ارز دیجیتال

مراحل و نحوه واریز تتر به آلپاری

یکی از ارزهای دیجیتال که براساس فناوری بلاکچین اجرا می شود و به عنوان یک ابزار استفاده می گردد تا امکان جا به جایی سریع بین انواع مختلف دارایی ها فراهم شود، تتر است. برای شارژ حساب بروکرها از ارزهای دیجیتال نیز استفاده می شود.

یکی از این ارزها تتر می باشده ارزش آن با دلار آمریکا برابر است. از آنجایی که این ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار محبوب است بسیاری از بروکرها نظیر آلپاری نیز از آن استفاده می شود.

برای شارژ این بروکر باید با مراحل واریز این ارز دیجیتال به بروکر آلپاری آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم به مراحل و نحوه واریز تتر به آلپاری بپردازیم.

درباره حداقل واریز آلپاری بیشتر بخوانید

چرا برای شارژ حساب آلپاری از واریز تتر استفاده کنیم؟

تتر (Tether یا USDT) یک ارز دیجیتال و پیوند به دلار آمریکا (یا دیگر ارزهای ملی) می‌باشد که به عنوان “استبیل‌کوین” شناخته می‌ شود. استفاده اصلی از تتر برای فراهم کردن یک واحد پایدار در بازارهای ارز دیجیتال است.

معمولاً معاملات در صورت استفاده از تتر، به دلار آمریکا معامله می‌ شوند تا از نوسانات قیمت ‌ها در ارزهای دیجیتال جلوگیری شود. از طرفی از دلایل واریز تتر و یا شارژ بروکر آلپاری با تتر می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کارمزد پایین : کارمزد واریز به آلپاری بسته به روش واریز متفاوت است. برای واریز و برداشت تتر در آلپاری کارمزد بسیار پایین است و این یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن می باشد.
  • راحتی استفاده: واریز و برداشت تتر بسیار ساده و آسان است. تنها کافی است که آدرس کیف پول خود را در قسمت واریز حساب آلپاری وارد کنید و مبلغ مورد نظر را در این حساب واریز نمایید. واریز تتر معمولاً در عرض چند دقیقه انجام می شود.
  • محبوبیت: تتر یک ارز دیجیتال محبوب است و در بسیاری از بروکرها مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت نیز کارمزد پایین حدود 0.1 درصد است که بسیار پایین تر از سایر روش های واریز و برداشت مانند کارت های اعتباری و بانکی است.

 نحوه واریز تتر به آلپاری چگونه است؟

آلپاری از کارگزاران فارکس، فلزات گرانبها و CFD است که ابزارهای معاملاتی فراوانی را ارائه می دهد. یکی از روش های واریز به آلپاری که اخیراً اضافه شده، استفاده از ارزهای دیجیتال مانند تتر است که پیشتر به دلایل استفاده از آن اشاره کردیم در ذیل به مراحل واریز تتر به آلپاری می پردازیم.

مراحل واریز تتر به آلپاری

برای واریز یا انتقال تتر به حساب آلپاری در مرحله اول باید در بروکر آلپاری ثبت نام کنید. پس از ثبت نام می توانید به کابین شخصی خود در حساب آلپاری وارد شده و به بخش واریز بروید. روش شارژ حساب را انتخاب کنید و سپس انتخاب حساب را بزنید.

میزان انتقال خود را وارد کنید. حال باید اطلاعات مربوط به واریز را تایید کنید. در این موقع ارز دیجیتال تتر را انتخاب خواهید کرد. آدرس ولت تتر را که کپی کرده اید، در اینجا وارد می کنید. حال از ولت شخصی به آدرس مورد نظر واریز می شود. پیش از انتقال حتماً نیاز به کارت ملی و یا پاسپورت خود خواهید داشت.

برای دریافت تتر چه کاری می توان انجام داد؟

برای دریافت تتر می توانید به یک صرافی ارز دیجیتال بروید و مقدار تتری که مورد نیاز است را به راحتی خرید نمایید. حال باید آن را به بروکر آلپاری خود انتقال دهید. حداقل مقدار تتر واریزی 251 تتر می باشد.

پس از آنکه مراحل واریز تتر به حساب آلپاری را انجام دادید، اطلاعات مورد نیاز شما به صورت کدی نمایش داده می شود که این کد آدرس شبکه تتر جهت انتقال وجه است. در مدت زمان کوتاهی حساب معاملاتی معامله گرها شارژ می شود.

برداشت تتر از آلپاری

چنانچه بخواهید مقدار تتر از حساب آلپاری خود برداشت کنید، باید وارد حساب کاربری شوید. گزینه برداشت وجه را انتخاب کنید. حال باید مقداری که مدنظر دارید تا آن را برداشت کنید را وارد کنید. حال آدرس کیف پول یا همان ولت خود را وارد کنید. این آدرس باید روی شبکه ERC20 باشد. حال گزینه ادامه را بزنید. اطلاعات را تایید کنید و عملیات برداشت را نیز به پایان برسانید.

روش های مختلفی برای واریز و برداشت در بروکر آلپاری مورد استفاده قرار میگیرد که تتر یکی از آنها می باشد.

منبع:

 ایستگاه ترید

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا