فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال ارباب حلقه ها | معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

بازیگران سریال ارباب حلقه ها

در این مقاله همه چیزهایی که می خواهید در مورد بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ بدانید را به شما می گوییم. معرفی نقش هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت به همراه سریال ها و فیلم ها و جوایز بازیگران ارباب حلقه ها را در این مقاله از ویکی بخوانید.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت برای بار اول افسانه های قهرمانی دوران عصر دوم تاریخ سرزمین میانه را نشان می دهد. این سریال درام حماسی به هزاران سال قبل از وقایع J.R.R. هابیت ها و «ارباب حلقه‌ها» تالکین اشاره دارند و بیننده گان را به دورانی می برد که در آن قدرت هایی بزرگ شکل گرفتند، پادشاه های به شکوه رسیدند و از بین رفتند. این سریال که در زمان صلح تقریبی آغاز می‌شود، بسیاری از شخصیت های قدیم و جدید را در خود دارد. این سریال بازیگران بسیاری دارد که  در این مقاله به معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲ می پردازیم.

بازیگران سریال ارباب حلقه ها

در ادامه با معرفی فهرست بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲ با ما همراه باشید.

Morfydd Clark

بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۱ / هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

Morfydd Clark یک هنرپیشه اهل سوئد ولزی است. او از بازیگران ارباب حلقه ها حلقه های قدرت است که بیشتر برای این سریال و سنت مود (2019) شناخته شده است. او برای بازی در سنت مود نامزد بهترین بازیگر زن جوایز فیلم مستقل بریتانیا و جایزه ستاره در حال ظهور بفتا شد.

او همچنین در فیلم های سقوط (2014)، غرور و تعصب و زامبی ها (2016)، عشق و دوستی (2016)، مردی که کریسمس را اختراع کرد (2017)، و تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد (2019) ظاهر می شود.

اولین فیلم بلند او در مادام بواری (2014) بود، اما او همچنین در فیلم کوتاه Two Missing (2014) بازی کرد و دو اثر در تلویزیون داشت.

Robert Aramayo بازیگر مرد ارباب حلقه ها

بازیگران سریال ارباب حلقه ها جدید / بازیگران سریال ارباب حلقه ها حلقه های قدرت

رابرت آرامایو از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت یک بازیگر انگلیسی است. از سال 2016 تا 2017 او نقش ادارد استارک جوان را در فصل ششم سریال بازی تاج و تخت HBO بازی کرد. در سال 2021، او در مینی سریال هیجان‌انگیز روان‌شناختی نتفلیکس، پشت چشمان او بازی کرد. او قرار است در سال 2022 در سریال آمازون، ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، نقش الروند را بازی کند.

بیشتر بخوانید: سریال هالیوودی | معرفی لیست سریال های هالیوودی

نازنین بنیادی بازیگر ایرانی سریال ارباب حلقه ها

بازیگران سریال ارباب حلقه ها نازنین بنیادی / نقش نازنین بنیادی در ارباب حلقه ها

نازنین بنیادی به سرعت در سینما و تلویزیون جای خود را به جای می گذارد. او در نقش فرا شیرازی تحلیلگر سیا در فصل های سوم و چهارم سریال Homeland برنده جایزه امی و گلدن گلوب (2011) همبازی شد، که برای آن نامزد جایزه SAG در سال 2015 در بخش اجرای برجسته توسط یک گروه در رده سریال درام شد. . بنیادی در بازسازی MGM-Paramount 2016 بن هور ظاهر شد. این فیلم به کارگردانی تیمور بکمبتوف، نازنین بنیادی در نقش اول زن استر در کنار جک هیوستون، مورگان فریمن و توبی کبل بازی می کند. او سپس در نقش اصلی در کنار آرمی همر و دیو پاتل در هتل بمبئی آنتونی ماراس ظاهر خواهد شد. نازنین بنیادی در سریال ارباب حلقه ها نیز به ایفای نقش می پردازد.

Ismael Cruz Cordova از بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲

بازیگران ارباب حلقه ها حلقه های قدرت / بازیگران ارباب حلقه ها جدید

اسماعیل کروز- کوردووا از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، کارآفرینی است که در حال حاضر در نیویورک مستقر است. در آگواس بوئناس، پورتوریکو متولد و بزرگ شده است. اسماعیل در سن پانزده سالگی، مدت کوتاهی پس از پیوستن به باشگاه درام دبیرستان خود، شروع به کار محلی در تبلیغات، تلویزیون و فیلم کرد.

در سال 2006 او تصمیم گرفت رویای خود را بیشتر دنبال کند و به شهر نیویورک نقل مکان کرد و در دانشگاه هنرهای Tisch Shcool در دانشگاه نیویورک تحصیل کرد. اسماعیل در نیویورک به خاطر کار بازیگری اش با جوایز متعدد و تحسین منتقدان به عنوان یکی از 25 رهبر آینده توسط مجله لاتین لیدرز شناخته شده است و جایزه VOCES de Ford توسط فورد موتورز را کسب کرده است. این سریال از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی اسماعیل کروز کوردووا در سال 2022 است.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

Cynthia Addai-Robinson از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

بازیگران زن ارباب حلقه های 2022 / هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

سینتیا آدای رابینسون از بازیگران ارباب حلقه ها جدید بازیگر انگلیسی الاصل است. او در لندن به دنیا آمد. مادر او اهل غنا و پدرش شهروند ایالات متحده است. او در چهار سالگی به ایالات متحده نقل مکان کرد و توسط مادرش در حومه واشنگتن دی سی بزرگ شد. او فارغ التحصیل دبیرستان مونتگومری بلر در سیلور اسپرینگ، MD است و در مدرسه هنر Tisch با لیسانس هنرهای زیبا در تئاتر تحصیل کرده است. علاوه بر این، او در موسسه تئاتر لی استراسبرگ و در فرم های رقص باله، جاز، تپ آموزش دید. او در طول فیلمبرداری Spartacus: War of the Damned، آموزش نیروی دریایی و نیروهای ویژه نیوزلند را دریافت کرد.

Lenny Henry

بازیگران سریال ارباب حلقه ها قسمت اول / هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها

لنورث جورج هنری از بازیگران سریال ارباب حلقه ها در 29 اوت 1958 در دادلی، میدلند غربی در انگلستان در خانواده ای از مهاجران جامائیکایی به دنیا آمد. او اولین حضور تلویزیونی خود را در یک برنامه استعدادیابی به نام «چهره‌های جدید» در سال 1975 در سن 16 سالگی انجام داد. او برنده شد و به کارهایی مانند The Fosters (1976) و Tiswas (1974) رسید که زمانی که کارش به عنوان کمدین بود. بلند شد.

در سال 1989، لنی هنری فیلم استندآپ کمدی Lenny Henry: Lenny Live and Unleashed (1989) را ساخت که چشمان کمپانی والت دیزنی را به خود جلب کرد و به او نقش اصلی را در فیلم آمریکایی True Identity (1991) داد. قرارداد ساخت دو فیلم دیگر دیزنی با مبلغی در حدود یک میلیون دلار. این فیلم شکست خورد و کمتر از 5 میلیون دلار درآمد داشت. قرارداد لغو شد و لنی نصف چیزی را که اگر این سه فیلم را بازی می کرد به دست آورد. لنی اکنون با بازی در نقش گرت بلک استاک در سریال پرطرفدار بی‌بی‌سی سرآشپز در آمریکا به شهرت رسیده است!

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

Sophia Nomvete بازیگران ارباب حلقه ها

نقش برونوین در ارباب حلقه ها / عکس نازنین بنیادی در ارباب حلقه ها

سوفیا نوموت از هنرپیشگان زن سریال ارباب حلقه ها با فیلم های ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (2022)، سواشباکل (2013) و طوفان (2018) شناخته شده است.

Daniel Weyman

شخصیت های ارباب حلقه ها / بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲

دانیل ویمن از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها در سال 1977 در نیوکاسل، تاین اند ویر، انگلستان، انگلستان به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های جنتلمن جک (2019) و شاهد خاموش (1996) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

Geoff Morrell

بازیگران ارباب حلقه ها جدید / هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

جف مورل در 19 فوریه 1958 در سیدنی، نیو ساوت ولز، استرالیا به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Rogue (2007)، Grass Roots (2000) و Fallen Angels (1997) شناخته شده است. او با کارولین برازیر ازدواج کرده است. آنها دو بچه دارند.

Amelie Child-Villiers

هنرپیشه های ارباب حلقه ها حلقه های قدرت
آملی چایلد ویلیرز  از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت است که برای فیلم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (2022)، ماشین و سانسور (2021) شناخته شده است.

Sara Zwangobani

هنرپیشه های ارباب حلقه ها / بازیگر سریال ارباب حلقه ها 2022

سارا زوانگوبانی با فیلم های The Starter Wife (2007)، The Lord of the Rings: The Rings of Power (2022) و Nightmares & Dreamscapes: From the Stories of Stephen King (2006) شناخته شده است.

Lloyd Owen

معرفی بازیگران و شخصیت‌های سریال حلقه‌های قدرت ارباب حلقه ها

لوید اوون از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت در 14 آوریل 1966 در وست مینستر، لندن، انگلستان، انگلستان به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردانی است که برای آپولو 18 (2011)، پادشاه گلن (2000) و خانم پاتر (2006) شناخته شده است. او با ژولیت مول ازدواج کرده است. آنها دو بچه دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان

Thusitha Jayasundera

بازیگران سریال ارباب حلقه ها / Top queries Clicks Impressions هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

توسیتا جایاسندرا در سال 1971 در سریلانکا به دنیا آمد. سوسیتا بازیگری است که برای فیلم های خارجی (2017)، دکتر فاستر (2015) و بیل (1984) شناخته شده است. سوسیتا از سال 2002 با سایمون آلن ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند. او از هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها برنامهٔ تلویزیونیجددی در سال 2022 است.

Tyroe Muhafidin

لیست بازیگران ارباب حلقه ها / هنرمندان سریال حلقه های قدرت

Tyroe Muhafidin از بازیگران سریال ارباب حلقه ها در سال 2006 در استرالیا متولد شد. او بازیگری است که برای فیلم های غروب (2018) و کاروان (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم های سینمایی پسرانه | بهترین فیلم سینمایی پسرانه کدام است؟

Megan Richards

بازیگران سریال ارباب حلقه ها / بازیگر ایرانی سریال ارباب حلقه ها

مگان ریچاردز از بازیگران ارباب حلقه ها جدید است از فیلم های سرگردان (2018) و پزشکان (2000) شناخته شده است.

Maxim Baldry

هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها برنامهٔ تلویزیونی / فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی مارکلا کاونا

ماکسیم الکساندر بالدری هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها برنامهٔ تلویزیونی جدید است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در فیلم تعطیلات مستر بین (2007) آغاز کرد. اخیراً، او برای نقش‌هایش در سریال تلویزیونی هالیوکس (2016–2017) و مینی‌سریال سال‌ها و سال‌ها (2019) و سریال فانتزی آمازون پرایم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (2022–2022) شناخته شده است. .

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

Markella Kavenagh از بازیگران زن سریال ارباب حلقه ها

بازیگران سریال ارباب حلقه ها / هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها

مارکلا کاونا در سال 2000 در استرالیا به دنیا آمد. او بازیگری است که برای اولین تابستان من (2020)، ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (2022) و رومپر استومپر (2018) شناخته شده است.

Charlie Vickers

هنرپیشه‌ های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت / بازیگران سریال ارباب حلقه ها ۲۰۲۲
بازیگران سریال ارباب حلقه ها

چارلی ویکرز با بازیگری در فیلم های ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (2022)، مدیچی (2016) و مرگ در شوردیچ شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی | معرفی بهترین فیلم های زامبی چینی

جمع بندی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها

در این مقاله با هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت و فیلم ها و سریال هایی که قبلا بازی کرده اند آشنا شدید. شما کدام یک از بازیگران ارباب حلقه ها حلقه های قدرت را می شناسید؟ بازی کدام یم از بازیگران ارباب حلقه ها را می پسندید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

 

4.2/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا