فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های لاست | بازیگران سریال لاست در گذر زمان

هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال لاست و  هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی که سالهای گذشته پخش شده و هنوز هم از طرفداران زیادی برخوردار است خواهخیم پرداخت.

از زمانی که سریال Lost در سال  2004 به نمایش در آمد، 15 سال میگذرد. اما پس از پایان این سریال در ماه می سال 2010، هر کدام از بازیگران سریال لاست به کارهای متفاوتی مشغول شدند. در ادامه به اینکه بازیگران سریال Lost اکنون چه میکنند و از سال 2010به بعد به چه کارهایی مشغول بوده اند، می پردازیم. با معرفی هنرپیشگان سریال لاست با ویکی باشید.

بازیگران سریال لاست در گذر زمان

در این قسمت به معرفی هنرپیشگان سریال لاست می پردازیم. اگر دوست دارید بدانید بعد از پایان سریال Lost بازیگران آن چه سرنوشتی پیدا کردند، ما در این مقاله نگاهی به کارنامه هریک از بازیگران سریال لاست در گذر زمان و بعد از اتمام سریال داشته‌ایم. همراه ویکی باشید.

اوانجلین لیلی درنقش کیت

هنرپیشه های لاست برنامهٔ تلویزیونی / والت در سریال لاست

او از هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی قدیمی است که بعد از سریال Lost، اوانجلین لیلی در یک سری فیلم های پرفروش بازی کرده است. در سال ۲۰۱۳ در ۳۹ سالگی در فیلم The Hobbit: The Desolation of Smaug در نقش تائوریل و در ۲۰۱۴ در قسمت بعدی آن، The Hobbit: The Battle of the Five Armies، بازی کرد. در سال ۲۰۱۵ نقش هاپ ون دین در فیلم Ant-Man را بر عهده داشت. نقشی که بار دیگر در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم های مارول، Ant-Man  و the Wasp and Avengers: Endgame آن را بازی کرد.

از سال ۲۰۱۰، علاوه بر ایفای نقش در فیلم های دیگر، لیلی از زندگی شخصی اش لذت می برد. او از سال ۲۰۱۰ با نورمن کالی در رابطه بوده و در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ فرزندان خود را به دنیا آورده است. علاوه بر بازیگری، او کتاب های light-hearted برای کودکان مینوسید.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آکوامن ۲ 

متیو فاکس درنقش جک

بازیگران سریال لاست / جک در سریال لاست

متیو از هنرپیشه‌های lost است که در حال حاضر متیو فاکس ۵۲ ساله از زمانی که سریال Lost به پایان رسیده است، فعالیتی چندانی در زمینه بازیگری نداشته و بارها و بارها این موضوع را بیان کرده که بعد از پایان سریال، با تلویزیون خداحافظی کرده است. این بازیگر در سال ۲۰۱۱ در صحنه نمایش in a Forest, Dark and Deep in London’s West End نقش آفرینی کرد.

او به حضور در نقش های کوچک در فیلم ها ادامه داد. اما نقش های قابل توجهی به آن پسشنهاد نشد (یا شاید خودش پیشنهادی را نپذیرفت). در سال ۲۰۱۱، فاکس متهم به حمله به یک راننده اتوبوس زن در کلیولند شد، اما در نهایت از اتهامات تبرئه شد.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل | ژانر عاشقانه، کمدی و درام کره ای

الیزابت میشل در نقش جولیت برک

بازیگران سریال lost / بازیگران لاست

الیزابت میچل یک هنرپیشه آمریکایی است که به خاطر نقش اصلی خود در نقش جولیت برک در سریال معمایی Lost در شبکه ABC شناخته می شود. میچل همچنین نقش‌های اصلی سریال‌های تلویزیونی V، Revolution و Dead of Summer و همچنین نقش‌های مکرر در نقش ملکه برفی در روزی روزگاری و آنا ولوودوف در سریال The Expanse را داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ونزدی

جاش هالووی درنقش ساویر

بازیگران سریال لاست ویکی پدیا / هنرپیشه گان سریال گمشده

پس از اتمام سریال Lost  در سال ۲۰۱۰، جاش هولووی در سال ۲۰۱۱ به عنوان هاناوی در فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol ایفای نقش کرد. سه سال بعد، این بازیگر آمریکایی نقش اصلی گابریل وان در سریال تلویزیونی “Intelligence” را به عهده داشت. او مردی که با ذهنش می توانست “به طیف گسترده ی  الکترومغناطیسی دسترسی پیدا کند” را به تصویر کشید. از هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی قدیمی است که نقش ساویز را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

جورج گارسیا درنقش هارلی

بازیگران سریال lost / مرگ جک در سریال لاست

برای جورج گارسیا ی محبوب از هنرپیشه‌های lost بود. در سال ۲۰۱۲ این بازیگر نقش دکتر دیگو سوتو را در سریال تلویزیونی Alcatraz به تصویر کشید. یک سال بعد از آن در فیلم تقلیدی بنام iSteve تولید شده توسط وب سایت Funny or Die ، نقش آفرینی کرد. در سال ۲۰۱۲ بعد از ظاهر شدن در چندین قسمت از فصل چهار سریال Hawaii Five-O در نقش جرسی، گارسیا در فصل پنجم یطور منظم حضور داشت. در آن سال، گارسیا همچنین به بازیگران فیلم The Healer پیوست.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

ناوین اندروز درنقش سعید

بازیگران فیلم لاست /بن در سریال لاست / هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی

اندروز از هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی که بعد از سریال Lost، همچنان حضور خود را هم در سینما و هم در تلویزیون ادامه داد. در ۲۰۱۲ به عنوان Lord Akbari در سریال Sinbad ایفای نقش کرد. او در ادامه در نقش Hasnat Khan، جراح قلب پاکستانی که با شاهزاده دیانا در فیلم Diana (۲۰۱۳) رابطه عاشقانه ی مخفیانه داشت، بازی کرد. بین سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸، همچنین در نقش جوناز مالیکی در Sense8 بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال پاکستانی

امیلی دی راوین درنقش کلیر

بازیگر زن سریال لاست /بازیگران سریال lost

امیلی دی راوین از هنرپیشه‌های lost، بازیگر استرالیایی، زمانی که اولین نقش اصلی خود را به عنوان کلر لایتینتون در «Lost» به ثمر رساند، تنها ۲۲ ساله بود. پس از پایان سریال در۲۰۱۰، او یکی دیگر از نقش های اصلی را در نمایشنامه های مدرن داستان های کارتونی، Once Upon a Time  را پذیرفت، جایی که او نقش بل فرنچ در Beauty and the Beast را بازی کرد. از دیگر فیلم های او به عنوان نقش اصلی، میتوان به Love and Other Troubles در سال ۲۰۱۲ و Submarine Kid در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد. او از سال ۲۰۱۵ با شریک زندگی خود اریک بیلیچ بوده و ۲ فرزند، دختر و پسر، دارد. او یکی از بهترین هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی بوده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال چشم چران عمارت 

دومینیک موناگان درنقش چارلی

بازیگران سریال لاست ویکی پدیا / بازیگران سریال لاست

از زمان فیلم برداری سریال Lost، او میزبان برنامه ی ” Wild Things with Dominic Monaghan ” بوده است. برنامه ای که در آن سفر کردن مرد ۴۲ ساله ای را نشان میدهد که به مناطق مختلف برای برقراری ارتباط با حیوانات وحشی اغلب خطرناک، سفر میکند. از سال ۲۰۱۰، بازیگر متولد آلمان نقش های قابل توجهی در فیلم های  The Day  در ۲۰۱۱،Atomica در ۲۰۱۷ و Mute در ۲۰۱۸، داشته است.

در سال ۲۰۱۹ قرار بود در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker ، بازی کند. هرچند نام او از لیست رسمی بازیگران در سایت دیزنی حذف شده است، گمانه زنی هایی در مورد ظهور او در فیلم، به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو

یونجین کیم درنقش سان 

بازیگر زن سریال لاست / هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی

او از هنرپیشه‌های lost بود که پس از فیلمبرداری سریال Lost، یونجین کیم در نقش های جزئی در هالیوود نقش داشته است. در سال ۲۰۱۳، این بازیگر ۴۵ ساله به عنوان دکتر کارن کیم در سریال های معروف “ABC” نقش داشت. از سال ۲۰۱۰ او همچنین در پنچ فیلم از جمله Heartbeat در ۲۰۱۱ و Ode to My Father در ۲۰۱۴، ایفای نقش کرده است. هنگامی که این بازیگر در سال ۲۰۱۰ صحنه های پایانی سریال Lost را فیلمبرداری میکرد، با جونگ هوک، مدير سابق خود در اواهو، ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

دنیل دا کیم درنقش جین

جیکوب در سریال لاست / والت در سریال لاست

دانیل دا کیم احتمالا یکی از معروف ترین چهره های سریال Lost است. در سال ۲۰۱۰ دانیال دا کیم در نقش Chin Ho Kelly در سریال Hawaii Five-O  مشغول به فعالیت بود. فیلمی که ۷ سال به بازی در آن ادامه داد، اما سر انجام به دلیل اختلافات مالی، فیلم را ترک کرد. کیم همچنین در سریال The Series Divergent: Insurgent در سال ۲۰۱۵، که ادامه ی فیلم اکشن Divergent در سال ۲۰۱۴ بود، همکاری کرد.

او از هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی بود که در سال ۲۰۱۹، این بازیگر ۵۰ ساله، تهیه کننده اجرایی « The Good Doctor» شد، حتی در فصل دوم در نقش رئیس جراحی، دکتر جکسون هان، به این نمایش پیوست.

بیشتر بخوانید: فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان

تری اوکوئین درنقش لک

بازیگران سریال گمشده / جیکوب در سریال لاست

تری اوکوئین از هنرپیشه‌های lost بود که بیشتر به خاطر بازی در نقش شخصیت جان لاک در «Lost» شناخته شده است، اما این بازیگر بعد از پایان این سریال، همچنان پر مشغله است. از آن زمان، این بازیگر ۶۶ ساله آمریکایی در فیلم های ۶۶۶ Park Avenue، Falling Skies، Secret and Lies، Hawaii Five-0 و The Blacklist نقش آفرینی کرده است. طبق گفته ی او، او علاقه مند بود تا این سریال برای یک فصل دیگر ادامه یابد زیرا معتقد بود که نقش او در سریال میتوانست خیلی بیشتر دیده و کشف شود.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان

زلیخا رابینسون در نقش ایلانا وردانسکی

لاست برنامهٔ تلویزیونی ژانر / بازیگران فیلم لاست

زلیخا رابینسون از بازیگران سریال لاست یک هنرپیشه بریتانیایی است. او اولین بار به عنوان ایو ادل هارلو، یک دزد مرموز در سریال The Lone Gunmen در سال 2001 مورد توجه قرار گرفت. او در فیلم های هیدالگو، تاجر ونیز و همنام ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور سونگ جونگ

سخن پایانی

امیدواریم از معرفی بازیگران سریال لاست و لیست هنرپیشه‌های لاست برنامهٔ تلویزیونی سال های گذشته لذت برده باشید. در قسمت نظرات و دیدگاه خود را درباره هنرپیشه‌های lost با ما به اشتراک بگذارید.

 

4.6/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا