بازیسرگرمی

معرفی کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ پر سر و صدا ترین میدان نبرد بتل رویال

پس از انتظارهای فراوان، بالاخره اولین تصاویر از گیم پلی کالاف دیوتی وارزون موبایل به عنوان اولین تیزر این بازی از سوی اکتیویژن منتشر شده و در منابع خبری و شبکه های اجتماعی غوغایی به پا کرد.. کمپانی اکتیویژن (Activision) در رویداد Call of Duty Next، پس از معرفی جزئیاتی درباره مدرن وارفیر ۲ و وارزون 2، قسمتی را به رونمایی از نسخه موبایل بتل رویال خود اختصاص داد. به این مناسبت، در این مقاله به بررسی تمام جزئیات این بازی می‌پردازیم، با ویکی همراه باشید.

پیش ثبت نام بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

پیش ثبت نام بازی وارزون موبایل برای گوشی های اندروید از طریق گوگل پلی فعال شده، گیمر ها از همین حالا می‌توانند برای عرضه بازی ثبت نام کنند و منتظر خبرهای بعدی از طریق گوگل و اکتیویژن باشند، رویداد کالاف دیوتی نکست اطلاعات جدیدی از این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده که مرور کردن آن خالی از لطف نیست. 15 میلیون بازیکنی که زودتر از بقیه ثبت نام کنند، جوایزی را در هنگام عرضه بازی دریافت خواهند کرد، اگر از طرفداران بازی‌های اکتیویژن روی موبایل نیستید، باید بدانید که بعد از انتشار کالاف دیوتی موبایل، این دومین عنوان از این فرنچایز است که توسط این توسعه دهنده و ناشر معروف دنیای ویدیو گیم برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است و بازیکنان زیادی منتظر عرضه آن هستند.

پیش ثبت نام بازی کالاف وارزون موبایل

آیا بازی وارزون موبایل رایگان است؟

انتظار می‌رود که شرکت اکتیویژن وارزون موبایل را به صورت رایگان عرضه کند. این شرکت قصد دارد که با ارائه خدمات درون برنامه‌ای به درآمد سازی از این بازی بپردازد. به طوری که مشابه بازی آنلاین Call of Duty Mobile بازیکنان خواهند توانست با پرداخت پول اقدام به خرید اسکین ها و امکانات و تسلیحات بیشتر کنند.  در بازی کالاف دیوتی موبایل با خرید سیپی کالاف موبایل شما می‌توانید بتل پس این بازی و تعداد زیادی اسکین خاص را برای خود خریداری کنید. در واقع با خرید سیپی کالاف موبایل شما از شرکت سازنده این بازی خرید کرده‌اید. انتظار می‌رود که بازی وارزون موبایل نیز با همین سیاست عرضه شود.

مطالعه بیشتر: معرفی و دانلود بهترین بازی های زامبی اندروید ، آیفون و کامپیوتر

بازی آنلاین وارزون موبایل

سیستم مورد نیاز و حجم کالاف دیوتی وارزون موبایل چقدر است؟

The Call of Duty-Warzone Mobile 2022 یک بازی جدید در سری بازی های Call of Duty است، این بازی که برای نسخه موبایل ساخته شده است، فشرده شده و اندازه آن در حدود 2.5 تا 3.0 گیگابایت است. اگرچه این بازی قرار است برای گوشی های موبایل بسیار سنگین و حجیم باشد.

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش خواهد آمد این است که با چه گوشی هایی کالاف وارزون را میتوان اجرا کرد؟ پاسخ این سوال هنوز معلوم نیست اما میتوان حدث زد که به دلیل جهان باز بودن و پیشرفته تر بودن این بازی نسبت به کالاف موبایل، باید کمی سنگین تر و گرافیکی تر باشد.

همچنین بخوانید : بهترین بازی های متاورس 2022 | 4 بازی برتر متاورس در سال 2022

معرفی کامل بازی call of duty warzone mobile

این بازی احتمالاً یک نسخه کوچک‌تر و جمع و جور‌تر از کالاف دیوتی وارزون کنسول‌ها و کامپیوتر خواهد بود و طبیعتاً با این وضع، گرافیک بالا و مپ بزرگی خواهد داشت. بنابراین اگر می‌خواهید روی گوشی اندروید خود این بازی را تجربه کنید، به دستگاه تقریبا قدرتمندی نیاز خواهید داشت. سیستم عامل موبایل شما باید اندروید ده یا نسخه‌ای جدیدتر باشد.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل

طبق اعلام سازندگان، Warzone Mobile در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست در کدام ماه شاهد انتشار این بازی خواهیم بود اما به نظر می‌رسد بسیاری از مراحل ساخت آن با موفقیت پشت سر گذاشته‌ شده‌اند و تا نسخه نهایی بازی چیزی نمانده. کالاف دیوتی Warzone اولین بار در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست به یکی از موفق‌ترین عناوین بتل رویال و رایگان تبدیل شود. نسخه موبایل وارزون در سال آینده برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد و ظاهراً تمامی مکانیزم‌های بازی اصلی را نیز در خود جای داده‌ است

بیشتر بخوانید : بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان | بازی های چند نفره xbox one

تریلر و تیزر کالاف وارزون موبایل

بررسی Warzone mobile

بازی وارزون موبایل، با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند به شدت سرگرم کننده و رقابتی باشد و بازیکنان جدیدی را به جامعه کالاف دیوتی موبایل اضافه کند، اگر کنجکاو هستید که بدانید این بازی از چه بخش‌هایی پشتیبانی خواهد کرد، بخش زیر به شما کمک می‌کند.

  • وجود نقشه وردانسک
  • تمام پلیرها بازیکن واقعی خواهند بود
  • به اشتراک گذاشتن بتل پس و لود اوت
  • گیم‌پلی و گرافیک بهبود یافته نسبت به کالاف دیوتی موبایل
  • انتشار بازی در سال 2023
  • پشتیبانی کردن از حالت بتل رویال 120 نفره

مقالات بیشتر :کد های تقلب بازی Dead Space 3| راهنمای بازی دد اسپیس 3

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون برای اندروید

وجود نقشه وردانسک !

بازیکنان می‌توانند در بازی وارزون موبایل به نقشه وردانسک دسترسی داشته باشند و این مپ یک بازطراحی کامل شده تا بتواند تجربه متفاوتی را به بازیکنان موبایل ارائه کند، بد نیست بدانید که نقشه وردانسک محبوب‌ترین مپ بازی روی کنسول ها بود که بنا به دلایل فنی از بازی حذف شد، اما قرار است که به گوشی‌های موبایل بیاید و بازیکنان را هیجان زده کند؛ این نقشه دارای گرافیک متفاوتی روی گوشی‌های موبایل است و نسبت به گذشته این سری قرار است که از لحاظ بصری و طراحی محیط، بسیار انقلابی تر باشد و بازیکنان را حسابی به نبرد تشویق کند. استادیوم، سد و گولاک از جمله مکان‌های معروف نقشه وردانسک هستند که بیشترین درگیری‌ها و تعامل بازیکنان در این مناطق خواهد بود و احتمالا بعد از عرضه هم شما به یکی از طرفداران منطقه سد تبدیل خواهید شد.

همچنین بخوانید : نکات، ترفندها و کد های تقلب بازی دریم لیگ 2022 برای به دست آوردن سکه های بیشتر

حجم بازی کالاف وارزون برای گوشی

گیم پلی وارزون موبایل چگونه خواهد بود؟

با انتشار تریلر نسخه موبایلی بازی Call of Duty: Warzone، انتظار می‌رود که گیم پلی این بازی بسیار شبیه همان چیزی باشد که در کالاف دیوتی موبایل شاهد بودیم. چرا که شرکت اکتیویژن با انتشار بازی کالاف دیوتی موبایل توانست گیم‌پلی‌ای پر هیجان و مشابه نسخه های کنسولی به طرفداران ارائه دهد. شاید تعدادی مکانیک جدید مثل قرار دادن armor یا انیمیشن‌های جدیدی به اسلحه‌ها اضافه که حس و حال بازی را تغییر دهد. برای جواب دادن به این سوال باید تا زمان انتظار بازی صبور باشیم.

اکتیویژن در این مراسم تایید کرد که وارزون موبایل با مدرن وارفیر ۲ و وارزون ۲ بتل پس مشترک و سیستم پیشرفت هماهنگ خواهد داشت و همچنین بازیکنان از قابلیت‌های اجتماعی هر یک از این عناوین برای ارتباط با یکدیگر می‌توانند استفاده کنند. حتی گفته شده اگر اسکین‌ها یا قابلیت‌هایی را در Warzone Mobile آنلاک کنید، در مدرن وارفیر ۲ و وارزون ۲ نیز به آنان دسترسی خواهید داشت و این روند دو طرفه خواهد بود.

همچنین بخوانید : بررسی بازی Sniper Elite 5 + سیستم مورد نیاز

دو مد اصلی در کالاف دیوتی وارزون موبایل

طبق یکی از اطلاعات لو رفته اخیر درباره Warzone Mobile، این بازی دو مد بتل رویال خواهد داشت که یکی از آن‌ها، همان حالتی است که بازیکنان دیگر عناوین این سبک با آن آشنا هستند و تجربه‌اش کرده‌اند. اما مد دیگر که بلیتز رویال (Blitz Royale) نام دارد، یک حالت پنج دقیقه‌ای است و در آن، باید با زمان رقابت کنید و در نقشه‌ کوچک‌تری با بازیکنان کمتر، سعی کنید زنده بمانید. این اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که منطقه امن (Safe Zone) در این مد با سرعت بیشتری کوچک می‌شود و بازیکنان برای بقا در آن با چالش بیشتری رو به رو خواهند بود.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا