فیلم و سریال

انیمه های پسرانه | معرفی بهترین انیمه پسرانه جهان

آیا تابحال انیمه پسرانه تما شا کرده اید؟ ما در این مقاله به معرفی بهترین انیمه های پسرانه خواهیم پرداخت. در این لیست به معرفی 10 انیمه مناسب پسران را معرفی کرده ایم. با مجله ویکی همراه باشید.

بهترین انیمه های پسرانه دنیا

در ادامه با معرفی ده انیمه پسرانه برتر دنیا و همچنین بررسی اجمالی آنها با ما همراه باشید. این لیست بهترین انیمه های مناسب پسر ها از برترین سایت های انیمه دنیا بدست آمده است.

انیمه پسرانه Tanaka-Kun Is Always Listless

انیمه های پسرانه عاشقانه / انیمه پسرانه کیوت

این انیمه پسرانه  کمدی یک انیمه غیر متعارف و سوررئالیستی که از سری وب مانگای محبوب منتشر شده توسط اسکوئر انیکس اقتباس شده است، پسر دبیرستانی خسته ای را معرفی می کند که علیرغم تلاش های متعدد دوستانش، می تواند به طرز شگفت انگیزی بخوابد. تاناکا با ناراحتی اوهتای پر انرژی اغلب در حالت بی حالی دیده می‌شود و توانایی چرت زدن در هر موقعیتی، به ویژه در وسط جمله را دارد!

انیمه Flying Witch

انیمه های پسرانه اکشن / برترین انیمه های پسرانه دنیا

انیمه پسرانه جدید نهنگ پرنده یک انیمه های پسرانه است که داستان ماکوتو کوواتا یک جادوگر 15 ساله است و از خانه والدینش در یوکوهاما نقل مکان می کند تا با اقوام خود در روستایی در آئوموری زندگی کند. او چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد جادو و زندگی در حومه شهر دارد و او خیلی مشتاق است تا این ماجراهای جدید را آغاز کند. ماکوتو که روزهایش را با دنیای ماورایی و دنیوی متعادل می کند، یک روز طلسم های جادویی را انجام می دهد و روز دیگر سبزیجات خود را پرورش می دهد. ماکوتو با چیتوی آشنا، خواهر عشایری اش آکان، و پسرعموهایش، کی و چیناتسو، از هر روز خود بهترین استفاده را می برد. چه در حال تهیه تنقلات مسحورکننده باشد، چه به طور تصادفی یک گله غول پیکر از کلاغ ها را احضار کند یا در حال کاوش در خرابه های باستانی در پشت یک خانه باشد.

انیمه پسرانه The Disastrous Life Of Saiki K

انیمه های پسرانه قسمت اول / بهترین انیمه پسرانه دنیا

زندگی فاجعه بار سایکی کوسو نیز یکس دیگر از انیمه های پسرانه است که در آن کوسو سایکی یک دانش آموز متوسطه 16 ساله معمولی است. با این تفاوت که قدرت روانی بالایی دارد. او می تواند از آنها برای به دست آوردن هر چیزی که می خواهد استفاده کند، اما همه چیزهایی را که مردم به آن فکر می کنند نیز می داند. همه چيز. بدون غافلگیری، بدون راز، بدون تجربیات عادی انسانی. او از دوران کودکی قدرت های خود را کنترل کرده است، اما با وسوسه های دوران دبیرستان که اکنون در ذهنش است، قوانین و قاشق ها را خم می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان انیمه هنر شمشیر زنی آنلاین

انیمه My Hero Academia

انیمه های پسرانه طراحی / جدیدترین انیمه های پسرانه

ایزوکو در تمام زندگی خود آرزوی قهرمان شدن را داشته است. یک هدف عالی برای هر کسی، اما به ویژه برای یک بچه بدون هیچ ابرقدرت چالش برانگیز. درست است، در دنیایی که هشتاد درصد از مردم دارای نوعی «عجیب» فوق‌العاده هستند، ایزوکو آنقدر بدشانس بود که کاملاً عادی به دنیا آمد. اما این مانع از ثبت نام او در یکی از معتبرترین آکادمی های قهرمان جهان نمی شود. اکنون، تنها چیزی که بین او و کلاس اولش قرار دارد، امتحان ورودی عالی آکادمی است چیزی که با تدریس خصوصی کوچک قدرتمندترین قهرمان جهان نمی تواند حل کند.

انیمه پسرانه Barakamon

انیمه های پسر / انیمیشن های پسرانه جدید

از جدیدترین انیمه های پسرانه عاشقانه باراکامون است که وقتی خوشنویس سی «سیشو» هاندا از انتقاد از کارش چنان عصبانی می شود که در به به منتقد خود مشت می زند، پدرش تصمیم می گیرد که سی باید در مورد رفتار او فکر کند و او را برای زندگی به جزیره ای دورافتاده می فرستد. به دور از امکانات مدرن شهر، هنرمند خوش خلق باید با محیط روستایی و همسایگان دمدمی مزاج اما خوش نیت خود سازگار شود. چگونه می‌تواند روی هنرش تمرکز کند وقتی وسایلش اغلب کار نمی‌کند، همسایه‌ها او را اذیت می‌کنند و بچه‌های محله خانه‌اش را به یک پایگاه مخفی تبدیل کرده‌اند؟

انیمه Little Witch Academia

انیمه پسرانه / انیمه پسرانه عاشقانه

از انیمه های مناسب پسران انیمه Little Witch Academia است با این داستام که هنگامی که آکو کودک بود، یک نمایش جادوگری او را جذب خودش کرد، یک جادوگر زیبا که اجراهایش آسمان را با نورها و انفجارهای عجیب و غریب روشن می کرد. آکو که اکنون یک نوجوان است، وارد یک آکادمی معتبر جادویی شده است به این امید که ردپای بت خود را دنبال کند، اما با ناراحتی او متوجه می شود که جادو فقط سرگرمی و بازی نیست. همچنین جاروهای پرنده، درس‌های خسته‌کننده و طلسم‌هایی وجود دارد که برای مدیریت آن‌ها از بین رفته‌اند، ناگفته نماند که همکلاسی‌های او و کارکنان مدرسه فکر می‌کنند شاینی یک کلاهبردار است! بنابراین، وقتی کلاس آکو مأموریت جدید و خطرناکی دریافت می‌کند – یافتن گنج‌های کمیاب در سیاه ‌چال پر از هیولا. او مشتاق است ثابت کند که آنچه را که لازم است برای خود دارد، حتی زمانی که با مرگ حتمی روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کارتون مینیون ها 2 Minions 2: The Rise of Gru

انیمه Cells At Work

انیمه پسرانه قسمت / 1 انیمه پسرانه کیوت

انیمه پسرانه Cells At Work مجموعه ای علمی است که یادگیری در مورد زیست شناسی را سرگرم کننده، خنده دار و سرگرم کننده می کند. گلودرد! تب! آنفولانزا! دنیا مکان خطرناکی برای یک گلبول قرمز است که فقط تلاش می کند تکثیرش  را تمام کند. خوشبختانه، او تنها نیست … او دارای سلول های کل بدن انسان است که آماده کمک هستند! گلبول سفید مرموز، سلول T قاتل گاومیش و بی پروا، نورون عصبی، حتی پلاکت های کوچک و بامزه. اگر می خواهند شما را سالم نگه دارند، باید دور هم جمع شوند!

انیمه 3D Girlfriend

انیمه پسرانه برای پروفایل / انیمه پسرانه غمگین

انیمه دوست دختر سه بعدی یکی دیگر از انیمه های پسرانه است که در آن Hikari Tsutsui پسر دبیرستانی است که از دختران مجازی که در انیمه ها و بازی ها با آنها روبرو می شود خوشش می آید. او دوستان زیادی ندارد و در دنیای خودش زندگی می کند. یک روز، هنگامی که او در وظیفه نظافت استخر گیر کرده است، آیروها، “دختری واقعی” که خودنمایی و محبوب پسرها است، به او نزدیک می شود.

انیمه پسرانه Black Summoner

بهترین انیمه های پسرانه / انیمه پسرانه جدید

کلوین که در مکانی جدید و عجیب بیدار می شود و هیچ خاطره ای از زندگی گذشته خود ندارد، متوجه می شود که در ازای انتقال توانایی های جدید خود، آن خاطرات را از بین برده است. به عنوان یک احضار کننده به دنیای کاملاً جدیدی می رود – با اولین دنبال کننده او همان الهه ای است که او را به ارمغان آورد! – کلوین زندگی جدید خود را به عنوان یک ماجراجو آغاز می کند و مدت زیادی نمی گذرد که او تمایلات پنهان خود را به عنوان یک معتاد جنگی کشف می کند. از شوالیه سیاه قلعه باستانی ارواح شیطانی گرفته تا دیو درون غار مخفی حکیم، او در مبارزه با دشمنان مهیب یکی پس از دیگری لذت می برد. به این ماجراجوی OP در یک حماسه مهیج و حماسی بپیوندید زیرا او و متحدانش راه خود را در تاریخچه تاریخ حک می کنند!

بیشتر بخوانید: شخصیت های شرور برتر انیمیشن ها در سال های گذشته

انیمه Jujutsu Kaisen

انیمه پسرانه جنگی / انیمه پسرانه مدرسه ای

از انیمه های پسرانه اکشن انیمه Jujutsu Kaisen است که اگرچه یوجی ایتادوری شبیه نوجوانان معمولی است، اما قدرت بدنی بی‌نظیر او چیزی است که باید دید! همه باشگاه‌های ورزشی می‌خواهند که او به آنها ملحق شود، اما ایتادوری ترجیح می‌دهد با طردشدگان مدرسه در باشگاه تحقیقات غیبی معاشرت کند. یک روز باشگاه موفق می شود یک شیء نفرین شده مهر و موم شده را بگیرد. آنها نمی دانند که وقتی مهر و موم را بشکنند چه وحشتی به راه خواهند انداخت.

سخن آخر

در این لیست ما بهترین انیمه های پسرانه جهان را برای شما معرفی کردیم.  شما کدام انیمه پسرانه دنیا را دیده اید؟ اگر انیمه های مناسب پسران دیگری میشناسید بخش نظرات برای ما بنویسید.

 

4.2/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا