گوناگون

۵ سایت برتر آموزش آی سی دی ال و کامپیوتر که باید بشناسید

یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای کاربردی در علوم کامپیوتر و نرم افزار، آفیس و ICDL است. مهارت بالا در به کارگیری و استفاده از این برنامه‌ها می‌تواند یک امتیاز مثبت در یافتن شغل و توسعه کسب و کارها محسوب شده و از جمله عوامل افزایش حقوق و مزایای شغلی باشد. در حال حاضر منابع بسیار متعددی از آموزشگاه، کتاب‌های آموزشی و سایت‌های آموزشی برای یادگیری و آموزش ICDL وجود دارد. با توجه به اهمیت این مهارت ها، یادگیری آن‌ها برای همه افراد لازم و ضروری است و با توجه به مواردی چون صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها اکثر افراد ترجیح می‌دهند که این آموزش به صورت آنلاین باشد.

پیدا کردن بهترین سایت‌های آموزشی در زمینه آفیس و ICDL کار چندان آسانی نیست، در حالی که بهترین منابع یادگیری این مهارت‌ها سایت‌های آموزشی هستند. ما در ادامه به معرفی ۵ سایت برتر آموزش ICDL و آفیس که باید بشناسید می‌پردازیم.

بهترین سایت‌های آموزشی در زمینه آفیس و ICDL

1- فرادرس

سایت فرادرس را باید یکی از بهترین سایت‌های آموزشی در همه زمینه‌ها از جمله کامپیوتر و ICDL دانست. در این سایت آموزشی از منابع بسیار با کیفیت و جدیدی در آموزش حوزه آفیس و آی سی دی ال استفاده شده است. مهمترین نکته در خصوص آموزش ICDL و آفیس در این سایت امکان خرید پکیج‌های آموزشی است. در واقع کاربر با خرید هریک از پکیج‌های آموزشی مورد نظر خود می‌تواند با صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها به راحتی اقدام به یادگیری مهمترین مهارت‌های حوزه کامپیوتر شود.

در صفحه مرتبط با آموزش‌های ضروری حوزه کامپیوتر و نرم‌افزار انواع پکیج‌های آموزشی مورد نیاز برای افزایش مهارت در این حوزه را می‌توانید با مشخصاتی چون مدت زمان آموزش، مدرس و تعداد دانشجویان حاضر در آن مهارت مشاهده نمایید. مجموعه دوره‌های آموزشی مرتبط با علوم کامپیوتر و نرم‌افزار در این سایت بیش از ۲۷ عنوان آموزشی بسیار مهم از جمله ICDL، آفیس، تایپ و… را شامل می‌شود.

سایت‌های آموزشی برای یادگیری و آموزش ICDL

2- سایت رونق آکادمی

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها در زمینه آموزش آنلاین انواع مهارت‌های کامپیوتر از جمله ICDL و آفیس، رونق آکادمی است. این سایت با تجربه هفت‌ساله در برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و با تمرکز بر آموزش‌های مرتبط حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات یکی از بهترین سایت‌های آموزشی علوم کامپیوتر محسوب می‌شود.

از مهمترین ویژگی‌های سایت رونق می‌توان به آموزش مهارت‌های کاربردی و متناسب با بازار کار و حضور مدرسین حرفه‌ای و با تجربه اشاره کرد.

سایت رونق یک سایت آموزشی منحصر به فرد است که دوره‌های آموزشی محدود به کامپیوتر و فناوری اطلاعات به شکلی کاملا کاربردی به کاربران ارائه می‌کند. همه دوره‌های آموزشی در این سایت به صورت آنلاین برگزار می‌شود اما دوره‌های بسیار محدودی هم به صورت فشرده و حضوری توسط اساتید برجسته این آکادمی برگزار می‌شود که علاقمندان به آموزش حضوری می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

رابط کاربری ساده سایت رونق به کاربر کمک می‌کند تا خیلی آسان و سریع بتواند دوره انتخابی خود را انتخاب کرده و با مشاهده همه جزئیات از جمله هزینه دوره ها، سرفصل‌های آموزشی و… انتخاب شایسته‌ای داشته باشد.

دوره جامع ICDL یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی این سایت محسوب می‌شود که شامل آموزش پایه تا پیشرفته مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر می‌شود. این دوره شامل ۴۵ ساعت آموزش کاربردی است که همه افراد فارغ از سن، جنسیت و سطح اطلاعات می‌توانند آن را خریداری کرده و در این دوره شرکت کنند.

در پایان دوره نیز مدرک معتبر پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا می‌شود. ضمن این که دوره آموزشی شامل پشتیبانی می‌شود و کاربر می‌تواند در داشتن سوال یا اشکالات آموزشی از همراهی اساتید نیز بهره‌مند باشد.

با توجه به مواردی که به آن‌ها اشاره شد می‌توان گفت که سایت رونق بهترین سایت آموزش icdl در میان انتخاب‌های گوناگون محسوب می‌شود.

سایت آموزشگاه عصر نخبگان

3- سایت آموزشگاه عصر نخبگان

از دیگر موسسات آموزشی که در زمینه یادگیری و آموزش مهارت‌های کامپیوتر و ICDL می‌توان به آن اشاره کرد سایت آموزشگاه عصر نخبگان است. در فهرست بهترین آموزشگاه icdl این نام آشنا است. در دوره آموزش مهارت‌های icdl این سایت ۷ مهارت کاربردی کامپیوتری از جمله مبانی کامپیوتر، ویندوز، ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و اینترنت با ارائه مدرک آموزشگاهی به کاربران ارائه می‌شود.

کلاس‌های آموزشی اموزشگاه نخبگان به دو صورت آنلاین و حضوری توسط اساتید برجسته ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند با توجه به شرایط خود در هریک از دوره‌ها شرکت کند. مدرک پایان دوره این آموزش‌ها نیز شامل دو مدرک آموزشگاهی (ویژه استخدام و شرکت در آزمون‌های استخدامی داخل کشور) و مدرک فنی حرفه‌ای (با اعتبار بین المللی) است.

4- آموزشگاه فنی سازان

یکی دیگر از حاضران در فهرست بهترین وبسایت آموزش icdl، آموزشگاه فنی سازان است. این آموزشگاه را باید یکی از مهمترین و با سابقه‌ترین وب سایت‌های آموزشی در ایران دانست. در این سایت آموزشگاهی از منابع غنی آموزشی استفاده شده است و کلیه دوره‌های آموزشی به صورت کاملا استاندارد و توسط بهترین اساتید برگزار می‌گردند. از دیگر ویژگی‌های دوره‌های آموزشی آموزشگاه فنی سازان باید به آموزش‌های عملی، کارگاه‌های مجهز به تجهیزات پیشرفته، پشتیبانی نامحدود و صدور گواهینامه قابل ترجمه و بین المللی اشاره کرد.

دوره جامع آموزش مهارت ICDL در این آموزشگاه در دو سطح درجه ۱ و درجه ۲ ارائه می‌شود، ضمن این که دوره‌های آموزشی دیگر در حوزه‌های برق و الکترونیک، تأسیسات و سایر مهارت‌های مرتبط با بازار کار نیز در این سایت دیده می‌شود.

5- آموزشگاه فنی پویان

یکی دیگر از حاضران در فهرست بهترین آموزشگاه icdl آموزشگاه فنی پویان است. این آموزشگاه نیز همانند سایر آموزشگاه‌های حاضر در این فهرست، دوره‌های آموزشی متنوع و متناسب با بازار کار برگزار می‌کند که دوره آموزشی ICDL و کامپیوتر یکی از آن‌ها است. دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه عموما به صورت حضوری و به دو صورت خصوصی و عمومی برگزار می‌شود.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به فهرست ۵ مورد از بهترین وبسایت آموزش icdl در ایران پرداختیم. انتخاب بهترین سایت آموزش icdl به معنی بهره مندی از ویژگی‌های منحصر به فرد آموزشی چون پشتیبانی و دریافت مدرک گواهینامه پایان دوره معتبر است. بنابراین توصیه ما این است که اگر برای ورود به بازار کار و یا افزایش مهارت‌های شخصی قصد شرکت در چنین دوره‌های آموزشی را دارید حتما از میان گزینه‌های موجود بهترین آموزشگاه ICDL را انتخاب کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا