فیلم و سریالسرگرمی

سریال آتاتورک دیزنی پلاس | سریال جدید آراس بولوت اینملی در نقش اتاتورک

سریال جدید آراس بولوت اینملی در دیزنی پلاس

دیزنی پلاس تریلر سریال آتاتورک (Atatürk) را با بازی آراس بولوت اینملی و اما واتسون منتشر کرد. سریال جدید آراس بولوت اینملی (آتاترک) در سال 2023 به نمایش درمی‌آید که به زندگی مصطفی کمال آتاتورک، پدر بنیانگذار جمهوری ترکیه می پردازد. در ادامه با معرفی سریال آتاترک و همچنین زمان انتشار سریال آتاتورک با مجله ویکی همراه باشید.

آتاتورک که نام اصلی او به معنای “پدر ترک ها” است، در ترکیه به عنوان اولین رئیس جمهور و بنیانگذار جمهوری مدرن ترکیه مورد احترام است. با این حال، در سراسر جهان اسلام در مورد لغو خلافت عثمانی و سیستم سخت سکولار که او تحمیل کرد، اختلاف نظر وجود دارد.

داستان سریال آتاتورک (Atatürk)

داستان سریال اتاتورک / سریال آتاتورک قسمت اول

تریلر سریال آتاتورک (Atatürk) که جدیدا مننتشر شده بر زندگی سرهنگ دوم مصطفی کمال، قبل از تأسیس ترکیه مدرن، در نبرد چونوک بایر – نبرد جنگ جهانی اول بین عثمانی ها و امپراتوری بریتانیا در سال 1915 تمرکز دارد.

این تریلر نشان داد که سرهنگ دوم مصطفی کمال قبل از نبرد چونوک بایر نسخه اقتباسی از ابیات نامیک کمال نویسنده ترکیه ای را بیان می کند: “بگذارید دشمن خنجر خود را به قلب وطن بچسباند، آنها مردی را خواهند دید که مادرش را نجات می دهد.”

در سریال ترکی Atatürk نبرد Chunuk Bair نشان دهنده شکست پیروزمندانه حمله دشمن در روز اول نبرد است که منجر به تصرف دامنه غالب تپه ها پس از نبرد شدید بین نیروهای ارتش استرالیا و نیوزلند (ANZAC) و عثمانی ها شد. که منجر به پیروزی شد.به گزارش روزنامه ترکیه ای، آراس بولوت اینملی بازیگر ترکیه ای نقش آتاتورک را بازی خواهد کرد و شایعه شده است که در این سریال اما واتسون بازیگر مشهور جهان بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی داستان انیمیشن آرزو 2023 | انیمیشن wish دیزنی

زمان پخش سریال ترکی آتاتورک با بازی آراس بولوت اینملی

زمان پخش سریال ترکی آتاتورک از دیزنی پلاس با بازی آراس بولوت اینملی

اگر میخواهید بدانید که سریال آتاتورک کی پخش میشود؟ باید گفت که سریال جدید آراس بولوت اینملی قرار است در 29 اکتبر 2023 در صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه منتشر شود. در همکاری جدید ترکیه و دیزنی پلاس، آراس بولوت اینملی و اما واتسون حضور خواهد داشت. تاریخ انتشار سریال آتاتورک، سریال جدید آراس بولوت اینملی در سال 2023 به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان

بازیگران سریال آتاتورک

در ادامه به معرفی بازیگران سریال اتاترک دیزنی خواهیم پرداخت. بازیگرانی که تا کنون نقش آنها در سریال آتاتورک دیزنی پلاس مشخص شده معرفی خواهند شد.

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut İynemli)

سریال آتاتورک کی پخش میشود / سریال جدید آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی بازیگر ترکیه ای است. İynemli از ابتدای کار خود جوایز زیادی را برای بازیگری خود کسب کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های تلویزیونی Öyle Bir Geçer Zaman ki، Muhteşem Yüzyıl، Maral، İçerde و Çukur شناخته می شود. نقش آراس بولوت اینملی در سریال آتاتورک نقش خود اتاترک است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ارباب حلقه ها

اما واتسون (Emma Watson)

اما واتسون در سریال آتاتورک / سریال جدید آراس بولوت اینملی 2022

اما شارلوت دوئر واتسون بازیگر معروف انگلیسی است. او که برای نقش هایش در فیلم های پرفروش و مستقل و همچنین به خاطر فعالیت هایش در زمینه حقوق زنان شناخته می‌شود، چندین جایزه از جمله یک جایزه هنرمند جوان و سه جایزه فیلم MTV دریافت کرده است. حضور هنوز تایید نشده اما طبق شنیده ها از بازیگران سریال دیزنی آتاتورک است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال چشم چران عمارت

سخن پایانی؛ سریال جدید آراس بولوت اینملی

زمان انتشار سریال اتاتورک در صدمین سال جمهوری ترکیه است و جزئیات دیگری در دسترس نیست.  به محض دریافت اطلاعات بیشتر از سریال Atatürk جدیدترین سریال دیزنی 2023 در همین صفحه منتشر خواهد شد.

 

4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا