فیلم و سریال

معرفی بهترین سریال ها و فیلم های سام درخشانی

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سام درخشانی

در این مقاله به معرفی بهترین سریال ها و فیلم های سام درخشانی خواهیم پرداخت. برای آشنایی با لیست برترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سام درخشانی همراه مجله ویکی باشید.

سام درخشانی متولد 31 تیرماه 1354 در تهران مجری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دارای مدرک تحصیلی دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است. مجموعه تلویزیونی شب زدگان اولین تجربه حضورش در تلویزون بود.

سام درخشانی در فیلم های سینمایی: مرده خور، نیلگون، خوب بد جلف ۲: ارتش سری، پالتو شتری، تگزاس ۲، پاستاریونی، تخته گاز، دشمن زن، خجالت نکش، تگزاس، خوب بد جلف، هوس، باج، عروس برفی، ارثیه پرماجرا، مسیر روشن، سرسپرده، دلواپسی، پسری شبیه بابا است که در این مطلب ما چند مورد از بهترین فیلم های سام درخشانی به همراه بهترین سریال های سام درخشانی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین فیلم های سام درخشانی

برای معرفی بهترین فیلم های سام درخشانی و بهترین سریال های سام درخشانی در ادامه با ما ویکی همراه باشید.

فیلم دشمن زن از فیلمهای طنز سام درخشانی

فیلم های عاشقانه سام درخشانی / فیلم های سام درخشانی دشمن زن

داستان فیلم با ژانری کمدی _ خانوادگی درباره ی پسر جوانی است که قرار است به اصرار مادرش با دختری که دل به او نداده ازدواج کند او در این مسیر هرکاری می کند تا مادرش را منصرف کند . این فیلم یکی از فیلم های طنز سام درخشانی است که در سال 1397 ساخته شده است. سام درخشانی در این فیلم با بازیگرانی همچون الناز حبیبی, امیرحسین آرمان, بهاره کیان افشار, بهرنگ علوی, سام درخشانی, گوهر خیراندیش, مریم سعادت ,مونا شناس , سیروس همتی همبازی بوده است. این فیلم از فیلم های سام درخشانی کمدی خانوادگی است.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم The Road 2009 | بررسی خلاصه داستان فیلم سینمایی جاده ۲۰۰۹

فیلم تخته گاز از فیلم های سام درخشانی و کامبیز دیرباز

فیلم های سام درخشانی و کامبیز دیرباز / فیلم های سام درخشانی سینمایی

داستان این فیلم با گونه ای طنز آلود درباره ی مرد میانسالی با هنرنمایی سام درخشانی می باشد.او به همراه همسر و فرزند در خانه ای زندگی می کنند اما گویی رابطه زیاد گرمی با یکدیگر ندارند. فیلم تخته گاز نیز در سال 1397 ساخته و اکران شده که سام درخشانی بازی خوبی در این فیلم داشت. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سام درخشانی بود که در کنار هنرمندان مشهوری همچون الهام حمیدی, بیژن بنفشه خواه, پرستو صالحی, داریوش فرهنگ, رز رضوی, سام درخشانی, کامبیز دیرباز, لیلا اوتادی, نفیسه روشن, نیما شاهرخ شاهی ایفای نقش کرده است.

فیلم پاستاریونی از فیلم های سینمایی سام درخشانی

فیلم های سام درخشانی سینمایی

داستان این فیلم با موضوعی کاملا شاد وجنجانی درباره ی رستوران بزرگی که غذاهای محلی درست می کنه ولی مشکل بزرگی که دارند حضور یک رقیب جدی در آن طرف خیابان است .

از فیلم های شاد سام درخشانی فیلم پاستاریونی است که در کنار بازیگرانی چون هاره رهنما, حمیدرضا فلاحی, سام درخشانی, گوهر خیراندیش ایفای نقش کرده است.این فیلم از فیلم های کم فروغ سام درخشانی است مه در سال 1396 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی خلاصه داستان و عوامل سریال مستوران | خلاصه همه قسمتهای سریال مستوران

فیلم خجالت نکش از فیلم های کمدی سام درخشانی

فیلم های سام درخشانی و الناز حبیبی

از معروف ترین فیلم های سام درخشانی فیلم خجالت نکش است که این فیلم درباره یک زوج پیر میباشد که با اینکه صاحاب فرزندان زیاد با سن های زیاد میباشد که هرکدام برای خود خانه و زندگی دارند صاحب فرزند میشوند و از فردای آن روز مشکلاتی برای آنها پیش می آید…

بازگران این فیلم احمد مهران فر, الناز حبیبی, سام درخشانی, شبنم مقدمی, شهره لرستانی, علیرضا رئیسی, لیندا کیانی بودند که در سال 1396 اکران شده است.

فیلم تگزاس 1 و 2 از فیلم های جدید سام درخشانی

تمام فیلم های سام درخشانی و پژمان جمشیدی

از مشهورترین فیلم های سام درخشانی فیلم تگزاس است. این فیلم از سری فیلم های پژمان جمشیدی و سام درخشانی است که به فروش زیادی هم رسید. داستان این فیلم درباره ی دو دوست صمیمی بهرام و ساسان می باشد .. ساسان که چند سال پیش تصمیم گرفته برای ادامه زندگی به خارج سفر کرده و در آنجا با دختر مورد علاقه اش تشکیل خانواده دهد ، در این میان بهرام نیز تصمیم می گیرد سرپرستی کودکی را بر عهده بگیرد تا بتواند مقیم برزیل شود .آنها در میان دچار مشکلات برادر دختر مورد علاقه ی ساسان می شوند و تلاش می کنند تا برادر آلیس را از چنگ کارلوس نجان دهند .. اما کارلوس پیشنهاد می کند تا آلیس با او ازدواج کند و ساسان با این موضوع مخالفت می کند ..به دنبال آن کارلوس دستگیر می شود و اتفاقات خوبی برای دو عاشق و بهرام می افتد و آنها به کشور خود باز می گردند , متوجه می شوند که مادر ساسان با پدر بهرام ازدواج کرده اند و….

در این فیلم همبازیان سام درخشانی بازیگرنی مانند پژمان جمشیدی, حمید فرخ نژاد, سام درخشانی, گابریلا پتری ,تی آگو متوس ,آدریانو تولوزا بوده اند.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم علفزار + معرفی بازیگران و خلاصه داستان

فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری

فیلم های طنز سام درخشانی

از فیلم های جدید سام درخشانی فیلم خوب بد جلف 2 اسن که در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم تیز از فیلم های طنز سام درخشانی است که در کنار بازیگرانی چون پژمان جمشیدی, ریحانه پارسا, سام درخشانی, گوهر خیراندیش ,شکیب شجره ایفای نقش کرده است.

فیلم قدغن از فیلم های عاشقانه سام درخشانی

فیلم قدغن سام درخشانی / فیلم های عاشقانه سام درخشانی

این فیلم که از فیلم های عاشقانه سام درخشانی است که رابطه قدیمی مرتضی و رفیقش با ورود دختری جوان به جمع آنها پیچیده می شود. مرتضی که بعد از مدتها به شهرش بازگشته، نمی داند که چه عشق و خیانتی انتظارش را می کشد. در این فیلم بازیگرانی مانند ساناز سعیدی، افسانه چهره‌آزاد، علیرضا استادی، ونوس کانلی در کنار سام درخشانی بای کرده اند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی سریال ترکی سه سکه (Üç Kuruş) ؛ داستان و بازیگران سریال ترکی سه قرون

بهترین سریال های سام درخشانی

در ادامه با معرفی بهترین سریال های سام درخشانی همراه ما باشید.

سریال روزی روزگاری مریخ سریال جدید سام درخشانی

فیلمهای جدید سام درخشانی / فیلم های عاشقانه سام درخشانی

این سریال از جدیدترین سریال های سام درخشانی است که در سال 1401 ساخته شده و در کنار بازیگرانی مانند ام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، بهادر مالکی، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله، فلامک جنیدی، مهراب قاسم خانی، الناز حبیبی، لیلی رشیدی، نگار فروزنده، فرناز رهنما، ناهید مسلمی، رامین ناصرنصیر ایفای نقش کرده است. این فیلم از جدید ترین

در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند….. در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل | ژانر عاشقانه، کمدی و درام کره ای

سریال پژمان از سریال های سام درخشانی و پژمان جمشیدی

سریال های سام درخشانی و پژمان جمشیدی

این سریال از بهترین و محبوب ترین سریال های سام درخشانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سریال از اولین سریال های سام درخشانی و پژمان جمشیدی است که هنوز هم در خاطر بسیاری از بینندگان جای دارد.

حمید درخشان، بهروز رهبری‌فر، علی موسوی، محمد محمدی، آرش برهانی و حسین ماهینی از جمله بازیکنان فوتبالی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفا نقش پرداخته‌اند.

در این مجموعه تلویزیونی سام درخشانی و پژمان جمشیدی از بازیکنان فوتبال سابق تیم ملی ایران نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده است تیمی را برای خود پیدا کند.

سریال خواب زده از سریال های تلویزیونی سام درخشانی

فیلم های سام درخشانی دشمن زن / فیلم های سام درخشانی تخته گاز

از سریال های اجتماعی سام درخشانی سریال خواب زده است. خواب زده ها کاری بسیاز متفاوت با کارهای دیگر سیروس مقدم است که بر خلاف پایتخت که طنز بود و سریال نرگس که در موضوع خانوادگی و اجتماعی بود. این سریال محصول سال 1398 است.

سریال آوای باران

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سام درخشانی

این سریال در سال 92 از شبکه 3 در 50 قسمت پخش شد. سام درخشانی در سریال آوای باران در نقش نادر توتونچی خواهر زاده یک مدیر شرکت را بازی کرده است. نقش او این سریال یک از معدود نقش های منفی او در سریال های او بوده است. سریال آوای باران را  بیشتر مردم به اسم شکیب می شناسند.

سریال گسل از جدیدترین سریال های سام درخشانی

اسم فیلم سام درخشانی

سریال گسل نام یکی از سریال های سام درخشانی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی است که در سال 96 تولید شده است. این سریال در 40 قسمت تهیه و تولید شد و از شبکه یک سیما پخش شد. سام درخشانی در سریال گسل در نقش ارشیا مبتنی محافظ معاون وزیر ایفای نقش کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های و سریال های سام درخشانی پرداختیم. اگر عناوین دیگری از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سام درخشانی را می شناسید که می تواند در این لیست جای بگیرد لطفا در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

 

3.3/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا