گوناگون

تراکنش رایگان در ترون؛ برسی پهنای باند و فاکتور انرژی در شبکه ترون

بلاک چین ترون در مقایسه با اتریوم از توان عملیاتی بالاتری برخوردار است. ترون برخلاف اکثر بلاک چین های دیگر در بازار مشکلاتی که کاربران را آزار می دهد را ندارد و اکثر این باگ ها در این بلاک چین رفع شده است.

شما از طریق استیک کردن توکن های TRX خود امتیاز پهنای باند دریافت می کنید در طی عمل استیکینگ ترون، شما نمی توانید از این توکن ها استفاده کنید و یا اینکه آنها را انتقال دهید.

با امتیاز پهنای باند شما می توانید تراکنش های خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه ای در شبکه ترون انجام دهید. با استفاده از امتیاز پهنای باند سفارشات کوچک و ساده را بدون نیاز به پرداخت توکن های ترون خود می توانید انجام دهید. برای خرید ترون بدون احراز هویت به سایت پی ام ایکس چنج مراجعه نمایید.

با استفاده از پهنای باند می توانید به عنوان کاربر فعال در جامعه ترون باشید و از این راه می‌توانید به نمایندگان خاص ترون رأی دهید. اجرا و پردازش قراردادهای هوشمند در شبکه ترون علاوه بر پهنای باند نیاز به فاکتور دیگری به نام انرژی دارد.

در شبکه ترون برای پردازش تراکنش های پیچیده، هزینه انرژی پرداخت می شود به این دلیل که برای پردازش این تراکنش ها نیاز به اجرای قراردادهای هوشمند ترون است که همانظور می دانید، قراردادهای هوشمند فاکتورهای پهنای باند و انرژی استفاده می کنند.

نحوه رای دادن به یک نماینده ویژه در سیستم ترون

قبل از معرفی این ویژگی ترون، رأی‌ دادن به نماینده های ویژه فرایند بسیار زمان بری برای کاربران بوده و لازم بوده که ابتدا آنها به روی مرورگر خود افزونه ای را نصب نمایند و سپس به آدرس های اینترنتی معرفی شده بروند. کاربران ترون در حال حاظر در پلتفرم GuildChat می تواند از حق رأی‌ خود برای یک نماینده، استفاده کنند.

برسی دو فاکتور انرژی و پهنای باند

پهنای باند ترون، فاکتور مهمی است که کاربران با استفاده از آن، می توانند تراکنش های خود را در شبکه ترون بدون اینکه از توکن های ترون آنها کارمزدی کسر شود، انجام دهند.

پهنای باند و انرژی دو فاکتور با اهمیت هستند که در کیف پول ترون خود می توانید داشته باشید. هنگامی که برای انجام چندید تراکنش ساده از dApps استفاده می کنید، این موضوع اهمیت بسیاری زیادی پیدا می کند.

پهنای باند و فاکتور انرژی دو عامل مهم برای تراکنش های شما در شبکه ترون است که شما با داشتن این دو، هیچ گونه نگرانی در مورد کارمزد تراکنش های خود در شبکه ترون ندارید.

شما با فریز کردن توکن های ترون خود و دریافت امتیاز پهنای باند به عنوان یک عضو فعال به گروه های ترون اضافی می شوید و با این امتیاز می توانید به نماینده خودتان در ترون رأی دهید.

خرید ترون بدون احراز هویت

عملکرد Tron Energy

در تراکنش های شبکه ترون، انرژی بیشتر به عنوان یک منبع و به طور خاص برای پردازش قراردادهای هوشمند در شبکه ترون استفاده می شود.

برای اجرای چندین قرارداد هوشمند در بلاک چین ترون می توانید از فاکتور انرژی استفاده کنید. اگر در هنگام انجام تراکنش در شبکه ترون کیف پول شما انرژی و پهنای باند کافی را نداشته باشد، برای تولید پهنای باند و انرژی مورد نیاز مقداری توکن ترون از حساب شما کسر می شود و این مقدار کسر شده به عنوان کارمزد تراکنش در شبکه ترون عمل می کند.

پهنای باند و انرژی ترون چه کارهایی را انجام می‌دهند؟

کاربران می توانند برای دریافت فاکتور انرژی، توکن های ترون خود را فریز کنند و همچنین به طور روزانه، هر کیف پول در بلاک چین ترون 5000 امتیاز پهنای باند دریافت می کند و به طور کلی دریافت دو فاکتور پهنای باند و انرژی ترون فرایند ساده ای است و هر دو عامل می تواند به راحتی توسط دارندگان TRX در جهان تهیه شوند.

شما می توانید به راحتی دو فاکتور پهنای باند و انرژی را دریافت کنید، لازمه ابتدا از Wallet Manager کیف پول خود، توکن های ترون را بدون پرداخت کارمزد از صرافی معتبر پی ام ایکس چنج خریداری و اضافه کنید، بعد از خرید آنی ترون در همین بخش توکن های TRX خود را فریز کنید.

زمانی که ترون را فریز می کنید شما فقط می توانید برای یک هدف این کار را انجام بدید، برای دریافت پهنای باند و یا انرژی، البته فرایند فریز را هر چند بار که مایل بودید می توانید تکرار کنید و در هر بار می توانید انرژی و یا پهنای باند را انتخاب کنید.

عملکرد انرژی و پهنای باند در شبکه ترون چیست؟

برای کاهش هزینه های تراکنش در بلاک چین ترون همانطور که در بالا توضیح داده شد، توصیه می شود مقداری ترون را برای دریافت دو فاکتور انرژی و پهنای باند فریز کنید، به این خاطر که قرار دادهای هوشمند انرژی و پهنای باند بیشتری استفاده می کنند و مقدار پهنای باند و انرژِی مورد استفاده برای اجرای قراردادهای هوشمند ثابت و مشخص نیست. پی ام ایکس چنج یکی از صرافی ها معتبر داخلی است که شما می توانید بدون ارسال مدارک هویتی و آنی ترون های خود دریافت کنید.

در صورتی که مایل نیستید فی شبکه ترون را بپردازید لازمه کیف پول شما، انرژی و پهنای باند مورد نیاز برای پردازش تراکنش را داشته باشد و به طور کلی پیشنهاد می شود که در هنگام استفاده از این دو فاکتور توجه کنید که در زمانی از نظر مالی به نفع شما است از آنها استفاده کنید.

منابع پهنای باند و انرژی همواره برای پردازش تراکنش ها و اجراری قراردادهای هوشمند در بلاک چین ترون مورد استفاده قرار می گیرند.

در شبکه ترون فرایند های ساده نیازی به انرژی ندارند و فقط پهنای باند استفاده می کنند، این فرایند ها شامل: انتقال توکن های با استاندارد TRC-10، رأی دادن، فریز کردن توکن های ترون و خارج شدن از فرایند فریز می شوند. تراکنش های پیچیده مانند: انتقال توکن های TRC-20 به این خاطر که نیاز به اجرای قراردادهای هوشمند دارند و اجراری این قراردادها با مصرف پهنای باند و انرژی همراه است.

هر حساب در شبکه ترون به طور روزانه 5000 امتیاز پهنای باند دریافت می کند و البته این مقدار در پایان روز صفر می شود و برای دریافت انرژی و پهنای باند بیشتر می توانید توکن های ترون خود را فریز کنید و این امتیاز این دو فاکتور را دریافت کنید.

با استفاده از پهنای باند می توانید به نمایندگان ویژه ترون رأی بدهید و از این طریق توکن های ترون و یا ارزهای دیجیتال این نمایندگان را دریافت کنید، این ارزها احتمالا در ابتدا ارزش خاصی نداشته باشند اما با تایید پروژه نمایندگان، ارزش این توکن ها ممکن است افزایش پیدا کند.

پی ام ایکس چنج

پی‌ام‌ایکس چنج به عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران شناخته می‌شود و امکان معامله با انواع ارزهای دیجیتال را برای کاربران به صورت فراگیر فراهم می‌کند. با ارائه خدمات متنوع و کاربرپسند، این صرافی جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران به دست آورده است. پی‌ام‌ایکس چنج با ارائه خدمات مطمئن و سریع، به یکی از منابع اصلی برای خرید و فروش ترون تبدیل شده است.

برای خرید ترون، ابتدا باید در صرافی پی‌ام‌ایکس چنج ثبت نام کنید. این اقدام با مراجعه به سایت پی‌ام‌ایکس چنج و انتخاب قسمت خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. سپس ارز مبدا و مقصد را انتخاب و مقدار مورد نیاز خود را وارد می‌کنید.

در مرحله بعد، شماره تماس خود را وارد کرده و اطلاعات هویتی خود را تکمیل می‌کنید. لازم به ذکر است که اطلاعات و شماره تماس باید متعلق به شخص خود شما باشد. پس از استعلام و تأیید اطلاعات، به مرحله بعد می‌پردازید.

در مرحله بعد، شماره کارت بانکی و آدرس کیف پول خود را وارد کرده و از طریق درگاه پرداخت ارز دیجیتال ترون خریداری می‌کنید. پس از تأیید سفارش، ترون خریداری شده به کیف پول شما واریز می‌شود. این فرایند با ارائه خدمات سریع و مطمئن توسط پی‌ام‌ایکس چنج به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به ترون مورد نظر خود دست پیدا کنید.

خرید ترون بدن احراز

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا