فیلم و سریالسرگرمی

معرفی و بررسی سریال هفت زندگی دوستت دارم

معرفی بازیگران سریال دوستت دارم هفت بار (Love You Seven Times)

سریال هفت زندگی دوستت دارم از جدیدترین سریال های چینی 2023 است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دوستت دارم هفت بار چینی می پردازیم. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال چینی هفت زندگی دوستت دارم (Love You Seven Times) محصول سال 2023 کشور چین در ژانر درام، فانتزی و عاشقانه است. Li Nan کارگردانی این سریال را برعهده دارد. این سریال در تاریخ 10 آگوست 2023 منتشر شده است و در همین مدت کوتاه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تعداد قسمت های سریال هفت زندگی دوستت دارم چینی 36 قسمت 45 دقیقه ای است که روز های جمعه، شنبه، یکشنبه و دو شنبه از پلتفرم iQIYI منتشر می شود. این سریال در حال حاظر رتبه خوب 7.4 را در سایت IMDb دارا می باشد.

داستان سریال چینی هفت زندگی دوستت دارم

سریال چینی هفت زندگی دوستت دارم / بازیگران سریال هفت زندگی دوست دارم

داستان سریال دوستت دارم هفت بار روایت ژیانگ یون، پری غرفه ازدواج و چو کنگ، خدای قدرتمند جنگ است که به طور تصادفی در جریان یک مشاجره بر اثر سرنوشت به هم گره خوردند و باید هفت عمر عشق را با هم تجربه کنند.

چو کونگ که 30 هزار سال پیش در یک جنگ بزرگ 6 قلمرو نیمی از روح نامیرای خودش را فدا کرده بود و همه خاطره های خودش را از دست داده بود. او بعد از شنیدن پیشگویی تولد دوباره شیطان قدیمی به هر راهی دست می زند تا قدرتش را بدست بیاورد.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال برای همیشه از دستت دادم چینی

بازیگران سریال هفت زندگی دوستت دارم

در ادامه با معرفی بیوگرافی کوتاهی از اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال هفت زندگی دوستت دارم چینی همراه ما باشید.

یانگ چائو یو (Yang Chao Yue) در نقش در نقش شیانگ یون

بازیگران سریال دوستت دارم هفت بار / هنرپیشه‌های سریال هفت زندگی دوستت دارم

یانگ چائو یو خواننده و بازیگر چینی متولد یانچنگ، استان جیانگ سو چین است. به دلیل طلاق پدر و مادرش، او بلافاصله پس از پایان دوره راهنمایی وارد اجتماع شد و به عنوان کارگر در یک کارخانه خیاطی و یک پیشخدمت رستوران مشغول به کار شد. به طور تصادفی در نوامبر 2016، او برای مسابقات انتخابی تیم زنان که توسط Wenlan Culture برگزار شده بود، ثبت نام کرد و در نهایت زیر پرچم آن به یک کارآموز مد تبدیل شد.

او یکی از اعضای سابق Rocket Girls 101 است که در ژوئن 2018 شروع به کار کرد و سپس در جولای 2020 منحل شد. دوران بازیگری او در نوامبر 2018 با شرکت در فیلمبرداری درام صحنه و لباس “Promise of Chang’an” که در سال 2020 منتشر شد، شروع شد. یانگ از اصلی ترین بازیگران سریال چینی هفت زندگی دوستت دارم در نقش ژیانگ یون است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال افسانه آنل چینی

دینگ یو شی (Ding Yu Xi) در نقش چو کونگ

تعداد قسمت های سریال هفت زندگی دوستت دارم / بازیگران سریال هفت زندگی دوستت دارم

دینگ یو شی، همچنین به نام دینگ ژو جی، بازیگر چینی است که از آکادمی تئاتر شانگهای فارغ التحصیل شده و توسط Enlight Media مدیریت می شود. دینگ در چندین فیلم اینترنتی مانند “خواهر خون آشام من”، “آخرین دیو” و “بازی آسورا” ظاهر شده است. در سال 2017-2018 در سریال تلویزیونی «شمشیرزن جدید» در نقش شرق شکست ناپذیر شرکت کرد.

در 2 مارس 2019، دینگ یوکسی در فینال برنامه تنوع آموزشی بازیگر جوان “I, Actor” در iQiyi مقام اول را کسب کرد. دینگ با سریال های جدیدش «عاشقانه ببر و گل سرخ» و «عشق شدید» که پس از اکران این دو محبوبیت قابل توجهی به دست آورد، به موفقیت دست یافت. او از بازیگران سریال دوست دارم هفت بار چینی در نقش چو کنگ است.

بیشتر بخوانید: سریال شاهدخت و گرگینه چینی

لی آنگ (Li Ang) در نقش هو تونگ لینگ

سریال چینی هفت زندگی دوستت دارم / بازیگران سریال دوست دارم هفت بار

لئون لی آنگ یک بازیگر چینی همه کاره و با قابلیت صداپیشگی است. او در پکن متولد شد و از آکادمی هنر ارتش آزادیبخش خلق فارغ التحصیل شد. او از هنرپیشه‌های سریال هفت زندگی دوستت دارم در نقش هو تونگ لینگ است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال آتش بازی قلبم (Fireworks of My Heart)

اولیون منگ (Oliven Meng) در نقش پادشاه بهشتی کیان

سریال چینی دوست دارم هفت بار / سریال هفت زندگی دوست دارم

منگ ژائو ژونگ با نام Oliven، متولد پکن، یکی از بازیگران سریال هفت زندگی دوستت دارم است. او از آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد. اولیون منگ بیشتر به خاطر بازی در فیلم های Legend of the Naga Pearls (2017)، نیو کو رن (2008) و The Golden Era (2014) و سریال هفت زندگی دوست دارم شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

یانگ لی (Yang Li) در نقش ژینگ جون

سریال چینی هفت زندگی دوست دارم / بازیگران سریال هفت زندگی دوست دارم

یانگ لی یک استندآپ کمدین و فیلمنامه نویس چینی زیر نظر Xiaoguo Culture Media است. او از بازیگران سریال چینی دوست دارم هفت بار است که یانگ لی در نقش الهه سرنوشت بازی کرده است.

دیگر بازیگران سریال چینی دوستت دارم هفت بار

  • فنگ زو یا در نقش شیانگ یون (نوجوان)
  • کیائو هوآ در نقش شیانگ یون (جوان)
  • سانگ شیانگیون: دومین تناسخ شیانگ یون. دختر خانواده سونگ
  • کانگ های: پادشاه قبیله الهی مو لو و رئیس سابق شش قلمرو
  • شو وی لو: در نقش لو چانگ کونگ (جوان)
  • چو کنگ: نوادگان سلطنتی قبیله الهی چی لین. خدای جنگ شش قلمرو
  • لو چانگ کونگ: دومین تناسخ چو کنگ پسر خانواده لو
  • ژانگ شیائو چن در نقش امپراتور بهشتی هائو ژوان
  • زینگ زی در نقش شیو مینگ از نوادگان سلطنتی قبیله الهی دی شیو. استاد گیاهان جادویی.
  • او ون جون در نقش خورشید جاودانه
  • لی پنگ یو در نقش ژائو جاودانه

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

هنرپیشه‌های سریال هفت زندگی دوست دارم / سریال Love You Seven Times

سخن پایانی؛ سریال دوستت دارم هفت بار چینی

سریال چینی هفت زندگی دوست دارم (Love You Seven Times) از جدیدترین سریال های 2023 کشور جین است که توانسته از زمان انتشار تا به حالا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. نظر شما درباره سریال هفت زندگی دوستت دارم چینی چیست؟ از بازی کدام یک از بازیگران سریال هفت زندگی دوستت دارم خوشتان آمد. لطفا نظرات خودتان را درباره سریال دوستت دارم هفت بار چینی با ما در میان بگذارید.

4.4/5 - (17 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا