقابتی برای کسب رتبه برتر برای خواندن تک آهنگ در میدان تایمز می بینند. آنها بعداً متوجه خواهند شد که یک رقابت دوستانه بیشتر در مورد بهترین شدن شما و به اشتراک گذاشتن کانون توجه است.

انمیشن جدید باربی، قدرت پری دریایی (2022)

انیمیشن باربی جدید / بهترین کارتون های باربی

در این چهلمین فیلم ، باربی “مالیبو” رابرتز، باربی “بروکلین” رابرتز، اسکایپر، استیسی و چلسی در حال تبدیل شدن به پری دریایی برای کمک به Isla (از Dolphin Magic) در دنیای زیر آب اقیانوس آرام هستند. باربی ها با 6 مرد دیگر در مسابقه ای شرکت می کنند تا قدرت نگهبان باشند، پری دریایی که می تواند با قدرت چهار عنصر (زمین، آب، هوا و آتش) از دنیای خود محافظت کند.

مارلو همچنین برای ادامه سفر خود از جایی که از Dolphin Magic متوقف شده بود، بازمی گردد تا با کمک ناموفق یک همکار مرد، اسلو، به دنبال اثبات واقعی بودن “پری دریایی ها” باشد. باربی: قدرت پری دریایی ، از جدیدترین انیمیشن های باربی است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین انیمه های دریایی جهان

انیمیشن باربی: سفر جاده ای حماسی از جدیدتری کارتون های باربی

انیمیشن باربی جدید / کارتون باربی / کارتون باربی دوبله فارسی از اول تا اخر

Barbie: Epic Road Trip چهل و یکمین انیمیشن باربی است که با دوستانش در این ویژه تعاملی به سفری بین‌المللی می‌رود و تصمیم‌های بزرگی درباره آینده می‌گیرد. در 21 اکتبر 2022 (تنها چهار روز قبل از انتشار رسمی)، متل همکاری خود را با نتفلیکس تمدید کرد و کاتالوگ فیلم های قبل از سال 2017 را که قبلاً توسط یونیورسال در این سرویس نگهداری می شد، اضافه کرد.

باربی: اسکایپر و ماجراجویی های بزرگ نگهداری از کودکان(2023)

باربی 2023-wyky

چهل و دومین و آخرین ورودی از سری فیلم های باربی و پنجمین فیلمی که خانواده و دوستان باربی را به نمایش می گذارد، این اولین محصول در مجموعه باربی پس از “شهر بزرگ، رویاهای بزرگ” است که باربی «بروکلین» رابرتز را نمایش نمی دهد.

داستان فیلم در مورد خواهر کوچکتر باربی،” اسکایپر رابرتز” است که  تلاش می کند تا مهارت‌های خود را در زمینه نگهداری از کودک ارتقا دهد. در این حال باید با رقیبش، “تامی بانساوی” از ماجراهای “Barbie Dreamhouse Adventures” مقابله کند.

وقتی که در پرستاری از بچه ها به بن بست میرسد، تصمیم می گیرد تا در تعطیلات تابستانی در یک پارک آبی مشغول به کار شود و از مهارت های خود در زمینه ی نگهداری و مراقبت از کودکان، در این حرفه استفاده کند. در طول داستان با یک جشن تولد پردردسر و ماجراهای دیگر روبرو میشود و این بهترین تمرین برای تقویت مهارت های اوست…

سخن آخر؛ فیلم های باربی برتر

با بررسی و معرفی  اسم تمام کارتون های باربی به فارسی از اولین انیمیشن باربی تا آخرین فیلم باربی با شما بودیم. امیدواریم که از  لیست اسم تمام کارتون های باربی به فارسی جدید لذت برده باشید. نظرات خودتان را در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

منبع: wikipedia

4.2/5 - (103 امتیاز)

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. همه آرمیا و دخترای جاذاب این کارتونا رو دیدن👈🏻👉🏻

    1. چرا یه جوری حرف میزنید که انگار فقط ارمیا خوشگلن؟

      1. اما تا ۲۰۲۳ هم همینان فقط؟
        اینا رو ۱۰۰ بار نگاه کردم جملاتشو حفظم فقط بعضیاشون که از تصویرش خوشم نمیاد یا کیفیتش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا