موبایل و گجتفناوری

بهترین گوشی برای وارزون موبایل | با این گوشی ها Warzone بازی کنید

با رونمایی از Call of Duty: Warzone اشخاص بسیاری به دنبال نصب و راه اندازی آن روی گوشی های هوشمند خود بوده اند. اگر تصمیم دارید که با بهترین گوشی برای وارزون موبایل آشنا شوید پیشنهاد می شود در این لیست که براساس فاکتورهای بسیار آماده سازی شده است باما همراه باشید.

همانطور که میدانید وارزون موبایل هنوز بطور رسمی برای تمام کشورهای جهان عرضه نشده است ولی طبق بازبینی و بررسی های به عمل آمده از سوی وبسایت Sportskeeda در حال حاظر 5 موبایل برتر این حوزه توانسته اند بهترین بازدهی برای اجرای بازی را ارائه دهند. همین موضوع سبب شد تا گوشی های مربوط را در یک لیست تحت عنوان بهترین گوشی مناسب وارزون موبایل قرار دهیم و آنها را برای شما عزیزان معرفی نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی برای وارزون موبایل

لازم به ذکر است بدانید که در انتخاب بهترین گوشی مناسب وارزون موبایل، مجله ویکی هیچ نقشی نداشته زیرا این بازی در حال حاظر برای ایران عرضه نشده که بخواهیم به صورت عملی گوشی های موجود را مورد بررسی قرار دهیم. به همین دلیل به فاکتورهای مختلفی که سایت های مطرح جهانی به آن تکیه نموده و گوشی هارا انتخاب نموده اند بسنده کردیم. شما عزیزان میتوانید گوشی های پیشنهادی و نقدهای خود در این زمینه را باما به اشتراک بگذارید.

1. گوشی OnePlus 11 5G؛ بهترین گوشی موبایل برای بازی ندای وظیفه

1. گوشی OnePlus 11 5G بهترین گوشی موبایل برای بازی ندای وظیفه

  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ مدل LTPO3 Fluid AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از دالبی ویژن و اچ دی آر 10 + وضوح 1440 * 3216
  • چی‍‍پست: Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
  • رم: 8 + 12 + 16 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر با شارژر 100 واتی سیمی
  • قیمت: 628 دلار

براساس مشخصات ذکر شده میتوان گفت که گوشی OnePlus 11 5G بهترین محصول برای اجرای بازی کال اف دیوتی وارزون موبایل بوده است. مشخصات کلیدی و برجسته در بخش صفحه نمایش سبب خواهد شد تا بتوانید شاهد کیفیت بالایی از گوشی باشید و این موضوع اولین و کلیدی ترین گزینه ای بوده که بر دوست داران گیم اهمیت داشته است. بخش دیگری که میتوان به آن اشاره داشت پشتیبانی از اینترنت فایو جی بوده که عملا سرعت بالاتری را نسبت به 4G در اختیار خواهید داشت.

OnePlus 11 5G با اینکه در مدل های مختلفی عرضه شده ولی میزبان رام بالایی بوده است که کمترین آن شامل 8 گیگابایت رم بوده که نسبت به گوشی های امروزی بسیار قوی بوده است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 یکی دیگر از مزیت های این محصول بوده است. باتری مقاوم و عالی در کنار شارژر فوق العاده محصول به شما این امکان را میدهد تا بتوانید از مزیت های بسیار گوشی برای اجرای هرچه بهتر بازی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 3 روش ریست فکتوری گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو

2. گوشی Motorola Edge 30 Ultra؛ بهترین مدل گوشی شیائومی برای کالاف

2. گوشی Motorola Edge 30 Ultra بهترین مدل گوشی شیائومی برای کالاف

  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ مدل P-OLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز و پشتیبانی از اچ دی آر 10 + وضوح 1080 * 2440
  • چی‍‍پست: Snapdragon 8+ Gen 1 (4 nm)
  • رم: 8 + 12 گیگابایت
  • باتری: 4610 میلی آمپر با شارژر 125 واتی سیمی و 50 وات وایرلس و 10 وات معکوس
  • قیمت: 715 دلار

Motorola Edge 30 Ultra دومین گوشی برتر در لیست بهترین گوشی مناسب وارزون موبایل بوده است که با پشتیبانی از صفحه نمایش مدل پی اولد میتواند کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار دهد. چیپست قدرتمند و محبوب اسنپدراگون که از مدل 8 نسل 1 بوده میتواند سرعت مناسبی را در اختیار رام های 8 و 12 گیگابایتی در اختیار شما قرار دهد. همین موضوع سبب شده تا در کنار تراشه نامبرده شاهد به کارگیری اینترنت 5 جی نیز باشید که برای بازی های بتل آنلاین یک ویژگی عالی محسوب می شود.

Motorola Edge 30 Ultra شامل باتری خوبی بوده که بهتر از آن شارژر هایی بوده اند که برای باتری درنظر گرفته شده است. در کنار رام های ذکر شده میتوانید به حافظه داخلی 128 + 256 + 512 گیگابایت دسترسی داشته باشید. از دیگر مزیت های این گوشی هوشمند میتوان به سی پی یو هشت هسته ای با مشخصات ترکیبی و عالی Octa-core (1×3.19 GHz Cortex-X2 & 3×2.75 GHz Cortex-A710 & 4×1.80 GHz Cortex-A510) اشاره داست.

بیشتر بخوانید: چگونه جستجوی ایمن را در گوشی اندروید غیر فعال کنیم؟ 

3. گوشی Asus ROG Phone 6D Ultimate؛ بهترین گوشی میان رده برای بازی وارزون موبایل

3. گوشی Asus ROG Phone 6D Ultimate بهترین گوشی میان رده برای بازی وارزون موبایل

  • صفحه نمایش: 6.78 اینچ مدل AMOLED با نرخ تازه سازی 165 هرتز و پشتیبانی از اچ دی آر 10 + وضوح 1080 * 2448
  • چی‍‍پست: Mediatek Dimensity 9000+ (4 nm)
  • رم: 16 گیگابایت
  • باتری: 6000 میلی آمپر با شارژر 65 واتی سیمی و 10 وات معکوس
  • قیمت: 944 دلار

شاید اولین چیزی که به دید شما از گوشی Asus ROG Phone 6D Ultimate بیاید تراشه مرکزی مدیاتک بوده که در این میان نسبت به دو گوشی قبلی از مدل کمتری برخوردار باشد ولی دیگر مزیت های آن سبب شده تا این مورد زیادهم به چشم نیاید. صفحه نمایش بزرگ با وضوح عالی در کنار پشتیبانی از نیت های بالا به شما این امکان را میدهد تا شاهد یک بروزرسانی 165 هرتز باشید که در تمام لیست بالاترین نرخ را داشته است. همچنین محدودیت حافظه داخلی که روی 512 گیگابایت متمرکز بوده سبب شده تا از رم 16 گیگابایت استفاده شود که به نوبه خود یک ویژگی عالی محسوب می شود.

Asus ROG Phone 6D Ultimate از پوشش باتری عالی 6 هزار میلی آمپری توانسته تا کنون بهترین باتری موجود برای گوشی های هوشمند جهت اجرای بازی کال اف دیوتی موبایل وارزون را عرضه کند که برای شارژ آن میتوانید به یک شارژر خوب 65 واتی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که سی پی یو مرکزی گوشی شامل 8 هسته قدرتمند بوده است که با حضور آن دیگر شاهد کندی نخواهید بود.

4. گوشی Apple iPhone 14 Pro Max؛ گوشی مناسب بازی وارزون موبایل

4. گوشی Apple iPhone 14 Pro Max؛ گوشی مناسب بازی وارزون موبایل

  • صفحه نمایش : 6.7 اینچ مدل LTPO Super Retina XDR OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از اچ دی آر 10 + دالبی ویژن و وضوح 1290 * 2796
  • چی‍‍پست: Apple A16 Bionic (4 nm)
  • رم: 6 گیگابایت
  • باتری: 4320 میلی آمپر با شارژر 15 واتی سیمی

شاید در نگاه اول چندان از مشخصات Apple iPhone 14 Pro Max خوشتان نیاید ولی نکته ای که نباید فراموش کنید این است که مشخصات گوشی های اپل در قیاس با گوشی های اندرویدی قابل مقایسه نبوده زیرا فاکتور گیری آنها به شکل دیگری بوده است که همین موضوع سبب شده تا کمتر اشخاصی توان درک آنرا داشته باشند. به هر حال این محصول اپل در لیست بهترین گوشی برای وارزون موبایل توانسته جایگاه چهارم را کسب کند و از یکی از پرچمدارترین گوشی های جهان که در ادامه به آن اشاره نمودیم سبقت بگیرد.

Apple iPhone 14 Pro Max از یک تراشه مرکزی و اختصاصی اپل برخوردار بوده که در کنار ویژگی های بسیار صفحه نمایش میتواند گزینه خوبی برای اجرای بازی کال اف دیوتی موبایل وارزون باشد. رام 6 گیگابایت ثابت و حافظه داخلی 128 + 25+ + 512 + 1 ترابایت از دیگر مزایای این محصول بوده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین | گوشی‌های 108 مگاپیکسلی شیائومی کدامند؟ 

5. گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra؛ بهترین گوشی سامسونگ برای بازی وارزون موبایل

5. گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra بهترین گوشی سامسونگ برای بازی وارزون موبایل

 

  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ مدل Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از اچ دی آر 10 و وضوح 1440 * 3088
  • چی‍‍پست: Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
  • رم: 8 + 12 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر با شارژر 45 واتی سیمی و 15 وات بی سیم و 4.5 وات معکوس

 

Samsung Galaxy S23 Ultra در حال حاظر آخرین گوشی معرفی شده در این لیست بوده که بدنیست بدانید مزیت های بسیار آن عاملی شده تا نام Samsung Galaxy S23 Ultra در میان پرچمدارترین گوشی های سامسونگ حضور خوبی داشته باشد. با توجه به مشخصات ذکر شده میتوان گفت که این گوشی قدرتمند میتواند گزینه خوبی برای اجرای بازی محبوب کال اف دیوتی وارزون موبایل باشد.

6. گوشی Xiaomi Poco X۵ Pro

بهترین گوشی شیائومی برای وارزون موبایل

Xiaomi Poco X۵ Pro یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های برتر و قیمت مناسب است. این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED ۶.۶۷ اینچی با کیفیت Full HD، پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G با قابلیت اتصال به شبکه ۵G، سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری با شارژ سریع ۶۷ واتی است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه و عملکرد برتر این گوشی، Xiaomi Poco X۵ Pro گزینه‌ی مناسبی برای خریدارانی است که به دنبال تجربه‌ی خوبی با بودجه محدود هستند.

  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ، AMOLED، نرخ نوسازی 120 هرتز، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • چی‍‍پست: مدل تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G، تعداد هسته پردازنده 8 هسته، پردازنده گرافیکی Adreno 642L
  • رم: 6 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم
  • باتری: ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، نوع باتری لیتیوم پلیمری، غیر قابل تعویض توسط کاربر، USB Type-C 2.0

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین گوشی برای وارزون موبایل به پایان رسید که در این میان سعی نمودیم به گزینه های خوب و قدرتمندی اشاره داشته باشیم. به هر حال شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به مقاله بهترین گوشی مناسب وارزون موبایل بیان کنید و اگر گوشی خوب دیگری را میشناسید که در لیست وجود نداشته آنرا برایمان ارسال کنید تا در لیست قرار گیرد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا