گوناگون

بهترین قالب وردپرس برای سایت‌های پزشکی

سلامت، مطمئناً در خط مقدم افکار هر فردی بوده است. حوزه سلامت در سراسر جهان، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هاست و میلیون‌ها و تریلیون‌ها دلار را شامل می‌شود. ازآنجایی‌که سلامت یک صنعت چندمیلیون‌دلاری است، مردم در چند سال اخیر، تم‌های پزشکی وردپرس را برای بیمارستان‌ها و فعالیت‌های مراقبت‌های بهداشتی ایجاد کرده‌اند. تم‌های پزشکی برای متخصصان، دندانپزشکان، امکانات پزشکان، مراکز بهداشتی، متخصصان و انواع دیگر وب‌سایت‌های مرتبط با سلامت مناسب است. در اینجا مجموعه‌ای از بهترین قالب‌های وردپرس را برای سایت‌های پزشکی و درمانی ایجاد کرده‌ایم که کسب‌وکار شما را به سطح بالاتری می‌برد.

ما فهرستی از بهترین قالب‌های وردپرس پزشکی را ارائه کرده‌ایم تا انتخاب قالب ایدئال برای برندینگ پزشکی خود را برای شما آسان‌تر کنیم. تمام تم‌های فهرست‌شده در زیر، قالب‌های باکیفیت عالی، بسیار قابل‌تنظیم با گزینه‌های طرح‌بندی پیچیده و بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته هستند.

قالب‌های پزشکی، با توجه به نیاز کاربر، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در زیر با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم:

قالب فروشگاه پزشکی

پوسته وردپرس پزشکی، به دلیل عناصر غیرقابل‌انکار ارائه شده توسط آن، اولین‌بار در لیست قرار می‌گیرد. این موضوع با قالب فروشگاه‌های درمانی، قالب سایت تجهیزات پزشکی، قالب مراکز و متخصصان ترمیمی، در نظر گرفته شده است.

در زیر به تعدادی از بهترین قالب‌های وردپرسی برای فروشگاه‌های پزشکی می‌پردازیم:

قالب فروشگاهی تجهیزات پزشکی مدیزین

قالب Medizin یکی از جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین قالب‌های وردپرس است که در تم فارست، منتشر شده است. این قالب فروشگاهی وردپرس، حرف آخر تمامی قالب‌های فروشگاهی است. قالب مدیزین، دارای طرح‌های زیبایی می‌باشد و می‌توانید ده‌ها سبک زیبایی نیز طراحی نمایید. همچنین دارای بسته نصبی می‌باشد که به‌سهولت نصب به شما عزیزان، کمک زیادی خواهد کرد.

  • رضایت: میزان رضایت از این محصول در سایت راست چین، 78 درصد است.
  • قیمت: قیمت قالب وردپرس فروشگاهی مدیزین در سال 1403 و در سایت راست‌چین، ۵۰۳ هزار تومان است.

قالب وردپرس برای سایت داروخانه

پوسته وردپرس برای دارو و داروخانه، یک نیاز غیرقابل‌انکار برای کارشناسان علمی، متخصصان دارو و صاحبان داروخانه‌های گسترده، است. این قالب‌ها قابلیت به‌روزرسانی و افزودن انواع داروها را دارند.

قالب وردپرس MyMedi در سایت تم فارست

سایت تم فارست، از معروف‌ترین سایت‌ها در سطح جهانی، برای خریدوفروش قالب‌های وردپرسی و بسیاری خدمات دیگر محسوب می‌شود. قالب MyMedi، یکی از پرطرف‌دارترین قالب‌ها در زمینه پزشکی و داروسازی محسوب می‌شود.

  • رضایت: از ۲۲۰ فروش ثبت شده در سایت تم فارست، این قالب توانسته است امتیاز ۵ از ۵ را دریافت کند که بسیار نادر است؛ به عارت دیگر همه افرادی که این قالب را خریداری کرده‌اند، امتیاز کامل به آن داده‌اند.
  • قیمت: قیمت قالب وردپرسی سایت دارویی MyMedi، در سایت تم فارست، ۲۵ دلار است.

قالب جامع پزشکی مد رخ (MedRokkh)

شرکت لارن مارکتینگ یکی از شرکت های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ پزشکی و دندان پزشکی قالب اختصاصی خود به نام مد رخ را به صورت سفارشی برای ۹ تخصص پزشکی (متخصص ایمپلنت،‌ متخصص ارتودنسی، متخصص دندانپزشک کودک، متخصص پوست و مو، کلینیک ها، جراح فک و صورت، متخصص زنان و زایمان، دندانپزشک ترمیمی و زیبایی، متخصص تغذیه و لاغری) ارائه کرده است. از صفحه سازهای ویژوال کامپوز و المنتور بر پایه قالب های هلو المنتور و ایمپرزا این طراحی ها استفاده شده است.

تعداد زیادی از برندترین برندهای پزشکی و دندانپزشکی کشور در حال حاضر از قالب مد رخ در طراحی سایت های خود استفاده کرده اند

اطلاعات بیشتر: طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی با قالب وردپرسی مد رخ

قالب وردپرس روان‌شناسی

این موضوع بادقت برای تسهیلات درمانی خانواده، مشاوران درمانی، بخش‌های درمانی و کانون‌های هدایت خانواده، ساخته شده است. قالب وردپرس روانپزشکی، یکی از محبوب‌ترین تم‌های پزشکی است و نکات برجسته‌ای را ارائه می‌دهد که ارزش زیادی دارد. در این سایت‌ها می‌توان علاوه بر اطلاعات عمومی که در اختیار کاربران قرار داده می‌شود، درآمدزایی نیز کرد.

پوسته وردپرس روانشناسی Psychology – Counseling By designthemes

این تم در سایت تم فارست عرضه می‌شود و دارای امکانات ویژه‌ای برای سایت‌های روان‌شناسی مانند رزرو آنلاین وقت و… است. این یک قالب روانپزشکی برتر است که به طور خاص برای سازمان‌های مراقبت روانی، مشاوره پزشکی، مشاوران روانی، روان‌شناسان و مراکز مشاوره طراحی شده است. این یک تم مدرن و واکنش‌گرا است که شامل طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها برای کمک به شما در ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای و مؤثر را فراهم می‌کند.

  • رضایت: از بین ۶۹۲ فروش ثبت شده در سایت تم فارست، این قالب روان‌شناسی، توانسته است امتیاز کامل را دریافت کند!
  • قیمت: قیمت قالب روان‌شناس در سایت تم فارست، ۶۹ دلار است.

قالب وردپرس دندانپزشکی

هنگام ایجاد یک وب‌سایت دندانپزشکی، به موضوعی نیاز دارید که خدمات بهداشتی دندان شما را به‌صورت حرفه‌ای به نمایش بگذارد. همچنین می‌خواهید بازدیدکنندگان بتوانند به‌سرعت اطلاعات کلیدی مانند آدرس و شماره تماس کلینیک شما را پیدا کنند.

در زیر به یکی از بهترین قالب‌های وردپرس برای دندانپزشکان را که می‌توانید از آنها استفاده کنید، به اشتراک می‌گذاریم.

قالب دندانپزشکی دنتالیا

دنتالیا یک قالب وردپرسی قابل‌تنظیم بوده و کاملاً برای پزشکان و مراکز پزشکی مناسب می‌باشد. این قالب، تمام چیزی که شما برای راه‌اندازی یک وب‌سایت به آن نیاز دارید را دارا می‌باشد. قالب دندانپزشکی دنتالیا، کاملاً واکنش‌گرا و با طراحی بسیار باکیفیت و عالی و دارای رنگ‌های نامحدود و قابل‌دسترس می‌باشد که شما بدون نیاز به دانش کدنویسی، قادر به استفاده از آن خواهید بود.

شما می‌توانید این قالب وردپرسی دندانپزشکی را از سایت راست‌چین، خریداری بفرمایید.

  • رضایت: از بین ۳۲۸ فروش قالب وردپرسی دنتالیا، ۸۴ درصد از خریداران، از این محصول رضایت داشته‌اند.
  • قیمت: قیمت پوسته دندانپزشکی دنتالیا، در سایت راست‌چین، ۵۵۷ هزار تومان است.

سایت کلینیک متخصص پوست، زیبایی، گوارش و…

یک قالب وردپرس که به طور خاص برای انواع تخصص‌های پزشکی، طراحی می‌شود. این یک تم مدرن و با ویژگی‌های غنی است که شامل طیف وسیعی از ابزارها و گزینه‌ها برای کمک به شما در ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و مؤثر است.

این سایت‌ها برای سئو، معمولاً نیاز به تولید محتوا در سطح گسترده داشته و همچنین باید دارای ناوبری و رابط کاربری آسانی باشند.

قالب‌های وردپرسی پزشکی، یک انتخاب عالی برای پزشکانی است که به دنبال یک وب‌سایت حرفه‌ای و مؤثر هستند و با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی، ابزار قدرتمندی برای حضور آنلاین و جذب بیماران جدید است.

قالب پزشکی آوات

قالب آوات، یک قالب چندمنظوره و شرکتی کاملاً ایرانی که با صفحه‌ساز المنتور طراحی و برنامه‌نویسی شده است. این قالب دارای امکاناتی نظیر فروشگاه ووکامرس، چندزبانه بودن و… می‌باشد

این قالب می‌تواند انتخابی خوب برای متخصص‌های پزشکی محسوب شود.

  • رضایت: از بین ۸۶۰ فروش ثبت شده در سایت فروش قالب‌های وردپرسی ژاکت، این قالب توانسته است امتیاز ۵ از ۵ را دریافت کند!
  • قیمت: قیمت این قالب وردپرسی، ۶۴۵ هزار تومان است.

نتیجه‌گیری با دیدی کلی درباره انتخاب بهترین قالب پزشکی

بنابراین، اگر شما یک شرکت و یا فردی هستید که در زمینه پزشکی فعالیت می‌کند و می‌خواهید سایت وردپرسی خود را ایجاد کنید، انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب یکی از مهم‌ترین تصمیمات خواهد بود. در بالا سعی کردیم تا به تعدادی از بهترین قالب‌های وردپرس برای سایت‌های پزشکی بپردازیم و مشخصات هر کدام را برای شما ذکر کنیم.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا