بازیسرگرمی

بازی های اندرویدی برتر | بهترین بازی جهان برای گوشی های اندروید

محبوب ترین بازی های اندروید جهان

به نظر شما بهترین بازی های اندروید کدام ها هستند؟ علاقه مندان به گیم در این مقاله با معرفی بهترین بازی جهان برای گوشی اندرویدی همراه مجله ویکی باشید.

با پیشرفت تکنولوژی بازی های اندروید جدید روز به روز در حال افزایش هستند و این موضوع علاقه مندان به گیم را خوشحال می کند چونکه می توانند لذت های جدیدی را تجربه کنند. در این مقاله لیست بازی های برتر اندرویدی را باهم بررسی می کنیم.

بهترین بازی جهان برای گوشی های اندروید

فهرست بهترین بازی های اندوروید معرفی شده از ترتیب خاصی برخوردار نیست و صرفا سلیقه شخصی است.

بازی Call of Duty: Mobile؛ بازی های اندرویدی

بهترین بازی جهان برای گوشی های اندروید

  • سبک بازی: اکشن و جنگی
  • مناسب برای بزرگسالان
  • استودیو سازنده: اکتیویژن
  • قیمت: رایگان

کمتر کسی را می شناسیم که علاقه مند به بازی موبایلی باشد بازی کال اف دیوتی موبایل بازی نکرده باشد. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های اندوریدی جهان است که طرفداران بی شماری دارد. این بازی دارای حالت PvP آنلاین FPS معمولی و بتل رویال 100 نفره است.

این موضوع Call of Duty: Mobile را در دسته‌بندی نادری قرار می‌دهد که در آن بازی‌های بتل رویال مانند PUBG Mobile و همچنین FPS PvP معمولی مانند Critical Ops یا Modern Combat نیز هستند. کارهای شگفت انگیزی برای انجام دادن در این بازی وجود دارد و گیم پلی عالی و روانی دارد.

گرافیک عالی، قابلیت نصب بر روی هر نوع گوشی اندروید، سلاح های متنوع و جدید، مپ های جذاب، قابلیت بازی بصورت آنلاین و چت آنلاین و بسیاری از امکانات دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کال آف دیوتی موبایل است. این بازی بصورت رایگان عرضه شده است و از جمله بازی های برتر اندرویدی جهان است.

بیشتر بخوانید: بازی دخترانه آرایشی | بازی های آرایشی برای دختران

بازی Genshin Impact ؛ بهترین بازی اندروید جهان

بهترین بازی های اندروید / بهترین بازی های اندروید افلاین

  • سبک بازی: ماجراجویی و اکشن
  • مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان
  • استودیو سازنده: میهویو
  • قیمت: رایگان

Genshin Impact یک بازی اکشن RPG با مکانیک gacha است. این بازی نیز از بهترین بازی جهان برای گوشی اندروید است. پس از انتشار، به دلیل جلوه های بصری چشمگیر و گیم پلی عالی خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. به نظر می رسد و کمی شبیه به Zelda: Breath of the Wild است، ولی که هیچ کس واقعاً به آن اهمیت نمی دهد.

بازی دارای سیستم پارتی است و می توانید شخصیت های جدیدی را از طریق سیستم گاچا یا رویدادهای گیم پلی خاصی دریافت کنید. با این حال، عناصر بصری، مکانیک‌های گیم‌پلی و دنیای کاملاً باز (کامل با یک گلایدر) باعث می‌شود بازی نسبت به بسیاری از سبک‌های دیگر محدودتر باشد.

مشکل این بای این است که باید یک گوشی میان رده با 8 گیگ رم داشته باشید تا بتوانید آن را اجرا کنید. این بازی نیز بصورت رایگان انجام شده است اما درون برنامه میتوانید خرید کنید.

بیشتر بخوانید: بازی دریم لیگ 2024 | معرفی ویژگی ها، ترفند ها و گیم پلی دریم لیگ ۲۰۲۴

بازی Legends of Runeterra ؛ بازی اندرویدی برتر

بهترین بازی های اندرویدی جهان / نصب بهترین بازی های اندروید

  • سبک بازی: کارتی
  • مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان
  • استودیو سازنده: ریوت گیمز
  • قیمت: رایگان

Legends of Runeterra یکی از چندین بازی بزرگ استدیو Riot Games است. این عنوان یکی از بازی های اندروید آنلاین است که از نظر وسعت شبیه به بازی هایی مانند Hearthstone است. بازیکنان کارت‌ها و قهرمانان را جمع‌آوری می‌کنند، سپس از آن کارت‌ها و قهرمانان دک می‌سازند تا به صورت آنلاین با حریفان مبارزه کنند. بازی تا جایی که می تواند تصادفی را از بین می برد و به طور کلی به یک تجربه خوب از گیم پلی منجر می شود.

این بازی شامل بیش از 100 قهرمان، یک دسته کارت است و می توانید دوستان خود را نیز به دوئل دعوت کنید. Hearthstone این لیست را برای مدت طولانی ارائه کرده است، اما زمان آن است که یک قهرمان جدید در این فضا داشته باشیم. بازی Legends of Runeterra نیز مانند دیگر عناوین معرفی شده از بهترین بازی های اندرویدی دنیا است.

بیشتر بخوانید: ترفندهای بازی OSM | تاکتیک های حرفه ای بازی او اس ام

بازی Marvel Snap ؛ محبوب ترین بازی اندرویدی

بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا / بازی های اندروید دو نفره

  • سبک بازی: استراتژی و کارتی
  • مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان
  • استودیو سازنده: نورس
  • قیمت: رایگان

یکی دیگر از بازی های کارتی فوق العاده در اندروید مارول اسنپ است. این بازی اندرویدی رقابتی نیز مانند Legends of Runeterra یا Hearthstone است، اما با شخصیت های مارول. این بدان معناست که می‌توانید همه را از مرد آهنی و انتقام‌جویان گرفته تا مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز جمع‌آوری کنید. مارول اسنپ در اواخر سال 2022 راه اندازی شد و به لطف مکانیک های منحصر به فرد برای این سبک و زمان های نبرد سریع و سه دقیقه ای، به سرعت محبوبیت خود را افزایش داد.

با توجه به محبوبیت شخصیت های مارول که در این بازی استفاده شده اند و همچنین گرافیک هنری بالا، گیم‌پلیِ چالشی و سرگرم کننده، موسیقس زیبا، آنلاین بودن و چالش‌های هفتگی در بازی مارول اسنپ می توان آن را در لیست بهترین بازی جهان برای گوشی اندروید قرار داد.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین بازی های کره ای برای موبایل 

بازی Pokemon GO ؛ بازی های برتر اندرویدی

بهترین بازی جهان برای گوشی برای موبایل اندرویدی / بازی های اندروید ۲۰۲۳

  • سبک بازی: ماجراحویی
  • مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان
  • استودیو سازنده: استودیو نیانتیک
  • قیمت: رایگان

Pokemon GO در جولای 2016 با سروصدای زیاد وارد صحنه بازی های موبایل شد و بلافاصله به یکی از بزرگترین و بهترین بازی های اندرویدی تبدیل شد. پوکومن گو یک بازی واقعیت افزوده شبیه به Ingress است که در آن در دنیای واقعی قدم می‌زنید، پوکمون را می‌گیرید، ماموریت‌های جانبی کوچک را انجام می‌دهید، با مربیان دیگر برای Gyms می‌جنگید، و Pokestops را برای ذخیره مجدد آیتم‌ها بالا می‌برید.

این بازی تقریباً تمام رکوردهای موجود در کتاب ها را به عنوان محبوب ترین بازی اندروید موبایلی در جهان شکست. بسیاری فکر می کنند که این بازی از بین رفته است، اما در چند سال گذشته پایگاه بازیکنان فعال خود را حفظ کرده است و همچنان در بین طرفداران گیم، پوکمون بسیار محبوب است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان

بازی Rocket League Sideswipe ؛ پر طرفدار ترین بازی اندرویدی

بازی های اندروید با گرافیک بالا / بازی های اندروید افلاین

  • سبک بازی: ورزشی و رقابتی
  • مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان
  • استودیو سازنده: Psyonix
  • قیمت: رایگان

بازی اندرویدی Rocket League Sideswipe یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های آرکید در موبایل است. این یک نسخه دو بعدی از بازی محبوب رایانه‌های شخصی و کنسولی است، اما همچنان سریع و سرگرم‌کننده است. بازیکنان با ماشین‌ها دور می زنند و سعی می‌کنند از آن‌ها برای گلزنی با یک توپ غول‌پیکر فوتبال استفاده کنند.

این نسخه شامل حالت های 1v1 و 2v2 است و اکثر مسابقات تنها حدود دو دقیقه طول می کشد تا تکمیل شوند. این باعث می شود که زمان بسیار خوبی برای افرادی باشد که نمی خواهند پنج ساعت را در انتظار یک نقطه توقف خوب بگذرانند.

برخی دیگر از ویژگی‌های بازی عبارتند از: کنترل‌های ساده، مسابقات آفلاین در برابر ربات‌ها، برخی ویژگی‌های اجتماعی، و یک فصل پاس با دسته‌ای از لوازم آرایشی برای کسب درآمد. این عنوان بهترین بازی موبایلی اندرویدی نیست، اما گاهی اوقات سرگرم کننده ترین بازی ها نیز نباید فوق العاده عمیق باشند. اگر به دنبال اکشن آرکید سریع هستید، Rocket League Sideswipe تقریباً به همان خوبی است.

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود بهترین بازی های شبیه کندی کراش

بازی Sky: Children of the Light‏ ؛ بهترین بازی های اندروید

بازی های اندروید قدیمی / بازی های اندروید انلاین

  • سبک بازی: اکشن و ماجراجویی
  • مناسب برای بزرگسالان
  • استودیو سازنده: الدرینگ
  • قیمت: رایگان

Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویی و اکشن عالی محصول سال 2020 است. این بازی دارای هفت جهان است که می توانید آنها را کشف کنید، انواع سفارشی سازی شخصیت ها برای به نظر رسیدن آنطور که می خواهید، گرافیک واقعا عالی و یکی از منحصر به فردترین تجربه های اجتماعی در هر بازی.

شما می توانید بدون چت صوتی یا متنی با بازیکنان در بازی تعامل داشته باشید گرچه چت متنی در دسترس است. بازیکنان با گرفتن دست شما و بردن شما با خود توجه شما را جلب می کنند تا شما را به جایی که می خواهید برسانند. مجموعه ای از بازی های ماجراجویی واقعا عالی در اینجا وجود دارد، اما Sky: Child of Light چیزی متفاوت و یکی از بهترین بازی های اندرویدی است.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب بازی های دیتادار اندروید

کلام آخر؛ بازی های برتر اندروید

لیست بهترین بازی جهان برای گوشی های اندرودی را باهم بررسی کردیم. به نظر شما برترین بازی اندروید کدام عنوان است. شما نیز بازی های برتر اندروید را برای ما معرفی کنید. در بخش نظرات با ما همراه باشید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا