فیلم و سریالسرگرمی

فیلم زامبی چینی | معرفی بهترین فیلم های زامبی چینی

بهترین فیلم های زامبی چینی

فیلم زامبی چینی علاقه مندان خاص خودش را دارد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به فیلم های زامبی چینی و فیلم های زامبی محور آسیایی علاقه دارید در این مقاله از ویکی با ما همراه باشید.

زامبی از زمانی که در سال 1932 روی پرده نقره ای ظاهر شد، به یکی از برجسته ترین چهره های ترسناک در این ژانر تبدیل شده است. از آنجایی که آنها مسئول اقتباس‌ها، ابزارهای مجدد و راه‌اندازی مجدد در طول سال‌ها هستند، محبوبیت این ژانر در طول سال‌ ها در آمریکا کاهش یافته است ولی در آسیا این مشکل وجود ندارد. در این مقاله با معرفی تعدادی فیلم زامبی چینی ترسناک آشنا می شوید. این فیلم های چینی از بهترین فیلم های زامبی محور آسیایی و جهانی هستند.

فیلم های زامبی چینی

در ادامه با معرفی چند فیلم زامبی محور چینی با ما همراه باشید.

فیلم زامبی چینی زامبی کونگ فو 1981 Kung Fu Zombie

فیلم زامبی چینی اکشن

در داستان فیلم زامبی کونگ فو میبینیم که، یک جنایتکار به شهر می آید تا بیلی چونگ را به دلیل اختلاف قبلی بکشد. اما به جای اینکه دست خودش را به خون آلوده کند، یک جادوگر تائوئیست را استخدام می کند تا چند زامبی را تحریک کند تا این کار را برای او انجام دهند. نقشه به طرز وحشتناکی خراب می شود و مرد جنایتکار در نهایت در دام خودش کشته می شود.

روح شرور از شرایط ایجاد شده خشمگین می شود بنابراین او کشیش را مجبور می کند تا مراسم تناسخ را برای او اجرا کند، اما در این بین فقط آنها نمی توانند بدن مناسبی پیدا کنند. در همین حال، یک نوع شیطان مرده به شهر می آید تا پدر بیلی را بر سر اختلافات گذشته بکشد. اینجاست که تمام تمرینات کونگ فو بیلی به کار می آید و او موفق می شود مهاجم را بکشد، اما این پایان ماجرا نیست، زیرا مراسم تناسخ کشیش و شیطان به خوبی پیش نمی رود و یک زامبی خونخوار جدید مجدد متولد می شود

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال ها و فیلم های یهودی جهان

فیلم زامبی چینی موجین افسانه گمشده Mojin The Lost Legend 2015

فیلم زامبی چینی ۲۰۲۲ / فیلم زامبی چینی دوبله فارسی در مدرسه

Mojin: The Lost Legend یک فیلم زامبی چینی محصول 2015 است که بر اساس رمان Ghost Blows the Light ساخته شده است. کارگردانی آن را Wuershan و تهیه کنندگی Chen Kuo-fu بر عهده داشت. این فیلم در 18 دسامبر 2015 منتشر شد.

در آغاز دهه 1990، هو بای، کاشف معروف مقبره تصمیم گرفت بازنشسته شود و به همراه دوست دخترش شرلی به ایالات متحده نقل مکان کند. اما قبل از عروسی، بای متوجه می شود که اولین عشقش دینگ شیتین، که ظاهراً 20 سال پیش در “غار صد” مرده بود، در واقع هنوز زنده است. بای همراه با شرلی و شریک اکتشافی قدیمی اش، یک راز وحشتناک هزار ساله را کشف می کند. این فیلم را شاید بتوان بهترین فیلم زامبی چینی نام گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

فیلم زامبی چینی Versus 2000

فیلم زامبی چینی جدید / فیلم زامبی چینی مدرسه

فیلم در مقابل (Vāsasu) یک فیلم چینی زامبی محصول ۲۰۰۰ به کارگردانی و نویسندگی مشترک ریوهی کیتامورا است. این فیلم یک تولید مشترک مستقل بین شرکت کیتامورا Napalm Films و Wevco Production در همکاری با KSS و Suplex بود. در این فیلم، یک زندانی بی نام، یک زن بی نام و ربایندگان آنها، زامبی ها را در جنگلی که مردگان را زنده می کند دفع می کنند، در حالی که رهبر مرموز آنها تلاش می کند دروازه ای فراطبیعی پنهان در جنگل را باز کند و قدرت تاریک آن را به دست بگیرد. این فیلم نیز یکی از برترین فیلم های زامبی چینی است.

بیشتر بخوانید: فیلم های سینمایی پسرانه | بهترین فیلم سینمایی پسرانه کدام است؟

فیلم مومیایی The Mummy 2017

بهترین فیلم های زامبی چینی / فیلم سینمایی زامبی چینی

فیلم مومیایی یک فیلم زامبی چینی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی الکس کورتزمن منتشر شد. راه‌اندازی مجدد فرنچایز مومیایی به عنوان بخشی از مجموعه‌ای از دنیای تاریک یونیورسال، با بازی تام کروز در نقش گروهبان ارتش ایالات متحده، نیک مورتون، سرباز ثروتمندی که به طور تصادفی مقبره باستانی شاهزاده خانم مصری احمانت (سوفیا بوتلا) را از زیر خاک بیرون می‌آورد. آنابل والیس، جیک جانسون، کورتنی بی ونس و راسل کرو نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

اگر چه با خیال راحت در دخمه ای در اعماق صحرای نابخشودنی دفن شده است، یک ملکه باستانی که سرنوشتش به ناحق از او گرفته شده است، در روزگار کنونی ما بیدار می شود و بدخواهی هایش را که در طول هزاران سال رشد کرده، و وحشت هایی را به ارمغان می آورد که درک بشر را به چالش می کشد.

بیشتر بخوانید: مینی سریال کمدی | معرفی بهترین مینی سریال های کمدی جهان

فیلم رزیدنت اویل قسمت پایانی Resident evil The final chapter

فیلم های زامبی در چین / فیلم های زامبی محور چینی

Resident Evil: The Final Chapter یک فیلم ترسناک زامبی آمریکایی است که بخش هایی از آن در چین فیلم برداری شده است و از این روز در لیست فیلم های زامبی چینی قرار گرفته است. این فیلم محصول سال 2016 به نویسندگی و کارگردانی پل دبلیو اس اندرسون است. دنباله مستقیم Resident Evil: Retribution (2012)، ششمین قسمت از سری فیلم های Resident Evil و آخرین قسمت از سری اصلی است که بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی به همین نام ساخته شده است. در این فیلم میلا جووویچ، ایین گلن، علی لارتر، شاون رابرتز، ایون مکن، فریزر جیمز، روبی رز، رولا و ویلیام لوی ایفای نقش می کنند. در این فیلم، آلیس و دوستانش توسط یک کلون آلبرت وسکر خیانت می‌شوند که تمام نیروهای آمبرلا را در یک حمله نهایی علیه بازماندگان آخرالزمان جمع می‌کند.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

جمع بندی | بهترین فیلم زامبی چینی

در دنیا فیلم های زامبی چینی بسیار کمی ساخته شده است. چند عنوان از فیلم های معرفی شده در لیست بهترین فیلم های زامبی چینی بع عنوان محصول مشترک بین دو یا چند کشور ساخته شده اند که در این لیست آورده شده اند. امیدواریم که از فهرست بهترین فیلم های زامبی محور چینی لذت برده باشید. در پایان پیشنهاد میکنیم از مطلب معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb نیز دیدن نمایید. لطفا نظرات خودتان را درباره فیلم های زامبی چینی در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

3.7/5 - (14 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا