فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های کورولوش عثمان | معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

بازیگران سریال عثمان

در این مقاله به بررس سریال قیام عثمان و هنچنین معرفی هنرپیشه‌های کورولوش عثمان در این سریال تاریخی ترکیه ای می پردازیم. برای آشنایی با داستان سریال و بازیگران سریال قیام عثمان با ویکی همراه باشید.

سریال قیام عثمان Kuruluş: Osman یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی و اکشن ترکی است که توسط Mehmet Bozdağ ساخته شده و بوراک اوزچیویت به عنوان قهرمان اصلی آن بازی کرده است. شاید بپرسید که سریال قیام عثمان چند قسمت است؟ باید بگوییم که شروع پخش قیام عثمان در 20 نوامبر 2019 یعنی 29 آبان 1398 بوده و تا حالا 3 فصل این سریال در 98 قسمت از شبکه ATV ترکیه پخش شده است. سریال عثمان از محبوب ترین سریال های تاریخ ترککیه به شمار می آید.

فهرست مطلب

داستان سریال مؤسس عثمان

هنرپیشه‌های کورولوش عثمان

این سریال به زندگی عثمان بیگ، پسر ارطغرل غازی و بنیانگذار امپراتوری عثمانی می پردازد. این سریال به جنگ ها و درگیری های عثمان با دشمنان، دوستان، خانواده و خائنین اطراف او می پردازد . او همچنین با حکومت مغول و امپراتوری روم نیز در جنگ است.

معرفی هنرپیشه‌های کورولوش عثمان        

در ادامه این مقاله به معرفی هنرپیشه‌های مؤسس عثمان و اسامی بازیگران قیام عثمانبه همراه عکس هایشان و همچنین معرفی دیگر فیلم ها و سریال های آنها خواهیم پرداخت. با لیست بازیگران سریال کورولوش عثمان همراه ما باشید.

بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit) در نقش عثمان خان

عکس عثمان واقعی

بوراک اوزچیویت بازیگر نقش اول سریال کورولوش عثمان است که در 24 دسامبر 1984 در استانبول به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی و فارغ التحصیل از دانشگاه مرمره، دانشکده هنرهای زیبا است. در سال 2003 به عنوان مدل برتر ترکیه انتخاب شد و همکاری با آژانس های مدل را آغاز کرد. در سال 2005 به عنوان دومین مدل برتر جهان انتخاب شد و در مهمترین شوهای مد در سراسر جهان شرکت کرد. سپس زندگی بازیگری خود را آغاز کرد.

او قبل از اینکه در سال 2014 با بازیگر تلویزیونی با فاحریه اوجن آشنا شود، با یک فرد اجتماعی، سیلان کاپا، روابط پرحاشیه‌ای داشت. در ژوئن 2017، او و اوچن ازدواج کردند. او در هفدهمین بار در سال 2019 در جوایز ستارگان سال که توسط دانشگاه فنی یلدیز برگزار شد، جایزه بهترین بازیگر مرد در فیلم سینمایی را دریافت کرد. سریال ها و نمایش‌های تلویزیونی با حضور بوراک چلیک در ترکیه بسیار طرفدار دارند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

اوزگه تورر (Ozge Törer) در نقش بالا خاتون

عکس زن اصلی عثمان

اوزگه تورر از هنرپیشه‌های کورولوش عثمان، بازیگر ترکیه ای است که به خاطر بازی در نقش بالا هاتون در فیلم قیام عثمان که در آن در کنار بوراک اوزچیویت بازی می کند، شناخته می شود. تورر در سال 1998 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. اوزگه تورر که قبلاً فقط به عنوان مجری در یک برنامه تلویزیونی کوچک ظاهر شده بود، دو جایزه بهترین بازیگر زن سال را در سال 2021 (یکی در جوایز کریستال گلوب) برای بازی در نقش بالا هاتون دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی | بررسی سریال ترکی غنچه های زخمی (Kırgın Çiçekler)

ارکان اوجی (Erkan Avci) در نقش آیا نیکولا

یازیگران سریال قیام عثمانی

ارکان آوجی در سال 1982 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Zenne Dancer (2011)، Muslum (2018) و Çukur (2017) شناخته شده است. او در کنار کیوانچ تاتلیتوگ در برنامه تلویزیونی Cesur Ve Güzel (2016) بازی کرد. یکی از اولین نقش‌های او نقش جمال در سریال تلویزیونی Acemi Müezzin در سال 2009 بود. ارکان از هنرپیشه‌های کورولوش عثمان در نقش ایا نیکولا است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تشکیلات

بوسه ارسلان (Buse Arslan) در نقش آی‌گل خاتون

فیلم عثمان بی

بوسه ارسلان، متولد استانبول، فارغ التحصیل دانشگاه بیکنت، دانشکده هنرهای زیبا، گروه بازیگری است. در سال 2012 با مجموعه تلویزیونی Akasya Duragi وارد حرفه خود شد. با این حال او با مجموعه تلویزیونی “Kocamin Ailesi” شناخته شده است.

سریال ها و فیلم های تلویزیونی با بازی اتوبوس ارسلان; Yalan Dünya، Akasya Duragi، Avrupa Avrupa، Bizim Okul، Benim Hala Umudum Var، Ask Yalani Sever، Kertenkele. او از بازیگران سریال عثمان است که نقش آی گل خاتون را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال حماسه ترکی (Destan) به همراه بیوگرافی کوتاه

بوراک چلیک (Burak Çelik) در نقش گوکتوگ آلپ

بازیگران قیام عثمان

بوراک چلیک از بازیگران فیلم قیام عثمان است که در 21 جولای ۱۹۹۲ در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Söz (2017)، Karagül (2013) و سریال ترکی کورولوش عثمان شناخته شده است. او زا بازیگران سریال قیام عثمان در نقش گوکتوگ است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

دیدم بالچین (Didem Balçin) در نقش سلجان خاتون

بازیگران سریال قیام عثمان فصل چهارم

دیدم بالچین در 18 می 1982 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. خانواده مادری او اصالتاً ترک و آلبانیایی هستند. او یک هنرپیشه است که برای فیلم‌های Dirilis: Ertugrul (2014)، Dance with the Jackals 2 (2012) و Full of Hunger (2012) شناخته می‌شود. او از هنرپیشه‌های کورولوش عثمان است که نقش سلجان خاتون را دارد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم | معرفی کامل بازیگران سریال خواهران و برادران

ییگیت اوکان (Yigit Ucan) در نقش بوران

بازیگران عثمان ترکیه ای

Yigit Ucan برای Söz (2017)، سریال ترکی قیام عثمان و Mehmetçik Kut’ül Amare (2018) شناخته شده است. او از بازیگران سریال قیام عثمان در نقش بوران است.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی ترکیه ای کماندویی

آسلیا اوزجان (Açelya Özcan) در نقش آیسه خاتون

 زن دوم عثمان در سریال قیام عثمان

Acelya از بازیگران زن سریال عثمان است که متولد 28 ژوئن 1986 در استانبول، در دانشکده مدیریت بازرگانی در دانشگاه استانبول تحصیل کرد و در سال 2008 از آنجا فارغ التحصیل شد. اوج بازی خود را با بازی دختر ترکمن به نام «نبات» در فیلم «داگ دوم» به نمایش گذاشت که در ترکیه به 3.5 میلیون تماشاگر رسیده و عنوان پربیننده ترین فیلم آن سال را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان سریال سه سکه | معرفی هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

احمد ینیلمز (Ahmet Yenilmez) در نقش دمیرچی داوود

هنرپیشه‌های قیام عثمانی

احمد ینیلمز از بازیگران سریال قیام عثمان است که در 20 دسامبر 1966 در اردو، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه‌کننده است که برای فیلم‌های Sevdam Gözlerinde Kaldi (2016)، Aci Hayat (2005) و Ekip 1: Nizama Adanmis Ruhlar (2012) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای

امل دده (Emel Dede) در نقش گونکا خاتون

عکس زن واقعی ارطغرل

سریال عثمان بازیگر ترکیه ای دیگری را در خود دارد. امل دده با فیلم های Seddülbahir 32 Saat (2016)، Kuzgun (2019) و Kurulus: Osman (2019) شناخته شده است. امل دده از بازیگران سریال عثمان است که نقش کونگا خاتون را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت | معرفی کامل هنرپیشه‌های سریال قضاوت

فاتح آیهان (Fatih Ayhan) در نقش بای سونگور الپ

اسم واقعی عثمان

فاتح آیهان از هنرپیشه‌های مؤسس عثمان در 1 مارس 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای ایچیمدکی هازین (2018)، کورولوس: عثمان (2019) و آشپز (2018) شناخته شده است. او نیز از هنرپیشه‌های کورولوش عثمان در نقش سونگور الپ است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های منو بشنو

آسلیهان کارالار (Aslihan Karalar) در نقش بورچین خاتون

عکس واقعی بالا خاتون همسر عثمان

اسلیهان کارالار از هنرپیشه‌های مؤسس عثمان در 27 آوریل 1999 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او در سریال عثمان بازیگر ترکیه است که برای فیلم‌های Kurulus: Osman (2019)، Adanis: Kutsal Kavga (2022) و 15/07: Break of Dawn (2021) شناخته می‌شود. او در مراسم اهدای جوایز Ayakli Gazete TV Stars، ششمین سازمان بار در سال 2017،جایزه مدل آیمده دار را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بابا

امین گورسوی (Emin Gürsoy) در نقش کومرول ابدال

 بازیگر نقش جرکوتای در قیام عثمان

امین گورسوی در 12 می 1968 در دنیزلی ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با فیلم های به زودی (2014)، سیبل (2018) و دیلزیز (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ارباب حلقه ها | معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

آلما ترزیک (Alma Terzić) در نقش  سوفیا

بازیگر نقش سوفیا در قیام عثمان

آلما ترزیک از دیگر بازیگران زن سریال ترکی عثمان است که بازیگر نقش سوفیا در قیام عثمان است. آلما یکی دیگر از هنرپیشه‌های مؤسس عثمان است که در سریال های ترکی زیادی بازی کرده و بسیار شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

عمر آگان (Ömer Agan) در نقش سالتوک آلپ

بازیگر نقش ساوجی در قیام عثمان

از دیگر هنرپیشه‌های کورولوش عثمان اومر آگان است که با فیلم Kurulus: Osman (2019) و Ben Bu Cihana Sigmazam (2022) شناخته شده است. او در نقش سالتوک آلپ ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

آیشن گورلر (Aysen Gurler) در نقش هلن

هنرپیشه‌های مؤسس عثمان

آیسن گورلر از هنرپیشه‌های مؤسس عثمان برای اسکینا اسکیا (2001)، کد آدی (2006) و بارباروس هایردین: سلطانین فرمانی (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های تازه عروس

سدا ییلدیز (Seda Yildiz) در نقش شیخ ادبعلی

بازیگران سریال کورولوش عثمان ترکیه ای

Seda Yildiz برای دره گرگ ها: کمین (2007)، سوچلو گنچلیک (1986) و G.D.O. بلک کت (2013). صدا از بازیگران سریال قیام عثمان در نقش شیخ ادبعلی است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

ییلدیز چاعری آتیکسوی (Yıldız Çağrı Atiksoy) بازیگر نقش ملحون خاتون

 زن دوم عثمان در سریال قیام عثمان

یلدیز چاگری آتیکسوی از هنرپیشه‌های مؤسس عثمان در اول آوریل 1986 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Kurulus: Osman (2019)، Time Goes By (2010) و Sampiyon (2019) شناخته می‌شود. ییلدیز چاعری آتیکسوی نقش زن دوم عثمان در سریال قیام عثمان را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

امره باسالاک (Emre Basalak) در نقش گوندوز خان

بازیگران زن سریال عثمان

امره باسالاک نیز از بازیگران قیام عثمان ترکی است که با فیلم Kurulus: Osman (2019) و Deniz Yildizi (2009) شناخته شده است. او از هنرپیشه‌های مؤسس عثمان با بازی در نقش گوندوز خان است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

ارن ووردم (Eren Vurdem) در نقش کونور آلپ

هنرپیشه‌های قیام عثمانی ترکیه ای

ارن ووردم از هنرپیشه‌های مؤسس عثمان در قونیه به دنیا آمد. او قبل از معروف شدن به موسیقی رپ علاقه داشت. در سال 2017، او برای نقش آتس آکار در سریال Söz (2017) انتخاب شد. او اولین بازی حرفه ای خود را در سریال The Hill (2010) انجام داد.
ارن هنرپیشه سریال عثمان بازیگر ترکیه ای است که به‌خاطر بازی در نقش Çinar Barutçu در سریال Inadina Ask (2015) در سال 2015 شناخته شده است. او همچنین به خاطر کارش در فیلم درام «جین» (2013) در سال 2013 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهن لق | معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

کاگری سنسوی (Cagri Sensoy) در نقش سرکوتای

سریال کورولوش عثمان چند قسمت است

کاگری سنسوی از هنرپیشه‌های قیام عثمانی است که برای 46 Yok Olan (2016)، Kurulus: Osman (2019) و Kendinol (2015) شناخته شده است. او با بازی در نقش سرکوتای بسیار عالی بوده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سرکان تاتار (Serkan Tatar) در نقش پهلوان درویش

 سریال Kurulus: Osman

سرکان تاتار نیز از بازیگران قیام عثمان است که با این فیلم شناخته شده است. او در سریال خانواده عثمان بازیگر ترکیه ای است که نقش پهلوان درویش را بازی کرده و بسیار خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو | بهترین سریال های لی مین هو

نورتین سونمز (Nurettin Sönmez) در نقش بامسی

داستان سریال قیام عثمان

نورتین سونمز متولد 23 نوامبر 1978 و معلم هنرهای رزمی ترکیه است. او بازیگر نقش بامسی در قیام عثمان است بیشتر برای بازی در این سریال ترکی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

آبیدین یرباکان (Abidin Yerebakan) از بازیگران سریال عثمان در نقش داوود دمیرچی

بازیگران موسس عثمان

عابیدین یربکان در 1 سپتامبر 1966 در ریزه ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Valley of the Wolves (2003)، Kolpaçino (2009) و Amerikalilar Karadeniz’de 2 (2007) و همچنین سریال مؤسس عثمان شناخته شده است.

از دیگر بازیگران سریال عثمان ارن حاجی اغلو در نقش باتور

فصل پنجم قیام عثمان کی پخش میشود

ارن حاجی صالح اغلو یکی از هنرپیشه‌های سریال مؤسس عثمان در نقش باتور و یک بازیگر ترکیه ای معروف است. این بازیگر سریال موسس عثمان در حال حاضر در سریال هرگز تسلیم نمی شوم در نقش سینان ایفای نقش می کند. ارن حاجی صالح اغلو بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه است .وی متولد 5 ژوئن 1979 در شهر ترابزون ترکیه میباشد که تا سن 21 سالگی در آنکارا زندگی می کرد و در رشته مهندسی مدرک گرفت و با پیشنهاد یکی ار اساتید خود در آزمون رشته هنرهای زیبا شرکت نمود و در دانشگاه هالیچ پذیرفته شد و بدین ترتیب از سن 21 سالگی بازیگری را آغاز کرد. ارن حاجی صالح اغلو تا الان در فیلم ها و سریال های: پروانه آبی، عشق دروغ را دوست دارم، برایم ناراحت نباش، سریال اگر در قلبم باقی بماند، دوست قدیمی، هرگز تسلیم نمی شوم ایفای نقش داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

جمع بندی بازیگران کورولوش عثمان

در این مقاله اسامی بازیگران قیام عثمان و همچنین عکس بازیگران سریال قیام عثمان را باهم معرفی و بررسی کردیم. به نظر شما بازی کدام یک از هنرپیشه‌های کورولوش عثمان بهتر از بقیه بود. نظرات خودتان را درباره هنرپیشه‌های مؤسس عثمان برای ما در بخش نظرات بنویسید.

4.2/5 - (51 امتیاز)

نوشته های مشابه

21 دیدگاه

  1. من سریال قیام عثمان رو دیدم و خیلی دوستش داشتم. داستانش خیلی جذاب بود و شخصیت هاش رو دوست داشتم. جلوه های ویژه و صحنه های اکشنش هم عالی بود.

    یه نکته ای که خیلی دوستش داشتم این بود که سریال به مسائل سیاسی و اجتماعی زمان عثمان بن ارطغرل هم می پرداخت. این باعث می شد که سریال عمق بیشتری پیدا کنه و فقط یک سریال اکشن صرف نباشه.

    البته یه سری نکات هم داشت که می تونست بهتر باشه. مثلا بعضی از قسمت هاش طولانی بود و یه کم خسته کننده می شد.

    در مجموع، قیام عثمان یک سریال عالی بود که خیلی ازش لذت بردم. بهت توصیه می کنم اگه هنوز ندیدی حتما ببینیش.

  2. سلام فیلم ترک نگاه نمی کنم فقط کافیه یکی دو قسمت را ببینی و دیگه شیفته اش می شی. دو سه قسمت را که بیکار بودم و دیدم و قبلش را از بازار خریدم و تو مامش را نگاه کردم . معتادان می‌کنه عجیب و غریب . سعی میکنم فیلم ترکیه ای نبینم فوق العاده هستند

    1. بازیگر نقش استوگین خاتون در قیام عثمان سنا چاکیر (Sena Çakır) هستش

    1. اسم بازیگر علاءالدین در سریال قیام عثمان Yaman Çınar Balcı هستش

  3. ب نظر من اون های ک نقش آلپ های عثمان بازی میکنن یکی از یکی بهتر بازی کردن چون هر کدومش تو جوری دیگه میجنگن مثلا بامسی یا اورهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا