فیلم و سریالسرگرمی

فیلم های سینمایی پسرانه | بهترین فیلم سینمایی پسرانه کدام است؟

بهترین فیلم سینمایی پسرانه جهان را می شناسید؟ ما در ایمن مقاله جدیدترین و بهترین فیلم های پسرانه دنیا را به شنا معرفی خواهیم کرد. با ویکی همراه باشید.

بهترین فیلم های سینمایی پسرانه دنیا

در ادامه بهترین فیلم سینمایی پسرانه جدید و قدیم و همچنین انیمیشن های پسرانه برتر جهان را باهم مرور خواهیم کرد. با با معرفی لیست فیلم های سینمایی پسرانه با ما باشید.

فیلم پسرانه خنده دار Back to the Future Franchise

فیلم سینمایی کودکانه جدید پسرانه / برنامه کودک سینمایی پسرانه خنده دار

  • تاریخ انتشار: 1985 – 1990
  • کارگردان: رابرت زمکیس
  • بازیگران: Michael J. Fox, Christopher Lloyd, Lea Thompson

فرانچایز بازگشت به آینده یک مجموعه فیلم کمدی علمی تخیلی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی رابرت زمکیس است که توسط باب گیل و نیل کانتون برای آمبلین اینترتینمنت استیون اسپیلبرگ تهیه شده و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این فرنچایز ماجراهای یک دانش آموز دبیرستانی به نام مارتی مک فلای (مایکل جی فاکس) و دانشمندی عجیب و غریب به نام دکتر امت ال براون (کریستوفر لوید) را دنبال می کند که از ماشین زمان دلور برای سفر در زمان به دوره های مختلف استفاده می کنند.

فیلم سینمایی پسرانه The Lord of the Rings Trilogy

فیلم سینمایی پسرانه / فیلم سینمایی پسرانه جدید دوبله فارسی

  • منتشر شده: 2001 – 2003
  • کارگردان: پیتر جکسون
  • بازیگران: Elijah Wood, Ian McKellan, Viggo Mortensen

ارباب حلقه ها مجموعه فیلمی متشکل از سه فیلم ماجراجویی فانتزی حماسی به کارگردانی پیتر جکسون است. آنها بر اساس رمان ارباب حلقه ها نوشته جی آر آر تالکین ساخته شده اند. نام‌های فرعی این فیلم‌ها یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه است. آنها توسط نیو لاین سینما توزیع شدند. این پروژه که یکی از بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های سینمایی است که تاکنون انجام شده است، با بودجه کلی 281 میلیون دلار، هشت سال طول کشید و فیلمبرداری هر سه فیلم به طور همزمان و به طور کامل در نیوزلند، کشور مادری جکسون انجام شد. هر فیلم در این فیلم پسرانه جدید دارای نسخه‌های توسعه‌یافته ویژه‌ای بود که یک سال پس از اکران مربوطه خود به‌صورت دی‌وی‌دی منتشر شد. در حالی که فیلم‌ها از خط داستانی کلی کتاب پیروی می‌کنند، اما برخی از عناصر داستانی رمان را حذف می‌کنند و برخی اضافات و انحرافات را از منبع اصلی دارند. داستان‌ها در دنیای خیالی سرزمین میانه اتفاق می‌افتد، این فیلم هابیت فرودو بگینز را دنبال می‌کند، در حالی که او و یارانش در تلاشی برای نابود کردن حلقه واحد می‌روند و بنابراین از نابودی سازنده آن، ارباب تاریکی سائورون اطمینان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

فیلم پسرانه سینمایی Ghostbusters

فیلم های سینمایی پسرانه خنده دار / کارتون جدید دوبله فارسی کامل پسرانه

  • تاریخ انتشار: 1984
  • کارگردان: ایوان ریتمن
  • بازیگران: Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis

پس از اینکه اعضای تیمی از دانشمندان (هارولد رامیس، دن آیکروید، بیل موری) موقعیت‌های دلپذیر خود را در دانشگاهی در شهر نیویورک از دست می‌دهند، تصمیم می‌گیرند که به «شکارچیان ارواح» تبدیل شوند تا نبردی با تکنولوژی پیشرفته با ماوراءطبیعی برای پول داشته باشند. آنها به دروازه ای به بعد دیگر برخورد می کنند، دری که شر را بر شهر آزاد می کند. Ghostbusters اکنون باید نیویورک را از نابودی کامل نجات دهند.

فیلم پسرانه فانتزی Pirates of the Caribbean Franchise

کارتون جدید دوبله فارسی کامل پسرانه / فیلم سینمایی پسرانه

  • منتشر شده: 2003 – اکنون
  • کارگردان: گور وربینسکی، راب مارشال
  • بازیگران: Johnny Depp, Orlando Bloom, Kiera Knightley

فیلم سینمایی پسرانه اکشن دزدان دریایی کارائیب مجموعه‌ای از فیلم‌های فانتزی است که توسط جری بروکهایمر ساخته شده و بر اساس پارک تفریحی والت دیزنی به همین نام ساخته شده است. از کارگردانان این مجموعه می توان به گور وربینسکی، راب مارشال و یواخیم رونینگ و اسپن سندبرگ اشاره کرد. این مجموعه فیلم با اولین اکران خود در پرده بزرگ در سال 2003 با دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه آغاز شد که نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و 654 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. پس از موفقیت فیلم اول، والت دیزنی پیکچرز فاش کرد که یک سه گانه در دست ساخت است. دومین فیلم فرنچایز، با عنوان فرعی سینه مرد مرده، سه سال بعد در سال 2006 اکران شد. عاقبت موفقیت آمیز بود و رکوردهای مالی در سراسر جهان را در روز نمایش خود شکست. این فیلم به نوعی بهترین فیلم پسرانه جنگی نیز است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

فیلم پسرانه سینمایی The Lion King

انیمیشن سینمایی جدید جذاب پسرانه / فیلم سینمایی پسرانه

  • تاریخ انتشار: 1994
  • کارگردان: راجر آلرز، راب مینکف
  • بازیگران: Matthew Broderick, Jeremy Irons, James Earl Jones

این انیمیشن سینمایی جدید جذاب پسرانه دیزنی ماجراهای شیر جوان سیمبا (جاناتان تیلور توماس)، وارث پدرش موفاسا (جیمز ارل جونز) را دنبال می کند. عموی شرور سیمبا، اسکار (جرمی آیرونز)، نقشه ای می کشد که تاج و تخت موفاسا را با فریب دادن پدر و پسر به انبوهی از حیوانات وحشی غصب کند. اما سیمبا فرار می کند و فقط موفاسا کشته می شود. سیمبا در بزرگسالی (متیو برودریک) بازمی گردد تا با کمک دوستانش تیمون (ناتان لین) و پومبا (ارنی سابلا) وطن خود را از اسکار پس بگیرد. شیر شاه یک کارتون پسرانه خنده دار است.

فیلم انیمیشن پسرانه Ice Age

کارتون پسرانه خنده دار / فیلم پسرانه جدید

  • منتشر شده: 2002 – اکنون
  • کارگردان: مایکل جی ویلسون
  • بازیگران: Ray Romano, John Leguizamo, Denis Leary

انیمیشن سینمایی پسرانه عصر یخبندان کارتون پسرانه خنده دار است که توسط استودیو بلو اسکای، بخشی از فاکس قرن بیستم، تولید می‌شود و صداپیشگی ری رومانو، جان لگوئیزامو، دنیس لیری و کریس وج را به عهده دارد. تاکنون پنج فیلم از این مجموعه با نام‌های عصر یخبندان در سال 2002، عصر یخبندان: ذوب شدن در سال 2006، عصر یخبندان: طلوع دایناسورها در سال 2009، عصر یخبندان: رانش قاره‌ای در سال 2012 و عصر یخبندان: مسیر برخورد در 20 منتشر شده‌اند. این سریال درباره گروهی از پستانداران است که از عصر یخبندان پارینه سنگی جان سالم به در برده اند. به دلیل عدم تلاش برای صحت علمی مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

فیلم پسرانه سینمایی Hook

فیلم پسرانه جدید / فیلم پسرانه دوبله فارسی

  • تاریخ انتشار: 1991
  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • بازیگران: Dustin Hoffman, Robin Williams, Julia Roberts

فیلم سینمایی هوک یک فیلم سینمایی کودکانه جدید پسرانه است که وقتی فرزندان خردسال یک خانواده توسط دشمن قدیمی اش، سروان هوک (داستین هافمن) ربوده می شوند، وکیل میانسال پیتر بانینگ (رابین ویلیامز) به منشأ جادویی خود در نقش پیتر پن باز می گردد. پیتر باید یک گذشته مه آلود را مرور کند که در آن نورلند را برای زندگی خانوادگی رها کرده است و تینکربل (جولیا رابرتز) و پسران گمشده را به حال خود رها می کند. با توجه به تلخی آنها نسبت به پیتر برای بزرگ شدن – و وفاداری آنها به رهبر جدیدشان، روفیو – گروه قدیمی ممکن است از دیدن او خوشحال نباشند. فیلم سینمایی پسرانه کودکانه هوک یکی از بهترین فیلم های مناسب پسران است.

فیلم سینمایی پسرانه کمدی Elf

انیمیشن پسرانه جذاب / کارتون پسرانه دوبله فارسی

  • تاریخ انتشار: 2003
  • کارگردان: جان فاورو
  • بازیگران: Will Ferrell, James Caan, Bob Newhart

فیلم پسرانه جدید بادی (ویل فرل) در کودکی به طور تصادفی به قطب شمال منتقل شد و در میان الف های بابانوئل تا بزرگسالی بزرگ شد. بادی بالغ که نمی‌تواند این احساس را از بین ببرد که با آن تناسب ندارد، در جست‌وجوی پدر واقعی‌اش با لباس جن کامل به نیویورک سفر می‌کند. همانطور که اتفاق می افتد، این والتر هابز (جیمز کان)، یک تاجر بدبین است. پس از اینکه آزمایش DNA این موضوع را ثابت کرد، والتر با اکراه تلاش می‌کند تا رابطه‌ای را با دوست بچه‌گانه‌ای آغاز کند که نتایج آن به طور فزاینده‌ای آشفته است.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی | معرفی بهترین فیلم های زامبی چینی

فیلم پسرانه جنگی The Iron Giant

فیلم های پسرانه / کارتون پسرانه

  • تاریخ انتشار: 1999
  • کارگردان: برد برد
  • بازیگران: Jennifer Aniston, Eli Marienthal, Harry Connick

در این انیمیشن اقتباسی از افسانه جنگ سرد تد هیوز، یک ربات بیگانه غول پیکر (وین دیزل) در نزدیکی شهر کوچک راکول، مین، در سال 1957 سقوط می کند. ربات را کشف می کند و به زودی با او دوستی بعید ایجاد می کند. هنگامی که یک مامور دولت پارانوئید، کنت منزلی، مصمم به نابودی ربات می‌شود، هوگارث و بیت‌نیک دین مک‌کاپین (هری کانیک جونیور) باید هر کاری که می‌توانند برای نجات ماشین اشتباه انجام دهند. این انیمیشن از بهترین فیلم سینمایی پسرانه اکشن نیز از نظر بسیاری از مخاطبان می باشد.

فیلم Remember the Titans

برنامه کودک سینمایی پسرانه / کارتون جدید پسرانه

  • تاریخ انتشار: 2000
  • کارگردان: بواز یاکین
  • بازیگران: Denzel Washington, Will Patton, Donald Faison

فیلم سینمایی پسرانه جذاب Remember the Titans از برترین فیلم های مناسب پسران است. در ویرجینیا، فوتبال دبیرستانی یک شیوه زندگی است، نهادی مورد احترام است، هر بازی با شکوه تر از کریسمس جشن گرفته می شود، هر بازی حذفی بیشتر از هر جشن ملی متمایزتر است. و با چنین شناختی، احساسات قدرتمندی به وجود می آید. در سال 1971 فوتبال دبیرستان برای مردم اسکندریه همه چیز بود. اما زمانی که هیئت مدرسه محلی مجبور شد یک مدرسه تمام سیاهپوستان را با یک مدرسه تمام سفیدپوستان ادغام کند، اساس سنت بزرگ فوتبال مورد آزمایش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی | معرفی بازیگران سریال پنت‌ هاوس جنگ در زندگی و نقش هایشان

سخن پایانی

با بررسی لیست فیلم های سینمایی پسرانه و فیلم ها و همچنین کارتون های مناسب پسران با شما بودیم. بنظر شما کدام فیلم سینمایی پسرانه جدید می تواند دراین لیست جا بگیرد. شما کدام فیلم پسرانه سینمایی را تماشا کردید؟ برای در بخش نظرات کامنت کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا