فناوریموبایل و گجت

بهترین بسته های اینترنت همراه اول | کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه، هفتگی و روزانه

کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه

بسته های اینترنت همراه اول با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیف گسترده مشترکین طراحی شده است. شما می توانید با فعالسازی بسته مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه ، از شبکه پرسرعت اینترنت همراه اول بهره مند شوید.  انتخاب بهترین بسته اینترنت همراه اول به خاطر تعدد و تنوع بسته‌ها، کار چندان ساده‌ای نیست. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم بسته به نیاز‌ خود ارزان‌ترین و کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه، هفتگی و رزورانه را در بین حجم‌های متفاوت انتخاب کنید.

همراه ‌اول به عنوان اولین اپراتور موبایل ایران در حال حاضر حدود ۹۵ میلیون مشترک دارد و بسیاری از بسته‌های آن برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنیم. با معرفی کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه، همراه مجله ویکی باشید.

معرفی بهترین بسته های اینترنت همراه اول

این اپراتور با فناوری جدید خود بسته‌های اینترنتی بسیار متنوعی را ارائه می‌کند. اگر شما هم از مشترکین همراه ‌اول هستید، احتمالا سوالاتی در رابطه با انتخاب و خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول دارید که در ادامه به آن پاسخ می‌دهیم. پیش از این بهترین بسته اینترنت ایرانسل را در بازه‌های زمانی مختلف معرفی کرده بودیم.

کد بهترین بسته اینترنت همراه اول روزانه

کد بهترین بسته اینترنت همراه اول هفتگی

کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه

بسته‌های اینترنتت آلفا پلاس همراه اول

اگر به دنبال کد اینترنت به صرفه همراه اول هستید٬ ابتدا باید نگاهی به کدهای دسته آلفا پلاس بیندازید. دسته آلفا پلاس متنوع‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول را به شما ارائه می‌کند. بسته‌های این دسته در زمان‌ها، حجم‌ها و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند و شمار زیادی از مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت همراه اول نیز در همین دسته قرار دارند. در این دسته، بسته‌ها از بازه قیمتی 1600 تومان تا 159 هزار تومان به فروش می‌رسند.

بسته اینترنت همراهی همراه اول

با استفاده از طرح اینترنت همراهی هرکدام از کاربران بسته به نحوه و الگوی مصرف شخصی خود بهترین بسته اینترنت همراه اول را می‌توانند پیدا و آن را فعال کنند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست جدول بسته های اینترنت همراه اول را برای پیدا کردن بسته مورد نیاز خود زیر و رو کنید و می‌توانید از بسته‌های پیشنهادی اپراتور استفاده کنید.

بسته اینترنت انارستان همراه اول

همراه اول اینترنت انارستان را نیز برای استفاده رایگان از شبکه شاد ارائه کرده. این بسته‌ها صرفا محدود به سیم کارت‌ انارستان هستند و به افراد ۶ تا ۱۸ سال تعلق می‌گیرد.

بسته های اینترنت مدار فیروزه‌ ای همراه اول

اکثر بسته های ساعتی اینترنت همراه اول در این دسته قرار می‌گیرند. این بسته‌ها در مدت زمان کوتاه و چند ساعته عرضه و جزو بسته های فوق العاده اینترنت همراه اول هستند. همچنین به دلیل محدودیت زمانی که دارند، قیمتشان نیز از سایر بسته‌ها پایین‌تر است. بسته های اینترنت همراه اول ساعتی به همین دلیل بهترین انتخاب برای پیدا کردن مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت همراه اول به حساب می‌آیند. بنابراین اگر به دنبال اینترنت ساعتی ارزان همراه اول هستید٬ نگاهی به لیست بسته‌های این طرح بیندازید.

بیشتر بخوانید: گران قیمت ترین کامپیوترهایی که تا به حال ساخته شده است

لیست بهترین بسته های روزانه، هفتگی و ماهانه اینترنت همراه اول

در ادامه بهترین بسته های ارزان اینترنت همراه اول را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین بسته اینترنت همراه اول مناسب نیاز خود را انتخاب کنید.

بهترین بسته اینترنت همراه اول روزانه

حجم و قیمت‌های بسته‌های اینترنت یک روزه همراه اول از ۶۰ مگابایت به قیمت ۱۶۰۰ تومان تا ۳ گیگابایت ۹۹۰۰ تومان را شامل می‌شود.

بهترین بسته اینترنت همراه اول / نحوه خرید بسته اینترنت همراه اول

بهترین بسته اینترنت همراه اول یک روزه از لحاظ اقتصادی، بسته ۳ گیگابایتی است. هرچند شما مبلغ بیشتری پرداخت می‌کنید اما با خیالی راحت یک روز تمام می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

بستر بخوانید: پنج دلیل برای خرید آیفون 13 مینی (iPhone 13 Mini)

بهترین بسته اینترنت همراه اول هفتگی

بهترین بسته اینترنت همراه اول هفتگی از نظر قیمت و حجم بسته ۶ گیگابایتی است. می‌توانید به جای اینکه هر روز هفته یک گیگابایت اینترنت روزانه تهیه کنید، بسته ۶ گیگابایتی هفتگی را بخرید. اینطور در هر هفته ۱۸ هزار تومان صرفه‌جویی کرده‌اید.

کد بسته های اینترنت همراه اول / بسته های اینترنتی بلند مدت همراه اول

کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه

بین بسته‌های ماهانه همراه اول دو بسته محدودیت ساعتی دارند و به چهار بسته مقداری حجم هدیه تعلق می‌گیرد. نسبت به مصرف ماهیانه شما از اینترنت، پیشنهاد به‌صرفه ما بسته ۱۰ گیگابایت است که یک گیگابایت اینترنت ۶ تا ۱۲ ظهر هم همراه آن هدیه خواهید گرفت.

كدهاي دستوري بسته های اینترنت همراه اول ماهانه

در صورتی که مصرف اینترنت بالایی دارید، بسته ۱۵ گیگابایتی همراه با ۱.۵ گیگابایت اینترنت هدیه از ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر انتخاب خوبی است.

چرا این مورد بهترین کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه است؟ چون شما در عوض خرید یک بسته اینترنت ۱۰ گیگابایتی و یک بسته ۵ گیگابایتی با صرفه‌جویی ۱۶ هزار تومان، می‌توانید ۱۵ گیگابایت اینترنت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: برطرف کردن مشکل مثلث زرد روی آیکون اینترنت ویندوز

سخن پایانی

در این مطلب با تعدادی از بسته های ارزان اینترنت همراه اول آشنا شدیم. چه شما به دنبال کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه باشید یا یک ساعته و یا یک ساله می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین پیشنهادات را در این مطلب بیابید. اگر شما هم بسته های اینترنت یا طرح‌های جدیدی را می‌شناسید که مقرون به صرفه هستند و در این مطلب ذکر نشده‌اند، لطفا نام بسته یا طرح مربوطه در بخش کامنت‌ها ارسال کنید تا به مطلب اضافه شوند.

منبع: mci

3.8/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا