بازیسرگرمی

بازی دخترانه آرایشی | بازی های آرایشی برای دختران

بهترین بازی دخترانه آرایشی

بازی دخترانه آرایشی از محبوب ترین بازی ها در بین دختران نوجوان است. در این مقاله سعی می کنیم بهترین بازی های آرایشی برای دختران را معرفی کنیم. با مجله ویکی همراه باشید.

علاقه دختران جوان به آرایش و زیبایی امری غیر قابل انکار است. این علاقه سبب شده تا نصب بازی های دخترانه آرایشی و زیبایی در پلتفرم های دانلود و نصب بازی روز به روز افزایش یابد. تعداد و تنوع بازی های دخترانه آرایشی و زیبایی بسیار زیاد است هر روز یک بازی آرایشی دخترانه جدید رونمایی می شود. در ادامه بهترین بازی های آرایشی دخترانه برای گوشی اندروید را برای شما معرفی کردیم.

بهترین بازی های آرایشی برای دختران

با توجه به تنوع زیاد بازی های آرایشگری دخترانه در این لیست با معرفی چند بازی آرایشی دخترانه برتر برای موبایل همراه ما باشید.

بازی دخترانه آرایشی Little Panda: Princess Makeup

بازی آرایشی / نصب بازی دخترانه آرایشی جدید

آیا می خواهید آرایشگر انحصاری شاهزاده خانم ها باشید؟ به سالن شاهزاده خانم پاندا کوچولو بیایید و استعدادهای آرایش خود را نشان دهید. با آرایش کردن، طراحی مدل مو، لباس های هماهنگ و موارد دیگر، ظاهری عالی برای شاهزاده خانم ها ایجاد کنید و آنها را در مهمانی عالی نشان دهید.

بیایید با یک صورت شروع کنیم. صورتش را تمیز کنید، برایش ماسک بزنید و موهایش را بشویید. پس از آن می توانید خلاقیت به خرج دهید و برای او مدل مو طراحی کنید. موهای صاف یا مجعد؟ صورتی یا آبی؟ همه چیز توسط شما تعیین می شود.

بازی Little Panda: Princess Makeup بیشتر از 100 میلیون بار در گوگل پلی نصب شده است و این یک آمار بی نظیر است. این بازی در صدر لیست بهترین بازی های آرایشی برای دختران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: ترفندهای بازی OSM | تاکتیک های حرفه ای بازی او اس ام

بازی آرایشی Princess Makeup Salon

بازی ارایشی دخترانه / نصب بازی های دخترانه بدون اینترنت آرایشی

Princess Makeup Salon یک بازی آرایش دخترانه رایگان است. پرنسس زیبا مثل یک مدل خام آماده آزایش و پیرایش هستند. در این بازی شما سازنده مد هستید. لباس دختر ها را از سر تا پا در مد پارتی شما بر تن آنها می کنید.

بازی Princess Makeup Salon یک بازی سرگرم کننده آرایشی برای دختران علاقه مند به مد و فشن است. این بازی بیش از 50 میلیون بار در گوگل پلی دانود و نصب شده است. پس با نصب بازی دخترانه آرایشی رایگان Princess Makeup Salon لحظه های سرگرم کننده ای خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بازی دریم لیگ 2024 | معرفی ویژگی ها، ترفند ها و گیم پلی دریم لیگ ۲۰۲۴

بازی آرایشی جدید Doll Makeover – Fashion Queen

بازی آرایشی دخترانه جدید / بازی آرایشگری

این بازی از اعتیاد آورترین بازی های آرایشی دخترانه 2023 است. این بازی آرایشی عروسکی دارای چندین بسته بازی آرایشی است و همچنین بازی های رنگ آمیزی را ارائه می دهد. Doll Makeover – Fashion Queen شامل بسته های متعدد بازی های آرایش مد و طراحی لباس پرنسس ها است.

با نصب بازی های دخترانه بدون اینترنت آرایشی مانند این بازی دخترانه آرایشی می توانید در هر زمان و هرجا از بازی کردن لذت ببرید و سرگرم شوید. این بازی با نصب بیش از 5 میلیون بار از بازی های آرایشی برای دختران است.

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود بهترین بازی های شبیه کندی کراش

بازی آرایشگری دخترانه Girl Fashion Show: Makeup Game

نصب بازی دخترانه آرایشی رایگان / بازی دخترانه ارایشی قدیمی

دختران علاقه مند به مد و فشن سبک لباس پوشیدنتان شما را به دنیایی پر از زیبایی و زرق و برق می آورد. وقت آن است که همه طراحان و استایلیست های لباس ما تخصص فوق العاده سبک خود را در لباس نشان دهند. با مدل موی مد روز و لباس بازی های دخترانه برجسته برای مسابقه بازی های دخترانه آرایشی، ظاهری شگفت انگیز ایجاد کنید. سوپر مدل خود را به عنوان یک استایلیست مد طراحی کنید.

در بازی Girl Fashion Show: Makeup Game به یک طراح بسیار شیک با رتبه بالا تبدیل شوید. شما می توانید شانس تحقق رویای بازی در نقش سوپر مدل ها و بازی های دخترانه را داشته باشید. می‌توانید به‌عنوان یک سوپرمدل دختر جذاب، یک سلبریتی مد، یا یک آرایشگرو یا یک بازیگر در سبک خود بازی کنید. این بازی با نصب بیشاز 10 میلیون بار در لیست بهترین بازی دخترانه آرایشی است.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب بازی های دیتادار اندروید

بازی دخترانه آرایشی Makeup Games: Wedding Artist

بازی های آرایشی دخترانه / بازی های آرایشی برای دختران

عروسی، آرایشگاه، آرایش، بازی آرایش دخترانه. بیایید و مهارت های آرایشگر خود را نشان دهید. جنیفر و نامزدش یک ماه دیگر مراسم عروسی ما را برگزار خواهند کرد. لیست کارهای او پر از کارهای برنامه ریزی عروسی است. بیایید بهترین آرایشگر باشیم و به جنیفر کمک کنیم تا برای عروسی رویایی خود آماده شود.

در بازی Makeup Games: Wedding Artist شما باید به جنیفر کمک کنید تا مزاشم عروسی خودش را به بهترین شکل ممکن بزگزار کند. این بازی با نصب بیش از 50 میلون بار از سرگرم کننده ترین و بهترین بازی های آرایشی برای دختران است.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین بازی های کره ای برای موبایل

بازی آرایشی دخترانه Makeup Girls – Games for kids

بازی سالن آرایشی دخترانه / بازی دخترانه آرایشی عروس

بازی Makeup Girls – Games for kids یک بازی عالی برای بازسازی سالن زیبایی است. اگر به مد، زیبایی و استایل علاقه دارید؟ از این بازی آرایش خلاقانه لذت ببرید. مجموعه ای عظیم از رژ لب های رنگارنگ، رژگونه های سایه چشم، و سایر لوازم آرایش، انواع رنگ مو و لوازم جانبی مو، و موارد دیگر در این بازی برای شما مهیا است.

بازی آرایشی Makeup Girls – Games for kids با نصب بالای 5 میلیون بار در گوگل پلی از بهترین بازی های آرایشی دخترانه است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان

بازی دخترانه آرایشگری Girl Fashion – Makeup Games

بازی آرایشی عروس / بازی دخترانه آرایشی و لباس پوشیدن

آیا شما یک دختر علاقه مند به مد و فشن هستید؟ عاشق بازی های آرایشی هستید؟ آیا می خواهید یک استایلیست مد شوید، سبک های آرایش و و میکاپ خوتان را ایجاد کنید و صاحب بازی های آرایش مد برای دختران باشید؟ آیا برای چالش نمایش مد دختر جذاب آماده هستید؟ اگر آماده هستید، پس این بازی آرایش دخترانه برای شما مناسب است.

بازی های آرایش و لباس دخترانه به شما کمک می کند تا مدل های مختلف مو، لباس، کیت آرایش، کفش و غیره را برای عروسک باربی سبک انتخاب کنید. ترکیب های خوبی از لباس ها و اکسسوری های باربی بسازید و ظاهری شیک و پر زرق و برق به باربی خود در بازی Girl Fashion – Makeup Games برای دختران ببخشید. این بازی با بیش از 5 میلیون نصب از بهترین بازی های ارایشی مناسب دختران است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های گوگل | بازیهای Google Doodle برای سرگرم شدن

کلام آخر؛ بازی آرایشگری دخترانه برای اندروید

علاقه مندان به بازی های سرگرم کننده مانند بازی های آرایشی دخترانه در جهان بسیار زیاد است. تنوع بازی های آرایشی در دنیا نیز بیش اندازه است. از این را با معرفی بهترین بازی های آرایشی برای دختران سعی کردیم تا شما را جهت انتخاب و نصب بازی دخترانه آرایشی رایگان و پولی راهنمایی کنیم. لطفا نظرات خئدتان را با ما درمیان بگذارید و اگر بازی دخترانه آرایشی جدید و قدیمی خوبی می شناسید به ما معرفی کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا