فیلم و سریالسرگرمی

معرفی سریال آتش بازی قلبم (Fireworks of My Heart)

بازیگران سریال چینی آتش بازی قلبم

با معرفی سریال آتش بازی قلبم از بهترین سریال های چینی 2023 با شما هستیم. در این مقاله با بررسی داستان و بازیگران سریال چینی آتش بازی قلبم با مجله ویکی همراه باشید.

سریال چینی آتش بازی قلبم یک سریال عاشقانه و اکشن و پزشکی محصول 2023 کشور چین است که به تازگی پخش آن از شبکه یریی شروع شده. کارگردانی سریال Fireworks of My Heart را لی موگه و نویسندگی آن را شو سو بر عهده دارند. سریال آتش بازی قلبم 40 قسمت دارد که در حال پخش می باشد. زمان پخش سریال آتش بازی قلبم چینی از چهارشنبه تا یکشنبه از سایت اینترنتی Viu خواهد بود.

داستان سریال چینی آتش بازی قلبم

سریال آتش بازی قلبم / داستان سریال چینی آتش بازی قلبم

این سریال روایتگر عشق بین یک پزشک زن به نام ژو کین و و یک مرد آتش نشان با نام سونگ یانگ است. داستان 10 سال پس از جدایی این زوج اتفاق می افتد. سرنوشت شو کین و سونگ یان را به دلیل ماهیت شغلشان دوباره دور هم جمع می کند. آنها در ماموریت های مختلف نجات با یکدیگر برخورد می کنند و در دوراهی قرار دارند که آیا دوباره رابطه را برقرار کنند یا نه.

بیشتر بخوانید:‌ معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

بازیگران سریال آتش بازی قلبم چینی

در ادامه با معرفی بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال آتش بازی قلبم همراه ما باشید.

یانگ یانگ (Yang Yang) در نقش سونگ یان

هنرپیشه‌های سریال آتش بازی قلبم / هنرپیشه‌های سریال آتش بازی قلبم

یانگ یانگ در 9 سپتامبر 1991 در شانگهای چین به دنیا آمد. در دسامبر 2007، او شخصا توسط کارگردان لی شائو هونگ برای ایفای نقش اصلی جیا بائو یو در “رویای عمارت های قرمز” انتخاب شد. این اولین درام او بود که برای آن جایزه بهترین بازیگر جدید را در جوایز BQ Celebrity Score دریافت کرد.

او در درام عاشقانه جوانان “Love O2O” بر اساس رمانی به همین نام گو من بازی کرد. این درام یک موفقیت بین المللی بود و پربیننده ترین درام مدرن در چین است. پس از پخش “Love O2O”، یانگ افزایش محبوبیت زیادی را تجربه کرد و با موفقیت وارد جریان اصلی شد.

در المپیک 2016 ریو، او مشعل‌دار ورزشکاران چینی بود و جوان‌ترین بازیگری بود که تا سن 24 سالگی این کار را انجام داد. در ژانویه 2016، یانگ اولین هنرمندی بود که بر روی تمبر پست چین نشان داده شد. در 19 فوریه 2017، یانگ مجسمه مومی خود را در موزه مادام توسو شانگهای به نمایش گذاشت. دومین مجسمه مومی او در موزه مادام توسو در پکن در 19 جولای 2017 به نمایش گذاشته شد.

او یکی از بازیگران سریال آتش بازی قلبم چینی است که برای سریال آواتار پادشاه (2019)، Love O2O (2016) و Glory of the Special Forces (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:‌ معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

وانگ چو ران (Wang Chu Ran) در نقش ژو کین یا منگ کین

بازیگران سریال آتش بازی قلبم چینی / سریال Fireworks of My Heart

وانگ چو ران یک هنرپیشه های سریال آتش بازی قلبم است که در 21 ژانویه سال 1999 در شانگهای چین به دنیا آمد. او در آکادمی تئاتر شانگهای تحصیل کرد و در سال 2016 با حضور در Oh My General (2017) اولین بازیگری در سریال تلویزیونی درام خود را انجام داد. او در سال 2017 با حضور در فیلم Lovers Across Space (2017) موفق شد. او در سریال درام «Serenade of Peaceful Joy» (2020) بازی کرده است. او همچنین در سال 2023 در سریال آتش بازی های قلبم چینی در نقش منگ مین بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:‌ معرفی سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی Here We Meet Again)

وان یانلین (Wang Yan Lin) در نقش ژانگ یو

زمان پخش سریال چینی آتش بازی قلبم / سریال آتش بازی های قلبم

وانگ از بازیگران سریال چینی آتش بازی قلبم متولد انشان، لیائونینگ است. او در سال 2008 از بخش نمایش آکادمی تئاتر شانگهای فارغ التحصیل شد. او اولین بازیگری خود را در سال 2011 با سریال تلویزیونی “زندگی پر زرق و برق من” انجام داد. در نوامبر 2019، او چالش کاهش انتشار کربن را در ورایتی شو “محافظان” تکمیل کرد و عنوان “سفیر سفر محیط زیست ایسلند” را دریافت کرد. وانگ در سال 2021 با دوست دخترش آی جیا نی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:‌ معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

ژانگ یوپی (Zhang Yue) در نقش لی منگ

سریال آتش بازی های قلبم / سریال آتش بازی قلبم چینی

ژانگ یوئه خواننده و بازیگر چینی متولد پکن چین است. او در سال 2017 به عنوان یکی از اعضای گروه دخترانه “Youwo” شروع به کار کرد. در سال 2018 او به عنوان یک بازیگر در فیلم اکشن فانتزی “خدا امپراطور یوتیان” بازی کرد. او در حال حاضر تحت استودیوی شخصی خود به نام استودیو Zhang Yue است. در سال 2020، او با بازی در نقش “Lin You You” در مجموعه تلویزیونی “Thirty Only” به شهرت رسید. او از آکادمی رقص پکن فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید:‌ سریال چینی ضربان قلب

منگ آ سای (Meng A Sai) در نقش یانگ چی

بازیگران سریال آتش بازی قلبم / سریال Fireworks of My Heart

منگ آ سای  از بازیگران سریال سریال آتش بازی قلبم چینی متولد هاربین است. او در سال 2008 از آکادمی مرکزی درام پکن فارغ التحصیل شد و اولین بازیگری خود را در سریال درام «برادر دریا» در سال 2012 انجام داد و در همان سال با کمان فیلم خود در «عشق در مروارید» ادامه داد.

بیشتر بخوانید:‌ بررسی داستان و بازیگان سریال چینی زیبایی سرسختی

جوجو چن (Jojo Chen) در نقش یو ژیائو

بازیگران سریال آتش بازی های قلب من / بازیگران سریال آتش بازی های قلبم

چن یا تینگ از هنرپیشه‌های سریال آتش بازی قلبم متولد ووهان، هوبی، یک هنرپیشه چینی است. در سال 2013، چن توسط کارگردان Pan Wenjie برای حضور در درام لباس “Lu Xiaofeng and Hua Man Lou” انتخاب شد و وارد حلقه فیلم و تلویزیون شد. در سال 2015، او در صحنه و لباس تاریخی بت درام جوانان “افسانه ایالات متخاصم” بازی کرد.

در سال 2016، شریک زندگی چن شیائوچون در درام آنلاین “ضد سیاه” بازی کرد. در همان سال، در درام عاشقانه موضوع مد “روش عشق” بازی کرد. او در سال 2023 در سریال آتش بازی های قلبم در نقش ژائو بازی کرد.

بیشتر بخوانید:‌ بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

سخن پایانی؛ سریال Fireworks of My Heart

در بررسی سریال آتش بازی قلبم به بررسی داستان و زمان پخش این سریال پرداختیم. همچنین اصلی ترین بازیگران سریال چینی آتش بازی قلبم را معرفی کردیم. نظر شما درباره سریال Fireworks of My Heart چیست؟ آیا این سرایل را تماشا کرده اید. برای ما از تجربه تماشای سریال آتش بازی های قلب من بنویسید.

4.1/5 - (22 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام ببخشید بازیگری که در نقش مربی اول بود و صورتش سوخت اسمش چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا