فیلم و سریالسرگرمی

معرفی بهترین سریال های علی صادقی | لیست خنده دار ترین سریال های علی صادقی

سریال های علی صادقی

در این مقاله به معرفی بهترین سریال های علی صادقی خواهیم پرداخت. لیست سریال های جدید علی صادقی در کنار بازیگران کمدی دیگر ایران را در ادامه این مقاله از ویکی مشاهده خواهید کرد.

علی صادقی زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سریال بهترین تابستان من با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی با دوبله افشین زی نوری آغاز شهرت وی بود که چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های خانه به دوش و متهم گریخت به اوج رسید.

سریال های علی صادقی و رضا عطاران

در ادامه به معرفی بهترین سریال های علی صادقی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

متهم گریخت بهترین سریال علی صادقی

سریال های علی صادقی قدیمی

متهم گریخت یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که نخستین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد.

خلاصه داستان
هاشم آقا (سیروس گرجستانی) و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری قلبی خود‌، در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی اعظم دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا می‌کند و خانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به تهران مهاجرت می‌کند. مهاجرت هاشم آقا به تهران به همراه مادرش بی‌بی (شهربانو موسوی) و همسرش سرور (مریم امیرجلالی)، پسرش سعید (علیرضا جعفری) و دو دخترش معصومه و اعظم (ملیکا زارعی) و (لیدا فتح‌اللهی) و دامادش عباس (علی صادقی) ماجراهای بسیار جالبی رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: معرفی برترین سریال ها و بهترین فیلم های سام درخشانی

سریال خانه به دوش برترین سریال علی صادقی

 خنده دار ترین سریال های علی صادقی / سریال های علی صادقی و رضا عطاران

خانه به دوش یکی دیگر از سریال های مشترک علی صادقی و رضا عطاران است. خانه به دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران است. بازیگران این مجموعه حمید لولایی، رضا عطاران ، غلامحسین لطفی، علی صادقی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، فلور نظری ، بهنوش بختیاری و خشایار راد هستند. این مجموعه در رمضان ۱۳۸۳ از شبکهٔ سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و همچنین در سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۸ بر روی تلویزیون ایران باز پخش شد.

خلاصه داستان سریال خانه به دوش از سریال های خنده دار علی صادقی

ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به‌طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما آقای بیات کلاه‌بردار از آب درمی‌آید و آقای بیات به ماشاءالله و احمد (رضا عطاران) بلیط جعلی می‌دهد و آن‌ها نمی‌توانند به مالزی سفر کنند. احمد ماشاءالله را در یک کارگاه کفاشی می‌برد و در آن جا کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگی پادشاهی | لیست فیلم های سینمایی تاریخی جنگی پادشاهی

سریال خوش نشین‌ها از سریال های علی صادقی و مرجانه گلچین

سریال های علی صادقی و سیروس گرجستانی / سریال های علی صادقی خنده دار

خوش نشین ها، یک مجموعه طنز به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکهٔ سوم تلویزیون ایران تولید و در آبان ماه سال ۱۳۸۹ به روی آنتن این شبکه رفت.

خلاصه سریال

آفاق (مرجانه گلچین) همراه دانیال پسرش (علی صادقی) و سارا دخترش(حدیثه تهرانی) از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر (سیروس گرجستانی) همسر آفاق که قرار بوده‌ به استقبال آن‌ها بیاید نیامده است. آن‌ها به ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر خانه را فروخته است. صدری (حمید لولایی) دوستش هم از محل اردشیر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام آرام مفقود شدن اردشیر برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌آفریند که اتفاقات سریال خوش نشین‌ها را رقم می‌زند …

بیشتر بخوانید: فیلم های افغانی | معرفی بهترین فیلم های سینمایی افغانستانی

بزنگاه سریال مشترک علی صادقی و رضا عطاران

سریال های علی صادقی بازی کرده / سریال های علی صادقی و حمید لولایی

بزنگاه عنوان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و بر پایهٔ فیلم‌نامه‌ای از سروش صحت و ایمان صفایی ساخته و در ماه رمضان سال ۱۳۸۷ از شبکه سوم ایران پخش شده‌است. این اثر آخرین ساختهٔ رضا عطاران در تلویزیون می‌باشد.

خلاصه سریال

این مجموعه از خنده دار ترین سریال های علی صادقی داستان مردی معتاد به نام نادر پرور (رضا عطاران) است که به همراه دخترش درسا پرور (نیکی نصیریان) در کرج زندگی می‌کند و از همسرش مریم (فریده فرامرزی) طلاق گرفته‌است. پس از فوت پدرش اوس احمد پرور(احمد پورمخبر)، او و برادرش صابر پرور (حمید لولایی)، خواهرش بهجت پرور (مرجانه گلچین)، و شوهرخواهرش توفیق اجباری (غلامرضا نیکخواه) بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه و یک نانوایی است به اختلاف برمی‌خورند. این مجموعه از بهترین و خنده دارترین سریال های مشترک علی صادقی و حمید لولایی است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی سریال ترکی سه سکه (Üç Kuruş) ؛ داستان و بازیگران سریال ترکی سه قرون

مجموعه سه در چهار سریال های مشترک علی صادقی و مجید صالحی

سریال های مشترک علی صادقی و مجید صالحی / سریال های مشترک علی صادقی و اشکان اشتیاق

سه در چهار از سریال های مشترک علی صادقی و مجید صالحی ایرانی محصول شبکه یک است که پخش آن از ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ آغاز شد و در ۱۹ مرداد همان سال به پایان رسید. کارگردانی این مجموعه بر عهدهٔ مجید صالحی بوده و فیلم‌نامه‌اش نیز توسط علیرضا مسعودی به نگارش درآمده است. در این مجموعه بازیگران مختلفی از جمله محمد کاسبی، مهران رجبی، علی صادقی، مازیارلرستانی، مجید صالحی و شهرام قائدی ایفای نقش کرده‌اند.این مجموعه در سال۱۳۹۲ در صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان ترکی دوبله شد و در نوروز ۱۳۹۳ با دوبله ترکی از این مرکز پخش شد.
خلاصه داستان
داستان این مجموعه تلویزیونی مربوط به دو باجناق و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند و برای حل مشکلات خود مجبور هستند دست به کارهای عجیبی بزنند.

بیشتر بخوانید: فیلم جنگی ایران عراق تکاوری | بهترین فیلم های تکاوری ایرانی

سریال نون خ سریال های علی صادقی جدید

سریال جدید علی صادقی / سریال های علی صادقی کمدی

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۳ فصل از این سریال ساخته شده است.نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال های۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است. و سه سال پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

خلاصه سریال

سریال نوروزی «نون خ» داستان زندگی مردی از اهالی کرمانشاه است و ماجراهای او را در زمینه کار و زندگی خانوادگی به صورت طنز به تصویر می‌کشد. این مجموعه در سه فصل ساخته شده و نخستین بار در نوروز سال 1398 از شبکه یک پخش شده است. در این سریال، ویژگی‌های فرهنگی اقوام کرد، مناظر طبیعی کرمانشاه و موسیقی سنتی این نواحی نمایش داده شده‌است. به علاوه بسیاری از مسائل اقتصادی اجتماعی روز ایران و جهان، مانند ویروس کرونا، نرخ دلار، مطالبه از مسئولین و توریسم در قالب کمدی بیان شده است. علی صادقی در نقش یکی از داماد های این خانواده به ایفای نقش پرداخته است.

سعید آقاخانی کارگردان سریال می گوید:

بخشی از سریال در شهرستان و منطقه کردستان با زبان و فرهنگ کردی تولید میشود و پیش‌بینی می کنم کار جذابی باشد. مـا برای ساخت این سریال بـه منطقه‌اي وارد شدیم کـه از لحاظ پوشش و زبان، فرهنگ متفاوتی داشت. این موضوع جذاب اسـت.

کسی خوابه؟

بهترین سریال های علی صادقی و جواد رضویان / سریال های علی صادقی جدید

کسی خوابه؟ از بهترین سریال های علی صادقی و جواد رضویان طنز تولید سال ۱۳۹۰ است که در بهار سال ۱۳۹۱ از شبکه اول پخش می‌شد. این مجموعه با معضلات اجتماعی و مسائل و مشکلات روز جامعه شوخی کرده‌است.
در این سریال جواد رضویان، علی صادقی، فتح علی اویسی، ارژنگ امیر فضلی و نصر اله رادش، لاله صبوری، سیروس میمنت، افسانه پارسا و… به ایفای نقش پرداختند.
کارگردان این اثر جواد رضویان و نویسنده های آن مصطفی زندی، سیروس میمنت، علیرضا جزینی، هوشنگ هدایتی، علیرضا ناظر فصیحی هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال ها و فیلم های یهودی جهان

قرارگاه مسکونی

قرارگاه مسکونی از خنده دار ترین سریال های علی صادقی

قرارگاه مسکونی از خنده دار ترین سریال های علی صادقی یک سریال تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی سید جواد رضویان، نویسندگی علیرضا مسعودی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان است که در نوروز ۱۳۸۷ از شبکه پنج پخش شد. این سریال یکی از پر ستاره ترین سریال های کمدی ایران است. این سریال از سریال های محبوب علی صادقی و مهران غفوریان محسوب میشود.
خلاصه داستان
داستان سریال در یک پادگان واقع در یکی از مناطق مرزی می‌گذرد. در آستانه عید نوروز، با مرخصی چند تن از سربازان پادگان موافقت نمی‌شود. آن سربازان با هم نیز رفیق هستند، تصمیم به فرار از پادگان می‌گیرند اما هر بار به در بسته می‌خورند و همین ماجراها منجر به خلق موقعیت‌هایی کمدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

سریال زن بابا

سریال های علی صادقی و سیروس گرجستانی / سریال های علی صادقی و اشکان اشتیاق

زن بابا از نام یک سریال تلویزیونی تلویزیونی به کارگردانی سعید آقاخانی و مشاوره رضا عطاران است که برای پخش در شبکه ۳ تولید شد. این مجموعه به تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید و پخش شده‌است. زنده یادان سیروس گرجستانی و محمود بهرامی از بازیگران این مجموعه هستند.

داستان سریال
پیرمردی به‌ نام عزیز آقا (سیروس گرجستانی) بعد از مرگ همسرش با پسر کوچکش بهبود به تنهایی زندگی می‌کند. پسر او (علی صادقی) تصمیم دارد تا با دختر دایی‌اش ازدواج کند ولی اختلافات خانوادگی مانع این کار می‌شود و کمک کردن به پدرش باعث خسته شدن بهبود می‌شود و برای تقسیم اموال پدر خود با (محمد کاسبی), (مهران غفوریان), (شقایق دهقان), (رامین ناصر نصیر) به مشکل بر می خورند.

سریال موچین از سری سریال های علی صادقی و حمید لولایی

moochin-alisadeghi

سریال تلویزیونی موچین یکی از نمایش‌های تلویزیونی با حضور علی صادقی در قالب طنز است که پخش آن از ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۹ آغاز شد و شامل تمام بازیگران طنز دهه‌های اخیر تلویزیون می باشد. بازیگران این سریال: علی صادقی، مرجان گلچین ، حمید لولایی، رابعه اسکویی، پوریا پورسرخ، بهنوش بختیاری،رز رضوی،شهره لرستانی،رضا توکلی،رامین ناصرنصیر،ساعد هدایتی می باشند.

خلاصه داستان سریال موچین: در این سریال جدید علی صادقی،یکسری روابط درهم و برهم داریم مثلا فرزاد و سیما با یکدیگر نامزد هستند اما پدر سیما شرط گذاشته که حتما باید اول مینا ازدواج کند و فرزین به فرزاد می‌گوید که من از خود گذشتگی می‌کنم و از مینا خواستگاری میکنم و … گلی که از قدیم عاشق عمه فرزاد و فرزین بوده و با ورود عمه خانوم شرایط تغییر می‌کند. در کل موضوع این سریال طنز علی صادقی در مورد این است که چقدر به دور از انصاف است که باید در این دنیای کوچک کسانی را که از آن ها بدمان می آید را باید هر روز ببینیم و در عوض انقدر دنیا بزرگ باشد که کسانی را که دوستشان داریم را حتی یکبار نتوانیم ببینیم…

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

سخن پایانی؛ سریال های علی صادقی

نظر شما درباره این لیست چیست؟ اگر سریال دیگری از علی صادقی سراغ دارید که مناسب لیست ویکی است آن را در قسمت کامنت ها با ما و سایر همراهان این وبلاگ در میان بگذارید.

4.3/5 - (66 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا