بازیسرگرمی

معرفی و دانلود بهترین بازی های زامبی اندروید ، آیفون و کامپیوتر

در این مقاله بهترین بازی های زامبی جهان را برای اندروید، آیفون، کامپیوتر و کنسول را برای شما معرفی خواهیم کرد. با لیست بهترین بازی های زامبی کشی دنیا با ویکی همراه باشید.

بازی های زامبی برای PC ، PS4 و ایکس باکس وان

در این فهرست سعی کردیم تا انواع بازی زامبی کشی برای کامپیوتر و کنسول را تهیه کنیم. با ما همراه باشید.

بازی زامبی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4)

بازی زامبی کشی ترسناک رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4) بازی اکشن شوتر سوم شخص در سبک ترس و بقا و یکی از بهترین سری های رزیدنت اویل است که توسط استودیو کپکام (Capcom) در سال 2005 ساخته و منتشر شد. این بازی ششمین نسخه از سری رزیدنت اویل است و همانطور که در تاریخچه بازی Resident Evil اشاره کردیم، در ابتدا برای کنسول گیم کیوب (Game Cube) منتشر شد. پس از وقایع شهر راکون سیتی (Raccoon City) در سال 1998، لیان اسکات کندی (Leon Scott Kennedy) بخاطر خدماتی که علیه شرکت آمبرلا (Umbrella) انجام داد و تجربیاتی که بدست آورد، به عضویت نیروهای دولتی درآمد. داستان بازی رزیدنت اویل 4 از آنجایی شروع می‌شود که دختر رئیس جمهور یعنی اشلی گراهام (Ashley Graham) توسط فرقه‌ای مرموز دزدیده شده و اکنون لیان ماموریت دارد تا به روستایی که اشلی را در آنجا مخفی کردند سفر و او را پیدا کند. از بهترین بازی های زامبی کشی دنیا است.

ساخت بازی رزیدنت اویل 4 برای کنسول پلی استیشن 2 از سال 1999 زیر نظر استاد شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری بازی‌های رزیدنت اویل آغاز شد. در ابتدا قرار بود این بازی بطور انحصاری برای کنسول گیم کیوب ساخته شود، اما پس از انتشار تصمیم بر این شد که از انحصار خارج شده و برای سایر کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود. این بازی اکنون بر روی پلتفرم‌های ویندوز، کنسول Wii، پلی استیشن 2 و 3 و 4، ایکس باکس 360 و وان، نینتندو سوئیچ و گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS موجود است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان | بازی های چند نفره xbox one

بازی زامبی ترسناک Resident Evil 2 Remake

بیست سال پس از انتشار نسخه اوریجینال بر روی کنسول پلی استیشن 1، رزیدنت اویل 2 با قدرتی بیشتر بازگشته است. بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک، یکی دیگر از بازی های زامبی محور ، عنوان اصلی را از پایه بازسازی کرد که با این کار توانست هم ریشه‌های خود را حفظ کند و هم آینده‌ای برای یکی از بهترین بازی های سبک ترس و بقا بسازد؛ عنوانی که اکنون به یکی از برترین بازی‌های Resident Evil تبدیل شده. این بازی از بهترین

به مانند نسخه اصلی، بازی زامبی محور Resident Evil 2 Remake داستان دو شخصیت با دو خط داستانی جدا را روایت می‌کند. شخص اول، لیان اسکات کندی (Leon S. Kennedy) پلیس تازه‌کار شهر راکون سیتی است که در روز اول ماموریتش در این شهر به سر می‌برد. کلیر ردفیلد نیز به شهر راکون سیتی آمده تا برادر خود یعنی کریس ردفیلد را که مامور ویژه گروه S.T.A.R.S است و مدتی‌ست که از او خبری نیست را پیدا کند.

خط داستانی لیان و کلیر تفاوت‌های زیادی دارد و هرکدام ماجراهای متفاوتی را تجربه می‌کنند. خط داستانی لیان کمی سخت‌تر و طولانی‌تر است و در آن با ایدا وانگ (Ada Wong) آشنا می‌شود. ایدا به عنوان جاسوس وارد این شهر شده تا نمونه‌ای از ویروس G را پیدا کند. او هویت خود را برای لیان آشکار نمی‌کند. در بخش لیان می‌توانید یک مرحله به عنوان Ada Wong نیز بازی کنید و مراحل مخصوص او را بروید.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازی elden ring | نکات، روش ها و ترفند های بازی الدن رینگ

بازی زامبی محور Resident Evil 3 Remake

بعد از موفقیت بزرگ بازی زامبی کشی Resident Evil 2 Remake به عنوان بهترین بازی زامبی اندروید 2019 که فروش جهانی رزیدنت اویل 2 اصلی را شکست، کپ‌کام تصمیم گرفت تا به دنبال نسخه بعدی این بازسازی‌ها برود. بازی Resident Evil 3: Nemesis که جزو بازی های زامبی 2020 محسوب می‌شود، قرار است در این نسخه دچار تغییرات بسیاری شود؛ مثل تغییر زاویه دوربین و سیستم مبارزه مانند همان‌چیزی که در رزیدنت اویل 2 ریمیک شاهد بودیم. موتور بازی‌سازی نیز قرار است همان انجین قدرتمند RE Engine باشد تا همه جزئیات را شبیه به واقعیت بسازد؛ اما کپ‌کام تغییرات هوشمندانه‌ای در رزیدنت اویل 3 ریمیک به وجود آورده که گیم پلی آن را از رزیدنت اویل 2 ریمیک هم جذاب‌تر می‌کند. نسخه اصلی رزیدنت اویل 3 یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های زامبی برای پلی استیشن 2 محسوب می‌شد.

داستان بازی هم‌زمان با اتفاقات رزیدنت اویل 2 رخ می‌دهد. شهر راکون سیتی گرفتار یک فاجعه عظیم شده و حالا یکی از اعضای S.T.A.R.S که جیل ولنتاین نام دارد، در این شهر گیر افتاده است. کمپانی آمبرلا (Umbrella) که در شهر راکون سیتی در حال انجام یک سری آزمایش‌های محرمانه بود، باعث وقوع فاجعه‌ای شد که ممکن بود به انقراض انسان‌ها منجر شود. جیل ولنتاین به همراه تیم استارز درحال تلاش بود تا از این آزمایش‌های محرمانه سر در بیاورد و آنها را افشا سازد؛ اما خود را در مخمصه‌ای جدید و خطرناک می‌اندازد. ویروس جدیدی ساخته شده که باعث می‌شود تا انسان‌ها به یکدیگر حمله کنند و از طریق این ویروس، هیولایی قدرتمند به وجود آمده که فقط یک هدف دارد؛ نابود کردن اعضای استارز که جیل نیز یکی از آن‌هاست. نام این هیولا، نمسیس (Nemesis) است.

بیشتر بخوانید: نکات، ترفندها و کد های تقلب بازی دریم لیگ 2022 برای به دست آوردن سکه های بیشتر

بازی زامبی کشی Days Gone

بازی زامبی محور Days Gone یک عنوان اکشن سوم شخص در سبک وحشت و بقا است که در سال 2019 توسط استودیو SIE Bend Studio ساخته و توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment بصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی نیز یکی دیگر از بهترین بازی زامبی اندروید 2019 لقب گرفت. محیط بازی در دوره پسا-آخر زمانی قرار دارد؛ جایی که یک بیماری پاندمی (همه‌گیر) پخش شده و اکنون دو سال از آن واقعه می‌گذرد. از بهترین

داستان از این قرار است که شخصیت اصلی یعنی «دیکن سینت جان» (Deacon St. John) که یک موتور سوار حرفه‌ای است، همسرش سارا و دوستش بازر قصد دارند تا از مهلکه‌ای که به راه افتاده فرار کنند اما سارا در راه زخمی می‌شود. دیکن مجبور می‌شود تا همسرش را سوار هلیکوپتر سازمان ملی واکنش اضطراری (NERO) بکند تا سریع‌تر فرار کرده و مداوا شود. به دلیل اینکه ظرفیت هلیکوپتر پر شده بود، دیکن و بازر مجبور شدند در همانجا بمانند.

اکنون دو سال از شروع این پاندمی گذشته و «دیکن سینت جان» به همراه دوستش تبدیل به یک «جایزه بگیر» برای کشتن Freakers شده‌اند. او که باور داشت همسرش را به دلیل حمله Freakers به کمپ سازمان NERO از دست داده، سرنخ‌هایی مبنی بر زنده بودن همسرش یعنی سارا پیدا کرده است. او اکنون عازم سفری برای پیدا کردن همسرش است که طی آن با ماموریت‌های مختلفی رو به رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های کریپتویی رایگان برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

بازی زامبی The Last of Us

«آخرین ما» داستان مردی به نام «جوئل» است که سعی دارد از دختری به نام «الی» در محیط پساآخرالزمانی آمریکا مراقبت کند؛ جایی که قارچ Cordyceps، انسان‌ها را آلوده کرده است. منابع در این بازی بسیار کمیاب هستند؛ بدین معنا که برای پیدا کردن گلوله باید درون زباله‌ها را هم بگردید و با استفاده از نوار چسب و قیچی، چاقو بسازید تا جلوی حمله انسان‌های آلوده به قارچ را بگیرید. صحنه‌های ترسناک در بازی بی‌رحمانه و بی‌پروا هستند؛ اما با ظرافت خاصی در داستان بکار برده می‌شوند.

«آخرین ما» یکی از بهترین داستان‌های چند سال اخیر در بین بازی‌ها را دارد و جزو بازی‌هایی‌ست که حتما باید آن را تجربه کنید. این بازی در سال 2013 برای کنسول پلی استیشن 3 و در سال 2014 برای پلی استیشن 4 با عنوان The Last of Us Remastered منتشر شد. آخرین ما یکی از بهترین بازی های زامبی برای PS۴ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: کد های تقلب بازی Dead Space 3| راهنمای بازی دد اسپیس 3

بازی ترسناک زامبی The Walking Dead: Season One

The Walking Dead (معروف به The Walking Dead: The Game و The Walking Dead: Season 1) یک بازی ویدیویی ماجراجویی اپیزودیک است که توسط استودیو Telltale Games ساخت و منتشر شد. این بازی بر اساس مجموعه کتاب های کمیک The Walking Dead ساخته شده و شامل پنج قسمت است که بین آوریل تا نوامبر 2012 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شدند. این بازی نیز از

وقایع این بازی درست مانند کمیک است؛ زامبی‌ها به شهرها حمله کرده‌اند و تمدن نیز رو به نابودی است. البته اکثر کاراکترهای بازی اورجینال هستند و از کمیک اقتباس نشده‌اند. داستان بازی درمورد شخصی مجرم به نام لی اورت (Lee Everett) است که در راه زندان، ماشین پلیسی که او در آن قرار داشته تصادف کرده و فرار می‌کند. او سپس به نزدیک‌ترین خانه موجود در محل مراجعه کرده و دختری به نام کلمنتاین را پیدا می‌کند در خانه تنها بوده و والدینش نیز حضور ندارند. لی تصمیم میگیرد تا زمانی که والدین کلمنتاین پیدا شوند از او مراقبت کند. Kirkman نظارت بر داستان بازی را برای اطمینان از مطابقت آن با لحن کمیک فراهم کرد، اما به Telltale هم اجازه داد که قسمت عمده کار توسعه و مشخصات داستان را به سلیقه خود اداره کنند. برخی از شخصیت‌های مجموعه اصلی کتاب‌های کمیک نیز در بازی ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 4 بازی برتر متاورس در سال 2022

بازی زامبی کشی DayZ

در سال 2012 در بازی زامبی Arma 2 ما شاهد بخش زامبی آن با نام DayZ بودیم و این بخش با استقبال خارق‌العاده بازیکنان رو به رو شد و به حدی رسید که شرکت توسعه دهنده تصمیم گرفت این بخش را به صورت یک بازی کاملا مجزا منتشر کند. توسعه بازی DayZ از سال 2012 شروع شد و سال 2018 بطور رسمی برای رایانه‌های شخصی و سال 2019 به عنوان یکی از بازی های زامبی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد . همچنین به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین بازی زامبی کشی اندروید 2019 لقب گرفت.

داستان بازی ما در منطقه‌ای خیالی با نام Chernarus (چرناروس) پس از دوران اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می‌افتد. منطقه عظیمی که بر اثر ویروسی ناشناخته تبدیل به ویرانه شده و اکثریت مردم این منطقه را زامبی کرده است. شما به عنوان بازماندگان این ویروس ناشناخته، باید با گردش و جستجو در این منطقه فوق‌العاده عظیم زنده بمانید. کشتن دیگر بازماندگان، زامبی‌ها، پیدا کردن آب، غذا و دارو تنها وظایف شما هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی بازی Card Shark +سیستم مورد نیاز

بازی کشتن زامبی Umbrella Corps

بازی زامبی کشی Umbrella Corps یکی دیگر از بازی های زامبی کامپیوتر در سبک تیرانداز تاکتیکی مبتنی بر چند نفره است که توسط کپکام برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 ساخته و منتشر شده است. این مجموعه از سری Resident Evil است و در ژوئن 2016 در سراسر جهان منتشر شد. این بازی نظرات منفی منتقدان را دریافت کرد.

در بخش داستانی و تک نفره که “The Experiment” نام دارد، وقایع در سال‌های 2012 و 2013 اتفاق می‌افتد. کاراکتر اصلی را با نام رمز 3A-7 می‌شناسیم که احتمالا یا هانک (Hunk) است و یا ماموری جدید که در سطح او توانایی مبارزه دارد. سازمانی که وی به آن تعلق دارد، Umbrella Co است که آن را با نام کامل Umbrella Corporation در Resident Evil 7: Biohazard می‌شناسیم؛ یک سازمان جدید با استفاده از نام آمبرلا فعالیت می‌کند. مافوق‌های 3A-7 او را برای آزمایش تجهیزات جدیدی مانند Zombie Jammer به مأموریت می‌فرستند. بخش The Experiment با غلبه بر همه شانس‌ها و زنده ماندن در همه مأموریت ها و ترساندن مافوق‌ها به پایان می‌رسد. با توجه به صداهایی که در کلیپ‌ها می‌شنویم، فردی که در انتها پشت پرده قضایا قرار دارد، یا آلبرت وسکر است و یا کلون او. این بازی از بهترین بازی های زامبی محور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی گوست آف سوشیما (Ghost of tsushima )

بازی زامبی محور Left 4 Dead 2 The Last Stand

بازی زامبی ترسناک Left 4 Dead 2 در سال 2009، یک سال پس از انتشار نسخه اول خود برای مایکروسافت ویندوز منتشر گردید و از بهترین . سری اول این بازی هیجان‌انگیز از محبوبیت فراوانی برخوردار گردید و طرفداران بازی‌های تیراندازی و بقا را حسابی به وجد آورد. چه چیزی بهتر از این برای طرفداران بازی‌های اکشن ترسناک و بقا وجود دارد که بتوانند با انواع سلاح‌ها در مقابل موج عظیمی از زامبی‌ها از خودشان دفاع کنند و به چالش کشیده شوند؟

با گذشت سالها از ساخت این بازی، The Last Stand یک بروزرسانی عظیم برای Left 4 Dead 2 است که کاملاً توسط جامعه L4D تولید شده. دوستان خود را پیدا کنید، اسلحه‌های خود را غبارروبی کنید و برای آخرین بار در بیش از بیست منطقه جدید Survival Arena ، چهار Scavenge Arenas و یک کمپین بر اساس نقشه The Lighthouse Survival برای آخرین بار با موج عظیمی از زامبی روبرو شوید. Left 4 Dead از جمله بازی های زامبی انلاین و آفلاین است که می‌توانید در کنار دوستانتان تجربه هیجان انگیزی را سپری کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی بازی Roller Champions

سخن آخر

در این مقاله بهترین بازی های زامبی برای اندروید، ایفون، کامپیوتر و پلتفرم های بازی را برای شما معرفی کردیم. به نظر شما بهترین بازی زامبی کشی دنیا کدام است؟ شما کدام بازی زامبی محور را بازی کرده اید؟ برای ما از تجربه خودتان از بازی های زامبی کشی در بخش نظرات بنویسید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا