فیلم و سریالسرگرمی

معرفی سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی Here We Meet Again)

معرفی داستان و بازیگران سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم

سریال بیا دوباره همو ببینیم یکی از جدیدترین سریال های 2023 چینی است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال Here We Meet Again 2023 به کارگردانی Tien Jen Huang  در ژانر عاشقانه و دارم ساخته شده است. سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم در 32 قسمت 45 دقیقه ای پخش خواهد شد. این سریال برای رده سنی 13 سال به بالا مناسب است. در ادامه به معررفی داستان و بازیگران سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی می پردازیم.

خلاصه داستان سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی

سریال Here We Meet Again / داستان سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی

Xiang Yuan، دختر رئیس گروه Donghe، وظیفه نجات شعبه در شیان را از ورشکستگی بر عهده می گیرد، جایی که محاکمه او آغاز می شود. شیانگ با شو یانشی، پسر خوش تیپی که در دوران دانشگاه به او علاقه داشته ولی نتوانسته بود با او رابطه برقرار کند، ملاقات کرد.

شو بر رویای خود برای تبدیل شدن به یک مهندس ناوبری، با وجود بی عدالتی در محل کار، اصرار داشت. به تدریج، شیانگ در هنگام مقابله با بحران شرکت، مستقل و توانمند می شود. آن دو از یکدیگر حمایت می کنند و بار دیگر جرقه عشق بین آنها زده می شود. آنها با هم سفر تحقیقاتی سیستم ناوبری China Beidou را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: سریال چینی ضربان قلب

بازیگران سریال بیا دوباره همو ببینیم

در ادامه اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال بیا دوباره همو ببینیم را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

جانیس وو (Janice Wu) بازیگر سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم در نقش شیانگ یوان

سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم / بازیگران سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم

جانیس وو بازیگر چینی متولد ازو، هوبی است. او اولین بازیگری خود را در سریال تلویزیونی چینی “شرلوک جوان” در سال 2014 انجام داد. او برای بازی در نقش همتای جوانتر ژائو مو شنگ در سریال عاشقانه موفق “آفتاب من” در سال 2015 به شهرت رسید. او به تدریج برای نقش‌هایش در مجموعه‌های تلویزیونی دوست پسر شگفت‌انگیز من (2016)، مبارز سرنوشت (2017)، اودیسه شرقی (2018)، روشن‌ترین ستاره در آسمان  (2019)، Le Coup de Foudré (2019) مورد توجه قرار گرفته است.

در سال 2021، تایید شد که وو و ژانگ یو جیان، همبازی‌اش در «On Oriental Odyssey» و «Le Coup de Foudré» ازدواج کرده‌اند و یک فرزند مشترک دارند. در 14 فوریه 2022، این زوج طلاق خود را اعلام کردند. او از هنرپیشه های سریال سریال باز همو دیدیم در نقش شیانگ است.

بیشتر بخوانید: سریال زیبایی سرسختی چینی

وین ژانگ (Vin Zhang) از بازیگران سریال Here We Meet Again در نقش شو یانشی

سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی / بازیگران سریال باز همو دیدیم

وین ژانگ بازیگر چینی متولد 1993 است. پس از فارغ التحصیلی از آکادمی مشهور تئاتر شانگهای در سال 2013، او در اولین نقش خود در V-Love ظاهر شد و شهرت یافت. او با بازی در نقش هان دینگی در فیلم خرد عشق به شهرت رسید و با نقش‌های فرعی خود در درام‌های Chronicle of Love و Just One Smile Is Very Alluring (Love O2O) به شهرت رسید. او همچنین خواننده است و آهنگ هایی برای درام هایی مانند Pretty Li Hui Zhen، Rattan، Song of the Moon و a Romance of the Little Forest ضبط کرده است.

وین ژانگ پس از 10 سال در 12 جولای 2022 استودیو Jaywalk را ترک کرد. روز بعد، در 13 ژوئیه 2022، او استودیوی خود را افتتاح کرد و اولین پست Weibo خود را در “استودیوی رسمی Zhang Binbin” گذاشت. ژانگ بینبین همچنین یک بازیکن تقریباً حرفه ای ورزش الکترونیکی است. در دسامبر 2021، او تیم ورزش الکترونیکی خود را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

نیتا ژیا (Nita Xia) از بازیگران سریال بیا دوباره همو ببینیم در نقش چن شو

سریال باز همو دیدیم / بازیگران سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم

نیتا ژیا بازیگر سریال Here We Meet Again یک مدل تایوانی است. نیتا لی که در 8 ژانویه 1990 از پدری تایوانی و مادری پاراگوئه ای متولد شد، گاهی اوقات به عنوان “چری چانگ کوچولو” شناخته می شود زیرا او شبیه بازیگر هنگ کنگی است. او در سال 2004 اولین بازی خود را در نمایش محبوب “حدس بزنید حدس بزنید” انجام داد. نیتا ژیا سال ها به عنوان یک مدل کار کرد قبل از اینکه اولین بازیگری خود را در سریال تلویزیونی “ملکه” در سال 2013 انجام داد. او در سریال های محبوب «Rock ‘n’ Road» (2014)، «Boysitter» (2014) و «Someone Like You» (2015) بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازگشت از لبه پرتگاه چینی

هوانگ دی یی (Huang De Yi) از هنرپیشه‌های سریال باز هم همو دیدیم در نقش گائو لنگ

سریال باز هم همو دیدیم / زمان پخش سریال Here We Meet Again

هوانگ دی یی، معروف به فرانسیس هوانگ، بازیگر چینی است. او در 2 فوریه 1996 در هنگ کنگ متولد شد و اولین بازیگری خود را در سال 2016 انجام داد. از معروف ترین سریال او میتوان به سریال Love in the War Time در سال 2023 و سریال Lover or Stranger در سال 2021 و Cross Fire در سال 2020 و بسیاری سریال و فیلم سینمایی دیگر اشاره کرد. هوانگ دی یی در سریال  بیا باز هم رو ببینیم نقش گاو لنگ را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تحریک چینی (Provoke)

فو جیا (Fu Jia) از بازیگران سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم در نقش لی چی

سریال  بیا باز هم رو ببینیم / هنرپیشه‌های سریال بیا دوباره همو ببینیم

فو جیا متولد استان یوننان، بازیگر سینما و تلویزیون در چین است. او از آکادمی اپرای سنتی چین با گرایش اجرای فیلم و تلویزیون فارغ التحصیل شد. در سال 2013 در اولین میکروفیلم خود با نام Meeting You بازی کرد و به طور رسمی وارد عرصه نمایش شد. در سال 2015، او در وب درام الهام بخش جوانان “دوست پسر شگفت انگیز من” بازی کرد. در همان سال، او برای بازی در نقش گوان یو در درام عاطفی شهری “دروغ عاشق” بیشتر مورد توجه قرار گرفت. در سال 2016 سریال فانتزی “روز اختیاری در ذهن” و در سال 2017 سریال تلویزیونی «استاد افراد گمشده» از او پخش شد.

او در سال 2018 در سریال تلویزیونی «سیصد مورد شعر تانگ» بازی کرد و نقش مرد شماره یک لی موبای را بازی کرد. در سال 2019، سریال تلویزیونی “دوست پسر شگفت انگیز من 2” پخش شد. در همان سال مجموعه تلویزیونی “جهان بدون تقلب” از تلویزیون ماهواره ای پکن پخش شد. در مارس 2020، سریال «Rising Stars» پخش شد و در سپتامبر همان سال، سریال عاشقانه «I, Like You» پخش شد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی وقفه چینی

سخن پایانی؛ سریال Here We Meet Again

با بررسی  و معرفی سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی با شما همراه بودیم. بازی کدام یک از بازیگران سریال چینی بیا دوباره همو ببینیم را می پسندید؟ آیا از زمان پخش سریال Here We Meet Again اطلاع دارید؟ در بخش نظرات با ما همراه باشید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا