فیلم و سریالسرگرمی

معرفی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج (Evlilik Hakkında Her Şey)

بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در این مقاله بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج را بررسی می کنیم. اگر از علاقمندان به سریال های ترکی هستید با معرفی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج همراه مجله ویکی باشید.

سریال ترکی پشت پرده ازدواج (Evlilik Hakkında Her Şey) یک درام ساخت ترکیه است که قسمت اول آن در 21 سپتامبر 2021 به کارگردانی یوسف پیرحاسان و ولکان کسکین منتشر شد. این سریال اقتباسی از The Split است. تاریخ پخش سریال سریال همه چیز درباره ازدواج در 31 می 2022 بود که پخش آن در ترکیه  به پایان رسید. تعداد قسمت های سریال پشت پرده ازدواج 33 قسمت است.

سریال همه چیز درباره ازدواج بازسازی ترکی سریال بریتانیایی برنده جوایز The Split است. داستان سریال پشت پرده ازدواج خانواده ای از خواهران را دنبال می‌کند که به عنوان وکیل طلاق کار می کنند و پس از بازگشت پدر جدا شده شان به جمع خانواده، با گذشه خود‌شان روبرو می شود.

اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در این قسمت از معرفی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج و فیلم ها  سریال های دیگرشان می پردازیم. با معرفی اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج با ما همراه باشید.

گوکچه بهادیر (Gökçe Bahadir) در نقش عذرا جوهر

بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج / تولین اجه در پشت پرده ازدواج

گوکچه بهادیر از بازیگران پشت پرده ازدواج و یک بازیگر مشهور ترکیه ای است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش لیلا تکین در سریال پرطرفدار Yaprak Dökümü بر اساس رمان کلاسیک رست نوری گونتکین، در نقش یلیز در سریال های موفق “علم زندگی”، شهر گمشده، قتل های کوچک، ماندن در میان ما، افسانه آدی، ددمین اینسانلاری و نقش های دیگر شناخته می شود. او در سال 2013 از علی سونال طلاق گرفت.

جوایز Gökçe Bahadir

  1. 2012 دانشگاه بیلکنت – بهترین بازیگر نقش مکمل زن – مردم پدربزرگ من – برنده شد
  2. دبیرستان هنرهای زیبای میمار سینان 2013 – بهترین بازیگر زن – Stay Between Us – برنده شد
  3. 2014 Standing Newspaper – بهترین سریال کمدی بازیگر نقش مکمل زن – با ما بمان – برنده شد

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال چشم چران عمارت

تولین اجه (Tülin Ece) در نقش گونش جوهر

بازیگران سریال پشت پرده ازدواج / بازیگران پشت پرده ازدواج

تولین اجه از بازیگران پشت پرده ازدواج که در 26 می 1991 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. تولین اجه یک هنرپیشه است که برای «دختر سفیر» (2019)، «اوفک تفک سینایتلر» (2017) و «چهارراه» (2016) شناخته شده است. نقش تولین اجه در سریال پشت پرده ازدواج گونش جوهر است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

برتان آصلانی (Bertan Asllani) در نقش یالین

سریال پشت پرده ازدواج / اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

برتان اصلانی از بازیگران سریال پشت پرده ازدواج در 3 جولای 1990 در اسکوپیه مقدونیه متولد شد. او بازیگر و آهنگساز است که برای Kimse Bilmez (2019)، Aynur Aydin: Salla (2018) و Ögrenci Evi (2021) شناخته شده است. او از سال 2020 با هازال سنل ازدواج کرده است. او در سریال سریال پشت پرده ازدواج در نقش یالین ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سومرو یاوروجوک (Sumru Yavrucuk) در نقش چولپان جوهر

اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج / بازیگران فیلم پشت پرده ازدواج

سومرو یاوروکوک از بازیگران سریال ترکی همه چیز درباره ازدواج در 24 سپتامبر 1961 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که با فیلم Rosa, I Love You (1992) شناخته می شود، آیا ما خوب هستیم؟ (2013) و Çiplak (1991). او از 16 آگوست 2003 با Erdinç Ünlü ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عشق منطق انتقام

اوفوک اوزدمیر (Ufuk Ozdemir) در نقش عصمت

سریال ترکی پشت پرده ازدواج / بازیگران سریال پشت صحنه ازدواج

اوفوک اوزدمیر با فیلم های Payitaht Abdulhamid (2017)، Vatanim Sensin (2016) و همه چیز درباره ازدواج (2021) شناخته شده است. او از بازیگران سریال پشت پرده ازدواج است که نقش عصمت را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

گوکچه ایوب اوغلو (Gökçe Eyüboglu) در نقش صنم جوهر

پشت پرده ازدواج بازیگران / بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در ادامه معرفی اسامی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج به گوکچه میرسیم. گوکچه ایوب اوغلو از بازیگران فیلم پشت پرده ازدواج در 1 آگوست 1983 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با نام من بیلور است، نه باتلر (2018)، ققنوس (2020) و خاکستر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آخرین بازمانده از ما

سارپ آکایا (Sarp Akkaya) در نقش سرگن گونی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج / بازیگران Evlilik Hakkında Her Şey

سارپ آکایا از بازیگران سریال پشت پرده ازدواج بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ترکیه ای متولد 13 می 1980 در استانبول ترکیه است. او بازیگری را در دوازده سالگی به همراه برادر دوقلویش کایا آکایا آغاز کرد. او بیشتر برای بازی در نقش ساری بلال در Suskunlar (2012) شناخته می شود. به عنوان Tefo در Ezel (2009)، در نقش Atmaca در قرن باشکوه (2011). او به خاطر آثارش در «Suskunlar (2012)»، «به زودی (2014)» و «Labyrinth (2011)» شناخته شده است.

سارپ در سال 2010 به همراه همسرش اسرا آکاکا و دوقلویش کایا آکایا یک موسسه آموزشی به نام AKKAdemi Theatre تاسیس کرد. در سال 2012، او نقش اصلی “Suskunlar (2012)” را به همراه مورات ییلدیریم ایفا کرد، در حالی که نقش های دیگر توسط Asli Enver، Berk Hakman و Pelin Akil بازی شد. در سال 2015، Sarp Akkaya در سریال تلویزیونی “Racon (2015)” بازی کرد. او از بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج است است که نقش سرگن گونی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهران و برادران

آلارا توران (Alara Turan) در نقش دنیز جوهر

بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج / سریال همه چیز درباره ازدواج اینستا

آلارا توران بازیگر زن سریال همه چیز درباره ازدواج در 14 سپتامبر 1995 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Çukur (2017)، Payitaht Abdulhamid (2017) و همه چیز درباره ازدواج (2021) شناخته شده است. او از هنرپیشه‌های evlilik hakkinda her sey است که در نقش دنیز ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

ییگیت کیرازجی (Yiğit Kirazcı) در نقش ییلدیریم شاهین

سریال همه چیز درباره ازدواج قسمت اخر / خلاصه سریال همه چیز درباره ازدواج

مصطفی ییگیت کرازچی از دیگر بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج است که در 17 آگوست 1983 متولد شد. او در سال های دانشگاه به مدلینگ و بازی در آگهی های بازرگانی پرداخت. او در رشته بازیگری تحصیل کرد و اولین قدم خود را به سمت بازیگری در سال 2007 با شخصیت Teoman در سریال Son Tercih برداشت.

سپس در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف بازی کرد. در سال 2016، پس از دستیابی به مخاطبان زیادی با شخصیت تونا ارتورک در سریال تلویزیونی Seviyor Seviyor، به شخصیت “Yakup” در سریال 50m2 نتفلیکس جان بخشید. او در سال 2020 شخصیت «دمیر یلماز» را در سریال کتی کتی اسکی به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: سریال آتاتورک دیزنی پلاس

اسما ییلماز (Esma Yilmaz) در نقش میرای گونی

هنرپیشه‌های evlilik hakkinda her sey / زینب در سریال پشت پرده ازدواج

اسما یلماز بازیگر سریال Evlilik Hakkında Her Şey برای گل های یتیم (2015)، بیزیم هیکایه (2017) و همه چیز درباره ازدواج (2021) شناخته شده است. اسما از بازیگران پشت پرده ازدواج است که در نقش میرای به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های آکوامن ۲ 

اردال کوچوک کومورجو (Erdal Küçükkömürcü) در نقش ارمان ارسن

بازیگران فیلم پشت پرده ازدواج / بازیگران سریال ترکی پشت صحنه ازدواج

Erdal Küçükkömürcü از  هنرپیشه‌های evlilik hakkinda her sey است که در 1 آوریل 1958 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Kurtulus (1994)، باشگاه بازندگان (2011) و دختر سفیر (2019) شناخته شده است. او از بازیگران سریال پشت پرده ازدواج استکه نقش ارمان ارسن را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال ونزدی

دنیز گوندوغدو (Deniz Gündogdu) در نقش جیلان

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج / بازیگران سریال پشت پرده ی ازدواج

دنیز گوندوگدو از بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج برای فیلم های Dip (2018) و Akinci (2021) شناخته شده است. او یکی از بازیگران پشت پرده ازدواج است که در نقش جیلان ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های هندی پادشاهی

سرکان آلتون اوراک (Serkan Altunorak) در نقش بوراک گوکتاش

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج / اسم بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

سرکان آلتونوراک از بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج در 24 دسامبر 1976 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های حجاب سیاه (2007)، کلاس (2008) و پاییز من و رز (2009) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم سینمایی جنگی تکاوری خارجی 

بورجو سویلر (Burcu Soyler)در نقش فاندا

بازیگران سریال پشت صحنه ازدواج / بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

Burcu Söyler برای همه چیز درباره ازدواج (2021) و تقلب (2022) شناخته شده است. او از بازیگران پشت پرده ازدواج است که نقش فاندا را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

جودت آریجیلر (Cevdet Aricilar) در نقش فاروق

نمایش‌های تلویزیونی با حضور گوکچه بهادیر / بازیگران فیلم پشت پرده ازدواج

Cevdet Aricilar از بازیگران سریال پشت پرده ازدواج در سال 1953 در ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Yagmur Beklerken (1992)، Kurtulus (1994) و Liar Bahar (2011) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

جمع بندی؛ بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

در این مقاله به بررسی و معرفی بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواجپرداختم. همچنین فیلم ها و سریال های دیگر بازیگران سریال پشت پرده ازدواج را معرفی کردیم. نظر شما در مورد بیوگرافی بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج چیست؟ بازی کدام یک از بازیگران سریال ترکی پشت پرده ازدواج را بیشتر پسندیدی. در بخش کامنت ها نظرات خودتان را در باره پشت پرده ازدواج بازیگران با ما در میان بگذارید.

4.4/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا