گوناگون

نکات تزیین خانه با استفاده از دیوار آویز

دیوارآویز محصولی تزئینی است که می‌توانید برای تزئین اتاق خواب کودک خود یا حتی قسمت پذیرایی خانه خود از آن استفاده کنید. این محصول در ابعاد و طرح‌های مختلفی ساخته شده و بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی مدل مورد علاقه خود را برای تزئین منزل استفاده کنید. در اینجا قصد داریم به بررسی دیواراویز بپردازیم و توضیح دهیم که انواع آن کدام است و چطور می‌توان بهترین آن‌ها را برای استفاده در اتاق یا قسمت‌های دیگر خانه استفاده کرد. با ما تا پایان مطلب همراه باشید تا بهترین این محصولات را که در سایت ستادیزاین قرار داده شده به شما معرفی کنیم.

دیوارآویز چیست

از دوران گذشته در فرهنگ‌های مختلف در سراسر نقاط دنیا از دیوارآویز برای تزئین منازل و اقامتگاه‌ها استفاده می‌شده است. دیوارآویزها شامل هر وسیله‌ای هستند که بتوان از آن‌ها برای تزئین دیوار اتاق یا پذیرایی استفاده کرد. این وسایل تزئینی از متریال مختلفی مثل چوب و پلاستیک ساخته می‌شوند و طرح‌هایی که برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود از سوژه‌های مختلفی الهام گرفته شده‌اند. برای مثال ممکن است یک کاراکتر از دنیای کارتون می‌تواند الهام‌بخش طرح دیواراویز باشد. سایت ستادیزاین از این سوژه‌های دیوارآویزهای زیادی ساخته است که می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف از این سایت با قیمتی مناسب خریداری کنید.

انواع دیوارآویز

قبل از اینکه انواع دیوارآویز در سایت ستادیزاین را معرفی و بررسی کنیم لازم است با انواع مرسوم آن آشنا شویم. دیوارآویزها بسته به خلاقیت کسانی که آن‌ها را می‌سازند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. با این حال جذاب‌ترین و مهم‌ترین این دیواراویزها که بیشتر توسط تولیدی‌ها ساخته می‌شود شامل موارد زیر است.

دیوارآویزهای تابلویی

دیوارآویزهایی هستند که ایده اصلی آن‌ها این است که یک تابلو دکوری یا هنری از دیوار یا سقف اتاق آویزان شده و به فضای داخل خانه زیبایی بخشد. این نوع را دیوارآویز تابلویی می‌نامند که معمولا تابلوی آن‌ها یک منظره جذاب یا یک طرح هنری دلنشین است. از این دیوارآویز برای تزئین دیوار پذیرایی خانه‌ها استفاده می‌شود.

دیوارآویزهای با کاراکتر خاص

نوع دیگری از دیوارآویزها هستند که ایده تشکیل‌دهنده آن‌ها یک کاراکتر خاص است. مثلا کاراکتر یک انیمیشن یا کارتون مشهور. این نوع دیوارآویز بیشتر برای تزئین اتاق خواب کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا هم رنگ‌های فانتزی جذابی دارند هم اینکه با روحیه کودکان سازگاری بالاتری دارند.

دیواراویز با طرح پارچه

نوع دیگری از دیوارآویز وجود دارد که در اصل یک پارچه رنگی بسیار جذاب با طرحی دلنشین است و برای تزئین دیوار خانه استفاده می‌شود. این نوع دیوارآویز دارای رنگ‌های مختلف بوده و طرح‌های استفاده شده در آن‌ها عموما طرح‌های هنری خاص هستند.

دیواراویز گیاهی

نوع خاصی از دیوارآویز وجود دارد که متریال استفاده شده در ساخت آن گیاه است. درواقع این دیواراویز گیاهانی با ساقه‌های بلند هستند که توسط یک سری گیره به دیوار وصل شده و نمایی جذاب به آن می‌دهند. این دیوارآویزها را می‌توانید برای دیوار آشپزخانه استفاده کنید.

انواع دیواراویز سایت ستادیزاین

در سایت ستادیزاین دیواراویزهای مختلفی وجود دارد. هرکدام از این دیوارآویزها با هدف نصب در بخش‌های مختلفی از خانه مثل اتاق کودک یا پذیرایی ساخته شده‌اند. انواع این دیوارآویزها شامل:

  • دیواراویز طرح اختاپوس: یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین دیواراویزهای سایت ستادیزاین، دیوارآویز با طرح اختاپوس است. این دیوارآویز از روی شخصیت اختاپوس در سریال باب اسفنجی طراحی شده است. دیوارآویز طرح اختاپوس با رنگ‌های فانتزی و کارتونی جذابی که ساخته شده می‌تواند تزئین کننده اتاق کودک شما باشد.
  • دیواراویز طرح باب اسفنجی: از دیگر دیوارآویزهای سایت ستادیزاین که می‌توانید برای تزئین اتاق خواب کودک خود از آن استفاده کنید، دیواراویز طرح باب اسفنجی است. رنگ بندی کاتونی و فانتزی این محصول نیز به آن جذابیت خاصی بخشیده و برای همین گزینه بسیار مناسبی برای تزئین اتاق خواب کودک محسوب می‌شود.
  • دیواراویزهای چوبی طرح بومی: دو نوع دیواراویز چوبی با طرح بومی در سایت ستادیزاین موجود است که با هدف تزئین آشپزخانه منزل شما طراحی شده‌اند. این دیوارآویز را می‌توانید روی فضای اوپن یا دیوار آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید و باعث زیبایی دکور این بخش از منزل شوید.

کدام دیوراویز را انتخاب کنیم؟

با نگاهی اجمالی به دیواراویزها اکنون این سوال مطرح می‌شود که کدام را انتخاب کنیم؟ این انتخاب به فاکتورهای زیادی بستگی دارید که شامل مکانی که برای دیوارآویز در نظر گرفته‌اید، نوع دیوارآویز، سلیقه شما و البته هدفی که از خرید این محصول دارید، هستند.

مکان مناسب برای نصب دیواراویز

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین نوع دیوارآویز مکانی است که قصد دارید این محصول را در آن‌جا نصب کنید. مکان می‌تواند یک دیوار خالی بزرگ در قسمتی از خانه یا اتاق خواب کودک باشید. بسته به اینکه قصد دارید در کجای خانه دیوارآویز نصب کنید، نوع آن مشخص خواهد شد.

نکته مهم این است که اگر قصد دارید برای دیوار پذیرایی خانه خود یک دیوارآویز خریداری کنید، حتما دیواری را انتخاب کنید که شلوغ نباشد. اگر دیوار مورد نظر شما خیلی شلوغ باشد دیوارآویز اصلا به چشم نمی‌آید. همچنین تناسب رنگ دیوارآویز و محیط بسیار اهمیت دارد.

نوع دیوارآویز

نوع دیوارآویزی که قصد دارید خریداری کنید نیز بسیار مهم است. برای مثال خرید دیوارآویز گیاهی برای اتاق خواب کودک اصلا مناسب نیست. از طرفی هم چندان جالب نیست که دیوارآویزی کودکانه برای قسمت پذیرایی خانه خود انتخاب کنید؛ زیرا تناسبی با دیگر اجزای دیزاین منزل در این بخش خانه ندارد؛

بنابراین حتما سعی کنید دیوارآویزی را انتخاب کنید که با محیط درنظر گرفته شما تناسب داشته باشد. دیوارآویزهای سایت ستادیزاین برای تمام قسمت‌های خانه پیشنهادی طرحی مناسب برای شما فراهم کرده است که می‌توانید از آن‌ها برای پاسخ به نیاز خود استفاده کنید.

سلیقه شما

نکته دیگری که در انتخاب دیواراویز اهمیت دارد، سلیقه شماست. گاه ممکن است شخصی سلیقه هنری خاصی داشته باشد و برای همین به دیوارآویزهای ویژه‌ای علاقه‌مند باشد. از سویی ممکن است شخصی ساده‌پسند باشد و تنها به دیوارآویزهای با طراحی ساده علاقه داشته باشد.

در سایت ستادیزاین برای تمام این سلیقه‌ها دیوارآویزی مناسب قرار داده شده است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و برای تزئین منزل خود از آن استفاده کنید. البته اگر قصد دارید برای اتاق خواب کودک خود دیوارآویز خریداری کنید دو نوع دیوارآویز باب اسفنجی و اختاپوس در این سایت قرار دارد که می‌تواند نظر کودک شما را به خود جلب کند.

هدف شما از خرید دیوارآویز

هدف اکثر افراد از خرید دیوارآویز تزئین منزل است. اگر شما هم چنین هدفی دارید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به ا دیواراویزهای سایت ستادیزاین بیندازید؛ زیرا متناسب با هدفی که دارید به شما دیوارآویز معرفی خواهد کرد.

برای مثال اگر قصد دارید آشپزخانه منزل خود را تزئین کنید بهترین پیشنهاد دیواراویز با طرح چوبی ستادیزاین است که به قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین این دیوارآویزها قابلیت نصب روی فضای خالی اوپن را دارند که البته این کار جلوه‌ای زیبا به آشپزخانه منزل شما می‌دهد.

خرید دیواراویز از سایت ستادیزاین

برای خرید دیوارآویز می‌توانید به سایت ستادیزاین مراجعه کنید. روش کار اینگونه است که شما ابتدا از طریق گوگل وارد سایت ستادیزاین شده و سپس وارد بخش دیوارآویز می‌شوید. در این بخش انواع دیوارآویزی که در این سایت قرار دارد برای شما فراهم شده و می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌ای که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب نیز وارد درگاه پرداخت شده و هزینه‌ای که برای دیوارآویزها در نظر گرفته شده را پرداخت کنید و سپس محصول خریداری شده خود را هر جای ایران باشید از طریق سیستم ارسال این سایت تحویل خواهید گرفت.

روش پرداخت هزینه خرید در این سایت درست مانند دیگر فروشگاه‌های اینترنتی است. شما ابتدا دیواراویز موردنظر خود را انتخاب می‌کنید و سپس وارد بخش سبد خرید خواهید شد. بعد از این به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و در آنجا با وارد کردن شماره تلفن خود، یک پیامک تایید تحویل می‌گیرید و بعد از وارد کردن این کد مراحل بعدی برای شما نمایش داده می‌شود که شامل پرداخت هزینه خرید، وارد کردن آدرس و درنهایت تحویل گرفتن دیواراویز درب منزلتان خواهد بود.

بد نیست بدانید که روش ارسال دیوارآویزهای سایت ستادیزاین به تهران و کرج با پیک است. این روش ارسال نیز بسیار ارزان است. اگر هم خریدار این دیوارآویزها از سایر شهرهای ایران را دارید می‌توانید آن را از طریق پست پیشتاز تحویل بگیرید. جالب است بدانید که هزینه پست به سراسر ایران در این سایت 40 هزار تومان است. هزینه پیک نیز بسته به آدرسی که قصد تحویل آن را از آنجا دارید دارد. در کل یکی از ارزان‌ترین فروشگاه‌ها برای خرید دیوارآویز است.

قیمت دیواراویز در سایت ستادیزاین

با یک مقایسه کوچک میان انواع وسایل تزئینی که برای تزئین اتاق‌ها و دیوارها استفاده می‌شود به‌سادگی متوجه خواهید شد هزینه خرید دیوارآویز بسیار ارزان‌تر از دیگر وسایل تزئینی مثل کاغذ دیواری، برچسب و البته سنگ تزئینی است. همچنین اگر قیمت دیوارآویزهایی که در سایت‌های فروشگاهی قرار دارد را با هم مقایسه کنید متوجه خواهید شد که سایت ستادیزاین این محصولات را با کمترین قیمت برای شما فراهم کرده است.

قیمت دیوارآویزهای این سایت بین 349 هزار تومان تا 390 هزار تومان است که بسیار به‌صرفه محسوب می‌شود. این قیمت‌گذاری با هدف تهیه این محصول جذاب برای تمام قشرهای جامعه انجام شده است. برای همین ارزان‌ترین راه برای تزئین خانه خود خرید دیوارآویزهای سایت ستادیزاین است.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا