گوناگون

آیا زگیل تناسلی دردناک است ؟ و چگونه باید اچ پی وی را درمان کرد ؟

عموماً زگیل‌های تناسلی دردناک نیستند، اما ممکن است باعث خارش، تغییر رنگ پوست، و گاهی خونریزی جزئی شوند. علاوه بر این، عفونت‌های HPV همیشه با ظاهر زگیل و علائم همراه نیستند؛ زیرا بعضی افراد ممکن است آلوده به ویروس باشند اما هیچ نشانه‌ای از آن در بدن خود نداشته باشند. با این وجود، این افراد ناقل به‌حساب می‌آیند و ممکن است ویروس را به دیگران انتقال دهند. بیشتر انواع HPV غیر سرطانی هستند، اما برخی دارای پتانسیل سرطان‌زایی هستند و می‌توانند سلول‌های دهانه رحم و یا سلول‌های پوستی ناحیه تناسلی را به سمت بدخیمی سوق دهند. پس باید نتیجه گرفت که قبل از هرچیزی باید به فکر پیشگیری و درمان آن باشید.

اما درمان درست چیست!؟ کدام پکیج و واکسن مورد تایید وزارت بهداشت بوده و به درستی در اختیار افراد قرار میگیرد.

پاسخ شما اینجاست و در دستان بزرگترین انجمن و مرکز درمانی اچ پی وی ایران است.

اچ پی وی ایران از سال ۱۴۰۰ به منظور فرهنگ سازی بهتر در بهداشت در روابط جنسی و بالا بردن سطح اطلاعات در بهداشت جنسی شروع به فعالیت کرد. همچنین زیر نظر سازمان بهداشت پکیج های درمانی ارائه نمود که مناسب درمان و پیشگیری هستند. درادامه بیشتر با این ویروس و مرکز اچ پی وی ایران آشنا میشویم.

آیا زیگیل تناسلی دردناک است؟

پاسخ خیر است اما مطمئن باشید در صورت عدم درمان دردناک میشود.

ابن بیماری شاید درد نداشته باشد، دردناک شدن آن به این منظور است که در صورت عدم درمان زیگیل تناسلی آنقدر از لحاظ روحی و روانی شما را تخریب میکند که به نقطه دردناک شدن از لحاظ روحی میرسد.

اما چرا زیگیل تناسلی برای افراد دردناک میشود؟

چون اول اینکه اعتماد به نفس فرد را پایین آورده و فر از برقراری رابطه جنسی خجالت زده می شود، چرا که زیگیل های تناسلی بسیار زشت و غیر قابل تحمل می شوند.

دومین مورد باز میگردد به اینکه این ویروس از طریق رابطه جنسی منتقل شده و پارتنر فرد نیز در صورت برقراری رابطه درگیر این بیماری می شود، به همین دلیل تا عدم درمان کامل نمیتواند رابطه جنسی برقرار کند.

سومین مورد این است که اگر شما درمان نشوید ممکن است این ویروس به نوع خطرناک تبدیل شده و موجب به وجود آمدن انواع سرطان شود که این مورد بسیار دردناک است و فرد به دلیل درمان نشدن به سرطان مبتلا شود.

پکیج درمانی مرکز درمان ایران اچ پی وی

همانطور که گفته شد مرکز ایران اچ پی وی بهترین و بزرگترین مرکز درمان زیگیل تناسلی و اچ پی وی است که با اعتبار ویژه ای فعالیت میکند.

پکیج درمانی اچ پی وی ایران معتبرتا ۹۷ درصد موارد مبتلا به ویروس اچ پی ورا را درمان کرده  و درمان آنها موفقیت آمیز بوده است.

این نوع درمان تنها درمان معتبر این بیماری بوده و تقریبا هیچ راه دیگری به منظور درمان کامل نخواهید داشت.

چرا که مراکز و پیج های اینستاگرامی زیادی ادعای درمان با لیزر و واکسن را دارن این در صورتی است که علاوه بر عدم درمان ممکن است بیماری وارد فاز های جدید شود یا با از بین بردن جای زیگیل ها، شما را راضی به درمان قطعی کنند اما این در صورتی است که فقط جای زیگیل ها از بین رفته و ویروس اچ پی وی در بدن فرد وجود دارد و با رابطه جنسی به پارتنر وی منتقل می شود.

نتایج درمان با پکیج ایران اچ پی وی

  • تمامی زیگیل ها برای همیشه از بین می رود
  • بیماری اچ پی وی فرد مبتلا درمان شده و در برابر ابتلا به این ویروس مقاوم خواهد شد
  • از انتقال پارنتر شخص به بیماری جلوگیری خواهد مرد و بیماری به هیچ وجه به فرد دیگر انتقال پیدا نمیکند

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید.

مزیت پکیج مرکز درمان ایران اچ پی وی

  • ارسال خیلی سریع و محرمانه
  • مصرف خیلی راحت داروها (که به غیر از درمان ویژگی ویتامینی و بالا بردن ایمنی بدن دربرابر بیماری های دیگه مثل سرماخوردگی و انواع سرطان ها هم دارد)
  • گارانتی و تضمین جواب دهی محصول و درمان ۹۷ درصدی بیماران در دنیا

چه افرادی میتوانند از پکیج اچ پی وی ایران استفاده کنند؟

در جواب این سوال باید بگوییم انجمن ایران اچ پی وی اعلام کرده تمامی افراد بالای ۱۵ سال می توانند از این پکیج استفاده نمایند و هیچ محدودیت سنی برای آن وجود ندارد.

افرادی که قصد پیشگیری از ابتلا به این ویروس را دارند میتوانند با تهیه این پکیج از این ویروس و زیگیل تناسلی پیشگیری کنند تا به هیچ عنوان به آن مبتلا نشوند.

همچنین افرادی که شک دارند که به این ویروس مبتلا شده اند یا زیگیل تناسلی دارند یا خیر و به هر دلیل نمیتوانند به دکتر مراجعه کنند تا اطمینان حاصل کنند، با تهیه این پکیج دوره درمانی خود را شروع کنند.

دسته آخر افرادی هستند که اطمینان کامل دارند به این بیماری مبتلا شده اند و قصد دارند حتما درمان شوند، این پکیج طول درمان دارد و طریقه مصرف آن بسیار ساده بوده و افراد با استفاده از این پکیج ورعایت توصیه ها، درمان می شوند و میتوانند به راحتی و بدون نگرانی رابطه جنسی داشته باشند بدون اینکه ذره ای در مورد انتقال آن شک‌ کنند.

طریقه سفارش پکیج درمانی چگونه است؟

تمامی افرادی که قصد دارند پکیج ایران اچ پی وی را دریافت کنند می توانند از طریق وب سایت رسمی انجمن و مرکز اچ پی وی ایران، اقدام کنند.

همچنین راه های سفارش دیگری نیز وجود دارد دومین راه بعد از سایت تماس با شماره های پاسخگوی انجمن و سفارش است و سومین راه از طریق پیام رسان واتس اپ و شبکه های اجتماعی بوده که هر سه راه بسیار راحت است.

اعتبار وب سایت اچ پی وی ایران

وب سایت این مجموعه دارای ای نماد و مجوز رسمی از بهداشت است.

مرکز اچ پی وی ایران به دلیل اطلاع رسانی فرهنگی که در انجمن خود انجام می دهد از سازمان ارشاد نیز مجوز رسمی اطلاع رسانی و امور فرهنگی دارد.

سخن آخر

همانطور که گفته شد بیماری اچ پی وی، بیماری است که حتی در بدون علامت وجود داشته باشد و در صورت برقراری رابطه جنسی محافظت نشده به دیگر افراد منتقل شود.

مرکز ایران اچ پی وی با پکیج های درمانی ثابت شده بهترین راه درمان بوده و جز این را هیچ درمان معتبر و قابل اطمینانی وجود ندارد.

پس اگر شنا هم قصد درمان یا پیشگیری از ابتلا به اچ پی وی دارید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید یا به وبسایت ایران اچ پی وی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://hpviran.com/

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا