ارز دیجیتالمعرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال اوکی بی OKB | پشتیبانی و ایمنی در امورات دیجیتالی

ارز دیجیتال اوکی بی (OKB) چیست؟

اوکی بی با نماد اختصاصی OKB برروی بستر ERC20، یک ارز دیجیتال با رتبه ۹۶ در بازار  و عرضه ۳۰۰ میلیون بیت‌کوین محسوب می‌گردد. این ارزدیجیتال دائم در حال خلق فرآیندهای جدید و نوآوری می‌باشد، که می‌توان برداشتی را مبنی بر افزایش خدمات آن در آینده کرد.

انرژی یک ارز‌دیجیتال مستقل است که بر روی شبکه اتریوم در بستر بلاکچین راه اندازی شد. انرژی غیر‌متمرکز است و دارای قابلیت اجرای قردادهای هوشمند می‌باشد. هیچ شخص یا شرکتی کنترلی بر این ارز ندارد و هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند در گسترش و ایجاد بلوک‌های جدید فعالیت کند و همین امر این ارزدیجیتال را تبدیل به یک ارز کاربرپذیر و با ارزش کرده است.

ایده ارز انرژی (Energi) توسط تامی ورلدپاور در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۹۶ (4 ژوئیه 2017) با تفکر آزادی و رهایی برای بشریت مطرح شد. چشم انداز تامی این بود که یک رمزارز قدرتمند خودکفا و بهینه‌شده از نظر اقتصادی همراه با قابلیت های قرارداد هوشمند، مقیاس‌پذیری بالا، مدیریت غیرمتمرکز و رهبری اخلاقی قوی به بازار عرضه کند. تامی ورلدپاور زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد فضای رمزارزها و فناوری های آن از سال ۱۳۹۱ (2013) کرد تا در ابتدا سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهد.

تاریخچه اوکی بی


این ارز در قالب صرافی OKex در سال ۱۳۹۲ (2014) توسط OK Blockvhin بناشده و به نوعی یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزدیجیتال از نظر حجم بالای معاملاتی (بیش از ۱.۵ میلیارد) که صورت می‌گیرد، شناخته شده است.

هدف اوکی بی


یکی از هدف‌های اصلی که این شبکه به دنبال دارد، بر میز گذاشتن پروژه‌های دیجیتالی با آینده‌ای مناسب برای سرمایه گذاران ماهر شبکه و کاربران صرافی می‌باشد. مورد دیگری که وجود دارد، حمایت از معاملاتی است که می‌تواند در پیشرفت صنعت دیجیتالی تاثیر بسزایی داشته باشد.
همچنین می‌توان گفت تسهیل پرداخت کارمزدها برای انجام معاملات، نیز یکی از اهداف این بنیاد شناخته شده است.

ذخیره سازی ارزدیجیتال OKB


برای ذخیره و انتقال این ارز، صرافی‌هایی در نظر گرفته شده که بتوان یک کیف‌پول اختصاصی را تحت عنوان صرافی OKExدر اختیار قرارداد. علاوه بر این صرافی‌ها، تمامی کیف پول‌های مخصوص اتریوم نیز برای نگهداری ارز موردنظرمان مناسب می‌باشد.

حریم حافظتی اوکی بی


به طور کلی کاربرد و پشتیبانی این توکن توسط OKEx انجام می‌شود. اکثر پروژه‌های مهمی که در این شبکه وجود دارند نیز بر امنیت بلاکچین فکوس کرده‌اند. در ادامه مسئولیت حفاظتی هر کدام از این پروژه‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.
پروژه‌های موجود در این حیطه امنیتی که نقش مهمی را ایفا می‌کنند شامل: SlowMist،Boesin و Certic می‌باشند.
به عنان مثال slowmist یک بادیگارد شخصی معرفی شده و از تمامی قراردادها و کیف‌پول و… محافظت می‌کند. Boesin نیز مانند slowmist حفاظت می‌کند و تنهای تفاوتی که دارد در نحوه بررسی آن می‌باشد. به این صورت که بررسی خود را از داخل انجام می‌دهد. در آخر Certic حفاظت خود را در مقابل هکرها نشان می‌دهد و به نوعی یکی از جدیدترین پشتیبانی‌ها محسوب می‌گردد.
لازم به ذکر است که بهره مندی از این پشتیبانی‌ها نیازمند پرداخت هزینه به صورت توکن OKB می‌باشد.

محصولات و خدمات صرافی اوکی بی


منظور از محصولاتی که اوکی‌بی ارائه می‌دهد، ابزارهای متفاوتی می‌باشد. که می‌توان به قراردادهای آینده، معاملات لحظه‌ای و … اضافه نمود. خدماتی که می‌توان از این صرافی دریافت نمود، کیف پول‌های مخصوص برای ذخیره و انتقال ارز، امکانات وام گیری، کسب درآمد، صرفه جویی کوین و… می‌باشد.

پروژه‌های OKB در قالب سرگرمی و کاربرد


خیلی از پروژه‌هایی که در این حیطه جاری هستند می‌توانند علاوه بر رسیدن به اهدافی که توسط آن‌ها دارید، کاربری‌های متنوع و جالبی را در این راستا در خدمت شما قرار می‌دهند. این کاربرد‌ها شامل: ایمن سازی گوشی موبایل و کارت سوخت، کرایه ملزومات سفر، بازی سرگرم کننده به همراه تخفیف، پشتیبانی فروشگاه‌های فیزیکی، کرایه اتاق و… می‌باشند.

مزایای اوکی بی

• سهیم بودن کاربران در مدیریت این شبکه برای بهبود بهتر OKB، مانند رای دادن به پروژه‌های مرتبط
• بهره‌مندی از تخفیف‌های کارمزد و دریافت پاداش
• همکاری این شبکه با کسب و کارهای دارای پتانسیل رشد

معایب اوکی‌بی (OKB)

• یکی از مواردی که می‌تواند تردیدی به شما دهد، معاملات مشکوکی است که شایعه شده در این شبکه صورت می‌گیرد. هرچند مدرکی مبنا بر درستی این مورد وجود ندارد.

کلام آخر

در این مقاله به طور مفصل درباره ارز دیجیتال اوکی بی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. شما آن را چگونه ارزیابی می کنید؟ نظر شما درباره آینده ارز دیجیتال OKB چیست؟ می توانید در قسمت کامنت ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1. OKB چیست؟

OKB یک توکن رمزنگاری است که توسط صرافی ارز دیجیتال OKEx صادر شده است. این توکن بر اساس بلاک چین اتریوم با استاندارد ERC-20 ساخته شده است.

2. کاربردهای OKB چیست؟

کاهش کارمزد معاملات: دارندگان OKB می‌توانند از تخفیف در کارمزد معاملات در صرافی OKEx استفاده کنند.
شرکت در معاملات IEO: OKEx از OKB برای IEO (عرضه اولیه صرافی) خود استفاده می‌کند.
حکمرانی: دارندگان OKB می‌توانند در نظرسنجی‌های مربوط به آینده صرافی OKEx شرکت کنند.
سرمایه گذاری: OKB مانند سایر ارزهای دیجیتال قابل معامله است و می‌توان از آن برای سرمایه گذاری استفاده کرد.

3. چه چیزی OKB را منحصر به فرد می‌کند؟

OKB به دلیل مزایایی که برای دارندگان خود ارائه می‌دهد، منحصر به فرد است. این مزایا شامل تخفیف در کارمزد معاملات، دسترسی به IEOها و حق رای در مورد آینده صرافی OKEx است.

4. قیمت OKB چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت OKB مانند سایر ارزهای دیجیتال بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌شود.

5. آیا OKB یک سرمایه گذاری خوب است؟

مانند هر ارز دیجیتال دیگری، OKB نیز یک سرمایه گذاری پرخطر است. قبل از سرمایه گذاری در OKB، باید تحقیقات خود را انجام دهید و از خطرات involved آگاه باشید.

6. چگونه می توان OKB خریداری کرد؟

OKB را می توان از صرافی های ارز دیجیتال مانند OKEx، Binance و Huobi خریداری کرد.

7. آیا OKB یک ارز دیجیتال امن است؟

OKB بر اساس بلاک چین اتریوم است که یک پلتفرم امن و قابل اعتماد است. با این حال، هیچ تضمینی برای امنیت کامل هیچ ارز دیجیتالی وجود ندارد.

8. آینده OKB چگونه است؟

آینده OKB به موفقیت صرافی OKEx و پذیرش آن توسط کاربران بستگی دارد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا