بازیسرگرمی

بهترین بازی های PS Plus Premium کدامند؟ (ژانویه 2024)

لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

سرویس ارتقا یافته پلی استیشن پلاس موفقیت بزرگی بوده است و همچنان بهتر می شود. پلی‌استیشن پلاس مدرن، که پلی‌استیشن پلاس اصلی را با سرویس پخش‌کننده PlayStation Now ادغام کرد، به سه لایه Essential، Extra و Premium تقسیم می‌شود. در حالی که تمامی سطوح PS Plus همچنان دسترسی چندنفره آنلاین به بازی‌ها و عناوین رایگان ماهانه را برای بازیکنان  فراهم می‌کند، تنها لایه‌های Extra و Premium کاتالوگی از بازی‌ها را بدون پرداخت هزینه اضافی فراتر از قیمت اشتراک ارائه می‌دهند.

سرویس استریم ابری که لایه‌های Extra و Premium ارائه می‌کنند شامل کاتالوگی از صدها بازی های PS4 و PS5 و همچنین بازی‌های نسل‌های قدیمی‌تر مانند PS2، PS3، PSP و PlayStation اصلی است. پلی استیشن تعداد انگشت شماری از بازی های شخص اول اخیر را به همراه چندین بازی شخص ثالث عالی که باید مطلقاً بازی کنند، به لیست اضافه کرده است. با مجله ویکی همراه باشید

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

به‌روزرسانی در 28 دسامبر 2023 توسط Michael Colwander: کتابخانه بازی‌های سونی در PS Plus با افزودن بازی‌های بیشتری هر ماه به قوی‌تر شدن ادامه می‌دهد. PS Plus شروع به عمل به وعده خود برای تبدیل شدن به یک رقیب واقعی برای Game Pass کرده است. برای تازه نگه داشتن لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس، بازی های جدیدی اضافه شده است.

بازی Bugsnax

بازی‌های PS4 و PS5 موجود در PS Plus Premium

  • پلتفرم ها: Nintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One
  • تاریخ انتشار: November 12, 2020
  • ژانر: ماجراجویی و اکشن

یکی از اولین بهترین بازی های پلی استیشن پلاس که برای PS5 فاش شد Bugsnax بود. Bugsnax یک بازی ماجراجویی است که در آن بازیکن ناشناس به جزیره ای مرموز می رسد که پر از موجوداتی است که ظاهر و طعمی مانند غذا دارند. بازیکن روزنامه نگاری است که به کاوشگر لیزبرت مگافیگ در جزیره اسناکتوث می پیوندد.

با این حال، لیزبرت ناپدید شده است. بازیکن با یک بازیگر سرگرم کننده و شگفت آور عمیق از شخصیت هایی روبرو می شود که در جستجوی لیزبرت نیز هستند. البته، در قلب Bugsnax Bugsnax پوکمون مانند آن قرار دارد که بازیکن می تواند آن را بگیرد و به ساکنان جزیره اسناکتوث بدهد. Bugsnax همچنین دارای قابلیت گسترش Isle of Bigsnax رایگان است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی دریم لیگ 2024

بازی Dragon Ball FighterZ

بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

  • پلتفرم ها: Nintendo Switch, PlayStation 4 and 5, Xbox One, X and Series S, Windows
  • تاریخ انتشار: January 13, 2018
  • ژانر: ماجراجویی و مبارزه ای

پلی استیشن پلاس مجموعه ای چشمگیر از بازی های مبارزه ای از فرنچایزهای موفق دارد. پیوستن به بازی هایی مانند Street Fighter V و Mortal Kombat 11 بدون شک بهترین بازی مبارزه ای نسل گذشته در Dragon Ball FighterZ است. Dragon Ball FighterZ دارای دودمان بازی‌های مبارزه‌ای Arc System Works است که به‌خاطر فرنچایز Guilty Gear معروف است و دارای گیم‌پلی انفجاری مبتنی بر تیم است.

بازیکنان می توانند برخی از شخصیت های مورد علاقه Dragon Ball خود را انتخاب کنند و صفحه نمایش خود را با اکشن های دیوانه وار و توجه به جزئیاتی پر کنند که طرفداران هاردکور Dragon Ball می توانند از آن استقبال کنند. Dragon Ball FighterZ همچنین قرار است یک نسخه نسل بعدی را منتشر کند که با نت کد بازگشتی همراه خواهد بود. در حال حاضر آزمایش بتای نت‌کد بازگشتی رایانه شخصی تا 10 دسامبر ادامه دارد. اگرچه، متأسفانه، نت کد بازگشتی به نسخه PS4 Dragon Ball FighterZ اضافه نخواهد شد، اما هنوز زمان هیجان انگیزی برای عضویت در انجمن Dragon Ball FighterZ است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آیفون

بازی Rayman Legends

لیست بازی های پلی استیشن پلاس

  • پلتفرم ها: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, MORE
  • تاریخ انتشار: August 20, 2013
  • ژانر: مبارزه ای و ماجراجویی

Rayman Legends یکی از بهترین پلتفرمرهای دو بعدی است که تاکنون ساخته شده است. سبک هنری و انیمیشن آن در سال 2023 مانند سال 2013 می درخشد. Rayman Legends دارای کنترل های پلتفرم فشرده و سطوح فوق العاده است، از جمله سطوح مبتنی بر موسیقی مشابه Super Mario Wonder. اگرچه سطوح مبتنی بر موسیقی در Rayman Legends بر اساس آهنگ‌های دنیای واقعی است، مانند نسخه‌ای با تم ماریاچی از Survivor’s Eye of the Tiger.

Rayman Legends با سطوح سرگرم کننده پر شده است. اگر این کافی نیست، همچنین شامل تمام سطوح از Rayman Origins قبلی است. مجموعه‌های کلکسیونی، چالش‌ها و چیزهایی را برای باز کردن اضافه کنید، Rayman Legends دارای قابلیت‌های فراوانی برای هر طرفدار پلتفرمینگ است.

بیشتر بخوانید: بازی های اندرویدی برتر

بازی های پلی استیشن پلاس این ماه

  • پلتفرم ها: PlayStation 2, PlayStation 4, PlayStation 3
  • تاریخ انتشار: October 18, 2005
  • ژانر: اکشن و پازل

بازی های پلی استیشن پلاس اکتبر

  • پلتفرم ها: Nintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4, macOS
  • تاریخ انتشار: October 15, 2019
  • ژانر: نقش آفرینی

لیست بهترین بازی های PS Plus Premium

  • پلتفرم ها: Android, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One
  • تاریخ انتشار: October 6, 2014
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی و ترسناک
به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا