گوناگون

چرا ایرانی ها باید درآمد دلاری داشته باشند؟

به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی شما نیاز ندارین تا واسه سرمایه گذاری پول های خود از خونه خارج شین! بلکه شما میتونین وقتی توی منزل خودتون نشستین خیلی راحت با استفاده از یه لپ تاپ، سرمایه گذاری کنین و درآمد داشته باشین. امروزه راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود داره. شما فقط نیاز دارین تا در مورد اونا تحقیق کنین و بهترین اون رو انتخاب کنین.

در ادامه این مقاله میخوایم تا روش کسب درآمد دلاری در ایران رو خدمت شما عزیزان توضیح بدیم. پس تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنین.

لزوم داشتن درآمد دلاری در ایران چیه؟

احتمالا شما هم شنیدین که یکی از اصلی ترین مزایای مشاغل فریلنسری و تریدری کسب درآمد دلاری هست. اما چرا این موضوع اینقد مهمه؟ جواب این سوال به اقتصاد کشور خودمون و اقتصاد جهان برمیگرده. کشور ما به دلیل وجود تحریم های بین المللی الان توی سخت ترین شرایط اقتصادی خودش قرار داره. به همین دلیل هم ریال واحد پولی ارزشمندی در دنیا به شمار نمیره. از طرفی دیگه دلار به عنوان ارز واحد جهانی که بیشتر معاملات از طریق آن انجام میشه یه ارز با ارزش به شمار میره. به همین دلیل هست که مشاغلی که قادر باشن برای افراد درآمد دلاری داشته باشن بسیار مورد توجه قرار بگیرن.

فارکس؛ بزرگترین بازار مبادلات مالی در جهان!

همون جوری که در قسمت های بالاتر هم اشاره کردیم، مشاغل مربوط به ترید مالی یکی از شغل هایی هست که میتونه درآمد دلاری در ایران رو برای شما فراهم کنه. اما فعالیت در این زمینه شغلی نیاز به تجربه و مهارت بالایی داره. همچنین این نکته هم مهمه که هر کسی قادر به فعالیت توی این حیطه نیست. به همین دلیل هم تعداد زیادی از افراد به دنبال یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل نمیرن.

برای علاقه مندان اما بازار فارکس مثل یه دنیای تموم نشدنی هست که هر چی بیشتر توی اون فعالیت میکنن چیز های بیشتری یاد میگیرن. فارکس یک بازار ترید مالی هست که افراد میتونن پس از ورود به اون ارز های مورد نظر خودشون رو به صورت جفتی معامله کنند.

چه جوری به بازار فارکس وارد شیم؟

در ادامه مقاله میخوایم تا ضمن توضیح مراحل ورود به فارکس، نحوه کسب درآمد دلاری در ایران از طریق اون رو هم به شما عزیزان معرفی کنیم. پس همراه ما باشین.

1-انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان

اولین قدم شما به منظور ورود به بازار فارکس انتخاب بروکر یا کارگزار مناسب هست. بروکر ها در واقع به عنوان واسط بین شما و بازار عمل میکنن. به لطف وجود کارگزار ها هست که شما قادر هستین تا با کمترین هزینه وارد فارکس بشین و توی اون فعالیت کنین. به طور کلی حین مقایسه بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان بهتره تا به عواملی که در قسمت پایین به اونا اشاره میکنیم دقت کنین.

اولین عاملی که حین انتخاب بروکر مورد نظر خودتون باید به اون توجه کنین، اسپرد هست. اسپرد در واقع تفاوت میزان نرخ خرید و فروش هست. این مبلغ به بروکر تعلق میگیره و دلیل دریافت این مبلغ هم کمیسیون انجام معاملات میباشه.

از عوامل مهمی دیگه ای که دقت به اونا ضروریه رگولاتور هست. قبل از ساخت حساب کاربری توی سایت بروکر بهتره تا مدارک و گواهی نامه های بین المللی اونا رو بررسی کنین. در این صورت میتونین مطمئن شین که بروکر انتخاب شده توسط شما کلاهبردار نبوده و شما با خیال راحت میتونین به فعالیت خودتون ادامه بدین. در سال های اخیر چند بروکر به نام فارکس کلاهبرداری کردن. به همین دلیل هم حتما باید قبل از ساخت حساب خود در بروکر گواهی نامه های بین المللی اون رو نگاه کنین.

بهترین بروکر برای ایرانیان کدام است؟

بر اساس نظر کارشناسان وبسایت ما، بروکر آمارکتس به عنوان بهترین بروکر برای ایرانیان به شمار میره. این بروکر فعالیت خودش رو از سال 2007 میلادی شروع کرده. آمارکتس بیش از 16 شاخص بورس جهان و همچنین 142 سهام معتبر دنیا رو برای معامله داره و در کل بیش از 500 آیتم برای معامله داره. از مزایای استفاده از بروکر آمارکتس پشتیبانی از زبان فارسی و اسپرد مناسب هست.

مقایسه بروکرهای فارکس

2-ثبت نام در بروکر

پس از اینکه بروکر مورد نظر خودتون رو انتخاب کردین، نوبت به تکمیل مراحل ثبت نام و ساخت حساب میرسه. شما برای انجام این مرحله نیاز دارین تا وارد وبسایت بروکر بشین و حساب کاربری خودتون رو بسازین. در مرحله اول شما باید اطلاعات هویتی خودتون رو وارد کنین. این اطلاعات میتونه شامل نام و نام خانوادگی، کشور محل سکونت، شماره تلفن همراه، ایمیل، نوع حساب و… باشه. پس از اینکه اطلاعات خودتون رو وارد کردین فرمی به منظور قوانین و مقررات بروکر به شما نمایش داده میشه. شما باید پس از مطالعه اونا تیک موافقت رو بزنین.

در مرحله بعدی رمز عبور و نام کاربری ورود به حساب کاربری به شما داده میشه. پس از اینکه وارد حساب خودتون شدین بهتره تا به قسمت پروفایل برین و اطلاعات تکمیلی مثل جنسیت، کدپستی، آدرس و… رو وارد کنین.

پس از انجام مراحل بالا شما به کسب درآمد دلاری در ایران خیلی نزدیک شدین! شما تنها نیاز دارین تا مدارک هویتی خود مثل پاسپورت یا صفحه اول شناسنامه، کارت ملی و… رو برای بروکر ارسال کنین. به طور کلی تایید هویت و مدارک شما 2 الی 3 روز طول میکشه. پس از تایید حساب، شما میتونین به طور رسمی فعالیت خودتون رو توی فارکس شروع کنین.

3-شارژ حساب

طبیعیه که پس از تکمیل حساب کاربری شما نیاز دارین تا برای فعالیت توی بازار فارکس حساب خودتون رو شارژ کنین. به طور کلی راه های زیادی برای انجام این کار وجود داره اما متاسفانه بسیاری از روش های شارژ حساب متداول در دنیا برای کاربران ایرانی غیرقابل دسترسی هست. شما میتونین از طریق صرافی های معتبر، واریز وجه به صورت ارز دیجیتال و یا نمایندگان بروکر در کشور نسبت به شارژ حساب خودتون اقدام کنین.

4-شروع فعالیت با حساب دمو در بازار فارکس

همونطور که میدونین فعالیت توی بازار های مالی و مخصوصا فعالیت توی بازار فارکس نیاز به تجربه و مهارت خیلی بالایی داره. به همین دلیل هم بسیاری از افراد حتی پس از آموزش باز هم ممکنه نتونن به خوبی توی این بازار فعالیت کنن. به همین خاطر بود که بروکر ها برای افراد مبتدی و آماتور حساب هایی به اسم حساب دمو ایجاد کردن.

شما دوستان با استفاده از حساب های دمو یا آزمایشی میتونین تا با دانلود پلتفرم معاملاتی و استفاده از نام کاربری و رمز عبور خودتون به طور رسمی توی فارکس فعالیت کنین. شما حین استفاده از حساب های دمو با محدودیت های زیادی مواجه نمیشین. شما حتی میتونین تا به چارت های قیمت و نمودار های اونم دسترسی داشته باشین.

آکادمی مالی نصر؛ یادگیری کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان!

شما برای فعالیت توی بازار مالی نیاز دارین تا قبلش آموزش هایی رو دیده باشین و از چالش های اون آگاه باشین. آکادمی مالی نصر به عنوان یکی از وبسایت های ( https://parisanasr.com/ ) برتر در زمینه آموزش فارکس   و نحوه فعالیت در بازار های مالی به شمار میره. شما عزیزان میتونین برای دریافت آموزش های رایگان آکادمی ما به وبسایت پریسا نصر مراجعه کنین. همچنین میتونین به کانال تلگرام سیگنال فارکس پریسا نصر با بیش از 20 هزار دانشجو بپیوندین.

کانال سیگنال فارکس

در این مقاله سعی کردیم تا شما دوستان رو بیشتر با مراحل ورود و کسب درآمد دلاری در ایران از طریق فارکس آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه تون قرار گرفته باشه.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا