بازیسرگرمی

بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان | بازی های چند نفره xbox one

بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان

در این لیست ما بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه با معرفی بازی های چند نفره ایکس باکس وان همراه ویکی باشید.

با نزدیک شدن به پایان چرخه عمر ایکس باکس وان، یک چیز واضح است: اگرچه بازی‌های تک نفره ایکس‌باکس وان وجود دارد، اما ایکس باکس 1 با عناوین بازی نهای چند نفره اش تعریف می‌شود. بازی‌هایی مانند Halo 5 و Sea of Thieves Xbox One را به عنوان مکانی برای بازی با دوستان معرفی می‌کنند. از جمله دو بازی ذکر شده قبلی، در اینجا بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس وان را به شما معرفی می کنیم.

بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان

علاقه مندان به بازی های دو نفره ایکس باکس وان همیشه دنبال بهترین های این پلتفرم هستند. ما برای شما لیست بازی های دونفره افلاین ایکس باکس وان و همچنین بهترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان آنلاین را آماده کرده ایم. با معرفی بهرین بازی های چند نفره ایکس باکس وان با ما همراه باشید.

بازی Gears 5

بازی های دو نفره افلاین ایکس باکس وان / بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس وان

  • پلتفرم: Xbox One
  • سبک بازی: تیراندازی، ماجراجویی
  • ناشر: استودیو بازی Xbox
  • توسعه دهنده: The Coalition
  • تاریخ عرضه: September 10, 2019

این بازی در رتبه اول بازی های دو نفره ایکس باکس وان قرار گرفته است زیرا Gears 5 بهترین بازی Gears of War در مدتی است که به طور کامل از Xbox One و برای ارائه تصاویری زیبا و چندین بخش جهان باز در کمپین بهره می‌برد. با توجه به چند بازی اخیر Gears of War، وسوسه انگیز است که مستقیماً وارد حالت های چند نفره شوید و داستان را به طور کامل نادیده بگیرید. اگرچه Gears 5 کمپینی دارد که ارزش تجربه کردن را دارد. این برنامه از همکاری با حداکثر سه بازیکن دیگر پشتیبانی می کند، فرقی نمی کند آنلاین باشند یا کنار شما بنشینند. این به معنای کم کردن چند نفره عالی Gears 5 نیست، فقط برای تکمیل آن. حالت‌های استاندارد بازی چند نفره، از فهرست پخش سریع Arcade گرفته تا مسابقه مرگ تیمی رتبه‌بندی شده وجود دارد. Gears 5 با حالت های Horde و Escape متمایز است. Horde از زمان Gears of War 2 وجود داشته است و در Gears 5 به همان اندازه خوب است. با حداکثر چهار دوست از 50 موج دشمن جان سالم به در ببرید و پیروزی از آن شماست. حالت فرار در این سری جدید است. این یک حالت همکاری سه نفره است که در آن تیم شما باید قبل از انفجار یک بمب ونوم از کندوی Locust فرار کند. فرار بسیار متفاوت از Horde است، با منابع کمیاب و تعداد زیادی از دشمنان. نیمی از نبرد این است که بدانیم چه زمانی تیراندازی صحیح است و چه زمانی دویدن صحیح.

بیشتر بخوانید: نکات، ترفندها و کد های تقلب بازی دریم لیگ 2022 

بازی Sea of Thieves

بهترین بازی های دونفره ایکس باکس وان / بازی ماشین دو نفره ایکس باکس وان

  • پلتفرم: Xbox One
  • سبک بازی: شبیه ساز، ماجراجویی
  • ناشر: استودیو بازی Xbox
  • توسعه دهنده: Rare
  • تاریخ عرضه: March 20, 2018

گزینه بعدی در لیست بهترین بازی های مخصوص ایمس باکس 1 بازی Sea of Thieves است که یک تجربه چند نفره آزاد است. کوئست‌هایی وجود دارد، و این ماموریت‌ها با پیشرفت بازیکن مرتبط است، اما بین نشانگرهای نقشه جایی است که Sea of Thieves می‌درخشد. فرقی نمی‌کند که کشتی را در آب‌های خروشان هدایت می‌کنید، جایی که هر یک از خدمه نقشی برای بازی کردن دارند، یا جزیره‌ای کوچک برای یافتن گنج دفن شده جستجو می‌کنید: Sea of Thieves یک بوم برای لحظات به یاد ماندنی گیم‌پلی با دوستانتان است. تجربه تعاونی بی نظیر است، اما این بدان معنا نیست که دریاهای آزاد امن هستند. بخشی از تجربه Sea of Thieves این است که با ناوگان دزدان دریایی دیگر تن به تن می کنید، در حالی که کشتی خود را در مسیر نگه می دارید. Sea of Thieves جایی بین Pillars of Eternity II: Deadfire و Assassin’s Creed IV: Black Flag قرار دارد. این اقدام به اندازه کافی برای درگیر نگه داشتن بازیکنان بدون هیچ گونه ساختار دقیق ارائه می دهد.

بازی Minecraft Dungeons

بازی های فکری ایکس باکس وان / بازی های دو نفره ایکس باکس 360

  • پلتفرم: Xbox One
  • سبک بازی: نقش آفرینی (RPG)، هک اند اسلش/بیت کردن آنها، ماجراجویی
  • ناشر: استودیو بازی Xbox / استودیو موجانگ
  • توسعه دهنده: استودیو موجانگ
  • تاریخ عرضه: May 26, 2020

به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی‌های چند نفره ایکس باکس وان تمام دوران، Minecraft نیاز به معرفی کمی دارد. با این حال، بازی Minecraft Dungeons با RPG، دوستانه ترین بازی برای ماجراجویی های چند نفره است. دوستان شما نیازی به دانستن هیچ چیز در مورد Minecraft ندارند تا بپرند، مهمانی بگیرند و داستانی پر از مناطق مختلف، رئیس‌های سختگیر، ارتقاها و غارت‌های فراوان را بررسی کنند (به‌علاوه DLC‌ها اگر همه آن را دوست داشته باشند). همچنین یک سیستم سختی عمیق برای هر منطقه وجود دارد، بنابراین می توانید سختی را برای هر جایی که مهمانی خود در آن است تنظیم کنید. Dungeons در Game Pass نیز به صورت رایگان در دسترس است!

بیشتر بخوانید: کد های تقلب بازی Dead Space 3| راهنمای بازی دد اسپیس 3

بازی Red Dead Redemption 2

بازی های دونفره ایکس باکس سری ایکس / بازی های دونفره افلاین ایکس باکس وان اس

  • پلتفرم: Xbox One
  • سبک بازی: تیراندازی، نقش آفرینی (RPG)، ماجراجویی
  • ناشر: Take-Two Interactive، Rockstar Games
  • توسعه دهنده: Rockstar Games
  • تاریخ عرضه: October 26, 2018

Red Dead Online بخش چند نفره Red Dead Redemption II است که در حال حاضر در صدر فهرست بهترین بازی‌های دو نفره Xbox Game Pass قرار دارد. به همین دلیل است که آن را درج می کنیم. اگر مدل مدرن تری را ترجیح می دهید، Grand Theft Auto Online به همان اندازه جالب است. مانند GTA Online، Red Dead Online فقط Red Dead Redemption II با دوستان است. به‌جای بازی در نقش آرتور مورگان، می‌توانید شخصیت خود را بسازید و با گروه سفارشی‌سازی شده خود از قانون شکنان در غرب وحشی به تلاش‌ها و پاداش‌ها بپردازید. Red Dead Online داستانی برای خودش دارد. یک سال قبل از Red Dead Redemption II، شما در نقش یک قهرمان خاموش بازی می کنید که اخیراً توسط گروهی از راهزنان از زندان خارج شده است. این بازی یکی از محبوب ترین بازی ها و بهترین بازی های دو نفره مخصوص ایکس باکس 1 است.

بازی Apex Legends

بازی های دونفره Xbox One / بازی های چندنفره ایکس باکس 1

  • پلتفرم: Xbox One
  • سبک بازی: تیراندازی
  • ناشر: Electronic Arts
  • توسعه دهنده: Respawn Entertainment
  • تاریخ عرضه: February 04, 2019

Apex Legends ممکن است در حال حاضر از محبوب‌ترین بازی های دو نفره ایکس باکس وان باشد که در کنار فورتنایت، یکی از بهترین‌ها است. همانطور که Titanfall 2 نشان داد، Respawn در چند نفره سریع و روان مهارت دارد و Apex Legends آن را به صورت کامل نمایش می دهد. از نظر گیم پلی، Apex Legends فرمول را تغییر زیادی نمی دهد. بازی‌های جدیدی را در قالب بتل رویال معرفی کرد چیزی که Activision در Call of Duty: Warzone آن را گسترش داد اما خارج از آن، همه چیز در مورد غارت و تیراندازی است. Respawn این دو بیت را درست دریافت کرده است. لوت سخاوتمندانه انجام می شود، و با سیستم جدید کاردستی، می توانید هر وسیله ای را که از دست می دهید ایجاد کنید. ترکیبی از گرافیک، طراحی صدا، و انیمیشن با هم ترکیب می شوند تا اسلحه هایی را ایجاد کنند که وزن و در عین حال پاسخگو هستند. به علاوه، فهرستی از Legends منحصر به فرد وجود دارد که هر کدام استعداد و توانایی های خود را به بازی های Apex می آورند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های کریپتویی رایگان برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

بازی Monster Hunter: World

بازی های دونفره افلاین ایکس باکس وان / بازی جدید چند نفره xbox one s

  • پلتفرم: Xbox One
  • سبک بازی: نقش آفرینی (RPG)، ماجراجویی
  • ناشر: Capcom
  • توسعه دهنده: Capcom
  • تاریخ عرضه: January 26, 2018

Monster Hunter: World قبلاً یک دنیای آنلاین فوق‌العاده پر از فرصت‌های چندنفره بود، اما نسخه توسعه/بازبینی IceBorne محتوای جدید و تغییرات کیفیت زندگی را اضافه کرد که بازی را بیش از هر زمان دیگری در دسترس‌تر می‌کند. اگر هرگز عجله ردیابی با یک تیم، حمله و در نهایت غلبه بر هیولاهای عظیمی را که می توانند شما را با یک سوات بکشند احساس نکرده اید خوب، ارزش سواری را دارد. گزینه‌های کاوش عمیق و ساخت این امکان را به شما می‌دهند تا انواع اسلحه و زره مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تا زمانی که بازی می‌کنید به ارتقاء ادامه دهید… و از آنجایی که World همیشه هیولاهای آخر بازی را اضافه می‌کند، ممکن است زمان طولانی و طولانی باشد. این بازی نیز در لیست بهترین بازی های دو نفره ایمس باکس وان قرار می گیرد.

بازی Divinity: Original Sin II

بازی های دو نفره افلاین xbox one / بازی های دونفره برای xbox one

  • پلتفرم: Xbox One
  • سبک بازی: نقش آفرینی (RPG)، استراتژی، استراتژی نوبتی (TBS)، ماجراجویی
  • ناشر: Larian Studios
  • توسعه دهنده: Larian Studios
  • تاریخ عرضه: September 14, 2017

Divinity: Original Sin II یک RPG قدیمی و ایزومتریک است و عالی است. اگر به دنبال اطلاعات عمیق، مبارزات تاکتیکی و فرصت های داستانی تقریباً بی پایان هستید، Divinity: Original Sin II برای شما مناسب است. Divinity: Original Sin II یک بازی برای همه نیست. با این حال، برای بازیکنانی که از این سبک بازی لذت می برند، چیزی شبیه به آن وجود ندارد. این بازی یکی از برترین بازی های چندنفره ایکس باکس وان است، اما برای استفاده حداکثری از Divinity: Original Sin II، بهتر است سه دوست را برای سفر همراه داشته باشید. شما به‌عنوان Sourcerer بازی می‌کنید، کسی که می‌تواند سورس را برای ساختن جادوها پرورش دهد. Rivellon، جایی که همه بازی‌های Divinity در آن انجام می‌شود، توسط Voidwoken مورد حمله قرار می‌گیرد که جذب قدرت Source شده است. برای جلوگیری از تهاجم، The Divine Order شروع به آزار و اذیت Sourcerers می کند و کاربران جادویی را با یقه ای که قدرت منبع آنها را قطع می کند، تجهیز می کند. سفر شما در کشتی‌ای آغاز می‌شود که تا لبه آن کاراکترهایی با سورس خاموش می‌شوند، در مسیرشان به سمت فورت جوی، جایی که نظم الهی منبع‌های منبع آنها را پاکسازی می‌کند. همه اینها در 45 دقیقه اول بازی اتفاق می‌افتد و 50 ساعت دیگر فقط به تلاش اصلی اختصاص دارد. Divinity: Original Sin II یک سفر است و اگر اصلاً به بازی های RPG علاقه دارید، سفری است که شما و دوستانتان باید انجام دهید.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازی elden ring | نکات، روش ها و ترفند های بازی الدن رینگ

سخن پایانی

در این لیست بهترین بازی های دونفره ایکس باکس وان را معرفی کردیم. شما کدام یک از این بازی های چند نفزه ایکس باکس 1 را بازی کرده اید؟ از کدام بازی بیشتر لذت برده اید؟ برای ما از تجربه بازی های دو نفزه ایکس باکس وان در بخش نظرات بنویسید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا