فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

هنرپیشه‌های the boys

در این مقاله با معرفی هنرپیشه‌های the boys با شما خواهیم بود. درمیان بازیگران سریال پسران چهره های مشهور بسیاری وجود دارند که در طول این مقاله از مجله ویکی به بررسی هر کدام از بازیگران سریال the boys خواهیم نشست.

سریال پسران یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط اریک کریپک برای Amazon Prime Video ساخته شده است. این سریال بر اساس کتاب کمیکی به همین نام توسط گارث انیس و داریک رابرتسون ساخته شده است، این فیلم در باره تیمی از افراد باهوش است که در حال مبارزه با افراد فوق العاده قدرتمندی هستند که از توانایی های آنها سوء استفاده می کنند. این مجموعه شامل گروهی از بازیگران شامل کارل اوربان، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، جسی تی آشر، چیس کرافورد، لاز آلونسو، تومر کاپون، کارن فوکوهارا و ناتان میچل می‌شود. در ادامه به معرفی هرکدام از هنرپیشه‌های the boys خواهیم پرداخت.

معرفی هنرپیشه‌های the boys

در سریال ابرقهرمانی پسران چهره‌های آشنای زیادی وجود دارد که ممکن است قبلاً سریال ها یا فیلم های آنها را دیده باشید. در ادامه این بخش با معرفی بازیگران سریال the boys و همچنین با بررسی فیلم ها و سریال های دیگر هنرپیشه‌های پسران با ما همراه باشید.

آنتونی استار (Antony Starr)

بازیگران سریال the boys / هنرپیشه‌های the boys

آنتونی استار (متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۷۵) بازیگر نیوزلندی است که به خاطر نقش‌های تلویزیونی‌اش شناخته شده و یکی از اصلی ترین بازیگران سریال پسران است. او نقش دوتایی جترو و ون وست را در سریال خشن فورچون (10-2005)، لوکاس هود در بانشی (16-2013) و هوملندر در فیلم پسران (2019 تا کنون) بازی کرد. او یکی از بازیگران اصلی سریال پسران است.

استار برای بازی در فیلم استرالیایی «کاش اینجا بودی» در سال 2012 برنده جایزه AACTA برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جوایز دیگر شد. او برای بازی در فیلم After the Waterfall (2010) نامزد جایزه فیلم نیوزلند بهترین بازیگر مرد شد.

کارل اربن (Karl Urban)

هنرپیشه‌های the boys / بازیگران سریال پسران

از دیگر بازیگران سریال پسران Karl-Heinz Urban (متولد 7 ژوئن 1972) یک بازیگر نیوزلندی است. کار او با حضور در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نیوزلند مانند Xena: Warrior Princess آغاز شد. اولین نقش او در هالیوود در فیلم ترسناک Ghost Ship در سال 2002 بود. از آن زمان، او در بسیاری از فیلم‌های پرمخاطب بازی کرده است، از جمله در نقش Éomer در قسمت دوم و سوم سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، Vaako در قسمت دوم و سوم سری فیلم‌های Riddick، لئونارد مک‌کوی در فیلم راه‌اندازی مجدد Star Trek. سری، کریل در برتری بورن (2004)، جان “ریپر” گریم در دووم (2005)، قاضی درد در درد (2012)، گاوین ماگری در اژدهای پیت (2016)، و اسکورج در استودیو مارول، ثور: راگناروک (2017) ). در سال 2013 در سریال علمی تخیلی Almost Human بازی کرد. از سال 2019، او در نقش بیلی بوچر در سریال The Boys بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

هنرپیشه‌های پسران / هنرپیشههای meow the secret boy

جک هنری کواید (متولد 24 آوریل 1992) از هنرپیشه‌های پسران یک بازیگر آمریکایی است. او اولین بازیگری خود را با یک نقش کوچک در فیلم دیستوپیایی The Hunger Games (2012) انجام داد و قبل از ایفای نقش اصلی خود در نقش هیو کمپبل هوشیار در سریال The Boys (2019–اکنون). در میان نقش‌های دیگر، او بخشی از بازیگران اصلی سریال HBO’s Vinyl (2016) بود و نقش‌های صداپیشگی متعددی مانند برد بوملر در Star Trek: Lower Decks (2020–اکنون) داشته است. او در فیلم اسلشر جیغ 2022 نقش ریچی کرش را بازی کرد. جک هنری یکی از هننرپیشه های اصلی سریال پسران بشمار می رود.

ارین موریارتی (Erin Moriarty)

بازیگران پسران / بازیگران زن سریال پسران

از هنرپیشه های زن سریال پسران ارین الایر موریارتی (متولد 24 ژوئن 1994) یک هنرپیشه آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش آنی ژانویه / نور ستاره در سریال The Boys (2019–اکنون)، بر اساس مجموعه کتاب های کمیک به همین نام شناخته می شود. قبل از بازیگری درسریال The Boys، او نقش های قابل توجهی در جسیکا جونز (2015) از نتفلیکس، کارآگاه واقعی HBO (2014) و بیوه قرمز (2013) شبکه ABC داشت. در خارج از تلویزیون، او در فیلم‌های مستقل تحسین‌شده «پادشاهان تابستان» و «کاپیتان شگفت‌انگیز» و غیره ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

جنسن اکلس (Jensen Ackles)

بازیگران مرد سریال پسران / هنرپیشه The Boys

جنسن اکلس (متولد 1 مارس 1978) از بازیگران مرد سریال پسران یک بازیگر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش دین وینچستر در سریال درام فانتزی تاریک WB/CW (2005-2020) و حضور در سریال‌های تلویزیونی مانند روزهای زندگی ما در NBC در نقش اریک بردی (که چندین نامزدی جایزه امی روز را برای او به ارمغان آورد) شناخته شده است. فوق سربازان Ben/X5-493 و Alec/X5-494 در فاکس تاریکی فرشته، جیسون تیگ در اسمال ویل از WB/CW و بن/سرباز پسر درسریال The Boys. او همچنین نقش اصلی فیلم موفقیت آمیز باکس آفیس My Bloody Valentine 3D را ایفا کرد و صداپیشگی جیسون تاد در فیلم انیمیشن Batman: Under the Red Hood و بروس وین/بتمن در اقتباس انیمیشنی از Batman: The Long Halloween را بر عهده گرفت.

کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara)

بازیگران زن The Boys / هنرپیشه گان سریال پسران

از دیگر بازیگران زن سریال پسران کارن فوکوهارا (فوکوهارا کارن، متولد 10 فوریه 1992) یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر برای نقش هایش در نقش تاتسو یاماشیرو / کاتانا در فیلم ابرقهرمانی جوخه انتحار 2016 و در نقش کیمیکو میاشیرو در آمازون شناخته می شود.همچنین او از بازیگران سریال The Boys (2019–اکنون) بوده است. فوکوهارا همچنین به خاطر صداپیشگی شخصیت گلیمر از سریال های نتفلیکس She-Ra و شاهزاده خانم های قدرت و کیپو از کیپو و عصر جانوران شگفت انگیز شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

چیس کرافورد (Chace Crawford)

هنرپیشه‌های پسران / بازیگر های سریال پسران

کریستوفر چیس کرافورد (متولد 18 ژوئیه 1985) از هنرپیشه‌های the boys و یک بازیگر آمریکایی است. او به‌خاطر نقش‌آفرینی‌های تلویزیونی‌اش از نیت آرچیبالد در سریال درام نوجوان CW، Gossip Girl (2007–2012)، و سریال The Deep in Amazon Prime Video سریال اصلی The Boys (2019–اکنون) شناخته می‌شود. او همچنین برای بازی در فیلم‌های The Covenant (2006)، The Haunting of Molly Hartley (2008)، دوازده (2010) و What to Expect When You’re Expecting (2012) شناخته شده است. در سال 2015، او در سریال درام کوتاه مدت Blood & Oil شبکه ABC نقش بیلی لیفور را ایفا کرد.

لاز آلونسو (Laz Alonso)

هنرپیشه‌های the boys / بازیگران سریال پسران

لازارو آلونسو (زاده 25 مارس 1974) از بازیگران سریال the boys یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او برای بازی در نقش Tsu’tey در فیلم علمی تخیلی آواتار جیمز کامرون و Fenix Calderon در فیلم Fast & Furious شناخته شده است. آلونسو در فیلم های دیگری مانند Jarhead، This Christmas، Miracle at St. Anna و دیترویت نیز ایفای نقش کرده است. از سال 2019، آلونسو بخشی از بازیگران اصلی سریال اصلی Amazon Prime Video The Boys (بر اساس مجموعه کتاب های مصور به همین نام) است که نقش شخصیت معروف به Marvin T. “MM (Mother’s Milk)” Milk را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مینی سریال های عاشقانه جهان

تومر کاپون (Tomer Capone)

بازیگران سریال the boys / هنرپیشه‌های پسران

تومر کاپون (متولد 15 ژوئیهٔ  1985) از هنرپیشه‌های the boys یک بازیگر اسرائیلی است. او در تلویزیون صادراتی محبوب اسرائیل مانند گروگان ها و مجموعه تلویزیونی سیاسی هیجان انگیز Fauda بازی کرده است. در سال 2016 جایزه Ophir را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک هفته و یک روز دریافت کرد. او در فیلم When Heroes Fly و سریال Amazon The Boys بازی می کند.

جسی آشر (Jessie T. Usher)

بازیگر پسران / هنرپیشه ای سریال د بویز

از دیگر هنرپیشه‌های پسران Jessie T. Usher Jr (متولد 29 فوریه 1992) یک بازیگر آمریکایی است. او در نقش کم کالووی در سریال تلویزیونی استارز، پشیمانی بازمانده بازی کرد. او قبلا در Level Up نقش Lyle را بازی کرده بود. اولین حضور او در فیلم عبارتند از When the Game Stands Tall and Teenage (هر دو 2014) و Independence Day: Resurgence (2016). او در حال حاضر نقش Reggie Franklin / A-Train را در سریال Amazon Prime Video The Boys بازی می کند. او اخیراً در فیلم های شفت (2019) و لبخند (2022) بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

کلودیا دومیت (Claudia Doumit)

بازیگران سریال د بویز / هنر پیشه های سریال پسران

از دیگر هنرپیشه‌های the boys کلودیا دومیت بازیگر استرالیایی است. او نقش جیا ماری را در سریال ان‌بی‌سی بی‌زمان بازی کرد و بیشتر به خاطر بازی در نقش فرح کریم از Call of Duty: Modern Warfare و ویکتوریا نیومن از سریال پسران شناخته می‌شود.

دومینیک مک الیگوت (Dominique McElligott)

بازیگر های سریال د بویز / هنرپیشه‌های پسران

بازیگر سریال پسران، خانم Dominique McElligott (متولد 5 مارس 1986) یک هنرپیشه ایرلندی است. او به‌عنوان یک سریال در سریال‌های Raw (2008)، Hell on Wheels (2011-2012)، باشگاه همسران فضانورد (2015)، House of Cards (2016-2017)، آخرین سرمایه‌دار (2016)، و پسران (2016) ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم های سینمایی پسرانه | بهترین فیلم سینمایی پسرانه کدام است؟

جمع بندی بازیگران سریال پسران

آیا شما سریال پسران را تماشا کرده اید؟ از بازی کدام بازیگر سریال پسران خوشتان آمده؟ کدام یک از هنرپیشه‌های the boys میتوانست در این لیست قرار بگیرد. امیدواریم که از لیست بازیگران پسران خوشتان آمده باشد. لطفا از دیگر مطالب مجله ویکی دیدن کنید.

4.1/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا