فیلم و سریالسرگرمی

بهترین فیلم ها و سریال های ژائو لوسی

نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم ها و سریال های ژائو لوسی (Zhao Lusi) خواهیم پرداخت.  در این لیست نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی و فیلم های سینمایی که ژائو لوسی بازی کرده است را برای شما آماده کرده ایم. با معرفی لیست بهترین سریال ها و فیلم های ژائو لوسی با ویکی همراه باشید.

ژائو لوسی بازیگر و خواننده چینی (赵露思) متولد 9 نوامبر 1998 در استان سیچوان چین است. ژائو لو سی کار بازیگری خود را در سال 2017 با اولین بازی در درام عاشقانه “Untouchable Lovers” آغاز کرد. در سال 2020، او در سریال عاشقانه تاریخی “The Romance of Tiger and Rose” ظاهر شد. بازی او در این سریال، جایزه بهترین بازیگر زن را در هفتمین جوایز فیلم و تلویزیون هنگدیان و همچنین جایزه بازیگر تلویزیونی موفق سال جوایز Tencent Video Star را برای او به ارمغان آورد.

ژائو لو سی علاوه بر بازیگری، خواننده با استعدادی نیز هست و چندین تک آهنگ منتشر کرده و برای بسیاری از درام هایی که در آن حضور داشته، آهنگ های موضوعی را اجرا کرده است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در اوه! امپراتور من (2018) و عشق بهتر از جاودانگی (2019) شناخته می‌شود.

بیوگرافی ژائو لوسی

بهترین سریال های ژائو لوسی

در این بخش به معرفی می پردازیم. با بررسی سریال های چینی با بازی ژائو لوسی با ما باشید.

سریال I Hear You با بازیی لوسی بازیگر چینی

نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی / فیلم‌های ژائو لوسی

سریال I Hear You از سریال های جدید ژاپو لوسی است که توسط نتفلیکس در سال 2019 ساخته شده است و داستان دختری از یک خانواده معمولی است که آرزوی تحصیل در ژاپن برای صداپیشگی حرفه‌ای را دارد، اما مادرش می‌خواهد او با ثروتمند ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

سریال عاشقانه The Long Ballad

لوسی بازیگر چینی / بازیگر چینی لوسی / فیلم‌های ژائو لوسی

سریال چینی تصنیف طولانی از بهترین سریال های عاشقانه ژائو لوسی، یک سریال تاریخی چینی محصول ۲۰۲۱ است که بر اساس مانهوا به همین نام در سال ۲۰۱۱ توسط شیا دا ساخته شده است. شاهزاده خانمی که به دنبال انتقام خانواده اش از عمویش است، سرنوشت خود را با یک شاهزاده خوش تیپ قبیله ای درهم می یابد.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی | معرفی بهترین فیلم های زامبی چینی

سریال عاشقانه ببر و گل رز The Romance of Tiger and Rose 2020

بهترین سریال های ژائو لوسی / سریالهای برتر Zhao Lusi

این سریال در سال 2020 با بازی ژائو لوسی ساخته و پخش شده. او در این سریال بسیار خوش درخشیده. داستان این شرسال اینگونه است که چن شیائوکیان نویسنده ای است که برای خلق یک فیلمنامه بزرگ زن محور، تلاش بسیار زیادی کرده است. اما به دلیل انتقادات بازیگران در مورد فیلمنامه، او نتوانست آنرا تبدیل به فیلم کند. چن شیائوکیان قول میدهد که توانایی خود را اثبات کند، اما به طور اتفاقی وارد فیلمنامه خودش میشود و در آنجا به سومین شاهزاده خانم کشور دونگلیانگ تبدیل میشود و …

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

سریال چینی قرار در آشپزخانه Dating in the Kitchen 2020

نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی / لیست سریال Zhao Lusi

این سریال نیز از نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی است که در سال 2020 با بازی ژائولوسی ساخته شده است. او در این سریال در نقش گو شنگ نان به ایفای نقش پرداخته است. این سریال یکی از بهترین سریال های عاشقانه ژائو لوسی است. گو شنگ نان به عنوان دستیار سرآشپز در هتل زیجینگ کار می کرد، او زنی بود که در راه تحقق رویاهایش بود و برای رسیدن به آن ها تلاش میکرد. او در موقعیت مناسب و در شغلی که عاشقش بود، آزاد بود که از طریق غذا عقاید خود را ابراز کند. وی علاوه بر داشتن یک شغل عالی، با خوشحالی در…

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

سریال Love Like the Galaxy 2022

اسم فیلم های ژائو لوسی / سریال های چینی با بازی ژائو لوسی

اسن  سریال از جدیدترین سریال های ژائو لوسی که در آم به ایفای نقش پرداخته است. زمانی که والدین چنگ شائو شانگ به جنگ میروند او را به دست عمه شرورش میسپارند. چنگ شائو شانگ برای محافظت از خود در برابر نقشه ها و دسیسه های عمه اش باید سخت تلاش میکرد. او که تمام عمرش از کمبود عشق و محبت رنج برده بود در انتخاب یک شریک برای ازدواج نیز دچار مشکل بود. چنگ شائو با سه مرد آشنا می شود. “لینگ بو یی” پسر خوانده امپراتور، “یوان شن” با استعداد از کوهستان بایلو و “لو یائو” اشراف زاده که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اگرچه مسیر عشق پر فراز و نشیب است اما چنگ شائو هرگز از هر انتخابی که می کند پشیمان نمی شود و …

بیشتر بخوانید: فیلم جنگی ایران عراق تکاوری | بهترین فیلم های تکاوری ایرانی

سریال چینی Prodigy healer 2019

سریال های که ژائو لوسی بازی کرده / میکس از سریال های ژائو لوسی

سریال شفادهنده اعجوبه از نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی محصول 2019 چین است.در ژانر اکشن ، فانتزی ، پزشکی و عاشقانه در 36 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه Youku تهیه و تولید شده است . خلاصه داستان این سریال به این گونه است که یک پادشاه از یک قبیله مقدس، چینگ را با روش های شرقی و غربی ترکیب می کند تا بیماران را درمان کرده و از مرگ نجات دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگی پادشاهی

سریال Who Rules the World 2022

لیست سریال های ژائو لوسی / دانلود سریال های ژائو لوسی

سریال عاشقانه ژائو لوسی، چه کسی بر جهان حکومت می کند نیز از فیلم‌های ژائو لوسی در سال 2022 است. این سریال از هی فنگ زی خوش تیپ و شیک است در حالی که بای فنگ زی باشکوه و بی بند و بار است. موارد متضاد جذب می شوند زیرا هر دو از نظر مهارت بی رقیب هستند. گرفتار جنگ و هرج و مرج دنیای هنرهای رزمی، گل های عشق در میان خون هایی که در ده سال گذشته قربانی شده، شروع به شکوفایی می کنند. آنها دست به دست هم داده و به دنبال عدالت در جهان سفر می کنند. آیا عشق آنها صلح را به دنیای پر هرج و مرج می آورد؟

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

سریال Oh! My Emperor 2019

اسم سریال های ژائو لوسی / سریال های تاریخی ژائو لوسی / فیلم‌های ژائو لوسی

این سریال نیز از سریالهای عاشقانه با بازی ژائو لوسی است که در سال 2019 ساخته و پخش شده است. لو فی فی، دختر قرن بیست و یکم هست که به دنیای مرموز از زمان قدیم به کشور “هوانگ دائو گو” گذر می کند. هوانگ دائو گو کشوریست که رهبری آن در میان ۱۲ صاحب صور فلکی هر هزار ساله تغییر می کند، در آنجا “فی فی” با امپراتور کنونی ملت ، بی تیانگ یی، که همچنین صاحب صورت فلکی ارواح است، ملاقات …

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل | ژانر عاشقانه، کمدی و درام کره ای

سریال Please Feel At Ease Mr. Ling 2021

سریال های ژائو لوسی / میکس سریال های ژائو لوسی / فیلم‌های ژائو لوسی

این سریال از نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی در سال 2021 با بازی ژائو لوسی ساخته شده است. داستانی درباره اینکه یه خرگوش چجوری یه گرگ بزرگ بد رو به خونه خودش میاره…. زمانی که گوان شین به اون مرد برخورد کرد اولش فکر کرد اون مرد عقب موندست اما بعد از چند روز اون مرد ثابت کرد که در واقع یه نابغست و حین این که این موضوع مشخص شد لینگ یوعه به طور تصادفی گرفتار جنگ بی رحمانه ای به دلیل قدرت و جانشینی شد… حالا رابطه این دو نفر که خیلی باهم متفاوتن و تازه تو یه خونه زندگی میکنن قراره چجوری بشه؟

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های سینمایی افغانستانی

بهترین فیلم های ژائو لوسی

در این بخش به معرفی بهترین فیلمهای ژائو لوسی بازیگر چینی همراه ما باشید.

فیلم 1921

ژائو لوسی و شوکای بازیگر چینی لوسی

1921 یک فیلم تاریخی چینی محصول سال 2021 به کارگردانی هوانگ جیانشین و ژنگ داشنگ با بازی هوانگ ژوان، نی نی، وانگ رنجون و لیو هائوران است. این فیلم در تاریخ 1 ژوئیه 2021 در چین به مناسبت صدمین سالگرد حزب کمونیست چین به نمایش درآمد. ژائو لوسی در این فیلم در نقش لیو ژینگیانگ بازی کرده است.

فیلم عاشقانه  Autumn Fairy Tale 2019

اسم فیلم های ژائو لوسی / سریال های تاریخی ژائو لوسی

این فیلم از بهترین فیلم های ژائو لوسی است که در سال 2019 بازی کرده است. هنگامی که او ۳ ساله بود،جون زی باعث شد خواهر واقعی او با کودک دیگری جابجا شود.هجده سال بعد ،حقیقت به دلیل تصادف در ماشین ظاهر می شود.ان زی که خواهر او شده است ، در حالی که خواهر واقعی او شین ایی برمی گردد و…

بیشتر بخوانید: معرفی و سرگذشت بازیگران سریال لاست در گذر زمان

سریال City of Rock 2017

فیلم‌های ژائو لوسی بازیگر چینی

در این فیلم ژائولوسی درنقش یک بازیگر مهمان ظاهر شده و نقش کوتاهی داشته است. در فیلم سیتی آف راک یک نوازنده جوان از یک شهر کوچک در چین سعی می کند با برگزاری یک کنسرت راک خیریه، پارک با ارزش راک شهرش را نجات دهد.

سخن پایانی

در این طلب به معرفی بهترین سریال های ژائو لوسی و نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی همچنین اسم فیلم های ژائو لوسی پرداختیم. لطفا نظرات خودتان را درباره این بازیگر و همچنین بهترین سریال Zhao Lusi در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

4.5/5 - (67 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا