فیلم و سریالسرگرمی

مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

بهترین مینی سریال های کمدی جهان

اگر طرفدار مینی سریال کمدی و خنده دار هستید ما در این مقاله به معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ویکی همراه باشید.

بهترین مینی سریال های کمدی جهان

جدیدا مینی سریال های طنز طرفداران زیادی پیدا کرده و این موجب شده که شرکت های تولید کننده فیلم و سریال زیادی به فکر تولید مینی سریال های کمدی و طنز باشند تا مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص دهند. در ادامه با معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان با ما همراه باشید.

مینی سریال کمدی میس مارول Ms. Marvel (2022)

بهترین مینی سریال کمدی جهان / مینی سریال های کمدی برتر

خانم مارول یک مینی سریال کمدی آمریکایی و از جدیدترین مینی سریل های کمدی جهان است که توسط بیشا کی علی برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده است که بر اساس کمیک های مارول با شخصیت کامالا خان / خانم مارول ساخته شده است. این هفتمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط استودیو مارول تولید می‌شود و با فیلم‌های این فرنچایز تداوم دارد. این فیلم کامالا خان، یک دختر 16 ساله از طرفداران انتقام جویان را دنبال می کند که تا زمانی که قدرت خود را به دست بیاورد، تلاش می کند تا خود را با آن هماهنگ کند. علی به عنوان نویسنده اصلی با عادل و بلال سرپرست تیم کارگردانی بود.

مینی سریال کمدی جدید وانداویژن WandaVision (2021)

بهترین مینی سریال های کمدی خارجی / مینی سریال طنز

WandaVision یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط Jac Schaeffer برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده است که بر اساس Marvel Comics با شخصیت‌های Wanda Maximoff / Scarlet Witch و Vision ساخته شده است. این اولین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط استودیو مارول تولید شده است و تداوم فیلم‌های این فرنچایز را به اشتراک می‌گذارد و پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame (2019) روایت می‌شود. این فیلم واندا ماکسیموف و ویژن را دنبال می‌کند که آن‌ها در شهر وست‌ویو، نیوجرسی، در یک زندگی حومه‌ای بت‌نشین زندگی می‌کنند، تا زمانی که واقعیت آن‌ها در دهه‌های مختلف ادای احترام کمدی و تلویزیونی آغاز می‌شود. شفر به عنوان نویسنده اصلی این سریال که توسط مت شاکمن کارگردانی شده بود، خدمت کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان

مینی سریال طنز ایرما وپ Irma Vep (2022)

مینی سریال های خنده دار / مینی سریال طنز

مینی سریال کمدی خارجی ایرما وپ (به انگلیسی: Irma Vep) یک مینی سریال کمدی آمریکایی فرانسوی است که توسط اولیویه آسایاس برای شبکه HBO ساخته، نویسندگی و کارگردانی شده است. این مجموعه بر اساس فیلمی به همین نام از آسایاس در سال 1996، اولین بار در جشنواره فیلم کن 2022 در 22 مه 2022 به نمایش درآمد. اولین نمایش آن در 6 ژوئن 2022 آغاز شد و در 25 ژوئیه به پایان رسید که شامل هشت قسمت بود. این سریال یکی از بهترین مینی سریال های خنده دار دننیا در سال 2022 بشمار می رود.

آلیشیا ویکاندر در نقش میرا، ستاره سینمای آمریکایی که به فرانسه می‌آید تا در نقش ایرما وپ در یک سریال تلویزیونی اقتباسی از سریال فیلم‌های صامت فرانسوی خون‌آشام‌ها بازی کند، و وینسنت مکاین در نقش رنه، کارگردان این اقتباس، بازی می‌کند.

ایرما وپ حول محور میرا، یک ستاره سینمای آمریکایی می‌چرخد که از حرفه‌اش و جدایی اخیرش سرخورده شده است، که به فرانسه می‌آید تا در نقش ایرما وپ در یک سریال تلویزیونی اقتباسی از سریال فیلم‌های صامت فرانسوی Les Vampires بازی کند. میرا که در پس زمینه یک تریلر جنایی ترسناک می گذرد، در حالی که تمایزات بین خودش و شخصیتی که بازی می کند شروع به محو شدن و ادغام می کند، مبارزه می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

مینی سریال زن ساکن خانه آن سوی خیابان دختر پشت پنجره The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window (2022)

مینی سریال های کمدی / مینی سریال های طنز

The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window (با نام اصلی The Woman in the House) یک مینی سریال طنز آمریکایی است که توسط ریچل رامراس، هیو دیویدسون و لری دورف ساخته شده است. بازیگران کریستن بل، مایکل الی، تام رایلی، مری هالند، کامرون بریتون، شلی هنیگ و سامسارا یت در این سریال بازی می‌کنند که دارای عناصر کمدی تاریک و هیجان‌انگیز است، اما در اصل تقلید از فیلم‌های هیجانی روان‌شناختی اسرارآمیز است. این مجموعه هشت قسمتی کمتر از چهار ساعت طول می کشد و در 28 ژانویه 2022 در نتفلیکس منتشر شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، در حالی که عملکرد بل مورد تحسین قرار گرفت. این مینی سریال یکی از بهترین مینی سریال های کمدی دنیا در سال 2022 است.

زنی دلشکسته به نام آنا (کریستن بل) مطمئن نیست که آیا شاهد یک قتل بوده است یا خیر. او الکل را با داروهای تجویز شده توسط درمانگرش مخلوط می کند، توهمات مکرر دارد و از ترس فلج کننده از باران (امبروفوبیا) رنج می برد. آنا توسط اعضای جامعه خود، از جمله همسایگان جدیدش طرد می شود و پلیس به آن برچسب “دیوانه” می زند. آنا صرف نظر از اینکه آیا قتلی را دیده یا نه، آنا کشف حقیقت را بر عهده می گیرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان سریال سه سکه | معرفی هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

مینی سریال کمدی انیمیشنی آنسوی دیوار باغ Over the Garden Wall (2014)

مینی سریال کمدی رمانتیک / مینی سریال کمدی امریکایی

Over the Garden Wall یک مینی سریال انیمیشنی کمدی آمریکایی است که توسط پاتریک مک‌هیل برای شبکه کارتون ساخته شده است. این سریال درباره دو برادر ناتنی است که برای یافتن راه خانه در جنگلی مرموز سفر می‌کنند و در سفرشان با چیزهای عجیب و غریب و خارق‌العاده‌ای روبرو می‌شوند. این نمایش بر اساس فیلم کوتاه انیمیشن مک‌هیل Tome of the Unknown ساخته شده است که به عنوان بخشی از برنامه توسعه فیلم کوتاه استودیو کارتون نتورک تولید شده است. الیجا وود و کالین دین صداپیشگی شخصیت‌های ویرت و گرگ را بر عهده دارند و ملانی لینسکی صداپیشگی بئاتریس، پرنده آبی را بر عهده دارد. صداپیشگان این سریال همچنین شامل کریستوفر لوید، تیم کاری، بیبی نویورث، کریس آیزاک، شرلی جونز، توماس لنون، جک جونز، جرون پکستون، جان کلیس و ساموئل رامی هستند. کمپانی Blasting موسیقی متن فیلم را ساخته است. Over the Garden Wall در طول هفته از 3 نوامبر تا 7 نوامبر 2014 پخش شد و تا کنون در لیست بهترین مینی سریال های کمدی دنیا قرار گرفته است..

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو | بهترین سریال های لی مین هو

مینی سریال سریال دختران گیلمور: یک سال در زندگی Gilmore Girls: A Year in the Life (2016)

مینی سریال کمدی خنده دار / مینی سریال کمدی عاشقانه کره ای

مینی سریال کمدی عاشقانه Gilmore Girls: A Year in the Life یک مینی سریال تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط امی شرمن پالادینو با بازی لورن گراهام و الکسیس بلدل ساخته شده است. این فصل هشتم غیر رسمی و دنباله ای بر سریال تلویزیونی دختران گیلمور (2000-2007) است. این مینی سریال شاهد بازگشت شرمن پالادینو و همسرش دانیل پالادینو به سریال پس از خروج از فصل 7 است. این مینی سریال کمدی رمانتیک شامل چهار قسمت 88 تا 102 دقیقه‌ای بود که در 25 نوامبر 2016 در نتفلیکس منتشر شد. هر قسمت شخصیت ها را در یکی از چهار فصل دنبال می کند و از بهترین مینی سریال های خنده دار جهان بشمار می رود.

روری گیلمور (الکسیس بلدل) به دلیل سفرهای مکرر خود به عنوان یک روزنامه نگار مستقل، آپارتمان خود را به نفع اقامت در خانه های دوستانش در نیویورک، استارز هالو و لندن رها می کند. در لندن، روری با لوگان هانتزبرگر (مت چوچری) در حالی که بر روی کتابی برای نائومی شراپشر (الکس کینگستون) عجیب و غریب کار می کند، می ماند. اگرچه لوگان نامزد کرده است، اما روری و لوگان در یک رابطه بی‌معنی هستند. روری دوست پسری به نام پل دارد، اگرچه او هرگز او را به یاد نمی آورد. وقتی نائومی او را اخراج می کند و نامزد لوگان به خانه نقل مکان می کند، روری با نداشتن شغل و رابطه اش با لوگان دست و پنجه نرم می کند. او با جس ماریانو (میلو ونتیمیلیا) ملاقات می کند، که او را تشویق می کند تا کتاب خود را درباره زندگی خود با مادرش بنویسد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهن لق | معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

مینی سریال خنده دار کوچولو Shoresy (2022)

مینی سریال کمدی ایرانی / مینی سریال کمدی عاشقانه

مینی سریال کمدی خنده دار Shoresy یک سریال کمدی تلویزیونی کانادایی است که توسط جرد کیسو و با بازی جرد کیسو ساخته شده و در 13 می 2022 در کریو پخش شد. این مجموعه بر روی شخصیت اصلی Shoresy (Keeso) تمرکز می‌کند، زیرا او به سادبری نقل مکان می‌کند تا با یک تیم هاکی روی یخ سه‌گانه A-level مبارزه کند، سادبری بولداگ.

پس از باخت 20 بازی متوالی و دوندگی آخر در سازمان هاکی بزرگسالان 4 تیمی سطح A در شمال انتاریو (NOSHO)، سادبری بولداگ با تعطیلی کامل مواجه شد. بازیکن کهنه‌کار Shore (“Shoresy”) در تلاش برای نجات تیم با مدیر کل تیم Nat شرط می‌بندد که اگر به او فرصتی داده شود که کنترل را به دست بگیرد، تیم دیگر هرگز بازنده نخواهد شد. با کمک مربی جدید Sanguinet، فهرستی از بازیکنان جدید، و انحلال تیم در خط، Shoresy تصمیم می‌گیرد تا ثابت کند که بولداگ‌ها می‌توانند به عنوان یک تیم بازی کنند، در صندلی‌های خود دست و پا بزنند و نامی برای خود دست و پا کنند.

بیشتر بخوانید: اسم تمام کارتون های باربی به فارسی از ابتدا تا به امروز

مینی سریال کمدی پنتاوریت The Pentaverate (2022)

مینی سریال کمدی کره ای / مینی سریال کمدی خارجی

The Pentaverate یک مینی سریال تلویزیونی کمدی آمریکایی است که توسط مایک مایرز برای نتفلیکس الهام گرفته شده است و با الهام از تئوری‌های توطئه فیلم او در سال 1993 پس من با یک قاتل تبر ازدواج کردم. این مینی سریال کمدی امریکایی در 5 می 2022 پخش شد و شامل شش قسمت است.

از زمان طاعون سیاه در سال 1347، پنج مرد برای تأثیرگذاری بر رویدادهای جهان به نفع بیشتر تلاش کرده اند. یک روزنامه‌نگار بعید کانادایی خود را در میانه مأموریتی می‌بیند که حقیقت پشت جامعه مخفی را افشا کند و در این روند، جهان را نجات می‌دهد. این مینی سریال همچنان در لیست بهترین مینی سریال های کمدی جهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: انیمه های پسرانه | معرفی بهترین انیمه پسرانه جهان

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین مینی سریال های خنده دار جهان پرداختیم. امیدواریم که از لیست ارائه شده خوشتان آمده باشد و به تماشای این مینی سریال های کمدی بنشینید و از ماشای آن لذت ببرید. شما کدام مینی سریال کمدی را می پسندید؟ به نظر شما کدام مینی سریال دیگری می توانست در لیست بهترین مینی سریال های کمدی دنیا قرار بگیرید. برای ما در بخش نظرات بنویسید.

2.7/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا