فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

سریال دایره عشق چینی (Circle of Love 2023)

سریال چرخه عشق چینی محصول سال 2023 کشور چین استو در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق خواهیم پرداخت. همراه مجله ویکی باشید.

سریال چینی چرخه عشق (Circle of Love) از جدیدترین سریال های چینی به کارگردانی He Jia Nan است. سریال دایره عشق در 24 قسمت ساخته شده و درحال پخش می باشد. ژانر سریال Circle of Love 2023 عاشقانه، تاریخی و درام است.

خلاصه داستان سریال چینی چرخه عشق

سریال چینی چرخه عشق / سریال Circle of Love 2023

گو منگ در روز عروسی‌ خودش خانواده و ثروتش را به دلیل آتش‌سوزی از دست می‌دهد. او که فکر می‌کند توسط شوهر آینده‌اش هونگ یی این اتفاق افتاده است. چندین سال بعد، او تصمیم به انتقام می گیرد، اما این نقشه نتیجه برعکس می دهد. زمانی که او می خواهد به فرمانده جنگ حمله کند، دچار اتفاقی می شود که باعث می شود حافظه خودش را از دست بدهد. گو منگ پس از به هوش آمدن، هویت خودش را فراموش کرده و نمیداند کیست. او مجبور می شود در املاک شیائو هونگ یی خدمتکار شود.

در ابتدا هونگ یه برای تحقیر و از بین بردن او دست به هر کاری می زند. با این حال، هر چه بیشتر او را شکنجه می کند، دوباره از نظر عشق و علاقه بیشتر به او وابسته می شود. گو منگ با گذشت زمان، نه تنها شروع به اغوای هونگ ی می کند، بلکه برای آزادی و انتقام او نیز مبارزه می کند، به خصوص زمانی که او شروع به بدست آوردن حافظه و یادآوردن خاطرات زندگی قبلی خود می کند. پس چه چیزی در رابطه آنها برنده خواهد شد؟ عشق یا نفرت؟

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تحریک چینی (Provoke)

بازیگران سریال چرخه عشق چینی

در ادامه اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال چرخه عشق چینی معرفی می کنیم. با بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال دایره عشق چینی همراه ما باشید.

جیولین لی (Li Jiu Lin) بازیگر سریال چرخه عشق در نقش هونگ یه

بازیگران سریال چرخه عشق چینی / سریال دایره عشق چینی

لی جیولین بازیگر سینما و تلویزیون در استان شانشی چین به دنیا آمد. او تحت تأثیر پدرش از کودکی خوشنویسی و نقاشی را آموخت. در سال 2013، او در بخش نقاشی چینی موسسه فناوری مد پکن پذیرفته شد. به دلیل ظاهر جذابش، معلمش به او توصیه کرد که به عنوان مدل در دانشگاه کار کند.

او در تبلیغات زیادی شرکت مرد و سپس توسط یک شرکت کارگزاری برای ورود به نمایش بیز معرفی شد. در سپتامبر 2016، جیولین در اولین کار سینمایی و تلویزیونی خود، سریال فانتزی “ارشمیدس عزیز” شرکت کرد و نقش یک دانشجوی کالج را بازی کرد. جیولین لی برای جاودانگی (2021)، Chuan kui jia de shao nv (2020) و Your Sensibility My Destiny (2021) شناخته شده است. او از بازیگران سریال دایره عشق است که نقش هونگ یه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازگشت از لبه پرتگاه چینی

گن چانگ (Guan Chang) بازیگر سریال جرخه عشق در نقش گو منگ

هنرپیشه‌های سریال چرخه عشق چینی / سریال Circle of Love

گوان چانگ بازیگر چینی است که در حال حاضر در منطقه هایدیان پکن زندگی می کند. او از آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد. او در سال 2018 با ایفای نقش مکمل در فیلم The City of the Family برای اولین بار بازی کرد. در سال 2020، او اولین نقش اصلی خود را در فیلم اکشن-ماجراجویی، Swords of Legends: Fu Mo Ji دریافت کرد و برای این فیلم شناخته شده است. او از هنرپیشه‌های سریال چرخه عشق با بازی در نقش گو منگ است.

بیشتر بخوانید: سریال بی وقفه | بررسی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی وقفه

یوان زی مینگ (Yuan Zi Ming) بازیگر سریال دایره عشق در نقش ژائو زی چن

بازیگران سریال چینی چرخه عشق / خلاصه داستان سریال چرخه عشق

او یکی از هنرپیشه های سریال چینی چرخه عشق است که در 9 ژوئن 2001 بدنیا آمده است. او در فیلم های Tea Pets (2017) و Scent of Love (2022) ایفای نقش کرده است. ا. بیشتر برای بازی در سریال چینی چرخه عشق  در نقش زی چن شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

وو لو هان (Wu Luo Han) از هنرپیشه‌های سریال چرخه عشق در نقش ژیائو ژیائو

بازیگران سریال داره عشق چینی

وو کیان خواننده چینی متولد پکن چین است. عضو سابق 1931، که در نوامبر 2014 شروع به کار کرد و در دسامبر 2017 منحل شد. لو هان از بازیگران سریال چرخه عشق چینی در نقش ژیائو است.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی | معرفی بهترین فیلم های زامبی چینی

سخن پایانی؛ معرفی سریال دایره عشق

سریال چرخه عشق چینی به علت داستان جذاب خودش به سرعت مخاطبان زیادی از سراسر جهان و ایران برای خودش دست و پا کرده. این امر سبب شد در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بیوگرافی بازیگران سریال چینی چرخه عشق بپردازیم. آیا سریال Circle of Love را تماشا کرده اید. نظرات خودتان را درباره این سریال برای ما بنویسید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا