سرگرمیفیلم و سریال

معرفی و بررسی داستان انیمیشن آرزو 2023 | انیمیشن wish دیزنی

انیمیشن wish 2023

در این مقاله به بررسی انیمیشن wish دیزنی و معرفی کارگردان و بازیگران انیمیشن آرزو دیزنی خواهیم پرداخت. انیمیشن ویش 2022 از جدیدترین کارتون های دیزنی است که در سال 2023 اکران خواهد شد. برای اطلاع از داستان و تاریخ انتشار مارتون آرزو دیزنی با ویکی همراه باشید.

دیزنی روز اول D23 را با ویترین استودیویی به پایان رسانده است که شامل چند پروژه انیمیشن سرگرم کننده آیندر سال 2023 است. یکی از هیجان ‌انگیزترین انیمیشن هایی که استودیوی دیزنی اعلام کرد، انیمین آرزو یا انیمیشن wish دیزنی بود که توسط کارگردانان معروفی همچون کریس باک و فاون ویراسانتورن و ‌نویسنده جنیفر لی ساخته شده است. در این فیلم آریانا دبوز در نقش آشا و آلن تودیک در نقش بزی سخنگو به نام والنتینو بازی خواهند کرد.

بررسی داستان انیمیشن آروز ( wish 2023)

انیمیشن wish دیزنی

در انیمیشن  Wishدو قهرمان، آشا (آریانا دبوز) 17 و رهبر درحال ساخت را بازی خواهد کرد. او با یکی از مهیب ترین دشمنان جهان روبرو می شود و باید با ستاره، یک نیروی کیهانی و توپ بی حد و حصر از انرژی خالص و شاید هرج و مرج متحد شود.

انیمیشن آرزو 2023 دیزنی به عنوان یک نامه عاشقانه نوستالژیک به انیمیشن کلاسیک دیزنی و بر اساس میراث این شرکت است. در انیمیشن ویش دیزنی آشا محرک، فوق‌العاده باهوش و خوش بین با شوخ طبعی بالایی است. او تاریکی را در پادشاهی می بیند که هیچ کس دیگری نمی بیند و باید راهی برای کمک به افرادی که دوست دارد بیابد.. در یک لحظه ناامیدی، آشا التماس زیادی به ستاره ها می کند و با تمام وجود آرزوی راهنمایی و کمک می کند، و قدرت آرزوی او ستاره ای واقعی را از جهان می خواند. آسمان. والنتینو پس از برآورده شدن آرزوی خود، توانایی صحبت کردن را به دست می‌آورد و فیلم این سوال را مطرح می‌کند که ذهن را تغییر می‌دهد: «ستاره آرزویی که بسیاری از شخصیت‌ها آرزوی آن را دارند، چگونه به وجود آمد؟»

فقط خواندن این توضیحات از انیمیشن آرزو دیزنی قلب هر طرفدار دیزنی را با خاطرات تماشای فیلم هایی مانند پری دریایی کوچک و پینوکیو پر از تپش می کند. به خصوص کلاسیک دوم به عنوان آرزو و صدای اصلی آن کاملاً الهام گرفته از نکات داستانی در پینوکیو است. آهنگ نمادین «When You Wish Upon a Star» در آن فیلم برای اولین بار به نمایش درآمد و بعداً تبدیل به صدای جرنگ برای لوگوی دیزنی شد. سطوح نوستالژی موجود در این فیلم به نظر می رسد رویاهای بسیاری از طرفداران را به واقعیت تبدیل می کند. مکان انیمیشن wish، پادشاهی روزاس، حتی به عنوان مکانی توصیف می‌شود که مظهر «ملکوت‌های افسانه‌ای کلاسیک» است.

با این حال، به نظر نمی رسد که انیمیشن آرزو 2023 دیزنی یک سفر به مسیر حافظه باشد، زیرا سبک انیمیشن wish 2023 زیبایی شناسی آبرنگی جاودانه را با انیمیشن سنتی مدرن سه بعدی ترکیب می کند. تصاویر مختلف و هنر مفهومی از اینیمیشن ویش نشان داده شده در طول ارائه واقعا خیره کننده است. دو قطعه از انیمیشن جدید ویش مخصوصاً آشا را در حال رقصیدن در میان ستارگان و سرنشین ما را می بینند که در کنار والنتینو نشسته است، با یک ژاکت زرد زیبا و به آسمان روشن ستاره بالا نگاه می کند. این ها تصاویر کلاسیک دیزنی با طعم و انرژی مدرن موسیقی هستند که در فیلم هایی مانند La La Land یافت می شوند.

بیشتر بخوانید: انیمیشن جدید ۲۰۲۲ دوبله فارسی | بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی

نقد انیمیشن wish دیزنی

بررسی داستان انیمیشن آروز ( wish 2023)

همه نشانه ها نشان می‌دهند که انیمیشن آرزو، کارتون کلاسیک بعدی دیزنی در میان افرادی مانند Frozen است. با توجه به اینکه Frozen توسط باک و لی کارگردانی شده است، این مناسب است. علاوه بر این، جولیا مایکلز خواننده و ترانه سرا در حال ساخت موسیقی جدید برای فیلم انیمیشن آرزو کردن 2023 است. هنگامی که نیروگاه‌های DeBose و Tudyk را اضافه می‌کنید، انیمیشن ویش مستقیماً به بالای فهرست مورد انتظارترین انیمیشن های سال 2023 جهش کرده است. دبوز به تازگی برنده جایزه اسکار برای نقش آنیتا در داستان وست ساید استیون اسپیلبرگ است، در حالی که تودیک تنها یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین بازیگران شخصیت است که امروزه در پروژه‌های انیمیشن موفقی مانند هارلی کوین، انکانتو و موانا کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اسم تمام کارتون های باربی به فارسی از ابتدا تا به امروز 

تاریخ اکران انیمیشن آرزو  دیزنی

تاریخ اکران انیمیشن آرزو  دیزنی

انیمیشن wish دیزنی در نوامبر 2023 راه خود را به سالن‌های سینما پیدا خواهد کرد. در صورت تغیر تاریخ انتشار انیمیشن آرزو در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: انیمه های پسرانه | معرفی بهترین انیمه پسرانه جهان

جمع بندی انیمیشن wish دیزنی

در این مقاله به بررسی انیمیشن جدید آرزو دیزنی در سال 2023 و خلاصه ای از داستان کارتون wish و معرفی عوامل و تتریخ انتشار انیمیشن ویش پرداختیم. امیدواریم که لذت برده باشید.

 

3.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا