فیلم و سریالسرگرمی

معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان | ویکی

در این مقاله با معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه دنیا و بررسی جدید ترین مینی سریال رمانتیک جهان با ما همراه باشید. در این مقاله ما لیست بهترین مینی سریال های عاشقانه از نظر ای ام دی بی را برای شما فراهم کرده ایم.

اگر مثل ما از طرفداران مینی سریال عاشقانه هستید، می دانید که تماشای مینی سریال رمانتیک چقدر لذت بخش است. با این حال، اگر هنوز لذت تماشای یک مینی سریال های عاشقانه را نچشیده اید با مجله ویکی همراه باشید.

بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان

در ادامه به معرفی بهترین مینی سریال عاشقانه خارجی دنیا خواهیم پرداخت. با لیست بهترین مینی مینی سریال های عاشقانه از نظر Imdb همراه ما باشید.

North and South از بهترین مینی سریال های تاریخ

مینی سریال آمریکایی عاشقانه / بهترین مینی سریال عاشقانه

  • امتیاز ای ام دی بی : 8.6
  • سال ساخت: 2004

این مینی سریال محصول سال 2004 است که دارای امتیاز بالایی رد آب ام دی بی است. شمال و جنوب اقتباسی چهار قسمتی از داستان عشق الیزابت گاسکل از مارگارت هیل، یک جنوبی طبقه متوسط است که مجبور می شود به شهر شمالی میلتون نقل مکان کند.

مینی سریال عاشقانه کمدی Pam & Tommy 2022

مینی سریال های عاشقانه خارجی / مینی سریال های عاشقانه کره ای

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.3
  • سال ساخت: 2022

مینی سریال رمانتیک خارجی جدید هشت قسمتی پم و تامی از شبکه هولو، داستان واقعی رابطه پاملا اندرسون و تامی لی است که توسط یک ویدئو فاش و همگانی می شود. این فیلم بوسیله یک فرد ناراضی دزدیده شده و در نهایت هزاران بار از روی آن کپی می شود. حتی زمانی که اندرسون و لی سعی می کنند با بستن قراردادی با یک شرکت فیلمسازی بزرگسالان، دسترسی نوار را محدود کنند، این کار باعث پخش بیشتر ویدئو می شود. این مینی سریال عاشقانه کمدی بر اساس مقاله رولینگ استون در سال 2014 “پم و تامی: داستان ناگفته بدنام ترین نوار جنسی جهان توسط آماندا شیکاگو لوئیس” برای Hulu توسط رابرت سیگل ساخته شد و توسط پوینت گری پیکچرز، تلویزیون آناپورنا و تلویزیون لاینزگیت تهیه شد.

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

معرفی مینی سریال WandaVision 2021

مینی سریال های عاشقانه جدید / مینی سریال خارجی عاشقانه

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.9
  • سال ساخت: 2021

WandaVision یک مینی سریال آمریکایی است که توسط Jac Schaeffer برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده است که بر اساس Marvel Comics با شخصیت‌های Wanda Maximoff / Scarlet Witch و Vision ساخته شده است. این اولین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول است که توسط استودیو مارول تولید شده است و تداوم فیلم‌های این فرنچایز را به اشتراک می‌گذارد و پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame (2019) روایت می‌شود. مینی سریال واندا ماکسیموف و ویژن را روایت می‌کند که آن‌ها در شهر وست‌ویو، نیوجرسی، در یک زندگی حومه ای زندگی می‌کنند.

مینی سریال عاشقانه Normal People 2022

برترین مینی سریال های عاشقانه / بهترین مینی سریال های عاشقانه کمدی

  • امتیاز ای ام دی بی : 8.4
  • سال ساخت: 2022

مینی سریال جدید مردم معمولی Normal People صرفا بازآفرینی از یک رمان بزرگ نیست؛ بلکه داستان عاشقانه‌ای گرم و حماسی است. این مینی سریال رمانتیک جدید محصولی مشترک از استودیو بی بی سی و هولو است که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. این مینی سریال با امتیاز بالا در imdb از بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان است.

داستان مردم معمولی Normal People در شهری کوچک در ایرلند غربی روایت می‌شود که در آن ماریان و کانل به دبیرستان می‌روند. ماریان یک دختر عجیب و غریب باهوش است که توسط همکلاسی‌هایش به خاطر دلایلی که معمولا در این سن وجود دارد، مورد تمسخر و زورگویی قرار می‌گیرد. او که از اطرافیان خود بیش از حد باهوش‌تر است، رک و پوست‌کنده حرف می‌زند و معلمانش را زیر سوال می‌برد، گویی که آن‌ها مردم عادی هستند و نه جایگاهی فراتر و دارای قدرت، که به مذاق بسیاری از آن‌ها (و همچنین سایر دانش‌آموزان) خوش نمی‌آید..

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ژائو لوسی | نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی

مینی سریال رمانتیک خارجی Pride and Prejudice 1995

بهترین مینی سریال های عاشقانه 2022 / مینی سریال های عاشقانه چینی

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.8
  • سال ساخت: 2005

از بهترین مینی سریال های عاشقانه دنیا غرور و تعصب است یک مینی سریال عاشقانه درام تلویزیونی بریتانیایی در شش قسمت محصول ۱۹۹۵ است که توسط اندرو دیویس از رمانی به همین نام در سال ۱۸۱۳ جین آستن اقتباس شده است. جنیفر ایهل و کالین فرث به ترتیب در نقش الیزابت بنت و آقای دارسی بازی کردند. این سریال که توسط Sue Birtwistle و کارگردانی Simon Langton ساخته شد، محصول BBC با بودجه اضافی از شبکه A&E آمریکا بود. BBC1 ابتدا قسمت‌های 55 دقیقه‌ای را از 24 سپتامبر تا 29 اکتبر 1995 پخش کرد. شبکه A&E سریال را در اپیزودهای دوتایی در سه شب متوالی از 14 ژانویه 1996 پخش کرد.

مینی سریال عاشقانه 11.22.63

بهترین مینی سریال های عاشقانه دنبا / مینی سریال رمانتیک

  • امتیاز ای ام دی بی : 8.1
  • سال ساخت: 2016

مینی سریال عاشقانه خارجی 11.22.63 در هشت اپیزود یک ساعته از وبسایت هولو در دسترس قرار عموم قرار گرفت. پخش سریال از ۱۵ فوریه سال 2016 آغاز شد و در تاریخ 4 آوریل 2016 هم به پایان رسید.

جیک اپینگ، یک معلم، فرصتی پیدا می کند که در زمان سفر کند تا از مرگ جان اف کندی جلوگیری کند. با این حال، بیزاری تاریخ از تغییر و عشق او به دوران و یک زن او را به خطر می اندازد.

بیشتر بخوانید: معرفی و سرگذشت بازیگران سریال لاست در گذر زمان

مینی سریال Les Misérables

سریال خارجی عاشقانه / بهترین مینی سریال های تاریخ

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.5
  • سال ساخت: 2012

مینی سریال خارجی عاشقانه Les Misérables اقتباس تلویزیونی از رمان کلاسیک ویکتور هوگو، که به دنبال ژان والژان است که او از دستگیری بازرس تسلیم ژاور فرار می کند. با پس‌زمینه‌ای از فرانسه پس از ناپلئون، ناآرامی‌ها بار دیگر شهر پاریس را فراگرفته است.

مینی سریال رمانتیک خارجی Merlin 1998

بهترین مینی سریال رمانتیک دنیا / مینی سریال های عاشقانه نتفلیکس

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.8
  • سال ساخت: 1998

مینی سریال مرلین محصول سال 1998 آمریکا به کارگردانی استیو بارون است. در این سریال کوتاه بازیگرانی همچون سام نیل، هلنا بونهام کارتر، روتخر هاور، جان گیلگد، میراندا ریچاردسون، ایزابلا روسلینی، لینا هیدی، مارتین شورت، ریچل د تایم، و بیلی وایتلا ایفای نقش کرده‌اند. در سال 2006 دنباله این فیلم با نام شاگرد مرلین ساخته شد. جادوگر افسانه ای قصد دارد آرتور جوان را به عنوان یک مرد واقعی و نجیب بزرگ کند، به امید اینکه صلح و هماهنگی را در این سرزمین به ارمغان بیاورد، اما بدون مکر دخالت ملکه ماب و تأثیر او بر مورگان لی فی، حساب می کند. مرلین از بهترین مینی سریال های عاشقانه تاریخ است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

مینی سریال عاشقانه تاریخی The White Queen 2013

بهترین مینی سریال های عاشقانه تاریخ / بهترین سریال های کوتاه عاشقانه

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.7
  • سال ساخت: 2013

ملکه سفید یک مینی سریال عاشقانه درام تاریخی بریتانیایی است که برای BBC One ساخته شده است. این بر اساس سری رمان های تاریخی فیلیپا گرگوری The Cousins’ War (ملکه سفید، ملکه قرمز، و دختر پادشاه ساز) است. اولین قسمت برای اولین بار در BBC One در 16 ژوئن 2013 در بریتانیا پخش شد. اولین بار در ایالات متحده در استارز در 9 اوت 2013 پخش شد. داستان بر روی سه زن متمرکز است که در تلاش برای کسب قدرت هستند، در حالی که آنها در پشت صحنه تاریخ دستکاری می کنند. الیزابت وودویل، مارگارت بوفورت و آن … ملکه سفید نیز از بهتریمن مینی سریال های عاشقانه جهان است.

مینی سریال Spartacus: Gods of the Arena 2011

مینی سریال عاشقانه ترکی / مینی سریال عاشقانه نتفلیکس

  • امتیاز ای ام دی بی : 8.5
  • سال ساخت: 2011

Spartacus: Gods of the Arena یک مینی سریال تلویزیونی عاشقانه و اکشن است که توسط تلویزیون کابلی استارز آمریکا پخش می شود، به عنوان پیش درآمدی بر اسپارتاکوس که در 21 ژانویه 2011 پخش شد. این سریال شخصیت گانیکوس (داستین کلر) را دنبال می کند، اولین گلادیاتور نماینده لنتولوس باتیاتوس که قهرمان می شود. کاپوآ بازیگران و شخصیت‌های تکرار شده از سری اصلی عبارتند از: جان هانا در نقش باتیاتوس، لوسی لاولس در نقش لوکرتیا، پیتر منسا در نقش اونوماوس، نیک ای تارابای در نقش آشور، لسلی-آن برانت در نقش ناویا، آنتونیو ته مایوها در نقش بارسا، و مانو بنت در نقش کریکسوس.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

مینی سریال عاشقانه درام The White Princess 2017

مینی سریال عاشقانه ژاپنی / مینی سریال عاشقانه تایلندی

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.5
  • سال ساخت: 2017

شاهزاده سفید یک مینی سریال عاشقانه درام تاریخی است که برای استارز ساخته شده است. این مینی سریال عاشقانه بر اساس رمان فیلیپا گرگوری به همین نام در سال 2013 و تا حدودی دنباله آن در سال 2014 به نام نفرین پادشاه ساخته شده است. این دنباله ای بر مینی سریال ملکه سفید 2013 است که سه رمان قبلی گریگوری را اقتباس کرده بود و بلافاصله از جایی شروع می شود که ملکه سفید تمام شد.

در مجموعه هشت قسمتی، ازدواج هنری هفتم و الیزابت یورک عملاً با متحد کردن خانه‌های لنکستر و یورک به جنگ‌های رز پایان می‌دهد. با این حال، دشمنی و بی اعتمادی متقابل آنها و همچنین توطئه های سیاسی مادرانشان، هم ازدواج و هم پادشاهی را تهدید می کند.

مینی سریال عاشقانه تاریخی War & Peace 2016

مینی سریال عاشقانه ترکی / مینی سریال های عاشقانه نتفلیکس

  • امتیاز ای ام دی بی : 8.1
  • سال ساخت: 2016

جنگ و صلح یک مینی سریال عاشقانه درام تاریخی است که برای اولین بار از بی‌بی‌سی وان در 3 ژانویه 2016 پخش شد، تولید شده توسط بی‌بی‌سی سیمرو ولز ساخته شد.این یک اقتباس شش قسمتی از رمان جنگ و صلح 1869 توسط نویسنده روسی لئو تولستوی، نوشته اندرو دیویس و کارگردانی تام هارپر است. جنگ و صلح از کانال A&E، Lifetime و History در ایالات متحده در قالب چهار قسمت دو ساعته پخش شد که از 18 ژانویه 2016 شروع شد. در این سریال پل دانو، لیلی جیمز و جیمز نورتون در نقش های اصلی بازی می کنند. جنگ و صلح از بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان است.

مینی سریال آمریکایی عاشقانه Maniac (مجنون)

بهترین مینی سریال های عاشقانه

  • امتیاز ای ام دی بی : 7.9
  • سال ساخت:2018

مینی سریال عاشقانه خارجی “Maniac” یک سریال آمریکایی درام و علمی تخیلی است که در سال 2018 ساخته شد. داستان “Maniac” در آینده‌ای نزدیک قرار دارد و در دنیایی تکنولوژیک و پیشرفته رخ می‌دهد. دو شخصیت اصلی داستان، آنی و اون، به طور تصادفی در یک آزمایش برای تست واقعیت مجازی شرکت می‌کنند. آنی (اما استون) یک زن جوان و مبتلا به اختلالات اسکیزوفرنی است که از یک زندگی ناامیدانه فرار می‌کند. او به کمک دستگاهی به نام “آدبوتور” وارد دنیای ایالت‌های خیالی می‌شود که در آنجا می‌تواند نقش هر شخصیتی را بازی کند. اون (جانا هیل) یک مرد غمگین و مضطرب است که برای مقابله با ترس و اضطراب‌هایش در آزمایش شرکت می‌کند. اون به همراه آنی در طول آزمایشات متعدد به دنیاهای مختلفی سفر می‌کنند و در هر دنیا با شخصیت‌ها و موقعیت‌های متفاوتی روبرو می‌شوند.

در طول سریال، آنی و اون با موضوعاتی از جمله عشق، انزجار، اندوه و امید مواجه می‌شوند و در هر آزمایش، تجربه‌هایی را طی می‌کنند که تحولات عمده‌ای در زندگی و شخصیت‌شان ایجاد می‌کند. آنها در طول داستان به تفکرات عمیق و ارتباطات عاطفی با یکدیگر و شخصیت‌های دیگر می‌پردازند. مینی‌سریال “Maniac” به دلیل فضای علمی تخیلی، سبک فانتزی و بازیگری برجسته، در میان دوستداران سریال‌ها محبوبیت زیادی کسب کرد. همچنین، پرداختن به موضوعات روانشناسی و مسایل انسانی از جمله عشق و تلاش برای پیدا کردن آرامش در دنیای پیچیده، این سریال را برای بسیاری از بینندگان جذاب و متفاوت میکند.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل | ژانر عاشقانه، کمدی و درام کره ای

سخن پایانی

ما در این مطلب بهترین مینی سریال های رمانتیک خارجی را به شما معرفی کرده و هریک را مختصرا مورد نقد و بررسی قرار دادیم. مینی سریال عاشقانه جزء آثار پرمخاطب و محبوبی هستند که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. شما کدامیک از سریال های رمانتیک احساسی خارجی معرفی شده در این مقاله را مشاهده کرده‌اید؟ شما کدام  یک از مینی سریال های عاشقانه خارجی را می پسندید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

 

3.7/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا