ارز دیجیتالبازیمعرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

بهترین بازی های کریپتویی رایگان برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

بازی های کریپتویی به نوع خاصی از بازی‌های ویدیویی یا موبایلی گفته می‌شود که در ازای بازی کردن، به بازیکن‌ها ارز دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) جایزه می‌دهند. با معرفی بازی های پولساز کریپتو رایگان همراه ویکی باشید.

هر روز به محبوبیت بازی های کریپتویی رایگان یا به نوعی بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند، افزوده می‌شود و افراد بیشتری به این سرگرمی جذاب روی می‌آورند. مخصوصا بازی‌های آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کمتر نوجوانی را می‌تواند پیدا کرد که به این بازی‌ها علاقه نداشته باشد. میزان استقبال از بازی‌های آنلاین به جایی رسیده که پای آنها به گوشی‌های موبایل هم باز شده و حالا، تعداد زیادی از افراد با گوشی هوشمند خود به انجام بازی‌هایی مانند فورتنایت و پابجی می‌پردازند. سازندگان چنین بازی‌هایی همواره در تلاش هستند تا سیستم‌های بهتر و کارآمدتری برای پاداش دادن به بازیکن‌ها طراحی کنند، اما این کار با چالش‌هایی مانند امنیت، سازگاری و نحوه پرداخت مواجه است. به‌نظر می‌رسد این چالش‌ها با کمک فناوری بلاک‌ چین و بازی های کریپتویی قابل رفع خواهند بود.

معرفی بازی های کریپتویی / بازی های درآمدزا کریپتو

حالا احتمالا می‌پرسید که بازی های کریپتویی رایگان یا غیر رایگان چیست و چه تفاوتی با بازی‌های معمولی دارد؟ در این مقاله دقیقا می‌خواهیم به همین سوال پاسخ بدهیم و شما را با چند نمونه از رایج‌ترین بازی های ارز دیجیتال آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توان با بازی کردن، ارز دیجیتال دریافت کرد

 بازی کریپتویی رایگان چیست؟

بازی های کریپتویی رایگان یا غیر رایگان در واقع بازی‌هایی مبتنی بر بلاک چین هستند که در ظاهر تفاوتی با بازی‌های ویدیویی و موبایلی معمولی ندارند. فرق عمده این بازی‌ها به سیستم پاداش یا پرداخت آنها برمی‌گردد. مثلا تصور کنید در یک بازی، وقتی یک مرحله یا چالش سخت را پشت سر می‌گذارید، پاداشی به عنوان تروفی یا اچیومنت دریافت می‌کنید. حالا اگر سیستم پاداش بازی مبتنی بر بلاک چین باشد، این پاداش می‌تواند به‌صورت یک توکن غیرقابل تعویض یا همان NFT به شما داده شود. به این ترتیب یک دارای واقعی کسب می‌‌کنید که می‌توانید آن را به فروش برسانید یا با سایر بازیکن‌ها مبادله کنید. البته این فقط یکی از روش‌هایی است که  بازی کریپتویی بدون سرمایه می‌تواند منجر به کسب درآمد واقعی برای بازیکن‌ها شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازی elden ring | نکات، روش ها و ترفند های بازی الدن رینگ

آیا با بازی های کریپتویی رایگان، دریافت ارز دیجیتال امکان دارد؟

بازی های کریپتو / بهترین بازي هاي كريپتویی

تاکنون برای به‌دست آوردن ارزهای دیجیتال، باید به استخراج یا معامله آنها می‌پرداختیم، اما حالا با بازی کردن هم می‌توان ارز دیجیتال کسب کرد. شما می‌توانید وارد یک بازی بلاک چینی شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل بازی یا شکست دادن دشمنان، رمز ارز یا NFT کسب کنید. سپس می‌توانید این دارایی‌ها را با سایر بازیکنان معامله کنید یا آنها را به کیف پول دیجیتالی خودتان انتقال دهید. از طریق لینک زیر میتوانید بهتر در مورد والت یا کیف پول دیجیتالی بخوانید. یک بازی کریپتویی امنیت بسیار بالایی دارد و تقلب کردن در آن ممکن نیست؛ بنابراین خیال‌تان از بابت چیترها (بازیکن‌های متقلب) نیز کاملا راحت خواهد بود و می‌توانید تنها با تکیه بر مهارت‌های خود در بازی، درآمدتان را افزایش دهید. بازی های ارز دیجیتال را می‌‌توان آینده صنعت بازی نامید. قطعا طی سال‌های آینده پیشرفت‌های بزرگی در این حوزه رقم خواهد خورد.

بازی کریپتویی رایگان تتان آرنا (Thetan Arena)

بازی های پولساز کریپتو / معرفی بازی های کریپتویی

با مشاهده فضای بازی Thetan Arena احتمالا خیلی زود از این بازی خوشتان می‌آید. Thetan Arena ابتدا در سال 2021 منتشر شده و سازنده‌های تایوانی بازی دو نوع توکن THC و THG در ازای بردهای شما در مراحل به شما می‌دهند. بازی Thetan Arena که مبتنی بر بلاک چین است توکن‌های اختصاصی خودش را دارد. توکن اصلی بازی با همانطور که گفته شد THC و THG است. بازیکن‌ها در این بازی می‌توانند آیتم‌ها یا آثار هنری خودشان را بسازند و سپس آنها را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: کد های تقلب بازی Dead Space 3| راهنمای بازی دد اسپیس 3

بازی‌ کریپتویی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی کریپتو دراگون / کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

بازی ارز دیجیتال Axie Infinity یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های بلاک چین است که سیستم پرداخت آن بر مبنای اتریوم کار می‌کند. در این بازی، شما باید موجودات کوچک و بامزه‌ای به نام اکسی را خریداری کنید و سپس با آنها، به جنگ دشمنان بروید. بازی دارای سیستم مبازرات نوبتی است و برای شروع باید حداقل سه اکسی داشته باشید که ارزان‌ترین آنها 79 دلار (معادل 0.0421 اتریوم) ارزش دارد. شاید چنین مبلغی برای شروع بازی کمی زیاد به نظر برسد، اما در ادامه می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. توکن‌های این بازی AXS و SLP نام دارند که با پیروزی در مبارزه‌ها می‌توانید آنها را به دست آورید و سپس با سایر بازیکن‌ها مبادله کنید. توکن AXS حتی در صرافی بایننس هم قابل معامله است.

بازی ارز دیجیتال سندباکس (The Sandbox)

بازی های بلاکچین اندروید / بازی های کریپتو رایگان

با مشاهده فضای بازی The Sandbox احتمالا خیلی زود به یاد بازی معروف ماینکرفت می‌افتید. The Sandbox ابتدا در سال 2012 منتشر شد، اما سازنده‌های بازی حدود سه سال پیش تصمیم گرفتند که به کاربران اجازه بدهند تا دارایی‌های دیجیتالی خودشان را در این بازی بسازند و سپس آنها را با هم مبادله کنند. بازی The Sandbox مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و توکن‌های اختصاصی خودش را دارد. توکن اصلی بازی با نام SAND شناخته می‌شود. بازیکن‌ها در این بازی می‌توانند آیتم‌ها یا آثار هنری خودشان را بسازند و سپس آنها را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: نکات، ترفندها و کد های تقلب بازی دریم لیگ 2022 برای به دست آوردن سکه های بیشتر

بازی کریپتویی merge cat

بازی های کریپتویی رایگان / اندروید بازی های بلاکچینی رایگان اندروید

بازی‌های کریپتویی شناخته شده مانند CryptoKittes و Decentraland، ثابت کرده‌اند که ایده یک بازی با استفاده از بلاک‌چین می‌‌تواند جذاب باشد. با این حال، آن‌ها بر روی سرمایه‌گذاری کاربران متمرکز هستند و نه بر حل مشکلات مدل اقتصادی موجود بازی! در این بین سازندگان بازی کریپتویی merge cat ادعا می‌کنند که بازی را از مدل «پول خرج کردن» به مدل «پول درآوردن» تغییر خواهند داد. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا