فیلم و سریالسرگرمی

سریال پرندگان آتش | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال پرندگان آتش

سریال ترکی پرندگان آتش (Ates Kuslari)

سریال پرندگان آتش از جدیدترین سریال های ترکیه است که از شبکه ATV پخش خواهد شد. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال پرندگان آتش ترکی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال ترکی پرندگان آتش (Ates Kuslari) به کارگردانی Benal Tairi توسط کمپانی Bozdağ Film ساخته شده است. ایلایدا علیشان، هانده سورال، گورکم سویندیک و بوراک توزکوپاران از اصلی ترین بازیگران سریال ترکی پرندگان آتش هستند. سریال Ates Kuslari یک سریال درام ترکی است که سختی ها و مشکلات فراوان کودکان خیابانی و کودکان کار را روایت می کند. این سریال در تاریخ 13 ژانویه 2023 برای اولین بار پخش شد.

این سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ از زمان پخش تا کنون محبوبت زیادی را برای خود دست آورده همچنین سوالاتی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده. در ادامه به تعدادی از آنها  پاسخ می دهیم. سریال پرندگان آتش چند قسمت است؟ سریال ترکی پرندگان آتش دارای 20 قسمت است. بازیگران سریال پرندگان آتش ترکیه ای چه کسانی هستند؟ در ادامه با معرفی داستان و بازیگران این سریال با شما خواهیم بود.

بازیگران سریال پرندگان آتش ترکی / سریال پرندگان آتش چند قسمت است

داستان سریال ترکی پرندگان آتش

سریال پرندگان آتش ترکیه داستان 5 کوک کار را روایت می کند که با سختی ها و مشکلات این نوع زندگی دست و پنجه نرم می کنند. داستان از زمانی شروع می شود که آنها یک کودک 40 روزه در در سطل زباله پیدا می کنند. پرندگان آتشین 5 کودک خیابانی هستند که بزرگترین آنها 13 سال و کوچکترین آنها 6 سال دارد که یکی از آنها نیز مبتلا به اوتیسم است. سریال پرندگان آتش ترکی داستان‌ کودکانی را که در برابر سختی‌ها، دردها و سرنوشت مقاومت می‌کنند را بیان می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بازیگران سریال پرندگان آتش

در این بخش به معرفی هنرپیشه‌های سریال پرندگان آتش و بیوگرافی مختصری از آنها می پردازیم. با ما باشید.

ایلایدا آلیشان (Ilayda Alisan) بازیگر سریال پرندگان آتش در نقش گلایشه آتش

سریال پرندگان آتش / بازیگر سریال پرندگان آتش در نقش گلایشه آتش

ایلایدا علیسان در 26 فوریه 1996 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بین سال‌های 2019 تا 2020، او نقشی تکراری در سریال اصلی نتفلیکس Hakan: The Guardian داشت. او سپس در سریال اصلی Gain The Therapist در سال 2021 ظاهر شد. در سال 2021، Alişan در سریال Innocence بازی کرد و شخصیت Ela را به تصویر کشید،. او همچنین به عنوان مهمان در Kırmızı Oda با Erdem Şanlı ظاهر شد.

در سال 2022، او در سریال کمدی عاشقانه Seversin در مقابل Burak Yörük بازی کرد.در سال 2023، او در 10 Days of the Good Man، سریال اقتباس نتفلیکس از رمانی با همین عنوان را بازی کرد. ایلایدا آلیشان از بازیگران سریال پرندگان اتش است که نقش گلایشه آتش را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی قبیله ای 

بوراک توزکوپاران (Burak Tozkoparan) بازیگر نقش بارباروس در سریال پرندگان آتش

بازیگران سریال پرندگان آتش / بارباروس در سریال پرندگان آتش

بوراک توزکوپاران در 14 نوامبر 1992 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای دستان (2021)، عشق در صدای تو (2019) و مست از عشق شناخته شده است. اولین قدم او در حرفه بازیگری او بین سال های 2014 تا 2017 در سریال تلویزیونی «پارمپارچا» که از شبکه استار تی وی پخش می شد، نقش شخصیت اوزان گورپینار را بازی کرد. او همچنین از بازیگران سریال غنچه های زخمی نیز می باشد.  بوراک نقش بارباروس در سریال پرندگان آتش ترکی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

هانده سورال (Hande Soral) از بازیگر نقش مرجان آتش در پرندگان آتش

سریال Ates Kuslari / سریال آتش کوشلاری

هانده سورال زاده 2 فوریه 1987 یکی از هنرپیشه‌های سریال پرندگان آتش و اهل ترکیه است. او که اصالتاً اهل بورسا بود، تحصیلات ابتدایی، متوسطه و پس از متوسطه خود را در آنجا به پایان رساند و از گروه روانشناسی دانشگاه بیلگی استانبول فارغ التحصیل شد.

کار او به عنوان یک بازیگر زمانی آغاز شد که در سال 2008 به عنوان بازیگر مهمان در یک سریال کمدی ظاهر شد. این اتفاق در نهایت منجر به پیشنهاد نقش‌های دیگر از سوی تهیه‌کننده برنامه در پایان برنامه شد. او بازیگر اصلی فصل 5 Dirilis: Ertugrul در کنار Engin Altan Düzyatan است که در نقش اصلی سریال همنام بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال یک پری | بازیگران سریال ترکی یک پری

گورکم سویندیک (Görkem Sevindik) از هنرپیشه های پرندگان آتش در نقش علی آتش

سریال پرندگان اتش قسمت اخر / سریال پرندگان آتش چند شنبه ها پخش میشود

گورکم سویندیک در 17 اکتبر 1986 در آدانا، ترکیه به دنیا آمد. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2010 با به تصویر کشیدن شخصیت پوسات در سریال جنایی موفق کورتلار وادیسی پوسو انجام داد. پس از حضور کوتاه در Kalbim Seni Seçti، موفقیت دیگری در حرفه او از طریق بازی در سریال نظامی محبوب Söz حاصل شد.

در سال 2020 با بازی در کنار مورات یلدیریم و اسرا بیلگیچ به بازیگران سریال جنایی رامو پیوست. او بازیگری است که برای Söz (2017)، رامو (2020) و Valley of the Wolves: Ambush (2007) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

لیلا ایرم سلمان (Lilya İrem Salman) بازیگر نقش هما در سریال پرندگان آتش

هما در سریال پرندگان آتش / سریال ترکی پرندگان آتش

ایرم سلامان  متولد 1 ژانویه 1999 دز ترکیه است. این ستاره با حضور پررنگ خود در کنار بازیگری و استعداد فوق العاده اش با چند اثری که ارائه کرد بیننده را خیره کرد. او یکی از بازیگران سریال خواهران و برادران بود که در مهمترین نقش خود یعنی “تالیا” ظاهر شد و با موفقیت زیادی روبرو شد. او در سریال پرندگان آتش در نقش هما بازی کرده که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله

اردم سانلی (Erdem Sanli) بازیگر نقش زفر آتش در سریال پرندگان آتش ترکی

هنرپیشه‌های سریال پرندگان آتش / هنرپیشه‌های سریال پرندگان آتش/ سریال آتش کوشلاری

Erdem Sanli در 2 سپتامبر 1996 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های تابستان گذشته (2021)، آتش کوشلاری (2023) و دریم کوین (2022) شناخته شده است. او در این سریال نقش ضفر را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

بونجوک ییلماز (Boncuk Yilmaz) بازیگر نقش نظمیه در سریال ترکی پرندگان آتش

سریال پرندگان آتش چند شنبه ها پخش میشود

بونچوک یلماز در 13 مه 1981 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای کارپوز کابوگوندان جمیلر یاپمک (2004)، سریال گودال (2016) و خود دیگری (2022) شناخته شده است. او از می 2013 با فتحی کانتارچی ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

امیر چوبوکچو (Emir Çubukçu) از هنرپیشه‌های پرندگان آتش در نقش ثابت آتش

سریال پرندگان آتش قسمت / بازیگران سریال پرندگان آتش ترکی

امیر چوبوکچو در سال 1990 در استانبول به دنیا آمد. او بازیگری را با سریال Karadayı آغاز کرد و سپس در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی مانند معجزه ناتمام، به من بگو عشقم، Rüya، Gülperi و Zemheri بازی کرد. او با شخصیت علی در سریال گولپری در سال 2018 شناخته شد. زمهری در سال 2020 به جمع بازیگران سریال Liar پیوست. امیر چوبوکچو در سریال آتش کوشلاری در نقش ثابت اتش بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

نظام نامیدار (Nizam Namidar) از بازیگران سریال ترکی پرندگان آتش

بازیگران فیلم پرندگان اتش / زمان پخش سریال پرندگان اتش

نظام نامدار از هنرپیشه های سریال پرندگان آتش ترکیه ای در 11 اوت 1961 در استانبول به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم‌های «روزهای سوزان» (2022)، «آتس کوسلاری» (2023) و «اِوِت» شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

سرکان ارجان (Serkan Ercan) از بازیگران سریال Ates Kuslari در نقش مندرس

زمان پخش سریال پرندگان اتش / سریال آتش کوشلاری

سرکان ارجان در 19 سپتامبر 1975 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Gise Memuru (2010)، Sha Gölge dow (2008) و Tarla (2016) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

سخن پایانی؛ سریال آتش کوشلاری

با برسی خلاصه داستان سریال Ates Kuslari و همچنین معرفی بازیگران سریال پرندگان اتش ترکی با شما بودیم. نظر شما درباره این سریال چیت؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

4/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا