فیلم و سریال

معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک

در این مقاله قصد داریم سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک و سریال جدید جی چانگ ووک 2022 همراه ویکی باشید.فکر می‌کنید دلیل محبوبیت سریال های این بازیگر کره ای در چیست و چرا یکی از گران قیمت ترین بازیگران سینما و تلویزیون کره جنوبی است؟ بهترین سریال جی چانگ ووک کدام است؟

لیست بهترین سریال های جی چانگ ووک

در ادامه با معرفی سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است با ما همراه باشید.

درباره سریال دلباخته در شهر (Lovestruck in the City)

نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک / سریال جدید جی چانگ ووک 2022

دلباخته در شهر (Lovestruck in the City) سریال جدید جی چانگ ووک است که پخش آن از سال 2020 توسط شبکه KakaoTV شروع شد. پارک شین وو به‌عنوان کارگردانی در این پروژه همکاری داشت. وظیفه نویسندگی این سریال نیز برعهده جئونگ هیون جئونگ و جونگ دا هیون قرار داشت.

سریال دلباخته در شهر مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و با تحسین منتقدان مواجه شد. این سریال به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان جذابش نمرات خوبی را کسب کرد. جی چانگ ووک، کیم جی وون، کیم مین سئوک، مینهو و سو جوو یئان ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال دلباخته در شهر بدین شرح است: پارک جائه وون یک معمار 32 سال حرفه‌ای است که شخصیتی پرشور و صادق دارد. او قادر نیست زنی را که او «دزد دوربین» می‌خواند فراموش کند.

سریال شفا دهنده (Healer)

سریال های کره ای جی چانگ ووک / سریال جدید جی چانگ ووک

سریال شفا دهنده یا همان ” هیلر”، سریالی بود که سرنوشت جی چانگ ووک را برای همیشه تغییر داد و او را به اوج شهرت و محبوبیت رساند. هیلر بهترین سریال جی چانگ ووک در ژانر اکشن است. در این سریال نقش پیغام‌رسانی را بازی می‌کند که مخفیانه در ازای پول برای مشتریانش به کمک هکری حرفه‌ای کارهای غیرقانونی انجام می‌دهد. او طی انجام درخواست یکی از مشتریانش با چه یونگ‌شین ( با بازی پارک مین یانگ ) آشنا می‌شود. دختری شجاع و سرزنده که آرزو دارد خبرنگاری معروف مانند “کیم مون‌هو” شود. کیم مون هو، چه یونگ‌شین و هیلر درکنار هم در یک خبرگزاری آنلاین شروع به کار می‌کنند تا رازی که به گذشته هر 3 آن‌ها متبط است را برملا کنند.

حال سوال اینجات که چرا هیلر برترین سریال جی چانگ ووک است؟ جذابیت سریال هیلر از جایی آغاز می‌شود که این پسر مرموز، قدرتمند و نترس در این خبرگزاری با هویت جعلی و درحالی که خودش را کاملا خجالتی و دست و پا چلفتی نشان می‌دهد شروع به کار می‌کند و مخفیانه به چه یونگ شین اطلاعاتی که احتیاج دارد را می‌دهد. و چه یونگ شین عاشق مردی می‎شود که هیچ اطلاعاتی از او ندارد و حتی او را ندیده است، درحالی که هیلر دقیقا کنار اوست ولی یونگ شین هیچ توجهی به او نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای ذهن زیبا | سریال Beautiful Mind یک عاشقانه جذاب کره ای

سریال ملکه کی (Empress Ki)

سریال های جی جانگ ووک / سریال های کره ای با بازی جی چانگ ووک / سریال های ووکی

ار دیگر سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده، ملکه کی (Empress Ki) است که یکی از بهترین سریال کره ای با بازی جی چانگ ووک محسوب می‌شود که پخش آن از سال 2014 توسط شبکه ام بی سی کره آغاز شد و بعد از 51 قسمت به اتمام رسید. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده هان هی و لی سونگ جون قرار داشت. داستان سریال ملکه کی نیز توسط جانگ یونگ چول و جونگ کیون سون به رشته تحریر درآمد.

سریال ملکه کی با تحسین گسترده منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد و توانست به جوایز مخلفی دست پیدا کند. این سریال در زمینه‌های داستان، عملکرد گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت.

ها جی‌وون، هیونگ سونگ مین، جی چانگ-ووک، جو جین مو، بائک جین هی، جین یی هان، لی وون جونگ، مو سئونگ چویی، لی مون سیک، جونگ وونگ این، جیون گوک هوان و لیم جو اون ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال ملکه کی بدین شرح است: داستان حول محور زندگی کی سونگ نیانگ که یک زن اهل گوریو است می‌چرخد. این مجموعه وقایع تاریخی و زندگی او را از زمان کودکی تا بزرگسالی و سختی‌ها تا ازدواج با امپراتور طغون تیمور از سلسله یوآن چین را نشان می‌دهد. داستان از جایی شروع می‌شود که در دوران باستان و هنگامی که مغول‌ها در اوج قدرت خود بودند و توانستند بیشتر کشورهای آسیایی را به تصرف خود درآورند، کی سونگ نیانگ اولین عشقش را با پادشاه گوریو، وانگ یو، تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

سریال فروشگاه ست بیول تازه کار (Backstreet Rookie)

میکس سریال های جی چانگ ووک / سریال های جدید جی چانگ ووک / فیلم های جی چانگ ووک

فروشگاه ست بیول (Backstreet Rookie) نیز شایستگی حضور در لیست بهترین سریال های جی چانگ ووک را داراست. مایونگ وو لی کارگردان و سان جئون جوو نویسنده سریال فروشگاه ست بیول بودند. این سریال کار خود را از سال 2020 توسط شبکه اس بی اس آغاز کرد و بعد از گذشت 16 قسمت به کار خود پایان داد.

سریال فروشگاه ست بیول در طول پخش خود واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. برخی منتقدان داستان این سریال را آبکی و سطحی دانسته و از آن انتقاد کردند؛ اما برخی دیگر از منتقدان داستان سریال را سرگرم‌کننده دانسته و از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

کیم یو جونگ، جی چانگ ووک، کیم مین کیو، آن سول بین و هان سان هوا مهم‌ترین بازیگرانی بودند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال فروشگاه ست بیول بدین شرح است: دائه هیون به دلیل عدم درآمد کافی از فروشگاهش و همچنین خانواده غیرقابل اطمینانش سختی زیادی را تحمل می‌کند. او در ادامه برای استخدام یک کارگر شیفت شب آگهی می‌زند. سائت بیول این آگهی را دیده و برای رسیدن به این شغل نزد دائه می‌آید.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان انیمه Sword Art Online ( انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین )

سریال بک دونگ سو دلاور (Warrior Baek Dong-soo)

سریال هایی که Ji Chang-wook بازی کرده است

این سریال تاریخی از سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده و بسار محبوب بوده است. بک دونگ سو دلاور محبوب ترین سریال جی چانگ ووک در اوایل کارش بود. این سریال اکشن – عاشقانه داستان شمشیرزنی قدرتمند را به تصویر می‌کشد که در کودکی بخاطر بیماری حتی به سختی می‌توانست با چوب‌هایی که مانند آتل به دست و پایش می‌بست راه برود، اما کم‌کم با گذشت زمان و با اراده‌ای محکم و کمک‌های استادش به برترین شمشیر زن چوسان قدیم تبدیل می‌شود، کسی که دیگران حتی جرات نزدیک شدن به او را ندارند. هیچ‌کس جز دوست دوران کودکی‌اش که حالا تبدیل به بزرگ‌ترین دشمن او شده.

نقش مقابل چانگ ووک که برخی طرفداران به اختصار ووکی صدایش می‌زنند را یو سئونگ هو بازی می‌کند. پسر تنهایی که چرخ روزگار او را به مسیری می‌کشاند که به عنوان زیردست بزرگترین قاتل چوسال بزرگ می‌شود و قدرتش در شمشیرزنی به پای بک دونگ سو می‌رسد که هیچ، بارها کارگردان نشان می‌دهد که بخاطر دوستی قدیمی‌شان با اینکه می‌تواند به او آسیب برساند ولی همیشه عقب می‌کشد و از بک دونگ سو و اطرافیانش بدون این‌که کسی متوجهش باشد محافظت می‌کند. در میان بهترین سریال های جی چانگ ووک ، شاید بک دونگ سو کمی قدیمی شده باشد ولی اگر سریال‌های تاریخی – اکشن را می‌پسندید، طرفدار جی چانگ ووک و یو سئونگ هو هستید، و مهم‌تر از همه حوصله دیدن سریال‌هایی که بیشتر از 16 قسمت هستند را دارید، این سریال دیدنی و برومنس بین ووکی و سئونگ هو را از دست ندهید چرا که از بهترین سریال های جی چانگ ووک است.

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

سریال هفت بوسه اول (7 First Kisses)

سریال های که جی چانگ ووک بازی کرده/ بهترین سریال های Ji Chang-wook

از دیگر سریال های جی چانگ ووک هفت بوسه اول (7 First Kisses) است که یک سریال عاشقانه و کمدی به کارگردانی جونگ جونگ هوا است که پخش آن از سال 2016 آغاز شد و تنها پس از 8 قسمت به پایان رسید.

این سریال از دیگر نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک است که به هیچ وجه نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات بسیار پایینی را دریافت کرد. منتقدان سریال هفت بوسه اول را به دلیل داستان بسیار ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های نه چندان قدرتمند مورد انتقاد قرار دادند.

سریال هفت بوسه اول مورد توجه مخاطبان نیز قرار نگرفت و نتوانست به محبوبیت بالایی برسد. ازجمله بازیگرانی که در سریال هفت بوسه اول به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جی چانگ ووک، وون جین آه، چوی بو مین، سونگ جی ایون و پارک جین یانگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال هفت بوسه اول بدین شرح است: مین سو جین کارمند یک فروشگاه بزرگ است که هرگز رابطه‌ای نداشته است. او روزی با الهه قرارهای عاشقانه ملاقات می‌کند و زندگی‌اش کاملا دچار تغییر می‌شود.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل | ژانر عاشقانه، کمدی و درام کره ای

سریال شریک مشکوک (Suspicious Partner)

سریال جدید جی چانگ ووک 2021 / سریال با بازی جی چانگ ووک / سریال جدید جی چانگ ووک 2022

ار دیگر سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است سریال شریک مشکوک است. در سریال شریک مشکوک، جی چانگ ووک در نقش نو جی ووک بازی می‌کند، دادستانی که شغلش را رهای می‌کند و یک وکیل خصوصی می‌شود. چوی ته جون نقش دوست صمیمی خانوادگی‌اش را بازی می‌کند که با دوست دختر سابق جی ووک ( با بازی کون نارا ) به او خیانت کرده و رابطه‌شان دیگر مثل قدیم نیست. نام جی هیون هم در نقش یک کارآموز دادستانی است که به ناحق متهم به قتل می‌شود و حالا جی ووک وکیل خصوصی او می‌شود و حین تلاش برای نجات او از اتهام قتل، هر دو با یک قاتل روانی خطرناک و حل کردن پرونده‌ای دشوار با یکدیگر همراه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: فیلم های سینمایی پسرانه | بهترین فیلم سینمایی پسرانه کدام است؟

سریال کی 2 (The K2)

بهترین سریال های جی چانگ ووک / تمام سریال های جی چانگ ووک

جی چانگ ووک پس از شهرت فراوان در سریال هیلر، بار دیگر در سریالی اکشن به نام k2 ایفای نقش می‌کند. سریال کی 2 نیز از بهترین فیلم و سریال های جی چانگ ووک است و او در نقش بادیگاردی که قصد انتقام گرفتن از مقامات عالی‌رتبه کشورش را دارد حسابی خوش می‌درخشد. جی چانگ ووک در نقش کیم جه ها بازی می‌کند. او با اطلاعاتی جعلی به کشورش بازگشته و طی حادثه‌ای با چوی یو جین با بازی ” سونگ یون آ” که همسر نامزد ریاست جمهوری است آشنا می‌شود. یو جین در ازای اینکه جه ها بادیگارد دختر مخفی همسرش شود تا از او برای رسیدن به اهدافش استفاده کند و همسرش را مجبور کند تا رییس جمهور شود، به او قول می‌دهد تا انتقامش را از دشمن مشترکشان بگیرد. در همین حین جه ها عاشق دختر رییس جمهور با بازی یونا می‌شود و داستان ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: خلاصه داستان سریال خانم میزل شگفت انگیز 2022 + معرفی بازیگران و عوامل

سریال پسر سبزی فروشی (Bachelor’s Vegetable Store)

سریال جدید جی چانگ ووک ۲۰۲۲ / سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده / فیلم های جی چانگ ووک

در سریال سبزی فروشی گل‌پسر که بر اساس زنگی واقعی فردی ساخته شده که موفق شده در سال 1998 با تلاش از یک مغازه سبزی فروشی کوچک تبدیل به صاحب تعداد زیادی فروشگاه سبزی در سرتاسر کره شود ساخته شده است.

داستان این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده است و درباره ی یک مرد جوان به نام هان تائه یانگ است که یک فروشگاه سبزی فروشی کوچک را با تلاش و سخت کوشی خود به برندی بزرگ تبدیل کرد که در کل کشور شناخته شد و به برندی معروف و موفق تبدیل شد. داستان این سریال درباره ی شش مرد جوان است که در این فروشگاه بزرگ کار می کنند

بیشتر بخوانید: اسم تمام کارتون های باربی به فارسی از ابتدا تا به امروز

جمع بندی

جی چانگ-ووک نمایش های تلویزیونی، زیادی را بازی کرده و بسیار خوش درخشیده و یکی از بهترین بازیگران سریال های کره ای است. این بازیگر با استعداد و پرطرفدار و فوق العاده محبوب ، یکی از گران قیمت ترین بازیگران کره جنوبی است که در سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده بازی های ماندگار و محبوبی رو از خودش به یادگار گذاشته که هنوز که هنوزه مردم اون ها رو دوست دارند. نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک همیشه یکی از پرطزفدار ترین نمایش های کره جنوبی بوده است. امیدواریم که از این مطلب راضی بوده باشید. نظرات خودتان را برای ما در بخش کامنت ها بنویسید.

4.2/5 - (25 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا