فناوریبازیگوناگون

استودیو Capcom خبر داد: منتظر بازسازی های جدید Resident Evil باشید

Resident Evil، یکی از سنتی‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای بازی، به دلیل توانایی عالی در بازسازی و بازگویی داستان بازی‌ها، توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است.اگر وانمود کنیم که Resident Evil 3 Remake ساخته نشده، کپکام از خط داستان چهار بازی اول این بازی حماسه ساز زیاد راضی نبوده و می خواهد سرگرمی های بیشتری را برای طرفداران خود به ارمغان بیاورد. این اطلاعات در جریان جوایز شریک پلی استیشن تایید شد و توسط IGN ژاپن منتشر شد. یاسوهیرو آنپو، تهیه کننده رزیدنت ایول گفت که Capcom علاقه مند به ادامه تولید نسخه های بازسازی شده برای این فرنچایز هیجان انگیز است:  “ما تا الان سه نسخه از این بازی را بازسازی کردیم و استقبال خوبی از آن ها شده، من به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی های قدیمی به شما این نوید را می دهم که در حال حاضر نسخه جدیدی در حال بازسازی است و منتظر خبر بعدی ما باشید تا بفهمید کدام نسخه ! ”

نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 راه را برای بازسازی احتمالی Resident Evil 5 هموار کرده که می‌تواند با طرحی کاملاً بازطراحی شده در رابطه با آنچه از داستان بازی اصلی می‌دانیم بازگردد. نسخه 5 رزیدنت ایول ابتدا در سال 2008 برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد.

Resident-Evil-Code-Veronica-Remake

  Resident Evil: Code Veronica یکی از بازی های خط اصلی داستان بود که به علت بروز مشکلاتی که با پلی استیشن به وجود آمد از خط اصلی داستان خارج شد و جزو بازی های اصلی نامگذاری نشد. RE: Code Veronica در ابتدا در سال 2000 برای شرکت Dreamcast منتشر شد و این بازی داستان کلر ردفیلد را روایت می کند که پس از دستگیری در تلاش برای نفوذ به یکی از مراکز Umbrella در پاریس در جزیره Rockfort دستگیر می شود.چیزی که او انتظارش را نداشت این بود که این جزیره با هجوم زامبی ها مواجه شود و او با لئون اس کندی تماس می گیرد و لئون این پیام را برای کریس ردفیلد فوروارد می کند. از آن به بعد، برادران ردفیلد باید با خطرات جزیره از جمله : اشفوردها و شرور افسانه ای آلبرت وسکر مبارزه کنند. این بازی هنوز به عنوان یکی از بهترین بازی های ژانر ترسناک و بقا در دهه 90 و اوایل دهه 2000 شناخته  می شود اما با دوربین های ثابت و کنترلرهای قدیمی که شدیدا نیاز به بازسازی آن احساس می شد.

 منبع :IGN

بیشتر بخوانید: به همه یک سیلی جانانه بزن ! تریلر جدید بازی آستریکس و اُبلیکس

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا