ارز دیجیتالمعرفی و بررسی ارزهای دیجیتالمعرفی و بررسی کیف پول ها

بهترین برنامه های کسب درآمد رایگان بیت کوین گوشی

چگونه با گوشی بیت کوین استخراج کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه به استخراج بیت کوین با گوشی بپردازید. در ادامه با معرفی 7 برنامه که به شما امکان کسب ارز دیجیتال بیت کوین به واسطه استفاده از آن ها می پردازد را معرفی خواهیم کرد. همراه ما در ویکی باشید.

اگر به دنبال ورود به دنیای سرمایه گذاری  بر روی بیت کوین هستید، چند راه وجود دارد که می توانید سود خوبی از این راه به دست اورید.

  • اولین و ساده‌ترین راه خرید بیت‌کوین است، اما اگر مبتدی هستید، این راه می‌تواند برای بسیار هزینه بر و خطرناک باشد.
  • راه دیگر استخراج آن است. اما این نیز روش نیز بسیار گران خواهد بود.
  • آخرین روش، پیوستن به سایت‌ها و یا برنامه‌های آنلاین است که پاداش خود را به صورت بیت کوین پرداخت می‌کنند. اگر مایل نیستید هزینه ای صرف این سرمایه گذاری کنید، آخرین مورد بهترین گزینه پیش روی شماست.

همانطور که گفته شد اگر به دنبال راه‌های راحت‌تری برای درآمدزایی از طریق سرمایه گذاری بر بیتکوین هستید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های موبایلی که به‌جای وب‌سایت‌ها که به بیت‌کوین پرداخت می‌کنند، استفاده کنید. به این ترتیب، حتی اگر رایانه شما در دسترس نباشد، همچنان می توانید به راحتی از این طریق درآمد کسب کنید.

بهترین برنامه های رایگان برای استخراج بیت کوین با گوشی

بنابراین، اکنون سوال این است که از چه برنامه هایی باید استفاده کنید؟ این مقاله راهنما معرفی بهترین اپلیکیشن های بیت کوین را برای کسب بیت کوین رایگان به شما معرفی می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه‌هایی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما هستند و سپس آنها را دانلود کنید. در این مقاله توضیح مختصری از برنامه ارائه خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی بررسی کنید که کدام از این اپلیکیشن های پرداخت کننده بیتگوین رایگان با نیازهای شما مطابقت دارد.

آیا اپلیکیشن های بیت کوین ارزشش را دارند؟

نکته ای که در مورد برنامه های کسب بیت کوین وجود دارد این است که آنها آنقد از نظر تعداد و تنوع گسترده هستند که به معنای واقعی کلمه صدها برنامه از آن نوع در مارکت های نرم افزاری وجود دارد. و اگر بخواهید همه آنها را امتحان کنید، ماهها طول می کشد تا کاملا آن ها را ارزیابی کنید؛ البته در انتها به این نتیجه خواهید رسید که بیشتر این برنامه ها واقعا ارزشش را ندارند.

اما، مانند همه چیز، همیشه چند استثنا نیز وجود دارد. بله، واقعاً برنامه های بیت کوینی وجود دارند که ارزش صرف وقت آن را دارند. برنامه‌هایی که در این مقاله ارائه کردیم، از بهترین‌ها هستند پس در ادامه همراه ما باشید.

از اپلیکیشن های کسب درآمد بیت کوین با گوشی ، چقدر بیت کوین می توانم کسب کنم؟

اجازه دهید فقط روشن کنیم، شما با استفاده از برنامه های رایگان و امثالهم پولدار نخواهید شد. نکته ای که در مورد اپلیکیشن های کسب درآمد بیت کوین وجود دارد این است که نمی توانید انتظار داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی بیت کوین از آنها کسب کنید.

هر اپلیکیشنی که ادعا کند با کلیک روی چند دکمه می توانید صدها بیت کوین به دست آورید در واقع فقط یک کلاهبرداری است. بنابراین، من به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان وقت خود را صرف آن ها نکنید.

اما اگر مایلید کمی زمان و نلاش صرفکنید، می‌توانید مقدار مناسبی بیت کوین به دست آورید که می‌توانید از آن به عنوان یک نقطه شروع برای سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی بیت‌کوین برای خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه بیت کوین در مقابل اتریوم و دوج کوین: مقایسه کامل سه رمز ارز مهم در سال 2022

7 اپلیکیشن برتر کسب درآمد بیت کوین

اکنون که می دانید چه انتظاری دارید، اجازه دهید در مورد بهترین برنامه هایی که به شما امکان کسب درآمد بیت کوین را می دهند صحبت کنیم.

استخراج بیت کوین با گوشی با برنامه CryptoTab

استخراج بیت کوین با موبایل

CryptoTab یک پلت فرم منحصر به فرد است که در آن می توانید با استفاده از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود درآمد کسب کنید. این نرم افزار در واقع یک مرورگر است که برای استخراج بیت کوین طراحی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را راه اندازی و سپس برای جستجوی روزانه خود از آن استفاده کنید . این برنامه در پس زمینه شروع به استخراج بیت کوین برای شما می کند.

این برنامه در دو نسخه ارائه شده است. شما می توانید به سراغ نسخه حرفه ای برنامه بروید، اما هزینه دانلود آن 4.49 دلار خواهد بود. در عوض می توانید به سراغ نسخه Lite بروید که دانلود آن به صورت رایگان است بروید. هر دو نسخه به شما امکان استخراج بیت کوین را می دهند. تنها تفاوت این است که نسخه Pro دارای مزایای اضافی است که به شما کمک می کند بیت کوین سریعتر استخراج کنید.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد CryptoTab این است که آستانه پرداخت پایینی دارد. شما فقط باید 0.00001 BTC کسب کنید تا درآمد خود را برداشت کنید. و در مورد برداشت درآمد، CryptoTab  با هر کیف پول رمزنگاری کار می کند. بنابراین، برای برداشت سود خود مشکلی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: توکن امضای دیجیتال چیست؟ چگونه یک توکن امضای ارز دیجیتال دریافت کنیم؟

استخراج بیت کوین با گوشی با نرم افزار  Crypto.com

 

Crypto.com در واقع یک پلتفرم مبادلات رمزنگاری است، اما فرصت های کسب درآمد را نیز ارائه می دهد. بهترین راه برای استفاده از Crypto.com استفاده از آن همراه با سایر برنامه های موجود در این لیست است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیت کوین (یا سایر ارزهای دیجیتال) خود را در پلتفرم آنها ذخیره کنید و شروع به کسب سود خواهید کرد.

این برنامه با هر دو دستگاه اندروید iOS به خوبی سازگار است. Crypto.com همچنین دارای فرصت‌های بازگشت نقدی است، بنابراین اگر اغلب به صورت آنلاین خرید می‌کنید، می‌توانید بخشی از هزینه‌های خود را پرداخت کنید. این امکان برای زندگی در ایران که اغلب برای پرداخت های خارج از ایران دچار مشکل هستیم نیز مناسب است.

بایننس یکی دیگر از پلتفرم های مبادلات رمزنگاری است که فرصت هایی را برای کسب بیت کوین (یا سایر ارزهای دیجیتال) به شما ارائه می دهد. این در واقع یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مبادلات رمزنگاری در سراسر جهان است، زیرا شما می‌توانید بیت‌کوین را فقط با ذخیره آن در پلتفرم آن‌ها کسب کنید (درست مانند یک بانک، از طریق سود کسب درآمد خواهید کرد).

استخراج بیت کوین با گوشی با اپلیکیشن FeaturePoints.

کسب بیت کوین با گوشی

گزینه دیگری که در آن می توانید بیت کوین رایگان کسب کنید FeaturePoints نام دارد. این برنامه Get-Paid-To فرصت های کسب درآمد زیادی دارد. می توانید با پاسخ دادن به نظرسنجی ها، دانلود برنامه ها، تماشای فیلم ها و موارد دیگر از طریق آن درآمد کسب کنید.

این نم افزار با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار است. همچنین از آنجایی که این برنامه از پلتفرم ویندوز نیز پشتیبانی می کند، شما همچنین می توانید با استفاده از نسخه ویندوز آن نیز درآمد کسب کنید.

امکان خوبی FeaturePoints فراهم کرده است، این است که آستانه پرداخت پایینی دارد. بنابراین لازم نیست مدت زیادی برای برداشت درآمد خود صبر کنید.

استخراج بیت کوین با گوشی با نرم افزار Honeygain

استخراج بیت کوین با گوشی اندروید

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد بیت کوینی از طریق برنامه های رایگان هستید، Honeygain یکی از بهترین گزینه های شما است. این پلتفرم به شما این امکان را می دهد که به سادگی با به اشتراک گذاری پهنای باند اینترنت استفاده نشده خود درآمد کسب کنید. و بهترین چیز این است که می توانید این کار را هم روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید.

کافی است برنامه را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید و راه اندازی کنید. پس از راه‌اندازی، فقط باید بنشینید و منتظر بمانید تا پاداش‌های کافی برای برداشت درآمدتان جمع شود. همچنین لازم است یادآور شویم که این برنامه آستانه پرداخت بالای 20 دلار دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین ICO را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

استخراج بیت کوین با گوشی با استفاده از برنامه Cointiply

کسب درآمد بیت کوینی با گوشی

Cointiply عملا یک وب‌سایت GPT است که می‌توان از آن در دستگاه تلفن همراه نیز استفاده کرد زیرا دارای یک برنامه سازگار با نسخه اندروید را داراست. برای کسب درآمد از Cointiply، فقط کاری را که معمولاً در سایت‌های GPT انجام می‌دهید، انجام می‌دهید، یعنی پاسخ به نظرسنجی‌ها، دانلود برنامه‌ها، تماشای ویدیو، بازی کردن و موارد دیگر.

برنامه Cointiply فقط برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است. بنابراین، اگر کاربر iOS هستید، برنامه آنها برای شما مناسب نیست. اما، همانطور که در بالا ذکر شد، همچنان می توانید از وبسایت آن برای درآمد زایی استفاده کنید. بنابراین، فقط به جای نصب برنامه از مرورگر وب تلفن همراه برند اپل خود استفاده کنید.

آستانه پرداخت آنها فقط 5 دلار است و شما می توانید درآمد بیت کوین خود را با هر کیف پول رمزنگاری شده که انتخاب می کنید برداشت نمایید.

کسب بیت کوین با موبایل از برنامه Pawns

کسب بیت کوین با موبایل از برنامه Pawns

Pawns (قبلاً IPRoyal Pawns) تقریباً شبیه Honeygain است که در بالا معرفی کردیم، زیرا می توانید به طور غیرفعال نیز از این برنامه درآمد کسب کنید. در واقع می توانید همزمان با Honeygain از آن استفاده کنید و بیت کوین کسب کنید.

از این رو کافی است که شما برنامه آن را نصب و راه اندازی کنید. سپس، فقط صبر کنید تا به اندازه کافی درآمد کسب کنید تا سپس با استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال سود خود را برداشت کنید.

برنامه Pawns فقط با دستگاه های اندرویدی سازگار است. بنابراین، از نظر سازگاری و تنوع پلتفرم ها کمی محدود است. اما، آستانه پرداخت آنها بسیار پایین و تنها 5 دلار است. بنابراین، در مقایسه با Honeygain، می‌توانید درآمد خود را کمی سریع‌تر برداشت کنید.

شما می توانید درآمد بیت کوین خود را به هر کیف پول رمزنگاری شده که استفاده می کنید برداشت یا در صورت تمایل درآمد خود را از طریق پی پال به پول نقد تبدیل کنید.

نتیجه نهایی

در این مقاله بهترین برنامه های بیت کوین برای کسب بیت کوین رایگان را معرفی نمودیم. همه برنامه های ذکر شده در بالا قانونی و رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن ها را نصب و سپس در آن ها ثبت نام کنید ، سپس می توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید.

و اگر می خواهید به حداکثر درآمد بیت کوینی خود برسید، توصیه می کنیم از حدود 5 برنامه استفاده کنید. به این ترتیب، به فرصت های درآمد بیشتری دسترسی پیدا می کنید و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. اگر شما نیز برنامه هایی برای کسب درآمد بیت کوین می شناسید در قسمت کامنت آن ها را با ما در میان بگذارید.

منبع

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا